Na Capcom Unity ukazał się dość obszerny wpis dotyczący nadchodzącego portu Super Street Fighter IV Arcade Edition dla PC, w którym Christian Svensson opisuje pokrótce wiele kwestii odnoszących się do zawartości tej wersji, funkcjonowania trybu online, wymagań sprzętowych i związanych z tym specjalnym programem do tworzenia optymalnych ustawień gry, następnie poświęca trochę miejsca odnosząc się do oficjalnie obsługiwanych kontrolerów i wsparciu technicznemu.
Jest jednak jedna rzecz na którą należy zwrócić uwagę, mianowicie Sven podnosząc kwestie Games for Windows Live powiedział, że grając w trybie offline nie będziemy mieli dostępu do całej zawartości gry i jako przykład przytoczył fakt iż w tych warunkach do naszej dyspozycji oddanych zostanie tylko 15 z 39 postaci.
Więcej o tej i innych sprawach możecie przeczytać na jego blogu w tym miejscu.
Minimum Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Windows 7
Processor: Intel Pentium 4 2.0 GHz and up
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c/Shader3.0 and up supported (operation on-board is not guaranteed)
Video: NVIDIA GeForce 6600 and up (except for NVIDIA GeForce 7300), VRAM: 256MB and up (operation sharing with main memory is not guaranteed) or ATI Radeon X1600 and up VRAM: 256MB and up.
Hard Drive: 4.5 GB free hard drive space
Sound: DirectSound, DirectX9.0c Compatible Audio
Other Requirements: Online play requires software installation of and log-in to Games For Windows – LIVERecommended Hardware:
OS: Windows Vista/Windows 7
Processor: Intel Core2 Duo 2.0 GHz and up
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c/Shader3.0 and up supported (operation on-board is not guaranteed)
Video: NVIDIA GeForce 8600 and up, VRAM: 512MB and up (operation sharing with main memory is not guaranteed)
Hard Drive: 4.5 GB free hard drive space
Sound: DirectSound, DirectX9.0c Compatible Audio