Tekken | Dead or Alive | Street Fighter IV | Guilty Gear | Virtua Fighter | Mortal Kombat | Melty Blood | Customize-Arena

Zapamiętaj mnie
Rejestracja | Odzyskaj hasło
Select language: Honmaru TK3Online in English
 
Regulamin

Regulamin turniejów i rankingów Tekken 3, T6, SSFIV, Mortal Kombat i inne

Uwaga do organizatorów turniejów: Jeśli organizujesz turniej w bijatyki lub planujesz zorganizować taki turniej, np. turniej Tekken 6, Mortal Kombat czy dowolny inny, a nie masz doświadczenia w tego typu eventach i chciałbyś skonsultować się co do zasad, regulaminu itp. skontaktuj się z nami. Pomożemy, doradzimy, podpowiemy, a nawet przygotujemy odpowiedni regulamin dla Twoich rozgrywek. Podobnie ma się sytuacja odnośnie drabinek turniejowych, grup itd. - zawsze możesz liczyc na naszą pomoc, dodatkowo zachęcamy do skorzystania z naszego Systemu Turniejowego, który znacznie ułatwia prowadzenie wszelkiego rodzaju rozgrywek (nie tylko w bijatyki), a także oferuje możliwość wygenerowania dowolnej drabinki i tabel grupowych (więcej informacji tutaj).

W razie pytań pozostajemy do dyspozycji:

Jeśli szukasz regulaminów i zasad do swoich turniejów możesz wykorzystać nasze opracowania poniżej i zmodyfikować je do swoich potrzeb (licencja CC BY 4.0).


Poniżej zasady i regulaminy turniejów obowiązujące podczas rozgrywek online w ramach serwisów Honmaru.pl

I - Regulamin turniejów Tekken 3 Online
Uwagi ogólne:

1. Turnieje odbywają się w systemie pucharowym. W ciągu tygodnia należy rozegrać określoną ilość walk zgodnie z terminarzem.
2. W terminarzu gospodarz podawany jest jako pierwszy.
3. Przywileje i obowiązki gospodarza:
- pierwszeństwo założenia gry na serwerze / hostowania na P2P (jeśli to możliwe)
- ustawienie opcji (walki trzyrundowe, czas 60s; trzeba także umożliwić przypisanie klawiszy do pada obu grającym poprzez wejście do do "Key Configuration", gotowość drugi gracz sygnalizuje ustawieniem kursora na Exit)
- wpisanie wyniku na forum (bezpośrednio po zakończeniu spotkania)
- obowiązek umówienia się na termin rozegrania meczu (np. poprzez GG, IRCa lub e-mail)
4. Zapisywać do turnieju mogą się tylko osoby zarejestrowane na forum. Będzie tak, dlatego, żeby uniknąć podawania się za innych graczy i ogólnie przekrętów z wynikami walk itp.
5. Punktacja: 3 pkt wygrana, 1- remis, 0 - przegrana
6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Za łamanie regulaminu będą wyciągane konsekwencje, głównie punkty karne, uznanie przegranej walkowerem, wykluczenie z rozgrywek, umieszczenie na czarnej liście, ostrzeżenia na forum a w skrajnych przypadkach nawet bany.
7. W przypadku nierozegrania walki w terminie punkty przechodzą na korzyść gościa chyba, że gospodarz wyjaśni sprawę na forum. Jeśli w turnieju nie obowiązuje podział na gości i gospodarzy walkowera na swoją niekorzyść otrzymuje osoba z mniejszą ilością rozegranych walk lub ewidentnie olewająca turniej/wymigująca się od walki/nieodpowiadająca na wiadomości/niewykazująca inicjatywy i chęci rozegrania pojedynków. .
8. O miejscu w grupie w przypadku równej ilości punktów u obu graczy decyduje ogólny bilans wszystkich walk, czyli stosunek wygrane-przegrane na przestrzeni całej fazy grupowej.
9. Wyniki podajemy w formie:
Grupa X
Gracz A wynik1 : wynik2 Gracz B
10. Zapisując się na jakikolwiek turniej zobowiązujesz się przestrzegać jego zasad oraz wywiązywać się z walk w terminie chyba, że zajdą jakieś niezależne od Ciebie okoliczności usprawiedliwiające, o których poinformujesz przed upłynięciem wyznaczonego czasu.

Zasady dotyczące walk:

1. Gramy do 5 zwycięstw, walki trzyrundowe, round time 60sec, energia 140%.
2. Podczas walki zabronione jest używanie przycisku start, ponieważ może to przerwać akcję, odebrać inicjatywę przeciwnikowi itp. Pierwsze wciśnięcie pauzy to ostrzeżenie oraz przegrana rundy, drugie to przegrana walkowerem i przyznanie 3 pkt przeciwnikowi. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać osoba taka zostanie wykluczona z turnieju.
3. Jeśli z jakichkolwiek powodów walka zostanie przerwana należy bezwzględnie dokończyć ją najszybciej jak się da. Wynik zostaje kontynuowany tzn., jeśli zostały rozegrane 2 walki, a trzecia była w trakcie z wynikiem w rundach np 1:1 należy ją kontynuować.
4. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie pojedynku dopuszcza się przerwanie gry jednak wskazane jest aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed walką. Jeśli przyczyna lagów leży po stronie jednego z graczy a mimo starań warunki do gry nadal są niezadowalające pojedynek taki może decyzją organizatora rozstrzygnąć się walkowerem.
5. W razie utraty synchronizacji należy natychmiast przerwać grę (ESC), a następnie uzgodnić z przeciwnikiem czas (możliwie jak najszybciej) i warunki jej rozstrzygnięcia.
6. Wszelkie próby oszustw (jak wychodzenie z gry podczas walki, podawanie fałszywych wyników), niekulturalne zachowanie w stosunku do innych graczy itp. będą konsekwentnie karane.
7. Banowane postacie: Gon
8. Gracz rezerwowy może zostać przyłączony do turnieju tylko w przypadku, gdy osoba którą zastępuje rozegrała mniej niż połowę ogólnej liczby walk w grupie a jednocześnie wprowadzenie dodatkowego gracza nie będzie równoznaczne z przedłużeniem terminów. Walki osoby zastępowanej zostają anulowane a rezerwowy wchodzi do turnieju z czystym kontem.
9. Wszelkie dodatkowe postanowienia nieuregulowane niniejszym regulaminem takie jak np. konkretna liczba walk umożliwiająca przyłączenie rezerwowych graczy do danego turnieju w miejsce olewatorów oraz ewentualne odstępstwa/poprawki do regulaminu mogą być wprowadzane przez organizatora danego turnieju (najlepiej po konsultacji z adminem lub modem) tylko przy wcześniejszym, widocznym umieszczeniu informacji o zmianach w pierwszym poście danego tura.
10. W wypadku nieustalenia dominującego klienta w danym turnieju osobnym postanowieniem, niniejszy regulamin ustanawia domyślny sposób rozgrywania pojedynków za pomocą Kaillery P2P, jako głównego klienta obowiązującego w rozgrywkach.

W celu zachowania jak najwyższego poziomu rozgrywek wszelkie przejawy nieprzestrzegania oraz rażące przejawy nieznajomości regulaminu turniejów będą konsekwentnie karane.




Zapisując się na dowolne rozgrywki Honmaru wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji od organizatora dotyczących rozgrywek w wybraną przez siebie grę, tj. głównie powiadomień o starcie, rozpoczęciu zapisów, ważnych informacji w trakcie trwania zmagań oraz podsumowania rozgrywek. Aby zrezygnować z powiadomień e-mail ze wszystkich turniejów, rankingów oraz lig wyślij wiadomość zwrotną zatytułowaną "Powiadomienia o rozgrywkach - rezygnacja" na adres honmaru@o2.pl w treści wpisując swój nick w serwisie Honmaru.pl (opcjonalnie). Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego powiadomienia.


II - Regulamin turniejów Tekken 6 Online
Regulamin turnieju Tekken 6 (wspólny dla X360 i PS3):

1. Turniej rozgrywany jest w systemie Double Elimination, do którego należy się zakwalifikować awansując z rozgrywek grupowych.

2. Gramy 3 rundowe mecze do 5 zwycięstw, czas ustawiony na 60 sekund.

3. Punktacja: 3 pkt wygrana, 1 pkt remis, 0 pkt przegrana

4. Każdy gracz zobowiązany jest umówić się na walkę we własnym zakresie (PM na PSN/XBL, GaduGadu czy bądź nasz kanał IRC - #Honmaru@IRCHighway). W przypadku nierozegrania walki w terminie walkowera na swoją niekorzyść otrzymuje osoba z mniejszą ilością rozegranych walk lub ewidentnie olewająca turniej/wymigująca się od walki/nieodpowiadająca na wiadomości/niewykazująca inicjatywy i chęci rozegrania pojedynków.

5. Wyniki walk podajemy na stronce "Dodaj wynik", która znajduje się w panelu użytkownika. Drugi gracz jest zobowiązany potwierdzić podany wynik.

6. Jeśli z jakichkolwiek powodów walka zostanie przerwana należy bezwzględnie dokończyć ją najszybciej jak się da. Wynik zostaje kontynuowany, tzn. jeśli zostały rozegrane dwie rundy, a trzecia była w trakcie z wynikiem w rundach np 1:1 należy ją kontynuować.

7. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie pojedynku dopuszcza się przerwanie gry jednak wskazane jest aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed walką. Jeśli przyczyna lagów leży po stronie jednego z graczy a mimo starań warunki do gry nadal są niezadowalające pojedynek taki może decyzją organizatora rozstrzygnąć się walkowerem.

8. Wszelkie próby oszustw (np. wychodzenie z gry podczas walki, podawanie fałszywych wyników) będą konsekwentnie karane.

9. Gracz rezerwowy może zostać przyłączony do turnieju tylko w przypadku, gdy osoba którą zastępuje rozegrała mniej niż połowę ogólnej liczby walk w grupie a jednocześnie wprowadzenie dodatkowego gracza nie będzie równoznaczne z przedłużeniem terminów. Walki osoby zastępowanej zostają anulowane a rezerwowy wchodzi do turnieju z czystym kontem.

Zapisując się na dowolne rozgrywki Honmaru wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji od organizatora dotyczących rozgrywek w wybraną przez siebie grę, tj. głównie powiadomień o starcie, rozpoczęciu zapisów, ważnych informacji w trakcie trwania zmagań oraz podsumowania rozgrywek. Aby zrezygnować z powiadomień e-mail ze wszystkich turniejów, rankingów oraz lig wyślij wiadomość zwrotną zatytułowaną "Powiadomienia o rozgrywkach - rezygnacja" na adres honmaru@o2.pl w treści wpisując swój nick w serwisie Honmaru.pl (opcjonalnie).

Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego powiadomienia.


III - Regulamin i zasady Rankingu Tekken 6 Online
Uwagi ogólne:

1. Ranking rozgrywany jest w systemie ligowym (walki każdy z każdym) nie ma jednak terminów oraz wyznaczonych konkretnych pojedynków. Każdy gra z kim chce i kiedy chce jednak długa nieaktywność lub brak logowań mogą zaowocować zawieszeniem konta albo nawet całkowitym wykluczeniem z rozgrywek (koniec sezonu).
2. Zapisywać do rankingu mogą się wszyscy gracze posiadający konto w serwisie Honmaru.
3. Każdy użytkownik może posiadać w rankingu oraz na forum tylko jedno konto. Niedostosowanie się do tego punktu będzie karane banem oraz wykluczeniem z obecnych oraz przyszłych rozgrywek.
4. Zawodnicy rozpoczynają grę mając na koncie 1000 pkt.
5. Punktacja uzależniona jest od pozycji danego gracza w tabeli.
6. Przed rozegraniem walki należy wysłać/odebrać wiadomość na Gadu-Gadu/PSN/XBL w celu potwierdzenia tożsamości. Wyniki natychmiast po skończonym pojedynku wpisuje zwycięzca, natomiast jego rywal musi ten wynik potwierdzić.
7. Grać można kiedy się chce i z kim się chce, jednak z jedną osobą można walczyć maksymalnie 5 razy w ciągu dnia. Umawianie na walki odbywa się we własnym zakresie (PM na PSN/XBL, Gadu-Gadu lub nasz kanał IRC - #Honmaru@IRCHighway).
8. Wszelkie próby oszustw (jak wychodzenie z gry podczas walki, podawanie fałszywych wyników), niekulturalne zachowanie w stosunku do innych graczy itp. będą konsekwentnie karane.
9. Ilość miejsc w Rankingu: nieograniczona.
10. Podczas wprowadzania/potwierdzania wyników gracz musi podać co najmniej jedną postać, którą wybrał w pojedynku (maksymalnie pięć). Wybór postaci nie ma wpływu na punktację ani miejsce w tabeli, funkcja ta występuje tylko w celach informacyjnych.
11. Nieustanne odmawianie walk danym graczom oraz unikanie pojedynków w celu zachowania punktów nie jest mile widziane i w skrajnych przypadkach będzie karane.

Pamiętaj, że Ranking to przede wszystkim dobra zabawa, ciekawe statystyki, droga do doskonalenia swoich umiejętności i rywalizacja fair play.

Oznaczenia i nazewnictwo systemu rankingowego:

Pos - pozycja w rankingu
Player - nick gracza
M - mecze zwane też pojedynkami; jeden mecz to pojedynek do 5 (słownie pięciu) wygranych walk, czyli wynik 5:4 miedzy dwoma graczami to dopiero jeden mecz
WM - wygrane (mecze/pojedynki)
WM% - procent wygranych meczy/pojedynków
LM - porażki; przegrane mecze/pojedynki
Pts - ogólna liczba punktów danego gracza, za nią znajduje się wskaźnik formy
Akt. - aktywność danego gracza w rankingu


System autoryzacji pojedynków:

1. Po zakończeniu pojedynków jeden z graczy (zwycięzca) klika "Twoje mecze" a następnie dodaje wynik meczu oraz podaje postacie, którymi grał. Drugi gracz musi zaakceptować wynik oraz podać swoje postacie lub w przypadku pomyłki zgłosić wynik jako nieprawdziwy.
2. Wyniki należy wpisywać uważnie unikając wszelkich pomyłek, gdyż rezultat pojedynków widoczny jest od razu na stronie. Pamiętaj, aby klikać button dodaj mecz tylko jeden raz.

Zasady dotyczące walk:

1. Z jednym graczem gramy do 5 zwycięstw (tym samym wygrywamy 1 pojedynek), walki trzyrundowe, czas 60sec.
2. Jeśli z jakichkolwiek powodów walka zostanie przerwana należy bezwzględnie dokończyć ją najszybciej jak się da. Wynik zostaje kontynuowany tzn., jeśli zostały rozegrane 2 walki, a trzecia była w trakcie z wynikiem w rundach np 1:1 należy ją kontynuować.
3. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie meczu dopuszcza się przerwanie gry jednak wskazane jest, aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed walką.
4. Banowane postaci: brak.

Zapisując się na dowolne rozgrywki Honmaru wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji od organizatora dotyczących rozgrywek w wybraną przez siebie grę, tj. głównie powiadomień o starcie, rozpoczęciu zapisów, ważnych informacji w trakcie trwania zmagań oraz podsumowania rozgrywek. Aby zrezygnować z powiadomień e-mail ze wszystkich turniejów, rankingów oraz lig wyślij wiadomość zwrotną zatytułowaną "Powiadomienia o rozgrywkach - rezygnacja" na adres honmaru@o2.pl w treści wpisując swój nick w serwisie Honmaru.pl (opcjonalnie).

Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego powiadomienia.


IV - Regulamin i zasady Rankingu Super Street Fighter IV
Uwagi ogólne:

1. Ranking rozgrywany jest w systemie ligowym (walki każdy z każdym) nie ma jednak terminów oraz wyznaczonych konkretnych pojedynków. Każdy gra z kim chce i kiedy chce jednak długa nieaktywność lub brak logowań mogą zaowocować zawieszeniem konta albo nawet całkowitym wykluczeniem z rozgrywek (koniec sezonu).
2. Zapisywać do rankingu mogą się wszyscy gracze posiadający konto w serwisie Honmaru.
3. Każdy użytkownik może posiadać w rankingu oraz na forum tylko jedno konto. Niedostosowanie się do tego punktu będzie karane banem oraz wykluczeniem z obecnych oraz przyszłych rozgrywek.
4. Zawodnicy rozpoczynają grę mając na koncie 1000 pkt.
5. Punktacja uzależniona jest od pozycji danego gracza w tabeli.
6. Przed rozegraniem walki należy wysłać/odebrać wiadomość na Gadu-Gadu/PSN/XBL w celu potwierdzenia tożsamości. Wyniki natychmiast po skończonym pojedynku wpisuje zwycięzca, natomiast jego rywal musi ten wynik potwierdzić.
7. Grać można kiedy się chce i z kim się chce, jednak z jedną osobą można walczyć maksymalnie 5 razy w ciągu dnia. Umawianie na walki odbywa się we własnym zakresie (PM na PSN/XBL, Gadu-Gadu lub nasz kanał IRC - #Honmaru@IRCHighway). W przypadku nierozegrania walki w terminie walkowera na swoją niekorzyść otrzymuje osoba z mniejszą ilością rozegranych walk lub ewidentnie olewająca turniej/wymigująca się od walki/nieodpowiadająca na wiadomości/niewykazująca inicjatywy i chęci rozegrania pojedynków.
8. Wszelkie próby oszustw (jak wychodzenie z gry podczas walki, podawanie fałszywych wyników), niekulturalne zachowanie w stosunku do innych graczy itp. będą konsekwentnie karane.
9. Ilość miejsc w Rankingu: nieograniczona.
10. Podczas wprowadzania/potwierdzania wyników gracz musi podać co najmniej jedną postać, którą wybrał w pojedynku (maksymalnie pięć). Wybór postaci nie ma wpływu na punktację ani miejsce w tabeli, funkcja ta występuje tylko w celach informacyjnych.
11. Nieustanne odmawianie walk danym graczom oraz unikanie pojedynków w celu zachowania punktów nie jest mile widziane i w skrajnych przypadkach będzie karane.

Pamiętaj, że Ranking to przede wszystkim dobra zabawa, ciekawe statystyki, droga do doskonalenia swoich umiejętności i rywalizacja fair play.

Oznaczenia i nazewnictwo systemu rankingowego:

Pos - pozycja w rankingu
Player - nick gracza
M - mecze zwane też pojedynkami; jeden mecz to pojedynek do 5 (słownie pięciu) wygranych walk, czyli wynik 5:4 miedzy dwoma graczami to dopiero jeden mecz
WM - wygrane (mecze/pojedynki)
WM% - procent wygranych meczy/pojedynków
LM - porażki; przegrane mecze/pojedynki
Pts - ogólna liczba punktów danego gracza, za nią znajduje się wskaźnik formy
Akt. - aktywność danego gracza w rankingu


System autoryzacji pojedynków:

1. Po zakończeniu pojedynków jeden z graczy (zwycięzca) klika "Twoje mecze" a następnie dodaje wynik meczu oraz podaje postacie, którymi grał. Drugi gracz musi zaakceptować wynik oraz podać swoje postacie lub w przypadku pomyłki zgłosić wynik jako nieprawdziwy.
2. Wyniki należy wpisywać uważnie unikając wszelkich pomyłek, gdyż rezultat pojedynków widoczny jest od razu na stronie. Pamiętaj, aby klikać button dodaj mecz tylko jeden raz.

Zasady dotyczące walk:

1. Z jednym graczem gramy do 5 zwycięstw (tym samym wygrywamy 1 pojedynek), walki trzyrundowe, czas 99 sekund.
2. Jeśli z jakichkolwiek powodów walka zostanie przerwana należy bezwzględnie dokończyć ją najszybciej jak się da. Wynik zostaje kontynuowany tzn., jeśli zostały rozegrane 2 walki, a trzecia była w trakcie z wynikiem w rundach np 1:1 należy ją kontynuować.
3. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie meczu dopuszcza się przerwanie gry jednak wskazane jest, aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed walką.
4. Banowane postaci: brak.

Zapisując się na dowolne rozgrywki Honmaru wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji od organizatora dotyczących rozgrywek w wybraną przez siebie grę, tj. głównie powiadomień o starcie, rozpoczęciu zapisów, ważnych informacji w trakcie trwania zmagań oraz podsumowania rozgrywek. Aby zrezygnować z powiadomień e-mail ze wszystkich turniejów, rankingów oraz lig wyślij wiadomość zwrotną zatytułowaną "Powiadomienia o rozgrywkach - rezygnacja" na adres honmaru@o2.pl w treści wpisując swój nick w serwisie Honmaru.pl (opcjonalnie).

Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego powiadomienia.


V - Uniwersalny regulamin turniejów na Honmaru
Regulamin turniejów na Honmaru (uniwersalny):

1. Turniej rozgrywany jest w systemie Double Elimination, do którego należy zakwalifikować się awansując z rozgrywek grupowych (może ulec zmianie w zależności od frekwencji). Czas dostępny na rozegranie określinej liczby walk ustala organizator w temacie turniejowym.

2. Gramy do 5 zwycięstw na ustawieniach domyślnych gry, w przypadku zmian - informacje dostepne będą w temacie turniejowym.

3. Punktacja: 3 pkt wygrana, 1 pkt remis, 0 pkt przegrana

4. Każdy gracz zobowiązany jest umówić się na walkę we własnym zakresie (PM na PSN/XBL, Gadu-Gadu czy bądź nasz kanał IRC - #Honmaru@IRCHighway). W przypadku nierozegrania walki w terminie walkowera na swoją niekorzyść otrzymuje osoba z mniejszą ilością rozegranych walk lub ewidentnie olewająca turniej/wymigująca się od walki/nieodpowiadająca na wiadomości/niewykazująca inicjatywy i chęci rozegrania pojedynków.

5. Wyniki walk podajemy na stronie Systemu Turniejowego oraz na forum. Drugi gracz jest zobowiązany potwierdzić podany wynik.

6. Jeśli z jakichkolwiek powodów walka zostanie przerwana należy bezwzględnie dokończyć ją najszybciej jak się da. Wynik zostaje kontynuowany, tzn. jeśli zostały rozegrane dwie rundy, a trzecia była w trakcie z wynikiem w rundach np 1:1 należy ją kontynuować.

7. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie pojedynku dopuszcza się przerwanie gry, jednak wskazane jest aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed walką. Jeśli przyczyna lagów leży po stronie jednego z graczy, a mimo starań warunki do gry nadal są niezadowalające, pojedynek taki może decyzją organizatora rozstrzygnąć się walkowerem.

8. Wszelkie próby oszustw (np. wychodzenie z gry podczas walki, podawanie fałszywych wyników) będą konsekwentnie karane.

9. Gracz rezerwowy może zostać przyłączony do turnieju tylko w przypadku, gdy osoba którą zastępuje rozegrała mniej niż połowę ogólnej liczby walk w grupie a jednocześnie wprowadzenie dodatkowego gracza nie będzie równoznaczne z przedłużeniem terminów. Walki osoby zastępowanej zostają anulowane a rezerwowy wchodzi do turnieju z czystym kontem.

10. Aby zapisać się do turnieju należy uzupełnić w profilu na Honmaru dane kontaktowe. W przypadku gier na PC wymagany jest numer Gadu-Gadu, w przypadku gier na konsole PS3/X360 jest to PSN/XBL. Zalecamy podać jak najwięcej danych, co ułatwi nawiązanie kontaktu w najbardziej komfortowy dla obu graczy sposób.

Zapisując się na dowolne rozgrywki Honmaru wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji od organizatora dotyczących rozgrywek w wybraną przez siebie grę, tj. głównie powiadomień o starcie, rozpoczęciu zapisów, ważnych informacji w trakcie trwania zmagań oraz podsumowania rozgrywek. Aby zrezygnować z powiadomień e-mail ze wszystkich turniejów, rankingów oraz lig wyślij wiadomość zwrotną zatytułowaną "Powiadomienia o rozgrywkach - rezygnacja" na adres honmaru@o2.pl w treści wpisując swój nick w serwisie Honmaru.pl (opcjonalnie).

Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego powiadomienia.

Jako, że jest to regulamin uniwersalny, pewne punkty mogą ulec zmianie - w zależności od gry, której dotyczą. W takim przypadku wszelkie informacje dostępne będą w temacie turniejowym lub Systemie Turniejowym Honmaru.

Użytkownik zapisując się na turniej oświadcza jednocześnie, że zapoznał się z zasadami turnieju i zobowiązuje się ich przestrzegać. W interesie użytkownika leży także śledzenie informacji pojawiających się w pierwszym poście tematu turniejowego, w którym wyjaśnione są zawsze wszystkie istotne kwestie turnieju.


VI - Regulamin turniejów Tekken Tag Tournament 2

  • Termin: [uzupełnić]
  • Limit uczestników: [uzupełnić]
  • Zapisy: [uzupełnić]
  • Wpisowe: [uzupełnić]
  • Tryb gry: TAG mode (2 vs 2)
  • System rozgrywek: Double Elimination
  • Platforma: [uzupełnić]

Zasady pojedynów:

  • Pojedynki do trzech wygranych walk, 3 rundy, 80s, energia: 100%, guard damage: OFF.
  • Finały drabinki wygranych i przegranych do pięciu wygranych walk. W wielkim finale finalista z drabinki przegranych musi pokonać finalistę z drabinki wygranych dwa razy (dwa sety do pięciu wygranych).
  • Arena: losowa, po pierwszym meczu przegrany ma prawo wybrać arenę.
  • Zwycięzca poprzedniej walki pierwszy wybiera postacie.
  • W przypadku braku porozumienia między graczami co do strony pojedynku, pierwszego wyboru postaci i podobnych kwestii, decyduje rzut monetą wykonany przez organizatora.

W przypadku kwestii nieuwzględnionych w regulaminie decyduje organizator.

Nagrody:

[uzupełnić]



VII - Uniwersalny regulamin i zasady rankingów
Uwagi ogólne:

1. Ranking rozgrywany jest w systemie ligowym (walki każdy z każdym) nie ma jednak terminów oraz wyznaczonych konkretnych pojedynków. Każdy gra z kim chce i kiedy chce jednak długa nieaktywność lub brak logowań mogą zaowocować zawieszeniem konta albo nawet całkowitym wykluczeniem z rozgrywek (koniec sezonu).
2. Zapisywać do rankingu mogą się wszyscy gracze posiadający konto w serwisie Honmaru.
3. Każdy użytkownik może posiadać w rankingu oraz na forum tylko jedno konto. Niedostosowanie się do tego punktu będzie karane banem oraz wykluczeniem z obecnych oraz przyszłych rozgrywek.
4. Zawodnicy rozpoczynają grę mając na koncie 1000 pkt.
5. Punktacja uzależniona jest od pozycji danego gracza w tabeli.
6. Przed rozegraniem walki należy wysłać/odebrać wiadomość na Gadu-Gadu/PSN/XBL w celu potwierdzenia tożsamości. Wyniki natychmiast po skończonym pojedynku wpisuje zwycięzca, natomiast jego rywal musi ten wynik potwierdzić.
7. Grać można kiedy się chce i z kim się chce, jednak z jedną osobą można walczyć maksymalnie 5 razy w ciągu dnia. Umawianie na walki odbywa się we własnym zakresie (PM na PSN/XBL, Gadu-Gadu lub nasz kanał IRC - #Honmaru@IRCHighway).
8. Wszelkie próby oszustw (jak wychodzenie z gry podczas walki, podawanie fałszywych wyników), niekulturalne zachowanie w stosunku do innych graczy itp. będą konsekwentnie karane.
9. Ilość miejsc w Rankingu: nieograniczona.
10. Podczas wprowadzania/potwierdzania wyników gracz musi podać co najmniej jedną postać, którą wybrał w pojedynku (maksymalnie pięć). Wybór postaci nie ma wpływu na punktację ani miejsce w tabeli, funkcja ta występuje tylko w celach informacyjnych.
11. Nieustanne odmawianie walk danym graczom oraz unikanie pojedynków w celu zachowania punktów nie jest mile widziane i w skrajnych przypadkach będzie karane.

Pamiętaj, że Ranking to przede wszystkim dobra zabawa, ciekawe statystyki, droga do doskonalenia swoich umiejętności i rywalizacja fair play.

Oznaczenia i nazewnictwo systemu rankingowego:

Pos - pozycja w rankingu
Player - nick gracza
M - mecze zwane też pojedynkami; jeden mecz to pojedynek do 5 (słownie pięciu) wygranych walk, czyli wynik 5:4 miedzy dwoma graczami to dopiero jeden mecz
WM - wygrane (mecze/pojedynki)
WM% - procent wygranych meczy/pojedynków
LM - porażki; przegrane mecze/pojedynki
Pts - ogólna liczba punktów danego gracza, za nią znajduje się wskaźnik formy
Akt. - aktywność danego gracza w rankingu


System autoryzacji pojedynków:

1. Po zakończeniu pojedynków jeden z graczy (zwycięzca) klika "Twoje mecze" a następnie dodaje wynik meczu oraz podaje postacie, którymi grał. Drugi gracz musi zaakceptować wynik oraz podać swoje postacie lub w przypadku pomyłki zgłosić wynik jako nieprawdziwy.
2. Wyniki należy wpisywać uważnie unikając wszelkich pomyłek, gdyż rezultat pojedynków widoczny jest od razu na stronie. Pamiętaj, aby klikać button dodaj mecz tylko jeden raz.

Zasady dotyczące walk:

1. Gramy do 5 zwycięstw na ustawieniach domyślnych gry, w przypadku zmian - informacje dostepne będą w temacie rankingowym.
2. Jeśli z jakichkolwiek powodów walka zostanie przerwana należy bezwzględnie dokończyć ją najszybciej jak się da. Wynik zostaje kontynuowany tzn., jeśli zostały rozegrane 2 walki, a trzecia była w trakcie z wynikiem w rundach np 1:1 należy ją kontynuować.
3. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie meczu dopuszcza się przerwanie gry jednak wskazane jest, aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed walką.
4. Banowane postaci: informacja znajduje się na forum w pierwszym poście tematu rankingowego.

Zapisując się na dowolne rozgrywki Honmaru wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji od organizatora dotyczących rozgrywek w wybraną przez siebie grę, tj. głównie powiadomień o starcie, rozpoczęciu zapisów, ważnych informacji w trakcie trwania zmagań oraz podsumowania rozgrywek. Aby zrezygnować z powiadomień e-mail ze wszystkich turniejów, rankingów oraz lig wyślij wiadomość zwrotną zatytułowaną "Powiadomienia o rozgrywkach - rezygnacja" na adres honmaru@o2.pl w treści wpisując swój nick w serwisie Honmaru.pl (opcjonalnie).

Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego powiadomienia.

Jako, że jest to regulamin uniwersalny, pewne punkty mogą ulec zmianie - w zależności od gry, której dotyczą. W takim przypadku wszelkie informacje dostępne będą w pierwszym poście w temacie rankingu.

Użytkownik zapisując się do rankingu oświadcza jednocześnie, że zapoznał się z zasadami rankingu i zobowiązuje się ich przestrzegać. W interesie użytkownika leży także śledzenie informacji pojawiających się w pierwszym poście tematu rankingowego, w którym wyjaśnione są zawsze wszystkie istotne kwestie rozgrywek.





honmaru mortal kombat
honmaru tekken
honmaru street fighter
honmaru mortal kombat
honmaru street fighter



Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Blip  Udostępnij na Twitter  Udostępnij na Flaker  Udostępnij na Grono  Udostępnij na MySpace  Udostępnij na Delicious  Udostępnij na Digg  Udostępnij na Google  Udostępnij na YahooMyWeb



PANEL UŻYTKOWNIKA
user
OSTATNIO NA FORUM
 
POLECAMY W SERWISIE
OBECNE/NADCHODZACE TURNIEJE
NAJNOWSZE PLIKI
HONMARU.PL
ANKIETA
Która serię bijatyk cenisz najbardziej?

Tekken
Dead or Alive
Soul Calibur
Virtua Fighter
Street Fighter
KAILLERA CENTER
WIDEO TYGODNIA
Tekken 3 - Just Old Monsters
(download)

Wideo Tygodnia
BUTTONY
Nakarm głodne dziecko - wejdŸ na stronę www.Pajacyk.pl PSEmu.pl - PlayStation Emulation
Geek World – daj się pożreć pasji i rozrywce! Weird Stuff
Mortal Kombat PL XboxArcade.pl
Pixele gry pilkarskie
Backdash Mortal Kombat Dragon's Lair
STATYSTYKI
- Zarejestrowanych użytkowników: 7793
- Najnowszy użytkownik: powermangi
na forum
więcej statystyk

stat4u