MAME32k i synchronizacja
Moderator: ModTeam
- LK-9T9
- Student
- Posty: 36
- Rejestracja: 26-06-2007, 14:49
MAME32k i synchronizacja
Witam. Zagrywam sie od czasu do czasu w UMK3 na MAME32k v0.67. Problem polega na jakiejs dziwnej synchronizacji. U mnie jest co innego, u drugiego gracza tez co innego. Na poczatku kiedy zaczynamy grac wszystko jest ok, kilka rundek wchodzi bez problemu. Dopiero potem cos sie zaczyna psuc, objawia sie to tym ze postac (drugiego plajera) nagle zatrzymuje sie, a gra idzie dalej. Dochodzi do takich sytuacji ze gram np. Scorpionem, a koles mi mowi ze widzi mnie jako Raidena Raczej napewno to nie wina lagu, mam dosc szybkie lacze i wyciagam ponizej 30ms. Ktos wie ocb?
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2943
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MAME32k i synchronizacja
2D Online FAQ
Z tego co tam jest napisane jasno wynika, że wina to najprawdopodobniej różne wersje emulatora u obu graczy. Na Kaillerze przyjęło się grać na MAME32k 0.64 i tego się trzymaj.
Z tego co tam jest napisane jasno wynika, że wina to najprawdopodobniej różne wersje emulatora u obu graczy. Na Kaillerze przyjęło się grać na MAME32k 0.64 i tego się trzymaj.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- LK-9T9
- Student
- Posty: 36
- Rejestracja: 26-06-2007, 14:49