SNK - News & Infos
Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
No i doczekaliśmy się oficjalnej strony Samurai Shodown Sen choć na razie troszkę pusto.
http://game.snkplaymore.co.jp/official/ ... uhime.html
http://game.snkplaymore.co.jp/official/ ... uhime.html
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
Teraz smaczek dla fanów Fatal Fury linki do filmiku który znajduje się w specjalnej kolekcji wydanej z okazji 15 lecia serii a mianowicie Garou Densetsu 15th Anniversary Box.
Jest to 18 min produkcja pod tytułem Memories of Stray Wolves.
Part 1
Part 2
Jest to 18 min produkcja pod tytułem Memories of Stray Wolves.
Part 1
Part 2
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
Teraz dobra wiadomość dla właścicieli blaszaków i fanów arcadowych klimatów otóż SNK Playmore i DragonFly zapowiedział wydanie nowego Metal Sluga o podtytule Zero.
Ma być wydany wyłącznie na PC oraz zawierać tryb online. Będzie to kolejna próba prze nieśnienia tej serii w 3 wymiar. Zobaczymy co z tego wyjdzie ale jestem dobrej myśli.
[center] [/center]
Ma być wydany wyłącznie na PC oraz zawierać tryb online. Będzie to kolejna próba prze nieśnienia tej serii w 3 wymiar. Zobaczymy co z tego wyjdzie ale jestem dobrej myśli.
[center] [/center]
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
W przyszłym miesiącu na Amusement Machine Show w Chiba (Japonia), SNK pokaże pierwszą grywalną wersje Kof XII. By do tego czasu fani mogli nabrać dodatkowych smaczków SNK wypuściło również trzy nowe screeny oto one:
[center] [/center]
Ja już nie mogę się doczekać jakiś video relacji , więcej na Cyberfanatix.
[center] [/center]
Ja już nie mogę się doczekać jakiś video relacji , więcej na Cyberfanatix.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
Dzisiaj kupiłem sobie blok A3, bo stary 'siem skończył' i wiecie co? Na okładce mam pysk goscia baaardzo przypominającego Kyo:P.
Oto ten Kyo .
Oto ten Kyo .
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
-
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
zaraz, ja troche nie wtemacie jestem...Aserot pisze:No i doczekaliśmy się oficjalnej strony Samurai Shodown Sen
to znaczy, że SS wraca z kontynuacją?
Jak tak, to po przeglądnięciu postaci jestem pozytwnie zaskoczony... Wan-Fu wraca z maczetą, tak jak był w SS1 , a i nowe postaci SĄ ciekawe
obym to jeszcze zobaczył w swojej konsolowej kariery w życiu
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
To taki skok w bok z 3D jak w przypadku KoFMI, ale wg. mnie wygląda spoko.s[h/z]inden pisze:to znaczy, że SS wraca z kontynuacją?
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
Od dziś posiadacze X360 będą mogli cieszyć SS 2 dostępną na Xbox Live za 800 M$ punktów. Grafika w dzisiejszym standardzie czyli HD 720p.
Więcej szczegółów poniżej:
http://www.xbox.com/en-US/games/s/sshod ... efault.htm
Edit:
Ok już się poprawiam .
Więcej szczegółów poniżej:
http://www.xbox.com/en-US/games/s/sshod ... efault.htm
Edit:
Ok już się poprawiam .
Ostatnio zmieniony 10-09-2008, 15:01 przez Aserot, łącznie zmieniany 1 raz.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
Poki co SS2 jest za 800 MSPointsów, sa tez dodatki - 4 paczki "Game Pictures" za 60MSP kazdy.
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
No i mam w końcu gameplay z Kof XII zaczerpnięte z Gigazine, z pierwszej grywalnej wersji pokazanej na Amusement Machine Show. Pełna wersja ma zostać wydana na automaty w kwietniu 2009.
http://eyevio.jp/movie/168361.
Nie powiem pierwsze wrażenie pozytywne.
Na dokładkę dorzucę jeszcze parę screenów udstępnionych przez Famitsu.
[center]
[/center]
http://eyevio.jp/movie/168361.
Nie powiem pierwsze wrażenie pozytywne.
Na dokładkę dorzucę jeszcze parę screenów udstępnionych przez Famitsu.
[center]
[/center]
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
Kolejna garść informacji na temat Kof XII, otóż wiadomo że kompletna liczba postać zamknie się w liczbie 20. Na AM pokazano 11 postać, które są ukończone w 60~80%. Seria ma wrócić do korzeni więc zrezygnowano z tagowego systemu Kof 2003 i XI.
Jeszcze cytat samego Kukino:
"We are aiming for the ultimate 2D fighting game and ultimate 2D pixel graphics. I've been working in this industry since the pixel-art days, so I know the importance of a single pixel. A single pixel can vitally change the expression on a [character's] face. We've taken that skill to an ultimate level." zobaczmy, zobaczymy.
Lista dostępnych postać zaprezentowanych na AM:
- Ryo Sakazaki
- Robert Garcia (powrót do kostiumu sprzed kof 2003)
- Ralf Jones (lekko zmodyfikowany kostium)
- Kim Kaphwan
- Kyo Kusanagi
- Benimaru Nikaido
- Goro Daimon
- Athena Asamiya (Nowy kostium, zresztą Athena najczęściej się przebierała )
- Terry Bogard (powrót do kostiumu sprzed kof 2003)
- Iori Yagami (Nowy kostium)
- Leona Heidern (Nowy kostium, powiem że niczego sobie )
- Shen Woo
- Ash Crimson (Nowy kostium)
- Elisabeth Branctorche (lekko zmodyfikowany kostium)
Bardziej szczegółowy wywiad z Kukino i garść nowych screenów odsyłam na cyberfanatix.
Jeszcze cytat samego Kukino:
"We are aiming for the ultimate 2D fighting game and ultimate 2D pixel graphics. I've been working in this industry since the pixel-art days, so I know the importance of a single pixel. A single pixel can vitally change the expression on a [character's] face. We've taken that skill to an ultimate level." zobaczmy, zobaczymy.
Lista dostępnych postać zaprezentowanych na AM:
- Ryo Sakazaki
- Robert Garcia (powrót do kostiumu sprzed kof 2003)
- Ralf Jones (lekko zmodyfikowany kostium)
- Kim Kaphwan
- Kyo Kusanagi
- Benimaru Nikaido
- Goro Daimon
- Athena Asamiya (Nowy kostium, zresztą Athena najczęściej się przebierała )
- Terry Bogard (powrót do kostiumu sprzed kof 2003)
- Iori Yagami (Nowy kostium)
- Leona Heidern (Nowy kostium, powiem że niczego sobie )
- Shen Woo
- Ash Crimson (Nowy kostium)
- Elisabeth Branctorche (lekko zmodyfikowany kostium)
Bardziej szczegółowy wywiad z Kukino i garść nowych screenów odsyłam na cyberfanatix.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
Potwierdzono kolejne dwie postacie którymi będzie dane nam powalczyć w najnowszej odsłonie KoF. Andy Bograd ( ołł yeahh ) i Raiden.
[center] [/center]
Źródło
[center] [/center]
Źródło
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
-
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
sory za jednolinijkowca, alt to jest moje "Ohhhhh yeeeeah!" ;pAserot pisze:i Raiden.
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: SNK - News & Infos
Fani Kof 02 i posiadacze PS2 mogą zacierać rączki, otóż na PS2 zostanie wydany remake Kof'a 2002 o pod tytule Unlimited Match ( chyba już kojarzycie ).
[center]
[/center]
Garść informacji.
- Gra jest ukończona w 65% grywalna wersja będzie pokazana na TGS.
- Niestety nie będzie ona w wysokiej rozdzielczość jak Kof94Re, ( choć może i dobrze ), będą wykorzystane stare sprawdzone sprites'y.
- Ma zawierać więcej nowych ruchów niż Kof98UM.
- Ma zawierać postacie z przedziału 99-02 wiec może być naprawdę ciekawie.
Teraz troszkę info o XII odsłonie serii.
Ot jak ma działać system CLASH ( in english):
- Occurs when strong attacks, special attacks and DMs clash (replaces counter hits, I assume)
- If you don't input anything after the offset, both opponents do a backstep automatically
- If you do input something, the backstep is cancelled and you can continue to attack.
- You can cancel projectiles in this manner as well.
- You can cancel the clash into a dash or a jump by holding the lever in the appropriate direction
- When you cause a clash, you take some damage (a fraction of the damage of the attack that the opponent was doing, so it scales up as you clash more powerful attacks - at least that's the impression I'm getting).
- If you clash while in midair, you can follow up with just about anything that your character can do in mid-air
[center]
[/center]
Garść informacji.
- Gra jest ukończona w 65% grywalna wersja będzie pokazana na TGS.
- Niestety nie będzie ona w wysokiej rozdzielczość jak Kof94Re, ( choć może i dobrze ), będą wykorzystane stare sprawdzone sprites'y.
- Ma zawierać więcej nowych ruchów niż Kof98UM.
- Ma zawierać postacie z przedziału 99-02 wiec może być naprawdę ciekawie.
Teraz troszkę info o XII odsłonie serii.
Ot jak ma działać system CLASH ( in english):
- Occurs when strong attacks, special attacks and DMs clash (replaces counter hits, I assume)
- If you don't input anything after the offset, both opponents do a backstep automatically
- If you do input something, the backstep is cancelled and you can continue to attack.
- You can cancel projectiles in this manner as well.
- You can cancel the clash into a dash or a jump by holding the lever in the appropriate direction
- When you cause a clash, you take some damage (a fraction of the damage of the attack that the opponent was doing, so it scales up as you clash more powerful attacks - at least that's the impression I'm getting).
- If you clash while in midair, you can follow up with just about anything that your character can do in mid-air
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.