King of Fighters XII
Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
King of Fighters XII
No chyba już najwyższy czas założyć temacik o tej zbliżającej się wielkimi krokami nowej odsłonie serii kof'a.
Kilka informacji:
Pełny skład postaci został już przedstawiony i prezentuje się tak:
Ash, Duo Lon, Shan, Kyo, Benimaru, Daimon, Iroi, Athena, Kensou, Chin
Terry, Andy, Joe, Kim, Raiden, Ryo, Robert, Rafl, Clark, Leona
Opis Critical Counter System:
Aktywuje się go poprzez skontrowanie jakiegoś ciosu specjalnego za pomocą silnej ręki/nogi z bliskiego kontaktu w odpowiedniej klatce. Sygnalizuje to duże zielony okrąg. Możemy wówczas poprzez odpowiedni timeing łączyć z sobą różne ciosy. Coraz mniejszy obwód okręgu sygnalizuje koniec CC przez co wiem kiedy zakończyć combo. Kolejną ważną rzecz jest możliwość dash'a podczas CC za pomocą tylko jednego f zamiast ( f,f ). Również odpalanym DM podczas CC towarzyszy specjalny efekt ( choć na razie więcej nie wiem na ten temat ).
[center] [/center]
Wiem, że pewnie trudno zrozumieć mój bełkot , więc odsyłam was do filmiku pokazującego jak to wygląda w praniu. Critical Counter Preview.
No i na koniec oczywiście link do oficjalnej strony Kof XII
http://game.snkplaymore.co.jp/official/ ... index.html
Kilka informacji:
Pełny skład postaci został już przedstawiony i prezentuje się tak:
Ash, Duo Lon, Shan, Kyo, Benimaru, Daimon, Iroi, Athena, Kensou, Chin
Terry, Andy, Joe, Kim, Raiden, Ryo, Robert, Rafl, Clark, Leona
Opis Critical Counter System:
Aktywuje się go poprzez skontrowanie jakiegoś ciosu specjalnego za pomocą silnej ręki/nogi z bliskiego kontaktu w odpowiedniej klatce. Sygnalizuje to duże zielony okrąg. Możemy wówczas poprzez odpowiedni timeing łączyć z sobą różne ciosy. Coraz mniejszy obwód okręgu sygnalizuje koniec CC przez co wiem kiedy zakończyć combo. Kolejną ważną rzecz jest możliwość dash'a podczas CC za pomocą tylko jednego f zamiast ( f,f ). Również odpalanym DM podczas CC towarzyszy specjalny efekt ( choć na razie więcej nie wiem na ten temat ).
[center] [/center]
Wiem, że pewnie trudno zrozumieć mój bełkot , więc odsyłam was do filmiku pokazującego jak to wygląda w praniu. Critical Counter Preview.
No i na koniec oczywiście link do oficjalnej strony Kof XII
http://game.snkplaymore.co.jp/official/ ... index.html
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: King of Fighters XII
Uhh wszystko fajnie, ale character selection mnie zgięło w krzyżu. Przecież tam są tylko 2 laski z czego Athena w dodatku się spasła i ma grube nogi, s strój i różowe kudła z Psycho Soldiera średnio zdają egzamin;(. Dobrze, ze chociaż jest Leona, która jak zwykle wygląda fajnie:).
Kurde nie tego się spodziewałem po tej grze po KoFie XI - gdzie Mai, Yuri, Hotaru, Whip, Momoko, Kula i inni? No, ale nie, lepiej zamiast nich wsadzić takiego metropedała Asha ehh;/.
Kurde nie tego się spodziewałem po tej grze po KoFie XI - gdzie Mai, Yuri, Hotaru, Whip, Momoko, Kula i inni? No, ale nie, lepiej zamiast nich wsadzić takiego metropedała Asha ehh;/.
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: King of Fighters XII
Nie panikujmy założę się, że wersje na domowe sprzęty zostaną uraczone jakimiś dodatkowymi postaciami .
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- K'
- Support
- Posty: 805
- Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
- Kontakt:
Re: King of Fighters XII
Mnie skład też zasmucił Chciałbym sobie poK'ować jak odsłonie 2002, a tu takie coś Możliwe, że w KoFie XII 2010 i kolejnych odsłonach.... będą pojawiać się powoli nowe postacie......
- Chris
- Grand Master
- Posty: 556
- Rejestracja: 20-03-2007, 00:01
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Re: King of Fighters XII
tylko co lepsze.. 50 postaci czy 20
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: King of Fighters XII
Ok kolejna garść informacji o systemie jakim uraczy na ta odsłona serii są to spostrzeżenia graczy testujących grę gotową w 85%.
Power Gauge:
- Po naładowani paska specjala ( Maximum state) pozostaje on naładowany przez pewien czas później zaczyna opadać do zera ( coś około 10 sekund )
- DM można użyć tylko raz, ale za to CC ile tylko zechcemy bez straty Maximum state.
- Stan paska zerowany jest po każdej rundzie.
DM:
- Dodano efekt drobnego błysku przy odpalaniu DM'a, zatrzymuje on na chwile ciebie jak i przeciwnika.
- Wszystkie DM są teraz szybsze i niektórzy zawodnicy mogą połączyć je w normalnych kombosach.
- Zawodnicy o DM'ie z długim zasięgiem mogą teraz wykonać taką oto akcje C lub D, C+D, DM
Critical Counter:
- Można go wykonać jedynie będą w Maximum state.
- Teraz gdy jesteś w MS i użyjesz C lub D nawet trafiając w powietrze, a atak zabłyśnie na żółto oznacza to, że jest on CC starterem. ( niestety ma on opóźnienie porównywalne do trafienia przeciwnika na bloku )
- Teraz gdy zaczniesz CC obie postacie staną na chwilkę.
- Jeśli obaj zawodnicy są w MS i przeciwnik leży i podczas wstawania użyje C lub D to on zawsze zostanie skontrowany.
Po bardziej szczegółowy opis odsyłam na http://www.cyberfanatix.com/. Znajdziecie tam również filmik z tychże testów.
Power Gauge:
- Po naładowani paska specjala ( Maximum state) pozostaje on naładowany przez pewien czas później zaczyna opadać do zera ( coś około 10 sekund )
- DM można użyć tylko raz, ale za to CC ile tylko zechcemy bez straty Maximum state.
- Stan paska zerowany jest po każdej rundzie.
DM:
- Dodano efekt drobnego błysku przy odpalaniu DM'a, zatrzymuje on na chwile ciebie jak i przeciwnika.
- Wszystkie DM są teraz szybsze i niektórzy zawodnicy mogą połączyć je w normalnych kombosach.
- Zawodnicy o DM'ie z długim zasięgiem mogą teraz wykonać taką oto akcje C lub D, C+D, DM
Critical Counter:
- Można go wykonać jedynie będą w Maximum state.
- Teraz gdy jesteś w MS i użyjesz C lub D nawet trafiając w powietrze, a atak zabłyśnie na żółto oznacza to, że jest on CC starterem. ( niestety ma on opóźnienie porównywalne do trafienia przeciwnika na bloku )
- Teraz gdy zaczniesz CC obie postacie staną na chwilkę.
- Jeśli obaj zawodnicy są w MS i przeciwnik leży i podczas wstawania użyje C lub D to on zawsze zostanie skontrowany.
Po bardziej szczegółowy opis odsyłam na http://www.cyberfanatix.com/. Znajdziecie tam również filmik z tychże testów.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: King of Fighters XII
Nowy zwiastun Japanese Extended Character Trailer i link do screenów (nie takich już nowych, ale może jeszcze ktoś nie widział).
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: King of Fighters XII
Oprawa fenomenalna - szczególnie spritey postaci.Animka też super. wszystko gites, tylko ta nieszczęsna selekcja postaci troche ssie jaja... .
Może z tego wyjdzie nawet zbalansowany KoF. To by dopiero była rewolucja!
Yeah right.....
Może z tego wyjdzie nawet zbalansowany KoF. To by dopiero była rewolucja!
Yeah right.....
- Chris
- Grand Master
- Posty: 556
- Rejestracja: 20-03-2007, 00:01
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Re: King of Fighters XII
Lepiej to wyglada od sf4 , fajnie byloby zagrac w cos nowego
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: King of Fighters XII
Jedno słówko podsumowujące nowego KoFa - "odrodzenie".
- Sajin
- Master of the Shakers
- Posty: 83
- Rejestracja: 05-04-2008, 07:04
Re: King of Fighters XII
Ja jestem ciekawy kto będzie bossem w nowej odsłonie KoF'a. Będzie to pewno ktoś powiązany z Orochim i TftP. Mam też smaka na jakieś ukryte postacie.
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: King of Fighters XII
http://game.snkplaymore.co.jp/official/ ... index.html
W wersji automatowej nie. Może w domowych się załapie.
W wersji automatowej nie. Może w domowych się załapie.
- Slayer
- Elite player
- Posty: 141
- Rejestracja: 23-04-2007, 15:05
Re: King of Fighters XII
Bardziej czekam na tą grę niż na SF4. Mam nadzieje, że będzie na ps3. Popuszczając wodze fantazji marzy mi się guilty gear nowy.
Zawsze niewidoczny na gg.
- gascan
- Friend
- Posty: 513
- Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
- Kontakt:
Re: King of Fighters XII
Każda gra 2D która wyjdzie po SF4 w tym roku nie ma szans zaistnieć ani sprowokować scenę to powstania. Niestety tak będzie z KOF XII ,które może być dobre.