Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Subforum najpopularniejszej serii bijatyk 2D będącej znakiem rozpoznawczym firmy Capcom

Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: Aserot »

Wypadało by o tej produkcji wspomnieć na forum. Powiem, że SSF2T to nadal jedna z moich ulubionych bitek i często do niej wracam. Więc wersja HD niezwykle mnie ucieszyła. Nie wiem czy jest już dostępna na Live ( Act daj znać jak co :D ).

Oto jak wygląda to w paraniu enjoy.

http://www.gametrailers.com/player/42495.html
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Arris
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 05-05-2007, 18:12
Lokalizacja: Z nienacka :O

Re: Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: Arris »

eeechh ludzie juz nie maja co robic tylko robic remake gry starej
i oby tak dalej bo ol' school jest fajny ^.^
Awatar użytkownika
kemot722
Grand Master
Grand Master
Posty: 1030
Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
Lokalizacja: 1 kreska zasięgu

Re: Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: kemot722 »

Cokolwiek by człowiek nie jadł, to będzie to smaczne jeśli dobrze podane. Podobnie jest z grami - musi mieć zachowaną wysoką grywalność i nadal być chętnie oglądana przez gracza (piękno grafiki). Dlatego HD to dobry pomysł, bo naniesione poprawki nie powinny IMO odróżniać gry od oryginalnego tytułu, oryginalnego SSF2T. Jeśli mamy HIT po face-liftingu, to nadal jest HITem.

Wiem, że Street Fighter II był wydany ponownie, ale tylko dla XBOX Live Arcade i PS Network, więc możliwe, że tu będzie powtórka.
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: Action »

Aserot pisze:Nie wiem czy jest już dostępna na Live ( Act daj znać jak co :D ).
nowy ST bedzie dostepny na Live w najbliższa środę :)


EDIT:


STHD pojawił się już na xblive (na PSN pewnie tez), zapłacić za niego trzeba 1200MSP czyli około 40zł.

Ściągnąłem demko i muszę powiedzieć, że jestem zaskoczony. Tak dobrej oprawy naprawdę się nie spodziewałem :P W grze dodali online, leaderboard (czyli standardzik) i oryginalna arcadowy system ST, jedynie demko posysa bo deli jedynie możliwosc gry offline multi (bez singla, sic!;D) wiec pozostała mi tylko masherka przeciw bezwładnemu przeciwnikowi :P
Ostatnio zmieniony 15-03-2009, 20:59 przez Action, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
shinmoteuchi
Student
Student
Posty: 34
Rejestracja: 16-09-2007, 22:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: shinmoteuchi »

A ja zapraszam do przeczytania mojej opinii na temat gry na stronie:

http://www.kzme.boo.pl/kzme/?p=964

:)
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: Action »

shinmoteuchi pisze:Stwierdzam, że jakością grafiki 2D gra miażdży dotychczasowego lidera – King of Fighters XII!
Tak daleko to bym nie wychodził, bo raz ze KoF jeszcze nie wyszedł a dwa gdzieś widziałem porównanie spritów i te z XII są jednak wykonane w większej rozdziałce (XII > BlazBlue > i dopiero STHD). No ale trzeba przyznac, ze capcom pokazał klasę. :)
shinmoteuchi pisze:poza poprawioną grafiką i dźwiękiem niewiele się różni od pierwowzoru.
I właśnie uspokoiłeś pokaźną częśc oczekujących na to graczy. :D Nowy STHD z założenia nie miał się różnic systemowo od pierwowzoru by można nim było zastąpi oryginalne ST na turniejach (tougeki itp.).
shinmoteuchi pisze:Najbardziej przypadł mi do gustu główny temat SF, który możemy usłyszeć w menu głównym.
Ma ktoś dojście do tego wałka w jakiejś znośniej jakości (Remix oryginalnego theme)? Bardzo bym prosił. :)
Awatar użytkownika
shinmoteuchi
Student
Student
Posty: 34
Rejestracja: 16-09-2007, 22:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: shinmoteuchi »

Ken's Theme (Menu Version) - http://www.sendspace.com/file/twcc9a

Bardzo prosze :)

I dziekuje za mile slowa! Ciesze sie, ze recenzja sie podobala. :D
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: Yamada »

Obejrzałem trochę walk i tylko jedno stwierdzenie ślina przynosi mi na język - epic fail. Sorry, ale w 21 wieku, wypuszczać max archaiczną bijatykę z poprzedniego stulecia? No comment. W dobie KoFa XII , GGXX czy SF4 ta gra to jakiś zart. Dali by sobie siana i w końcu uśmiercili ten szmelc.

Atchaizm, archaizm i jeszcze raz archaizm.
Obrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: Action »

Chłopie, ale nie o to w tym wszystko chodziło. :) Na największych turach ludzie dalej się zabijają w zwykłe SSF2T (Evo, Tougeki), wiec nawet jakby chcieli to by nie mogli tego "uśmiercić". Mieli dwie opcje, zostawić to tak jak jest (8-bitowa oprawa na next-genowskich turach) lub chociaż trochę poprawić swój wizerunek robiąc reedycje z nowa oprawa (zostawiając system bez zmian co by turniejowa wiara nie narzekała).

a pozatym taka gierka na 3 ciosy tez ma swoje plusy. ;)
Awatar użytkownika
Waaagh
Student
Student
Posty: 59
Rejestracja: 01-10-2008, 16:48
Lokalizacja: oklice 3City
Kontakt:

Re: Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: Waaagh »

Action pisze:a pozatym taka gierka na 3 ciosy tez ma swoje plusy. ;)
Pozostaje mi tylko przytaknąć, gdyż kupiłem bez ściągania trial'a ze względu na niesamowity sentyment i mimo że pewnie nie pogram w to zbyt wiele, bawię się świetnie, a oryginalne dzwieki Hadouken'a czy innych ciosów w pełni mnie zadowalają. Nie pogniewałbym się na ultra podrobioną wersję UMK3. Przecież klatki nagrywali w wyższej jakości niż były dostępne w czasie wypuszczania tej gry, nie musi być od razu FullHD (ale miłoby było)
Virtua Fighter RLZ
XboxLiveID: RealWaaagh
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: Action »

No i dorobiłem się pełnej wersji gry. Nic nowego raczej nie moge na temat HD powiedzieć, bo raczej wszystko zostało w tym temacie omówione... jedynie potwierdzę, że online to na 100% silnik GGPO. Przez przypadek uruchomiłem multi z przeciążonym łączem (tak to jest, gdy nie sprawdza się wcześniej czy na PC wszystko ok:P) dzięki czemu w trakcie gry witały mnie takie akcje jak hadouken bez hadoukena (;D), rzut łapiący z drugiego końca areny czy też blok na plecy. Czyli ogólnie - jest super (o ile gra się na normalnym łączu), do tego multi jest bardzo przemyślane, bez problemu można zakładać mini-turnieje, oglądać mecze innych graczy a do tego podczas gry przeciwnik nie widzi twojego zawodnika aż do momentu ładowania areny. :)
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: gascan »

Action pisze:Przez przypadek uruchomiłem multi z przeciążonym łączem (tak to jest, gdy nie sprawdza się wcześniej czy na PC wszystko ok:P) dzięki czemu w trakcie gry witały mnie takie akcje jak hadouken bez hadoukena (;D)
Może ten hadouken bez hadoukena to nie z winy łącza tylko Fake Hadouken - nowy cios Ryu wykonywany o ile pamiętam dół,przód LK :]
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Post autor: Action »

Jeśli wygląda to tak, że ryu składa rece do hadou, wykrzykuje hadou i w konekwencji nic z jego rąk nie wypada - to jest ten fake (SF, 'prawie' jak garou). :D Ogólnie działo się wtedy tyle ostrych akcji (kiedyś trzeba to nagrać Sub:P), że nie bylem w stanie jasno stwierdzić czy wcisnąłem LK czy LP. ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Street Fighter”