Gry z Taito Type XX

Bijatyki 2D mimo upływu lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Czy zawdzięczają to rozbudowanemu systemowi gry, czy też ponadczasowej grafice? Z pewnością coś w tym jest, sprawdź sam!

Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam

Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: eq2D »

King of Fighters 98 UM
Obrazek
[media][/media]
download: [hide]http://www.multiupload.com/1RNAMBQ4KO (800mb z groszami)

W przypadku braku dysku z literą "D" (tam zapisuje ustawienia) - podmienić exec na ten z linku http://www.megaupload.com/?d=TUS4JNPN[/hide]
Ostatnio zmieniony 25-06-2011, 15:18 przez eq2D, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
wf6608
Support
Posty: 287
Rejestracja: 13-06-2009, 20:36

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: wf6608 »

Yeah! Dzięki Ci eq.

Czyli właściwie nic ciekawego na TTX-ach nie zostało (no, chyba jedynie Raiden IV, bo Shikigami No Shiro III zdaje się ma już port).
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: Action »

Teraz niech uciułają ludzi i zrobią do tego tryb online.
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: gascan »

Teraz chociaż nie trzeba będzie kupować kofaXIII na konsole. Jak zrobią słaby online jak w XII to lepiej zostać przy wersji PC.

U mnie nie działa ten KOF98UM na PC, wywala jakiś błąd ale na szczęście mam te grę na XBL i pod emu ps2.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MK, SF
Kontakt:

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: WolfBogard »

Czym ta wersja sie rozni od standardowej tej z automatow?
Obrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: Action »

wiki pisze:Ultimate Match includes additional characters not featured in the original version of the game, such as Eiji Kisaragi from KOF '95, along with Kasumi Todoh and the Boss Team (composed of Geese Howard, Wolfgang Krauser, and Mr. Big) from KOF '96, as well as the boss characters Goenitz and Orochi, essentially including all the characters featured in the KOF series prior to KOF '98. New moves were added to the much maligned USA Sports Team to improve their playability, and EX versions of certain characters not featured in the original version were added including King with her Art of Fighting 2 moveset, Ryuji Yamazaki and Blue Mary with their Real Bout Fatal Fury 2: The Newcomers movesets. The Orochi versions from Leona and Iori Yagami are also playable, and both also appear as mid-bosses in the arcade mode. New stages were added to game such as China and Hong Kong to show appreciation for KOF's high popularity in such regions, it is also the only fighting game to feature an accurate repersentation of Saudi Arabia in one stage, as the country was a major market for the NEO GEO line in the early 1990s.

A third fighting style is also introduced in addition to Advance and Extra, dubbed "Ultimate" mode. Ultimate mode is a customizable style that allows the player to choose between features from Advance or Extra mode, such as which kind of power gauge to use. It also includes a 'Neo Geo' mode, which is a direct port of the original Neo Geo console version.
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MK, SF
Kontakt:

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: WolfBogard »

Okej, no to faktycznie wersja ciekawa - napewno troche odswieza ;]
Obrazek
Awatar użytkownika
wf6608
Support
Posty: 287
Rejestracja: 13-06-2009, 20:36

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: wf6608 »

Pobrałem tego '98UM i po małych problemach (prawdopodobnie ten sam błąd co gas, trzeba było usunąć niektóre biblioteki dx z folderu) odpaliłem. Prawie wszystko pięknie i ładnie śmiga. Prawie, ponieważ mam pewien problem, a mianowicie czarny ekran w Service Mode (tak jakby nie wyświetlało tam tekstu, bo na ślepo mogę tam grzebać). Ktoś miał okazję uporać się z czymś podobnym? System - Win7 x64.
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: eq2D »

Taito Type XXX torrent ;-)
[hide]Obrazek
http://bbs.3dmgame.com/thread-2078158-1-1.html

Kof XII
http://bbs.3dmgame.com/viewthread.php?t ... ra=&page=1
zassać za pomocą tego - http://xiazai.xiazaiba.com/UDown/UDown_2.1.11.125.exe
dlle i configuratora trza z KoF'a XIII zabrać
RIP (?) - http://forum.tgbus.com/viewthread.php?t ... a=page%3D1

@wf - http://www.mediafire.com/?2dnfys1zfscvdxl wciepnij to bezpośrednio na dysk D (ewentualnie C jak używasz drugiego execa). Wszystko english, krew i muzyka arrange.[/hide]
Ostatnio zmieniony 25-06-2011, 15:19 przez eq2D, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
wf6608
Support
Posty: 287
Rejestracja: 13-06-2009, 20:36

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: wf6608 »

Dzięki, config perfekcyjny.
Awatar użytkownika
TeeVar
Support
Posty: 318
Rejestracja: 19-12-2010, 19:11
Ogrywam: all Capcom SNK MK
Kontakt:

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: TeeVar »

Jest to calkiem mozliwe. [hide]Na jednym z chinskich for pisali ze torrent ukazal sie na http://romshepherd.com ale zostal usuniety bo nie przestrzegali jakich regul.

Obrazek[/hide]
Ostatnio zmieniony 25-06-2011, 15:20 przez TeeVar, łącznie zmieniany 1 raz.
MK Ranking, Spar & On-line Tournaments - dostepny zawsze w godzinach 20-23, no prawie zawsze.
Awatar użytkownika
mg1987
Support
Posty: 753
Rejestracja: 18-11-2009, 09:16
Ogrywam: Jestem otwarty na propozycje

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: mg1987 »

wf6608 pisze:Czyli właściwie nic ciekawego na TTX-ach nie zostało
Ja tam czekam na Continuum Shift II.
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: gascan »

wf co usunąłeś żeby 98um poszedł pod 7 64bit?

ok juz doszedlem usunalem wszystko oprocz d3dx9d_36.dll

Jak znajdziecie Kofa12 na jakimś megauploadzie to wrzućcie linka.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
TeeVar
Support
Posty: 318
Rejestracja: 19-12-2010, 19:11
Ogrywam: all Capcom SNK MK
Kontakt:

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: TeeVar »

Kolejne male, przydatne narzedzie do konfigurowania i uruchamiania gier. Dziala z KOF XIII,KOF XII, KOF 98U, BlazBlue Continuum Shift, Chaos Breaker. Generalnie bedzie dzialac na grach wykorzystujacych loadery jak w KOF XIII. Napewno nie dziala z Arcana Heart 3. Wymaga zainstalowanego MS NET Framework 4. Zaleta programu jest ze z jednego miejsca mozemy uruchamiac prawie wszystkie gry oraz konfigurowac klawisze. Program w katalogu z gra tworzy plik game.list. Problem polega ze nie zapisuje wczesniej dodanych gier. Jednak wystarczy skopiowac poszczegolne wpisy do jednego game.list i wszystko bedzie dzialac.

Taito Type X Launcher
http://www.megaupload.com/?d=INZOE3WE


Na deser

Obrazek

Obrazek

[hide]
Jedyne 106MB
http://www.megaupload.com/?d=4NB778RS[/hide]


Z tego co widze to na razie nie ma nic na MU, RS, HF itp. Jedynie torrent, ktory podal eq2d oraz chinskie 115.com ale stamtad leci max 150kb wiec sciagniecie plikow troche zajmie.
Ostatnio zmieniony 25-06-2011, 15:21 przez TeeVar, łącznie zmieniany 1 raz.
MK Ranking, Spar & On-line Tournaments - dostepny zawsze w godzinach 20-23, no prawie zawsze.
Awatar użytkownika
TeeVar
Support
Posty: 318
Rejestracja: 19-12-2010, 19:11
Ogrywam: all Capcom SNK MK
Kontakt:

Re: Gry z Taito Type XX

Post autor: TeeVar »

TypeX Loader

Pliki wymagane do uruchomienia takich gier jak KOF XII, KOF XIII, Raiden III itp.

[hide]http://www.megaupload.com/?d=X3ED94T2[/hide]

MATRIMELEE MATSURI

Obrazek

[hide]Matrimelee Matsuri - TX2.zip.001 (250 MB)
http://www.multiupload.com/4ULDMENPUB

Matrimelee Matsuri - TX2.zip.002 (250 MB)
http://www.multiupload.com/0KUI5SV7D1

Matrimelee Matsuri - TX2.zip.003 (250 MB)
http://www.multiupload.com/HSLAGRFOJL

Matrimelee Matsuri - TX2.zip.004 (122,7 MB)
http://www.multiupload.com/MOHX0KL6YX

Debug.ini - pozwala grac ukrytymi postaciami, wgrac do glownego katalogu z gra
[/hide]

Wymaga scalenia w Total Commander. Dziala z Taito Type X Launcher podanym wyzej lub uruchamiamy przez "GAME.BAT". Nalezy wgrac pliki z TypeX Loader aby uruchomic gre.

KOF Maximum Impact Regulation A

Obrazek

[hide]PART 1 (700MB)
http://www.multiupload.com/241F5J904Z
PART 2 (700MB)
http://www.multiupload.com/KJ2Q12RG5P
PART 3 (11MB)
http://www.multiupload.com/5Y4XGB1HIQ

pass --> snk-neofighters.info
[/hide]

Wymaga scalenia w Total Commander a nastepnie rozpakowywujemy za pomoca Winrara lub 7z. Gra dziala bardzo plynnie. Nic nie trzeba wgrywac, wystarczy uruchomic przez "GAME.BAT" lub przez Taito Type X Launcher.

STREET FIGHTER

Obrazek

[hide]Street Fighter IV - TX2.zip.001 (250 MB)
http://www.multiupload.com/YSB8OO7QBR

Street Fighter IV - TX2.zip.002 (250 MB)
http://www.multiupload.com/S2VQLG5X9D

Street Fighter IV - TX2.zip.003 (250 MB)
http://www.multiupload.com/9B9HFOUHWZ

Street Fighter IV - TX2.zip.004 (250 MB)
http://www.multiupload.com/6IMXFK17ET

Street Fighter IV - TX2.zip.005 (250 MB)
http://www.multiupload.com/JLVW0Q31EF

Street Fighter IV - TX2.zip.006 (59,7 MB)
http://www.multiupload.com/ZXWJIFFEZN
[/hide]

Wymaga scalenia w Total Commander. Nalezy wgrac TypeX Loader. Uruchamiamy przez "LAUNCHER.BAT". Dziala Taito Type X Launcher ale musimy zmienic nazwe "LAUNCHER.EXE" na "GAME.EXE".

Dobrze jest zmienic w TEST MODE jezyk na angielski. Przed wybraniem zawodnikow ukazuje sie ekran wyboru gdzie:
1. Arcade Mode
2. Beginner Mode
3. Trial Mode

Kody do wpisania w TEST MODE

C5HSP3GN
- Unlock : AKUMA (CPU)

CSPCU4W6
- Unlock : AKUMA (CPU)
- Unlock : AKUMA (PLAYABLE)
- Unlock : GOUKEN (CPU)

CHNB9FGC
- Unlock : AKUMA (CPU)
- Unlock : AKUMA (PLAYABLE)

W tym samym czasie dziala tylko jeden kod.

THE KING OF FIGHTERS XII

Obrazek

[hide]PART 1 (250MB)
http://www.multiupload.com/9WP2N5457L
PART 2 (220MB)
http://www.multiupload.com/2TSB3E6MCY[/hide]

Wymaga scalenia plikow w Total Commander. Pliki z TypeX Loader oraz "game.exe" z katalogu KOFXII wrzucamy do katalogu TypeXsys. Uruchamiamy przez GAME.BAT lub Taito Type X Launcher podany wyzej.


BLAZBLUE CALAMITY TRIGGER

Obrazek

[hide]3x250MB 1x136MB
http://www.multiupload.com/L426XW19BT
http://www.multiupload.com/48F1VLIT1N
http://www.multiupload.com/3ROLQSZLC4
http://www.multiupload.com/IYGS7M3AX4[/hide]

Wymaga scalenia plikow w Total Commander. Aby uruchomic postepujemy podobnie jak przy SF IV.

Gra dziala ale u mnie wystepuja bledy graficzne. Trudno mi powiedziec czym to jest spowodowane.
Ostatnio zmieniony 26-06-2011, 19:50 przez TeeVar, łącznie zmieniany 2 razy.
MK Ranking, Spar & On-line Tournaments - dostepny zawsze w godzinach 20-23, no prawie zawsze.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Bijatyki 2D”