Virtua Fighter 5 Final Showdown
Moderator: ModTeam
- grabczas
- Student
- Posty: 30
- Rejestracja: 25-02-2011, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 Final Showdown
Przedewszystkim po rozgraniu tych paruset walk offline jak pierwszy raz odpaliłem online to miałem straszliwe schizy bo gra zwyczajnie zwalnia a jeżeli chcesz wklepać nawet głupie BB po bloku musisz to klepać dużo wcześniej przed wyjściem z animacji blockstuna, dla mnie to była makabra bo takie rzeczy nie powinny aż tak się różnić, dlatego też naukę just guardów nawet sobie odpuściłem bo ani off ani online nie byłbym ich w stanie później używać tego skutecznie. Ale może tylko ja jestem tak bardzo wymagający, tak czy siak online z SCV stawiam na pewno niż ten z FSa czy AE.
Sua Sponte
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 Final Showdown
Ja osobiście nie miałem problemów z JG w większości przypadków, bo jak wspomniałem - gra jest nieco wolniejsza online i prościej to złapać. Miałem wiele przypadków gdzie bezproblemowo robiłem JG na ciosy w stylu 66B BE Pyrrhy, ale faktycznie - na szybsze serie, czy szybsze BE typu typu 66K BE Siega jest już bardzo ciężko online to zrobić, przez co można wiele rzeczy abuse'ować.
W online w FS wkurza mnie tylko te 30 sekund czekania pomiędzy walkami w Room Match.
W online w FS wkurza mnie tylko te 30 sekund czekania pomiędzy walkami w Room Match.
-
- Master of the Shakers
- Posty: 94
- Rejestracja: 02-11-2009, 19:09
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 Final Showdown
Fakt że SCV chodzi online wolniej, ale mimo to w ogóle mi się nie zacinało, a przy VF już tak różowo nie było. Choć to wydaje mi się też od pory. 30 sekund to ***** ale podoba mi sie ze mozna zadeklarować którą by się chciało stronę, a ten kto wygra walkę ma pierwszeństwo w decyzji, jeżeli takie cos było w SCV to mi umknęło:D
Ale my tu gadu gadu i trochę odbiegło to od sprawy z poradnikiem. To jak Yamada, zastanowisz się nad napisaniem poradnika?
Po części wiele rzeczy jest w necie, ale jakby to było w jednym miejscu to byłoby to bardzo poręczne.
Ale my tu gadu gadu i trochę odbiegło to od sprawy z poradnikiem. To jak Yamada, zastanowisz się nad napisaniem poradnika?
Po części wiele rzeczy jest w necie, ale jakby to było w jednym miejscu to byłoby to bardzo poręczne.
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 Final Showdown
W SCV też coś takiego jest, z tym że Room Match w FS działa troszkę inaczej bo tam jest coś na zasadzie 'priorytetu' do gry - powiedzmy, że jest 5 typa w pokoju - champion wybiera sobie 1p, a ostatni ziomek na liście 2p - jeżeli nikt przed nim (na liście) też nie wybierze strony to będzie walczył champ z ostatnim ziomkiem na liście - moim zdaniem rewelacyjny pomysł, bo gadając przez headseta można się komunikować kto z kim ma grać - idealna rzecz na tury online gdzie cała grupa wchodzi do pokoju i gra każdy z każdym podczas jednej długiej sesji.
Z systemem pomyślimy, ale raczej coś napiszę.
Z systemem pomyślimy, ale raczej coś napiszę.
-
- Master of the Shakers
- Posty: 94
- Rejestracja: 02-11-2009, 19:09
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 Final Showdown
Ok ostatnio recka Yamady sprawiła że odkryłem ameryke w konserwie z tymi dodatkowymi końcowymi animacjami ( jak Aoi z Naginatą) I tak zaczęła się zabawa w szukanie tych animacji. Jednak z nie małym zdziwieniem zauważyliśmy z bratem, że drugi player raczej nie ma tych animacji. Czy drugi player na serio tego nie ma? ( nawet jak przedmiot jest dodany) czy zależy to od jakiejś kombinacji? U Aoi czy Wolfa wychodziło to dość często a innym razem nawet na 10 walk nie wychodziło. Dodam że animacja wychodziła też bez kombinacji.