Ana pisze:JinKazama pisze:czemu w T5 tak save pada?
Bo trzeba autosave wylaczyc
na 1 memorce byl wylaczony na 2 wlaczony, oba padly
A ja mam 2 lata tego samego save'a, który był save'owany nieskończoną ilość razy i jeszcze kopiowany do paru znajomych co to im padły.
Generalnie mi się wydaje, że może to pada podczas save'owania. Mój kumpel raz się tak pozbył save'a bo był przyzwyczajony do T4 (tam się szybko saveowało), więc kliknął save... i po chwili odruchowo wyłączył konsolę. Zonk
Może u ciebie to działa jakoś podobnie...
Żółw pisze:Niedawno odkryłem takie coś Lawem:
b+1,2,1, ff+1, b+2,3,4, wall, 1,1,1,2,3 - chyba 95 dmg
zamiast 1 lepiej stukać 4.
Chociaż Law ma mocniejsze "donosiciele"
aha, wcześciej nie zauważyłem tego:
vho pisze:-ninka ma fajne rzuty i multisy- pamiętaj
-ściana [1_df+1],2,1,2:1+2, albo łatwiejsze (i słabsze) 1,4,3
-po zbiciu jakiegokolwiek lowa robisz b+1+2 i gwarantowane uf+1^^
Tyle na chwilę obecną
- multisy to nie za bardzo bo są łatwe do ucieczki a dostajesz bodajże 5 czy 10 dmg gdy opponent zwieje (wiem, mało, ale po prostu to przestroga żeby nie robić tego gdy ma się opary healtha)
- ściana 1,4,3 jest chu*owa do bólu bo siedzi w zasadzie tylko pod idealnym kątem (kiedy indziej to albo nie siedzi wcale albo to totalny random
)
- t+1+2, g/p+1 jest gwarantowane tylko po zbiciu dolnej NOGI. Po zbiciu ręki siedzi tylko np. d/p+3,4 (o damage nie pytaj, bo jest żenadny)