Odpowiedz do tematu
Hayate
Autor Wiadomość
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 21-08-2007, 22:34   Hayate

Hayate w Dead or Alive - taktyki, juggle, combosy, trapy i inne pierdoły dotyczące tej postaci. Wliczamy wszystkie części w których jest obecna.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Dumian 17-11-2009, 01:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 24-05-2009, 17:50   

Jestem ułomna...

Jaki jest timing w DoA3 na 3część multisa Hayate?
_________________

 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 25-05-2009, 01:09   

Z tego co pamiętam to chyba w momencie trafienia pierwszym teleportem. Zreszą powinien być napis na ekranie 'combo throw' czy cos takiego - ten napis pokazuje właśnie kiedy należy wstukać kolejną kombinację :) .
_________________
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 25-05-2009, 16:48   

A to on nie dotyczy 2. segmentu? XD
_________________

 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 26-05-2009, 01:14   

Haha spróbowałem szczęscia i wzorem Any poćwiczyłem multisa, tyle że w DoA4;]. Generalnie manualnie już kierunki łapię ale nie mam zielonego pojęcia kiedy wstukiwać ostatni segment, wstukanie go w dowolnej chwili podczas napisu 'combo throw' nic nie daje niestety. Okno jest małe, a najgorsze jest to, ze nie wiem gdzie ono jest;]. Aha stopien trudnosci przeżyję bo jest do nauczenia się, ale nie rozumiem jednej rzeczy -
dlaczego launcher ma taki pogięty input. Trzeba zrobić 360 od dołu, przez przód+P+G i trzeba to zrobić szybko, a jako, że przy 360 bez bufforu postać podskakuje trzeba na ten rzut sępić po jakichś ciosach, a DoA4 nie ma systemu bufforu jak VF gdzie można bufforować kierunki pół godziny przed samym ciosem wiec nie jest łatwo bo musimy się uczyć timingu buffora po każdym ciosie po którym chcemy umieć robić ten rzut bo każdy ma indywidualne recovery. Przez chwilę myslalem ze to moze taka zabawka do karania dla prosów, ale zobaczylem ze launcher ma 12 klatek a to troche dużo na kare w DoA.


Ale w końcu rozpykam ten timing i bede jechal po sieci raijinem;].
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Jaką postacią z Guilty Gear jesteś ? ;]
Zasady MvsC - Single Battle
Basniowy swiat studentow
Historia waszych avatarów na Honmaru
Hallowed By Thy Name
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group