Odpowiedz do tematu
Customize
Autor Wiadomość
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 17-07-2008, 15:28   

kamilmedit napisał/a:
może i tak ale nine i julie rozbiore...

Powodzenia...
kamilmedit napisał/a:
może by dorobić paulowi (i może brayanowi )okulary przeciwsłoneczne...

Wyobraź sobie jak to będzie wyglądać... Jakbyś komuś na twarzy namalował czarną farbą okulary... Nie poniżajmy customizacji Tekkena do poziomu skinów z GTA, gdzie wystarczy w paincie pomalować wzorki i już mamy skina.

Poza tym to nie miejsce na takie rozmowy... Mógłby jakiś dobroduszny admin przenieść to do "Propozycji Customize" ?
_________________
http://youtube.com/mreditorcustomize
http://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
kamilmedit 
Master of the Shakers



Dołączył: 17 Lip 2008
Skąd: jesteś??
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 17-07-2008, 16:02   

nie chciało mi sie robić edka ale zrobiłem lawa(niestety nie dość że do końca mi nie wyszedł to jeszcze jest w embu...)

no to sie pytam czy taki jest fajny???
 
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 17-07-2008, 16:09   

czytaj...czytaj... jeszcze raz czytaj
http://www.honmaru.pl/for...er=asc&start=90
__
Lawa ocenię kiedy go zobaczę skończonego i będę mógł nim zagrać... a teraz niech reszta forumowiczów się wypowie
_________________
http://youtube.com/mreditorcustomize
http://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
kamilmedit 
Master of the Shakers



Dołączył: 17 Lip 2008
Skąd: jesteś??
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 17-07-2008, 16:19   

wow!! ekstra za lsite... tyle że na pliku bns wszystko ładnie pięknie ale co jak będe chiał włożyć obrazki do ISO i przetestować??? ISO ma 8205 timów (przynajmniej w tim viewerze a po drugie to mam coś takiego...


 
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 17-07-2008, 16:36   

Błagam jakiegoś Moda, żeby zrobił tu porządek!
__
Chłopie! CZYTAJ!
Nie będę wklejał tu następnych linków. Powiem tylko tak... To jest temat w którym zamieszczamy swoje prace, temat "...modding tips..." jest do rozmowy na temat problemów technicznych itp. a temat "...propozycje do customize..." jest od dawania własnych SUGESTII co do projektów... Więc patrz gdzie piszesz! I PRZECZYTAJ każdy temat od pierwszej do ostatniej strony zanim coś napiszesz!
_________________
http://youtube.com/mreditorcustomize
http://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 17-07-2008, 17:06   

Tak jak Editor pisze. Te posty już zostawie tutaj, ale kazdy nastepny bedzie ladował w niebycie.
_________________

 
 
 
kamilmedit 
Master of the Shakers



Dołączył: 17 Lip 2008
Skąd: jesteś??
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 20-07-2008, 15:20   

My new prodżekt released!!!
Co myślicie??!!??!! :hyhy: :hyhy: :hyhy: :niepewny: :niepewny: :niepewny: :znudzony: :znudzony: :znudzony: :] :P :)

 
 
 
Schaiba 
Master



Dołączył: 23 Wrz 2007
Skąd: Wiślina
Wysłany: 20-07-2008, 18:08   

Więcej emotek niż pracy chyba włożyłeś w tego posta. Mi się nie podoba.
_________________
Błogosławiony był ten dzień, w którym uznałem, że książki bardziej jarają mnie niż telewizja.

Dorosłość jest jak grawitacja rano. Każdy się jej spodziewa, każdy z nią walczy, każdy na nią narzeka, ale nikt jej nie pokonał.
 
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 20-07-2008, 18:11   

A ja tego nawet nie będę komentował :|
_________________
http://youtube.com/mreditorcustomize
http://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
Lukas 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: z dużego pokoju
Wysłany: 21-07-2008, 01:05   

Kamil - ja tu czekam na rozebrana Nine, a ty mi Jina pokazujesz, z niedobranymi pod spodnie rękawiczkami :(
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 21-07-2008, 08:00   

Beznadziejne

BTW wrzycaj duze foty - link
_________________

 
 
 
kamilmedit 
Master of the Shakers



Dołączył: 17 Lip 2008
Skąd: jesteś??
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 21-07-2008, 14:59   

Lukas niny sie doczekasz :P :P :P już wkrótce a wtedy walne na honmaru jako wielkie png 1024x768...

tylko że wtedy ta strna będzie pod gatunkiem 18+ i na litere "e"



ale co tam :hyhy: :rotfl: :hyhy: :rotfl: :hyhy: :rotfl:
 
 
 
kamilmedit 
Master of the Shakers



Dołączył: 17 Lip 2008
Skąd: jesteś??
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 21-07-2008, 16:14   



pomóżcie!!! nina mi nie wyszła!!!! :P

ale nogi są jakby już dobrze wyglądające co nie??!!??!! :P :P :P

ps:lubie dawać dużo emotów więc sie nie czepiać :P :P :P
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 21-07-2008, 16:18   

mówiąc o tym abyś dawał większe zdjęcia miałam na myśli nierozpikselowane...
Pomysł niegłupi tylko wykonanie ciulowe

edit: a nogi wygladaja strasznie :wstyd:
edit 2: nie pisz podwójnych postów!!!!!!!!! ostatnie ostrzezenie słowne
_________________

 
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 21-07-2008, 16:20   

Mr_Editor napisał/a:
http://www.4shared.com/fi...rified=b31164b5

To jest plik BNS z moimi strojami.... możesz sobie looknąć jak wygląda eddy 'w akcji' po mojej przeróbce... reszta strojów jest podziurawiona albo niekompletna bo plik uploadowałem 2 dni temu... a od tego czasu wiele się zmieniło...

No właśnie... przypadkiem sobie ten plik usunąłem z dysku i folderu w 4shared... a widziałem że było kilka pobrań... więc mam prośbę do kogoś kto ma to jeszcze na dysku żeby mi to uploadnął gdzieś ok? byłbym wdzięczny
EDIT: Ok już załatwione ;)
_________________
http://youtube.com/mreditorcustomize
http://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
Ostatnio zmieniony przez Mr_Editor 21-07-2008, 16:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
[Customize-Arena] Requests
[Customize-Arena] Submit your modification
New Customize-Arena
Zbiór nieoficjalnych modyfikacji Customize.
Customize-Arena: opinie o stronie, sugestie itp.
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group