Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nierzetelni admini
Autor Wiadomość
pokemon 
Użytkownik

Dołączył: 28 Mar 2008
Skąd: Katowice
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 28-03-2008, 08:34   Nierzetelni admini

Otóż dostałem bana za nick Sławek Kuciel. Uzasadnienie wykorzystywanie cudzich danych. Hmm może mi ktoś udowodnić, że nie nazywam się Sławek Kuciel? No właśnie.... nie po to się rejestruję na forum aby nabijać wam liczbę userów!!! Nie życzę sobie tego, ale niech wam będzie i pozostanę już przy tym nicku będącym moim nazwiskiem. To chyba nie jest zabronione.....

BTW. dla waszej wiadomosci. aby wykozystywac cudze dane nalezy posluzyc sie jego dokladnym imieniam i nazwiskiem wraz z dokladnym adresem zamieszkania, numerami pesel, dowodu,ewidencyjnymi i tp. Ja mam swiadmomsc, ze osob nazywajacych sie Sławomir Kuciel jest w Polsce mnóstwo i co zabanujecie wszystkich dlatego ze jakis troll powiedzial ze sie rowniaz tak nazywa? Ktoś napisze, że nazywa sie przykladowo "Dumian" i co zabanujecie admina za to ze podszywa sie pod cudze nazwisko? Ehhhchh, nie bądzmy dziecmi bo trzeba miec zdrowy rozsadek.
Pozdro Sławomir Kuciel
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Zagram w: Tekken Card Tournament
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 28-03-2008, 10:24   

Kuciel bez paniki! - to na pewno da się problem rozwiązać, nie nabijając liczby tematów do zamknięcia ;)

Poszedłeś na tłumaczenie sytuacji w języku prawnym, a na pewno to tylko jakaś pomyłka i nie trzeba tego rozdmuchiwać na szerszym forum. Pogadaj z adminami, bo to przecież do nich masz uraz - zwykli użytkownicy Ci bana nie zdejmą.
_________________
...i baw się dobrze. ;)
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 28-03-2008, 14:51   

Nie dostałeś bana za sam nick ale miedzy innymi za niego. Nie jesteś osobą za którą się podajesz, poza tym wyraźnie widać, że masz jakiś problem, czepiasz się cudzych postów, kopiujesz cudze wiadomości itp. Idź trollować gdzie indziej i nie udawaj głupiego bo doskonale wiesz o co chodzi.
Jako nierzetelny admin przyznaje kolejnego nierzetelnego bana.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
czyjużwszystkiemasz 
Użytkownik

Dołączył: 29 Mar 2008
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 29-03-2008, 09:41   Nierzetelni admini vol 2

Dumian napisał/a:
Nie dostałeś bana za sam nick ale miedzy innymi za niego. Nie jesteś osobą za którą się podajesz, poza tym wyraźnie widać, że masz jakiś problem, czepiasz się cudzych postów, kopiujesz cudze wiadomości itp. Idź trollować gdzie indziej i nie udawaj głupiego bo doskonale wiesz o co chodzi.
Jako nierzetelny admin przyznaje kolejnego nierzetelnego bana. Tak w ogóle to nie mam pojęcia o czym piszę.

Heh chłopczyku, nie dziwie sie ze nie masz nic sensownego do napisania. no ale jak nie ma sie po swojej stronie zadnych argumentow to mozna i tak. Podaje sie za kogos hahaha. ano podaje sie za siebie za slawka kuciela. a ze jest inny ktorego byc moze znasz mam gleboko w odbytnicy podobnie jak i ciebie. ja mam kuzyna Adriana Dumian z polkowic i co ty tez sie pod niego podszywasz. zalosne i szczeniackie rozumowanie. nie dziwie sie ze to jest tak zalosne forum jak ma tak slabego admina, w dodatku przydupasa jakiegos sylvana (ten to dopiero debil lol). nie dorastacie do piet forum psx extreme!!!! szkoda tracic tu czasu. żegnam.
 
 
simian_raticus 
Master of the Shakers



PSN ID: dead_last_n00b
GamerTag: infinity_and_unlimited
Zagram w: bierki
Dołączył: 29 Sty 2007
Skąd: Final nightmare
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 29-03-2008, 10:56   

Kolejne dziecko neo.

_________________
Tekken 7 i Virtua Fighter 6 nadchodzą powoli!
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 29-03-2008, 10:58   

W ankiecie brakuje opcji uczciwy i spełniający swoje zadanie admin.

A teraz przyluzuj bo pójdzie kolejny ban.
_________________
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Zagram w: Tekken Card Tournament
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 29-03-2008, 11:55   Re: Nierzetelni admini vol 2

W poprzednim temacie-śmieciu próbowałem Ci zasugerować rozmowę na osobności z Administratorem, ale...

Sławomir Kuciel napisał/a:
nie dorastacie do piet forum psx extreme!!!!


Teraz jest już wszystko jasne! Jesteś specem od nieuczciwej konkurencji, dlatego na tym forum robisz burdel, poprzez zakładanie kolejnych tematów-śmieci. To już nie jest sprawa między Tobą a Dumianem, ale między Tobą a nami wszystkimi korzystającymi z forum Honmaru. Wszyscy użytkownicy widzą w TOP listach Twoje tematy-śmieci. Proponujesz nam udział w absurdalnych ankietach, które mają potwierdzić Twoją teorię o rzekomej "nierzetelności adminów". Masz jakiś problem? Idź do lekarza! W placówkach NFZ to nic nie kosztuje. Przestań nam zaśmiecać forum!

Moim zdaniem po prostu brakuje na forum admina, który byłby mniej wyrozumiały wobec takich jak TY i tego brakuje w odpowiedziach do Twojej "pomysłowej" ankiety ;)
_________________
...i baw się dobrze. ;)
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29-03-2008, 13:32   

Tak tak, jestem zły i nie wiem o czym pisze. Dzięki ze nas oświeciłeś i wybacz, że okradam cie z twojej tożsamości. Dowody mamy niezbite i nie tylko ja nie mam wątpliwości co do tego, że jesteś pospolitym trollem. Jak dorośniesz do korzystania z internetu to daj znać. Krzykaczy w necie nie brakuje. Bywaj.

PS. Masz racje kemot722, ze jestem zbyt wyrozumiały bo liczyłem, ze po pierwszym banie koleś spasuje. Jak widać myliłem sie, na stos ze mną :P

EDIT
Jak tak sie upierasz nad tymi "swoimi" danymi to prześlij skan dowodu osobistego oraz aktu urodzenia tym samym udowadniając, że to rzeczywiście są twoje prawdziwe dane. Poza tym powody do bana mamy też inne, chociażby:
Cytat:
ten to dopiero debil

Regulamin forum, pkt 3.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
TK3Online All Stars Tournament - Double Elimination
Aresztowani za zamieszczanie napisów do filmów w internecie
Recenzje- Wasze spostrzeżenia, uwagi itp.
Sprzedam Street Fighter 15th Anniversary Collector's Edition
4 - 6 październik 2013 24 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group