Odpowiedz do tematu
Virtua Fighter 5

Czy uważasz, że VF5 to pierwszy NG fighter O_o
Tak, zdecydowanie.
36%
 36%  [ 11 ]
Nie, pierwszym było DoA 4
33%
 33%  [ 10 ]
Tekken 5 DR 4eva
30%
 30%  [ 9 ]
Głosowań: 30
Wszystkich Głosów: 30

Autor Wiadomość
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 20-11-2008, 19:46   

Ja też chyba wrócę do VF5 bo lagi w DR Online już mnie irytują na maxa :P
_________________
 
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 23-11-2008, 21:11   

Yamada napisał/a:
A teraz o samej grze - jest super szybka, super płynna, dynamiczna i w zadnym wypadku nie jest tak sztywna systemowo jak VF4. Widać jakiś balans (lowy są karalne o.o) i generalnie gra zamiata.

No tak, ale nie od dziś wiadomo, że VF to nie Tekken jeśli o balans chodzi.

[ Komentarz dodany przez: Action: 23-11-2008, 22:23 ]
i po co ten zbędny podjazd?
_________________
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 23-11-2008, 23:05   

Pograłem już trochę w to i mogę to napisać - to jest nabardziej techniczna, najlepsza, najbardziej uczciwa systemowo bijatyka 3d na rynku. Tutaj nie ma szansy na przekłamanie we frame dacie. Tutaj nawet przewagę po udanym Side Stepie się oblicza z wzoru matematycznego. O ile w tekkena, sc4 i doa na chama mozna spokojnie grac bez frame daty (do dzisiaj nie przeczytałem daty Hildy na przykład) tak w VF5 jest to absolutny mus bo tam rozgrywka jest jak jeden wielki algorytm matematyczny - klatki są tam wszędzie i mają ogromne znaczenie w rozgrywce.

VF5 ma zdecydowanie najlepszy system rzutów jaki powstał dla potrzeb bijatyki 3d - jest to zmodernizowany odpowiednik tego z VF4, z tym, ze zmiany to strzał w 10. Po pierwsze są wolniejsze i trwają 12 klatek a nie 8 - co to oznacza? To, że teraz ciosy są karalne najpierw na proste NC typu P,P,P a dopiero potem na rzuty, czyli całkowite przeciwienstwo VF4. Ponadto wprowadzili clashing rzutów z ciosami - jak rzut trafi w pierwsza polowe animacji ciosu - to i to zostaje zniwelowane, postacie się odpychają i są ja równowadze. Bardzo dobra zmiana. VF5 to też jedyne 3d na rynku w którym jest PRAWDZIWE fuzzy guarding - polegające na schyleniu się pod rzutem i wstaniu w porę aby zablokować najszybszego mida - kazdy kto grał np w sc4 wie jak tam wyglada sprawa fg - rzuty mają rozne szybkosci i czesto sie zdarza ze jakies postacie maja szybsze midy niż rzuty wiec na dobra sprawe nie wiadomo co najpierw robic - czy sie schylac pod rzutem czy blokwoac mida. W VF5 rzuty maja zawsze 12 klatek, a najszybszy mid z reguły 14 - fuzzy guard jest więc normalnie wykonywalny - a to działa, po treningu mozna spokojnie z duza skutecznoscia to stosowac co znacznie ulatwia rozgrywke. To nie jest jedyny sposób ochrony przez rzutami - jest tego znacznie, znacznie więcej co samo w sobie jest niesamowite ile opcji mamy do wyboru w obronie - system jest POTĘŻNY - gosciom z AM2 należy się szacunek.

Gra zabija, bijatyka mojego życia amen;].
_________________
 
 
 
Waaagh 
Student



GamerTag: RealWaaagh
Dołączył: 01 Paź 2008
Skąd: oklice 3City
Wysłany: 24-11-2008, 09:50   

Jak to kiedyś gdzieś przeczytałem i do dzisiaj powtarzam:

"Virtua Fighter to po prostu diebelnie szybka gra w szachy"

Do dzisiaj autentyczne i bardzo dobrze opisujące tę grę.

I nieprawdą jest że bez frame daty nie da się grać. Da się i to całkiem nieźle.
_________________
Virtua Fighter RLZ
XboxLiveID: RealWaaagh
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-11-2008, 14:20   

W VF możesz po prostu na oko określić który cios ma mniej więcej ile klatek, jest szybszy itp. co nieczęsto się zdarza w bitkach 3D :)
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 24-11-2008, 14:40   

Action napisał/a:
W VF możesz po prostu na oko określić który cios ma mniej więcej ile klatek, jest szybszy itp. co nieczęsto się zdarza w bitkach 3D :)


W każdej bijatyce 3D możesz na oko określić jaki cios ma jaką szybkość a już na pewno w Tekkenie jest to bardziej widoczne niż w VF5 ;) I przestańcie się już tak nad tym VF5 rozpływać jakby to była bijatyka doskonała :P
_________________
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Zagram w: Tekken Card Tournament
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 24-11-2008, 15:11   

Waaagh napisał/a:
"Virtua Fighter to po prostu diebelnie szybka gra w szachy"


Virtua Fighter to szachy na dwie figury - takie mam zdanie :ok:
_________________
...i baw się dobrze. ;)
 
 
Waaagh 
Student



GamerTag: RealWaaagh
Dołączył: 01 Paź 2008
Skąd: oklice 3City
Wysłany: 24-11-2008, 15:43   

Komandos napisał/a:
Action napisał/a:
W VF możesz po prostu na oko określić który cios ma mniej więcej ile klatek, jest szybszy itp. co nieczęsto się zdarza w bitkach 3D :)


W każdej bijatyce 3D możesz na oko określić jaki cios ma jaką szybkość a już na pewno w Tekkenie jest to bardziej widoczne niż w VF5 ;) I przestańcie się już tak nad tym VF5 rozpływać jakby to była bijatyka doskonała :P


Tego nikt nie twierdzi, ale na pewno jej do tego najbliżej, bynajmniej wg. większości osób piszących w tym dziale.

PS. A wg. mnie VF2 to bijatyka doskonała, mimo bug'ów (wpływających pozytywnie na rozgrywkę :D )
_________________
Virtua Fighter RLZ
XboxLiveID: RealWaaagh
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Zagram w: Tekken Card Tournament
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 24-11-2008, 19:56   

Może dzięki bugom wpływającym na rozgrywkę? :P
(ja lubię jak w VF2 postać przeciwnika wstanie czasem po rzucie bokiem do mojej)
_________________
...i baw się dobrze. ;)
 
 
Waaagh 
Student



GamerTag: RealWaaagh
Dołączył: 01 Paź 2008
Skąd: oklice 3City
Wysłany: 25-11-2008, 14:07   

Właściwie jakby się zastanowić to właśnie te bug'i powodowały sporą głębię rozgrywki. Iaigieri Kick, Senbon Punch, Shun Puri, Rzuty na Body Check i siedzącego Shuna, oraz kilka innych dają sporą głębię.
_________________
Virtua Fighter RLZ
XboxLiveID: RealWaaagh
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 25-11-2008, 17:38   

noob kłeszczyn: Waaagh możesz jakoś rozpisać to o czym piszesz? Byłabym bardzo wdzięczna :)
_________________

 
 
 
Waaagh 
Student



GamerTag: RealWaaagh
Dołączył: 01 Paź 2008
Skąd: oklice 3City
Wysłany: 26-11-2008, 08:06   

Ana napisał/a:
noob kłeszczyn: Waaagh możesz jakoś rozpisać to o czym piszesz? Byłabym bardzo wdzięczna :)


Iaigeri Kick - Kick cofnięty G w 12tej klatce animacji. Cios w jednej klatce pozwala wrócić do podstawowego Stance'a z pełną możliwością ataku, lecz mimo to uderza jak normalny Kick (błąd twórców, cios zadaje Hit'a w 12 Frame, a aż do 13ego można go cofnąć)

Senbon Punch - jw, tylko że punch.

Shun Puri - Sztuczka Sarah. Sarah może się obrócić tyłem do przeciwnika (T,T+K) i cios ten także cofnąć G. Co pozwala jej wykonać bardzo szybko, bardzo mocne podcięcie (które robi tylko stojąc tyłem) które początkuje bardzo wiele juggli jeśli wejdzie jako Major Counter. A dzięki szybkości (i bycia low) robi to bez problemów.

Przerzuty - W VF2, jeśli Akira robi Bodycheck, przeciwnik może zrobić zwykły przerzut z dowolnego miejsca i dowolnej pozycji na ringu. Gra go przeteleportuje i wykona rzut na Akira. Jeśli chodzi o Shuna, to gdy sobie siądzie na ziemi (nie pamiętam, bodajże D,D) to postacie mające przerzut na kucającego mogą go także zrobić z dowolnego miejsca na ringu.
_________________
Virtua Fighter RLZ
XboxLiveID: RealWaaagh
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Zagram w: Tekken Card Tournament
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 26-11-2008, 12:42   

Waaagh napisał/a:
Jeśli chodzi o Shuna, to gdy sobie siądzie na ziemi (nie pamiętam, bodajże D,D) to postacie mające przerzut na kucającego mogą go także zrobić z dowolnego miejsca na ringu.

Pierwszy raz to widziałem na filmiku w Playback Mode. Shun siada (d, d), nawet tyłem do przeciwnika, a Jeffry lub Wolf z drugiego końca ringu wykonać mogą na nim Low Throw, za sprawą teleportu. Jeśli jednak Shun usiądzie przodem do krawędzi ringu, to wykonujący rzuta delikwent przegra rundę przez Ring Out (wyleci po wykonaniu rzutu) :P
_________________
...i baw się dobrze. ;)
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 30-11-2008, 12:15   

No Iaigeri jest obecne nadal w VF5 :P .

Pograłem trochę i tak się patrzę na tą tier listę i dochodzę do wniosku, że albo ja jestem tak słaby, albo różnica między klasą S a C jest taka mała bo kurczę, ja nie wiem czym taka Sarah która ma co po trzecim ciosie przewagę na bloku ustępuje takiej Eileen - szczególnie teraz gdy wydaje mi się potężniejsza niż w VF4:P.

To samo Lion - toż to ciągle ten sam, stary, dobry metros idealny jako postać dla begginerów.

Różnice miedzy klasami są naprawdę bardzo małe, jeżeli w ogóle jakieś są.
_________________
 
 
 
ghettokingsas 
Beginner


GamerTag: ghettokingsas
Dołączył: 02 Paź 2008
Wysłany: 01-12-2008, 12:40   

jak nie wiesz to zagraj z dobra sara :) ja ostatnio padem o sciane rzucilem jak 5 walke z rzedu przegralem,
fakt ze kompletnie nie ogarniam sary, nawet nie znam jej movelisty i obrona to spontan byl :)

ale ogolnie te tiery to sa chu.ja warte :spi: :cwaniak: to nie tekken :)
_________________
Namuuuuuuuuu ^^
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Tekken 6 czy Virtua Fighter 5
Virtua Fighter 5 Final Showdown
Virtua Fighter 5 - Online Sparing Partner
Virtua Fighter 5 R
Virtua Fighter 2
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group