Znana co niektórym Polska Scena Guilty Gear postanowiła wyjść na przeciw oczekiwaniom graczy i zorganizowała turniej Guilty Gear XX #Reload Online. Tak więc jeżeli posiadasz łącze min. 1Mbit i jesteś zainteresowany turniejem to zapraszam do zapisów.
Oficjalny temat turnieju oraz zapisy
Poradnik gry online w GGXX#R
Zapisy potrwają do 10.04, aktualna lista uczestników znajduje się poniżej:
Kod: Zaznacz cały
1. Fuji
2. Kowal
3. arkhar
4. mr_t
5. aserot
6. kosmo2905
7. Patryk
8. BarteZ-o
9. Flash
10. Shadowek
11. kosciej
12. ice_nsx
13. Hamtaro
14. Redinel
15. Dark
16. niktwazny
[ Komentarz dodany przez: Dumian: 15-11-2009, 18:44 ]
Faza Pierwsza (grupowa)
Gracze podzieleni są na 4 grupy po 4 zawodników w każdej, 2 najlepszych graczy z każdej grupy awansuje do DE. Czas na rozegranie walk macie do 20 kwietnia.
Regulamin rozgrywek
Regulamin Turniejów GGXX#R Online:
1. Turniej rozgrywany jest w systemie Double Elimination, do którego należy zakwalifikować się awansując z rozgrywek grupowych.
2. Aby wziąć udział w turnieju należy posiadać łącze min. 1Mbit. Spowodowane jest to tym, iż serwer blokuje graczy o mniejszej przepustowości łącza.
3. Gramy na najnowszej dostępnej wersji Netplaya czyli 1.20-3.
4. Gramy 3 rundowe mecze do 2 zwycięstw.
5. Punktacja: 2 pkt wygrana, 0 pkt przegrana
6. Każdy gracz zobowiązany jest umówić się na walkę we własnym zakresie (np. poprzez GG lub eMaila). Niedozwolone jest umawianie się na forum (np. poprzez spam w danym temacie).
7. Serwer (lobby) jak i delay dobieramy według preferencji swoich jak i współgracza.
8. Wyniki walk podajemy w formie:
Grupa X
Gracz 1 wynik : wynik Gracz 2
[opcjonalny komentarz]
9. Jeśli z jakichkolwiek powodów walka zostanie przerwana należy bezwzględnie dokończyć ją najszybciej jak się da. Wynik zostaje kontynuowany, tzn. jeśli zostały rozegrane 2 walki, a trzecia była w trakcie z wynikiem w rundach np 1:1 należy ją kontynuować.
10. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie pojedynku dopuszcza się przerwanie gry jednak wskazane jest aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed walką. Jeśli przyczyna lagów leży po stronie jednego z graczy a mimo starań warunki do gry nadal są niezadowalające pojedynek taki może decyzją organizatora rozstrzygnąć się walkowerem.
11. Granie postaciami "Ex" oraz "Gold" jest zabronione (tyczy się to także Justice i Kliffa).
12. Wszelkie próby oszustw (jak wychodzenie z gry podczas walki, podawanie fałszywych wyników) będą konsekwentnie karane.
13. Gracz rezerwowy może zostać przyłączony do turnieju tylko w przypadku, gdy osoba którą zastępuje rozegrała mniej niż połowę ogólnej liczby walk w grupie a jednocześnie wprowadzenie dodatkowego gracza nie będzie równoznaczne z przedłużeniem terminów. Walki osoby zastępowanej zostają anulowane a rezerwowy wchodzi do turnieju z czystym kontem.
Faza Druga (double elimination)
Ze zwycięzców fazy grupowej tworzymy 8 osobową tabele DE. Czas na rozegranie każdego pojedynku to 4 dni zaczynając od dziś (22 kwietnia).
Wyniki walk podajemy w tym temacie, robimy to wg. schematu:
Grupa [X]
[Nick Gracza] [X]/color][X] [Nick Gracza]
Za każde zwycięstwo przyznawane są 3 punkty, za remis 1, za porażkę 0.
Turniej uważam za otwarty. Życzę dobrej zabawy.
LET'S GET READY TO RUMBLE!!!
Grupa A:
Kod: Zaznacz cały
Nick Liczba Meczy Wygrane Przegrane Punkty
BarteZ-o 3 3 0 9
Arkhar 3 2 1 6
Mr_t 3 1 2 3
Shadow 3 0 2 0
Grupa B:
Kod: Zaznacz cały
Nick Liczba Meczy Wygrane Przegrane Punkty
PatrykB 3 2 1 6
Fuji 3 2 1 6
Jo-Jo 3 2 1 6
Fire within! 3 0 3 0
Grupa C:
Kod: Zaznacz cały
Nick Liczba Meczy Wygrane Przegrane Punkty
Kowal 3 3 0 9
Kosmo 3 2 1 6
Hamtaro 3 1 2 3
Aserot 3 0 3 0
Grupa D:
Kod: Zaznacz cały
Nick Liczba Meczy Wygrane Przegrane Punkty
Kosciej 3 3 0 9
Feathor 3 2 1 6
Ice_Nsx 2 0 2 0
Matmanek 2 0 2 0
Kontakt:
Kod: Zaznacz cały
Arkhar - 8736309
Aserot - 6044700
BarteZ-o - 7995296
Feathor - 7465476
Fuji - Forumowa PW
Hamtaro - 1540306
Ice_Nsx - 5087152
Jo-Jo - 9325717
Kosciej - 4361805
Kosmo - 2005648
Kowal - 6611197
Fire within! - 8078146
Matmanek - 9484554
Mr_t - Forumowa PW
PatrykB(AS) - 10081750
Shadow - 4175235
Wielkie dzięki dla Kowala za ułożenie grup.