Niezaprzeczalne, lecz albo w nie nie grałem, albo mam już nie tą pamięć co kiedyśYamada pisze:Jest jeszcze kilka tytułów wartych wspomnienia.
Najpiękniejsze z pięknych.
Moderator: ModTeam
- Jo-Jo
- Grand Master
- Posty: 1458
- Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: ze wszystkąd
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
- JJK
- Grand Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: 25-02-2007, 18:06
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
VP2 chyba też można by zaliczyć
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
- Jo-Jo
- Grand Master
- Posty: 1458
- Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: ze wszystkąd
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
hm... w sumie cutscenki ma super jakości, walki są słodziaśne, exploracja świata pomimo, że " 2.5 D " trzyma klasę ... może być =DJJK pisze:VP2 chyba też można by zaliczyć
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Tak, bowiem dodaj do teko niesamowitą efektowność, wyborne tekstury i animację jakiej nie ma 96% obecnych gier na CG.Jo-Jo pisze:IMO to, że GOW 2 ma jakieś " strickowane " monumentalne lokacje i czasami przeciwników wcale nie znaczy, że jest najładniejszą grą ( bo prawdę mówiąc tylko to ją wyróżnia pod względem graficznym ) ....
Spójrz na takie "och ach ja cie sunę" Halo 3. Jakie noty, jaki hype, no i x360 pwr. a gra działa ledwie co w 30fps i dropuje. A płynność GoW (2) - poezja growa.
Żadne MGS3. Ta gra za grafike w porywach zasługiwała na 8/10 a co SotC, to nie myl artyzmu i ogólnego wrażenia - teren, przeciwnicy z jakością.Jo-Jo pisze:Obecnie obok MGS3 trzeba jeszcze wyróżnić SOTC
Zerowa liczba detali niemal i byle jakie tekstury. Choć tu na wyróżnić wypada animację jaką pochwalić gra się może.
- shinobi
- Master of the Shakers
- Posty: 68
- Rejestracja: 01-03-2010, 12:52
- Lokalizacja: Siewierz
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Niech też wyrzucę coś od siebie. W przypadku MGS3 na Ps2, moim zdaniem wyróżniał się realizmem w owych czasach pod względem grafiki jak i animacji.
W zakresie wrażeń graficznych i klimatu atmosfery wizualnej mnie urzekły...
PlayStation:
Metal Gear Solid
Final Fantasy VIII
Final Fantasy VII
Tenchu 2
Mortal Kombat Trilogy (i pozostałe części z Amigi, zwłaszcza nr.2)
Tekken 2
Resident Evil 2
Breath of Fire IV
PlayStation 2:
Final Fantasy X
Devil May Cry
Tekken 5
Mortal Kombat Deadly Alliance
Mortal Kombat Shaolin Monk's
Burnout Revange
Genji
Mtal Gear Solid 3
Onimusha Warlords
GTA San Andreas (o niektórych porach dnia)
Pc;
Assassins Creed
GTA IV
Just Cause
Mirror's Edge
Crisis (na początku)
[ Komentarz dodany przez: Action: 12-03-2010, 22:10 ]
/Kurczę, już zapomniałem że mamy taki flame'owy temat na forum... i nawet wypowiadają się w nim te same osoby, trzeba się kiedyś zabrać za czystkę.
Do powyższego posta nie pije, jest całkowicie ok;)/
W zakresie wrażeń graficznych i klimatu atmosfery wizualnej mnie urzekły...
PlayStation:
Metal Gear Solid
Final Fantasy VIII
Final Fantasy VII
Tenchu 2
Mortal Kombat Trilogy (i pozostałe części z Amigi, zwłaszcza nr.2)
Tekken 2
Resident Evil 2
Breath of Fire IV
PlayStation 2:
Final Fantasy X
Devil May Cry
Tekken 5
Mortal Kombat Deadly Alliance
Mortal Kombat Shaolin Monk's
Burnout Revange
Genji
Mtal Gear Solid 3
Onimusha Warlords
GTA San Andreas (o niektórych porach dnia)
Pc;
Assassins Creed
GTA IV
Just Cause
Mirror's Edge
Crisis (na początku)
[ Komentarz dodany przez: Action: 12-03-2010, 22:10 ]
/Kurczę, już zapomniałem że mamy taki flame'owy temat na forum... i nawet wypowiadają się w nim te same osoby, trzeba się kiedyś zabrać za czystkę.
Do powyższego posta nie pije, jest całkowicie ok;)/
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Killzone 2 , to oczywiście najpiękniejszy przedstawiciel nurtu FPS. W zasadzie tuż za Uncharted 2, to najpiękniejsza gra w ogóle. Z pańską pogardą spogląda nawet na Crysis.
Uncharted 2 teraz dzierży koronę, ale GoW III ostro miesza w szykach.
Przygody Kratosa mają fantastyczne tekstury, są szalenie efektowne, reżyseria (praca kamery w tym) nie ma sobie równych, jest przy tym najlepiej najlepiej animowaną grą w jaką można pograć.
Osobiście jestem na ukończeniu owej wspaniałej przygody i nie widziałem choć jednego słabego elementu.
Stąd wszystkie miejsca na podium zajmują gry z PS3.
[ Komentarz dodany przez: Action: 18-03-2010, 13:44 ]
Killzone to najpiękniejszy fps (pod względem grafiki? oprawy? jedno i drugie można w zasadzie wyśmiać patrząc na repertuar pc) tak samo jak sf4 to najpiękniejsza bijatyka.
Uncharted 2 teraz dzierży koronę, ale GoW III ostro miesza w szykach.
Przygody Kratosa mają fantastyczne tekstury, są szalenie efektowne, reżyseria (praca kamery w tym) nie ma sobie równych, jest przy tym najlepiej najlepiej animowaną grą w jaką można pograć.
Osobiście jestem na ukończeniu owej wspaniałej przygody i nie widziałem choć jednego słabego elementu.
Stąd wszystkie miejsca na podium zajmują gry z PS3.
[ Komentarz dodany przez: Action: 18-03-2010, 13:44 ]
Killzone to najpiękniejszy fps (pod względem grafiki? oprawy? jedno i drugie można w zasadzie wyśmiać patrząc na repertuar pc) tak samo jak sf4 to najpiękniejsza bijatyka.
- yuki
- Student
- Posty: 40
- Rejestracja: 25-02-2009, 19:06
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Propo piękna;
[PSX] Parasite Eve II wydana w 2000
[PSX] Parasite Eve II wydana w 2000
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
A ja powiem, że nowe gry nie robią na mnie graficznie wrażenia. Wszystkie są ładne, mają ok tekstury, oświetlenie i inne duperele ale szoku nie ma.
Developerzy zjedli swoje własne ogony w tym wyścigu z 3d. Chcecie miażdżącej i realistycznej grafiki? To weźcie sobie takiego X0 i zróbcie przygodówkę z renderowanymi tłami - moc konsoli pozwoli na niesamowite efekty + postacie na ekranie by zabijały wykonaniem.
Bredzę? To odpalcie sobie Onimushę II na PS2, obejrzyjcie pierwszą lokację i pomyślcie raz jeszcze;].
Developerzy zjedli swoje własne ogony w tym wyścigu z 3d. Chcecie miażdżącej i realistycznej grafiki? To weźcie sobie takiego X0 i zróbcie przygodówkę z renderowanymi tłami - moc konsoli pozwoli na niesamowite efekty + postacie na ekranie by zabijały wykonaniem.
Bredzę? To odpalcie sobie Onimushę II na PS2, obejrzyjcie pierwszą lokację i pomyślcie raz jeszcze;].
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
O tak. Aya rządzi.
Yamana niby racja, ale nie do końca. Weź takiego GoW III, lub Uncharted 2. Przejdź je, a później włącz i zalicz przykładowo Darksiders, czy Dante's Inferno.
Obie wyglądają porządnie, ale cieszę się , że obie przeszedłem zanim kupiłem najnowsze przygody Kratos'a.
Podobnie za jakiś czas może być po wyjściu GT5.
Yamana niby racja, ale nie do końca. Weź takiego GoW III, lub Uncharted 2. Przejdź je, a później włącz i zalicz przykładowo Darksiders, czy Dante's Inferno.
Obie wyglądają porządnie, ale cieszę się , że obie przeszedłem zanim kupiłem najnowsze przygody Kratos'a.
Podobnie za jakiś czas może być po wyjściu GT5.
- JJxenon
- Master
- Posty: 288
- Rejestracja: 16-08-2007, 09:18
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
O Bracie Yamada zgadzam się w 100% w kwestii wykonania lokacji z Onimusha 2 . Akurat nadrabiam zaległości w tej serii i ostatnio na tapetę trafiła u mnie właśnie dwójka . No poezja jak tam jest zrobiony ten tnący deszcz w wiosce Jubeya , nie mówiąc że śmiga to bez chrupnięcia animacji ( NTSC ) . Nie wiem jak jest z pal bo nie mam dostępu , ale wersja NTSC jest niesamowita . A sama gra i klimat miodzioYamada pisze:A ja powiem, że nowe gry nie robią na mnie graficznie wrażenia. Wszystkie są ładne, mają ok tekstury, oświetlenie i inne duperele ale szoku nie ma.
Developerzy zjedli swoje własne ogony w tym wyścigu z 3d. Chcecie miażdżącej i realistycznej grafiki? To weźcie sobie takiego X0 i zróbcie przygodówkę z renderowanymi tłami - moc konsoli pozwoli na niesamowite efekty + postacie na ekranie by zabijały wykonaniem.
Bredzę? To odpalcie sobie Onimushę II na PS2, obejrzyjcie pierwszą lokację i pomyślcie raz jeszcze;].
A z gier na PS2 jakie wywarły na mnie największe wrażenie to niezaprzeczalnie jest to GOW 2 . Nie wiem jak można było na ps2 wycisnąć taką grafikę jaką ma ta gra . Przecież wszystkie gazety i serwisy branżowe poświęcone tej konsoli zaliczyły Zonka . A Twórcy wycisnęli ze 100% mocy chyba dwa razy tyle i jeszcze ile fps
- mcl
- Grand Master
- Posty: 682
- Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
- Lokalizacja: znienacka ;>
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Okej, więc zaczynam kolejny nudny wywód :E Jestem posiadaczem ps2 od niedawna więc takie graficzne smaczki jak Onimusha czy GoW mnie jak narazie ominęły (co nie oznacza że ominą wogóle). Jak dotąd (obadane ponad 30 gier, w tym pierdoły typu 5 razy pes, harvest moony, japońskie niszczyciele przycisku 'kwadrat' ...)moim zdaniem prym w dziedzinie grafiki na ps2 wiedzie Team Ico ze swoim Ico i Shadow Of Collosus, z naciskiem na to pierwsze.
Ico nie jest napompowane shaderami modelu 6.66, antyaliasingiem 24x czy innymi efektami stosowanymi do upiększenia gier ostatnimi czasy. Grafika w grze jest tłem: tak pięknym i wyrazistym, jak gitara Micheala Schenkera w utworze UFO - Let It Roll ( ) . Nie jest przepełniona detalami, nie zawiera fajerwerków, a jednak ma w sobie coś pięknego. Sceny kiedy wychodzimy z ponurego i ciemnego zamczyska na kwiecistą łąkę, gdzie na trawę docierają promienie słoneczne w samo południe, w środek lata, przy okazji oślepiające zapierają dech w piersiach. Grafika jest bardzo klimatyczna, technicznie również nie kuleje i tu nawet antyaliasingowi onaniści nie mogą się doczepić, poza niektórymi wyjątkami, gdzie piksele zamiast być rozmazane są 'kwadratowe' - Scena zaraz po zdobyciu miecza, wtedy można ten błąd zauważyć wyraźnie przy bawieniu się kamerą.
SoC co prawda jest niby tym samym, tyle że 'bigger, better, more badass', ale jest jedno 'ale'... framedrop. Nie cierpię tego, w ICO fps nie spadał poniżej 25 fps, w SoC zastowany został typowy frameskip i myślę, że realna prędkość animacji w krytycznych momentach wynosi 15fps.
Ah, nie sposób nie wspomnieć o jeszcze jednym aspekcie
GT4 vs Forza3, pojedynek SD. Oczywiście w HD gt4 odpada w przedbiegach, ale porównując jakościowo oba tytuły w SD grafika jest zbliżona, co prawda niedoróbki w tle działają na niekorzyść czarnuli, ale już auta czy wykończenie tras jest bardzo dobre. Może to też 'wina' kabla scart, który działa na korzyść gier ps2
Ico nie jest napompowane shaderami modelu 6.66, antyaliasingiem 24x czy innymi efektami stosowanymi do upiększenia gier ostatnimi czasy. Grafika w grze jest tłem: tak pięknym i wyrazistym, jak gitara Micheala Schenkera w utworze UFO - Let It Roll ( ) . Nie jest przepełniona detalami, nie zawiera fajerwerków, a jednak ma w sobie coś pięknego. Sceny kiedy wychodzimy z ponurego i ciemnego zamczyska na kwiecistą łąkę, gdzie na trawę docierają promienie słoneczne w samo południe, w środek lata, przy okazji oślepiające zapierają dech w piersiach. Grafika jest bardzo klimatyczna, technicznie również nie kuleje i tu nawet antyaliasingowi onaniści nie mogą się doczepić, poza niektórymi wyjątkami, gdzie piksele zamiast być rozmazane są 'kwadratowe' - Scena zaraz po zdobyciu miecza, wtedy można ten błąd zauważyć wyraźnie przy bawieniu się kamerą.
SoC co prawda jest niby tym samym, tyle że 'bigger, better, more badass', ale jest jedno 'ale'... framedrop. Nie cierpię tego, w ICO fps nie spadał poniżej 25 fps, w SoC zastowany został typowy frameskip i myślę, że realna prędkość animacji w krytycznych momentach wynosi 15fps.
Ah, nie sposób nie wspomnieć o jeszcze jednym aspekcie
GT4 vs Forza3, pojedynek SD. Oczywiście w HD gt4 odpada w przedbiegach, ale porównując jakościowo oba tytuły w SD grafika jest zbliżona, co prawda niedoróbki w tle działają na niekorzyść czarnuli, ale już auta czy wykończenie tras jest bardzo dobre. Może to też 'wina' kabla scart, który działa na korzyść gier ps2
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
W ogólnym rozrachunku, GT5 nie łapie się (a powinno) to tego zacnego tematu.
Co prawda modele premium nie maja sobie równych, animacja, fHD, robią swoje, kilka plansz zachwyca, jednak wiadomo jak to z dziełem PP jest.
Co innego taki nadciągający Kz3. Zdecydowanie załapie się do czołówki - skoro ładniejszy niż Kz2, a Kz2 wygląda znakomicie, nie może być inaczej. O U3 nie trzeba wspominać, oczywista oczywistość.
Wygląda na to, że PS3 po raz kolejny będzie miało w bibliotece "najpiękniejsza gra roku".
Zobaczymy jak też to SotC będzie prezentował się po graficznym liftingu.
Co prawda modele premium nie maja sobie równych, animacja, fHD, robią swoje, kilka plansz zachwyca, jednak wiadomo jak to z dziełem PP jest.
Co innego taki nadciągający Kz3. Zdecydowanie załapie się do czołówki - skoro ładniejszy niż Kz2, a Kz2 wygląda znakomicie, nie może być inaczej. O U3 nie trzeba wspominać, oczywista oczywistość.
Wygląda na to, że PS3 po raz kolejny będzie miało w bibliotece "najpiękniejsza gra roku".
Zobaczymy jak też to SotC będzie prezentował się po graficznym liftingu.
- wf6608
- Support
- Posty: 287
- Rejestracja: 13-06-2009, 20:36
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
W Forzie 3 jedna rzecz mnie urzekła, a mianowicie Camino Viejo. Przepiękny tor, w grach wyścigowych nie miałem jeszcze okazji ścigać się na czymś równie malowniczym (ok, Oahu też dawało radę).
- JJxenon
- Master
- Posty: 288
- Rejestracja: 16-08-2007, 09:18
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
ICO nie jest napompowane graficznie ( choć uważa się że to jedna z najpiękniejszych gier na PS2 ) . Potęgą tego tytułu jest klimat , muzyka i ratowanie i pomaganie bezbronnej Yordzie w różnych opresjach . Sam bardzo długo polowałem na ten tytuł by się przekonać dlaczego ma tą magię w sobie ....teraz już wiem . Co do SOC to jak odpaliłem ten tytuł kiedyś na swojej sońce to rzeczywiście animacja mnie troszkę zniechęciła . Jestem cholernie wyczulony na klatki i widzę doskonale jak porusza się każda dana postać w grze . Tutaj mimo tego że zabrakło tych fps i czasami gra zwyczajnie tnie , to i tak nie pozwala za bardzo odciągnąć się od tv . SOC ma klimat przez duże K .mcl pisze:Okej, więc zaczynam kolejny nudny wywód :E Jestem posiadaczem ps2 od niedawna więc takie graficzne smaczki jak Onimusha czy GoW mnie jak narazie ominęły (co nie oznacza że ominą wogóle). Jak dotąd (obadane ponad 30 gier, w tym pierdoły typu 5 razy pes, harvest moony, japońskie niszczyciele przycisku 'kwadrat' ...)moim zdaniem prym w dziedzinie grafiki na ps2 wiedzie Team Ico ze swoim Ico i Shadow Of Collosus, z naciskiem na to pierwsze.
Ico nie jest napompowane shaderami modelu 6.66, antyaliasingiem 24x czy innymi efektami stosowanymi do upiększenia gier ostatnimi czasy. Grafika w grze jest tłem: tak pięknym i wyrazistym, jak gitara Micheala Schenkera w utworze UFO - Let It Roll ( ) . Nie jest przepełniona detalami, nie zawiera fajerwerków, a jednak ma w sobie coś pięknego. Sceny kiedy wychodzimy z ponurego i ciemnego zamczyska na kwiecistą łąkę, gdzie na trawę docierają promienie słoneczne w samo południe, w środek lata, przy okazji oślepiające zapierają dech w piersiach. Grafika jest bardzo klimatyczna, technicznie również nie kuleje i tu nawet antyaliasingowi onaniści nie mogą się doczepić, poza niektórymi wyjątkami, gdzie piksele zamiast być rozmazane są 'kwadratowe' - Scena zaraz po zdobyciu miecza, wtedy można ten błąd zauważyć wyraźnie przy bawieniu się kamerą.
SoC co prawda jest niby tym samym, tyle że 'bigger, better, more badass', ale jest jedno 'ale'... framedrop. Nie cierpię tego, w ICO fps nie spadał poniżej 25 fps, w SoC zastowany został typowy frameskip i myślę, że realna prędkość animacji w krytycznych momentach wynosi 15fps.
Ah, nie sposób nie wspomnieć o jeszcze jednym aspekcie
GT4 vs Forza3, pojedynek SD. Oczywiście w HD gt4 odpada w przedbiegach, ale porównując jakościowo oba tytuły w SD grafika jest zbliżona, co prawda niedoróbki w tle działają na niekorzyść czarnuli, ale już auta czy wykończenie tras jest bardzo dobre. Może to też 'wina' kabla scart, który działa na korzyść gier ps2
Ostatnio przeglądając nowości na Gametrailers natknąłem się na zwiastun The Last Guardian . Oczywiście rozpoznałem bez problemu silnik użyty do tej gry i będzie to pełnoprawny następca ICO i SOC . Mam nadzieję że moc PS3 pozwoli wycisnąć te pełne 60 fps z tej gry . Tutaj trailer : http://www.gametrailers.com/video/e3-09-the-last/50284
Jak masz od niedawna PS2 to ominęły cię naprawdę dobre gry . Moi znajomi twierdzą że PS2 to już przeżytek bo grafika nie ta . Co za bezmózgie słowa jeśli ktoś ceni sobie wyżej grafikę nad miodność . A Sońka 2 ma w swojej bibliotece naprawdę porządne tytuły , jakich już często brakuje na nowszych platformach . Firmy które robią obecnie w większości gry walą nam pokłady poligonów zapominając o tym jaką magię miały dawne tytuły . Tak , gry powoli stają się krótkie , bez tej mocy którą miały kiedyś . Może się Ktoś ze mną nie zgadzać , ale jestem w tej branży od jeszcze salonów gier na których to namiętnie traciłem żetony i wiem co kiedyś się ceniło . Grafika to tylko dodatek , miły dla oka ale dodatek . Zapoznaj się koniecznie choćby z sagą Onimusha a zrozumiesz o czym mówiłem . A jeśli chcesz porad co jest warte zagrania na ps2 to chętnie dam parę wskazówek
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Ja całego SoC przeszedłem i żadnych spadków fps nie miałem, chociaż może to przez to że grałem z dysku a nie z płyty.mcl pisze:SoC co prawda jest niby tym samym, tyle że 'bigger, better, more badass', ale jest jedno 'ale'... framedrop. Nie cierpię tego, w ICO fps nie spadał poniżej 25 fps, w SoC zastowany został typowy frameskip i myślę, że realna prędkość animacji w krytycznych momentach wynosi 15fps.