Odpowiedz do tematu
Dead or Alive 4
Autor Wiadomość
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 20-03-2009, 21:04   

("DOA 4") A 16 year-old boy from England and the sole apprentice to Gen Fu, the legendary "Immovable Fist", Eliot joins the DOA tournament to prove to himself that he is worthy of being the successor. He enjoys drinking tea and playing the harmonica. His quick speed and his easily chainable moves make him a good choice for beginners.

Makes a brief appearance in the DOA Movie losing in the first round.


Wikipedia
_________________

 
 
 
JJxenon 
Master



Dołączył: 16 Sie 2007
Wysłany: 21-03-2009, 13:28   

mcl napisał/a:
Dzisiaj zabrałem się za nabicie acziwa " complete story mode with all players"[ ;) ], i mam pytanie odnosnie fabuly:
Co łączy Kokoro z Heleną? Chodzi mi o koligacje rodzinne ;) i co łączy Lisę( La Mariposę) z projektem Doatec? Pojawiło mi się to w dialogach i nie daje mi to spokoju ;)
Co do samej gry. Ja tego nie czaje, teraz tu walka polega na przytwardzeniu do ściany przeciwnika i/lub odbijaniu go od ziemi jak pileczke pingpongowa. Nawet jeśli uda się wyprowadzić atak, przeciwnik go przechwyci :P
O online nie wspomne, grałem pare walk, ale zdarza się pare nupów które graja tylko 1 kombem. geeez...

Też mi nie dawało spokoju co łączy Helę z Kokoro :zdziwko: ale nie sądziłem że mogą być przyrodnimi siostrami o-O . Co do samej gry w którą gram już 2 tygodnie to cieszy na pewno inteligencja komputera ;) . Na time attack na poziomie very hard komputer myśli znakomicie i nie daje się tak łatwo pokonać ;) . Grywalność nawet dla samotnego gracza jest bardzo duża i to mnie cieszy ;) . Co do Aren i ich rozbudowania to byłem w szoku jak zobaczyłem ile napracowali się graficy Tecmo . DOA4 ma najlepsze areny z wszystkich bijatyk 3D i nie widzę tu konkurencji nawet w postaci VF5 i SC4 . Widziałem wszystkie z wymienionych pozycji i żadna nie dała mi takiego kopa jak np . stragan z DOA4 i to ile elementów można tam rozwalić + zachowanie się np . toczących się jabłek po zniszczeniu skrzyń ( po prostu mistrzostwo dopracowania i perfekcji ) . Nie wspomnę o arenie z dinozurami , sawannie gdzie może staranować nas nawet dzikie zwierzę przechylając wygraną na korzyść naszego Oponenta + ulicy z jeżdżącymi samochodami i tego co tam się dzieje ;) . Tecmo zawsze dążyło do zrobienia z serii DOA widowiskowej gry walki i DOA4 jest tego Najlepszym przykładem ;) . Bounce i " kwiatki " jakie wynikają z wprowadzenia tego systemu do serii nie tak do końca mi się podobają :/ za to udoskonalone okizeme jak najbardziej ;)
_________________
http://jjxenon.deviantart.com/
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 22-03-2009, 13:18   

VF nigdy nie będzie miało takich stageow jak DoA, bo jest zbyt poważnie traktowana przez graczy i zbyt techniczna (vide np. przewage po SS sie oblicza ze wzoru matematycznego), a nie wypadałoby, aby w takiej grze, podczas ważnej walki na jakimś SBO 'juggiel nie siadł bo nagle podłoże było pod górkę i przegrałem". VF3 już eksperymentowało z takimi stageami i zostało zjechane za to z góry na dół;].

A SC? Tam też nie będzie bo twórcy są zbyt ułomni aby nie zbugować takich stagey (T4 anyone?), a SC już więcej bugów nie potrzebuje;]. tró tró xD
_________________
Ostatnio zmieniony przez Ana 22-03-2009, 14:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 17-04-2009, 15:55   

Ok szybkie pierwsze wrażenie po kilku h normalnego testowania DoA4.

Gra jest fajna.

Animka lubi lekko chrupnąć na niektórych stageach.

Gameplay to rzeźnia.

Zmiany u postaci (nowe ciosy) kopią z reguły zad.

Nowe postaci są genialne.

Szacun dla ludzi na reflex revrsujacych niektóre serie.

Alpha to najtańszy boss w historii 3d;p.
_________________
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 24-04-2009, 15:04   

Ok pograłem i nieco powiem. Różnica pomiędzy DoA3 a 4 pod względem gameplayu jest wbrew pozorom, spora. Gra jest bardziej techniczna - jakby troche mniej nastawiona na juggle, a bardziej na grę na ziemi, bo system juggli przeszedł poważną przebudowę i żongluje sie po prostu 'inaczej'. Odczuł to przede wszyskim Gen-Fu - po tym co sadził w DoA2 i 3, teraz wypada znacznie słabiej. Nazywajcie mnie heretykiem i downem, ale imo system juggli zaliczył mały comeback do pierwszej częsci serii. Fajne są też offensive holdy, czyli rzuty przebijajace ciosy - brzmi przegiecie? (rzuty są niewyrywalne) Niestety, każdy inny rzut go zgasi i siądzie na hi counter. Fajna zabawka umożliwiajaca ofensywną defensywę;p.

Co dalej - no właśnie, rzuty. Teraz mają różną szybkosć i nie można już wiskać jako karę najlepszego z nich, bo ma prędkość zwykłego. Oj nie. Teraz jest tak, ze im rzut przydatniejszy, tym dłuższa jego animacja. Kokoro np. ma swoje rzuty na poziomie 7 klatek, podczas gdy jej multis ma chwyt inicjujący o szybkosci prawie dwukrotnie wolniejszej. Do czego zmierzam? Do tego, że teraz, po raz pierwszy w dziejach serii frame data ma jakieś konkretniejsze znaczenie. Wcześniej na practisie sprawdzało się który cios jest karalny rzutem i jazda. Teraz, aby wycisnąć max damage z kary trzeba znać i predkosć naszych chwytów / ciosów i opóźnienie na bloku ciosu przeciwnika.

Tecmo naprawiło jeden średnio fajny element DoA3 z którym to nasz kochane Namco nie potrafi sobie poradzić do dzisiaj w swoim tekkenia i soulcaliburze. Pamietacie co na bloku robiło p,p+K Janka, p,p+P Hayate itd? Tak, teraz Team Ninja poszedł po rozum do głowy i ZABRAŁ chyba wszystkie przewagi na bloku po tak szybkich ciosach. Teraz jak coś daje przewagę to jest to wyraźnie widoczne (rozbicie gardy) i nie trzeba sie obawiać spamu tego typu zagrań ze strony przeciwnika. Nie da się opisać jak pozytywnie taki zabieg wpływa na rozgrywkę.

Zmiany u postaci - kosmos. Te które testowałem zostały z reguły niesamowicie przebudowane (niestety, nie tyczy się to koniecznie postaci dodatkowych typu Ein, dziadek itd) - Hayate, Ayane - nimi gra sie teraz zupełnie inaczej. Taka Hitomi np. dostała bardzo dużo chargeowalnych ataków i kilka nowych serii. Christie, Kasumi, Ryu mają nową postawę/-y itd.

Nowe postacie - La Mariposa jest fajna, poważnie, aż sam się zdziwiłem. Taki miks Capoeiry z Lucha Libre i wyszło to naprawdę spoko. Kokoro to postać wyraźnie inspirowana Akirą z VF - ma jego ciosy (łokcie, bary, swoiste DLC itd) rzuty (ST, czy też SpoD w formie rzutu) i daje naprawdę rady - czuć siłe;p. Eliot, czyli w zasadzie 'nowy' Gen-Fu - troche bishonen, ale u żadnej postaci nie czuć tak dobitnie mocy ciosów jak w jego przypadku - ich animacja zabija (np po zadanym ciosie drży mu pięść w reakcji na zaciśniete miesnie - pamieta ktoś słynne 'drżanie' rąk po zadanym ciosie Brucea Lee - to macie to tutaj tylko w kung fu wydaniu). Miodzio.

Wracam do gry;].
_________________
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 28-04-2009, 23:47   

Taki mały Achievement - DoA4 jest pierwszą grą na X0 w którą gra mi się gorzej z HDD niż z płytki:P. Animacja potrafi zwolnić w niektórych momentach, a i gra się dłużej (znacznie) saveuje. Wkurzyłem się, usunąłem ją z hdd i gram z DVD.

Wyczytałem że generalnie gry Team Ninja mają jakieś problemy z grą z HDD (DoAX2 nie mozna np zainstalowac na hdd lol, a inni zalili sie poza w/w. bugami na skopane synchro dubbingu z ruchem ust i tnącą muzę w DoA4).

Czyli - nie grać w tą grę z HDD;].
_________________
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 29-04-2009, 00:04   

Cytat:
Wyczytałem że generalnie gry Team Ninja mają jakieś problemy z grą z HDD (DoAX2 nie mozna np zainstalowac na hdd lol, a inni zalili sie poza w/w. bugami na skopane synchro dubbingu z ruchem ust i tnącą muzę w DoA4).

Czyli - nie grać w tą grę z HDD;]


U mnie DOA4 chodzi bez problemu z HDD, Ninja Gaiden 2 tak samo.
_________________
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 29-04-2009, 10:15   

Widocznie nie występuje to u wszystkich (moze zalezne od modelu konsoli, plyty glownej itd), ale na forum gamespota też sie zalili :D . Tylko ze wiesz, niekoniecznie musza wystepowac wszystkie bugi. U mnie np jest tylko czasami lekko zwalniająca animka (problem z filtrem) i długie czasy saveowania - inni maja np jeszcze desynchro dźwieku i problemy z muza;]. Z tego co wiem to z niektórymi grami z hdd tak jest.

Na temat ninja gaiden nic nie slyszalem akurat, tylko o doa4 i x2:)
_________________
 
 
 
mcl 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Skąd: znienacka ;>
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 29-04-2009, 11:53   

z hdd czasem sie zamuli podczas przechodzenia z walki do menu glownego pozatym jest lepiej niz na dvd. Slaba kopia bueheh:P
_________________

 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-04-2009, 12:48   

Gra chodząca gorzej z HDD niż z DVD to żaden ewenement. Kiedyś znalazłem świetną listę porównującą wszystkie tytuły z 360 pod względem chodzenia z twardziela i okazywało się, że duża część gier śmiga zwyczajnie gorzej niż z DVD (w Halo 3 to doprowadziło do tego stopnia, że po skopiowaniu gry na dysk i uruchomieniu wyskakują przeprosiny twórców usprawiedliwiających się tym, że tworzyli H3 pod względem odpalania z płytki).

Później spróbuje znaleźć tą listę bo zdaje mi się, że siedzi gdzieś w logach IRCa. ;)
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 09-05-2009, 09:03   

Od 2 dni pogrywam sobie w DoA4 online i kurde szok ilu ludzi nadal w to gra :D . Pierwszego dnia trafiłem nawet na polaka, który z kolei ma na friendliście kilku innych rodaków cisnących w tą grę wiec na dobrą sprawę w DoA4 łatwiej znaleźć kogoś do gry jak w SC4:P. Poki co idzie mi średnio bo znowuż trza się przestawić na warunki online a poza tym dopiero poznaję tą grę. Gram sobie Kokoro, Ayane i Spartanką, a najczęściej spotykam Hayate, Kasumi, Janka i Ryu xD. W/w polak gra Bradem, Heleną, LeiFang i Tiną. Powoli przyzwyczajam się do reversa mid kicka pod f+F, czyli już jest ok:P.

Fajnie się gra;].
_________________
 
 
 
mcl 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Skąd: znienacka ;>
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 09-05-2009, 09:47   

A to dziwne, bo ja nie mogłem wyszukać nikogo ciekawego do gry ;>. Może dlatego że taga nie cierpie i nie uwzgledniam go przy wyszukiwaniu. Szkoda ze nie mam golda bo chetnie bym sie z toba yamada zmierzył ... ;>
_________________

 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 09-05-2009, 11:02   

Mcl zainwestuj w złotko bo warto :D .
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
mcl 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Skąd: znienacka ;>
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 09-05-2009, 14:46   

Czy ja wiem, z mojej biblioteki gier gralem tylko w doa wlasnie , troche pesa( jako fan nie moglem odpuscic :D ) i fify. Dalej Halosz3 ktorego uwazam za najlepszego fpsa ever :D . Ale z moim netem, plus checiami do gry( kiedy byl dlugi weekend majowy i darmowy live zagralem moze z 3 mecze w h3, plus troche kopanek) byloby kiepsko :) dlatego te 2 dychy wole skonsumowac inaczej :P
_________________

 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Zagram w: Tekken Card Tournament
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 09-05-2009, 15:02   

Czym sie różni złotko?
_________________
...i baw się dobrze. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
System: Dead or Alive 4 (poradnik)
Dead or Alive 4 R
Dead or Alive 5 Last Round Online Cup
Dead or Alive online problem
Dead or Alive 5 Online Cup
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group