monstrol pisze:Jeżeli chodzi o mnie, to jestem na 'nie' jeżeli chodzi o edytor postaci. Wolę, żeby Twórcy skupili się na dopieszczeniu debiutantów a nie trwonili czas na edytor. Do tej pory debiutanci byli trafni - być może po części dzięki temu.
Jeśli już mowa o edytorze to trzeba sprostować, jaki edytor mamy na myśli, czy jest to edytor stricte poświęcony modelingowi postaci wraz z jej ruchami i ciosami (vide Fighter Maker - PSX), taki gdzie edytujemy jeno wygląd dostępnych zawodników (najnowszy Tekken), czy może taki, jaki dostepny jest w SC4, tj. tworzenie zupełnie nowej, postaci (wygląd) oraz dobór już istniejących stylów walki dlań.
Osobiście uważam iż w przypadku DoA, edytor jaki mamy w SC4 nie sprawił by się dobrze, chodzi mi o zbyt małą liczbę stylów walki i samych postaci. Ale edytor pozwalający zaprawdę "edytować" gotową już postać... No to mogło by być ciekawe... Takie rozwiązanie podobne trochę do DoA X. Kupujemy, zdobywamy walcząc, czy w końcu sami robimy tysiące strojów dla naszych ulubionych wojowników.
Oddając w ręce graczy zaawansowane narzędzie do tworzenia własnych postaci i ciosów dlań, przedłużyło by miodność danego tytułu, aczkolwiek mogło by to również zrujnować rozgrywkę. Wyobraźmy sobie ile osób tworzyło by Alphe 152 z jej zabójczymi ciosami
.
To doprowadzało by do absurdów, balans występujących postaci by nie istniał.
Myślę że jeśli już, to w DoA5 zobaczymy coś w rodzaju sklepu Zack'a gdzie będziemy mogli
miast durnych, itemków i awatarów (mamy własne Avatary sic! Swoją drogą lobby w DoA4 to prawdziwe social network - czasem zabawniej jest, poganiać się kotkami, pieskami etc. po chmurkach, niźli grać na lagach
- ot, taka dygresja), kupować miliony strojów dla naszych pań... yyy to znaczy... Wszystkich zawodników
.
Cheers!