Martial Arts: Capoeira
Moderator: ModTeam
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Martial Arts: Capoeira
Wchodzę sobie na Gametrailers.com by sprawdzić czy nie ma przypadkiem jakiegoś nowego trailera Street Fighter IV, a tu niespodzianka. Między niusami w serwisie rzuca mi się w oczy trailer innej bijatyki.
Wcześniej nic nie słyszałem/czytałem o projekcie Martial Arts: Capoeira, który będzie miał premierę 17 lutego 2009 - tego samego dnia co SFIV w Ameryce Gra zostanie wydana na PC, Wii, DS, PS2, PSP. Bijatyka koncentruje sie na egzotycznej sztuce walki, Capoeira i zdaje sie do niej ograniczać. To co na pierwszy rzut oka odróżnia TĄ bijatykę od innych to brak klasycznych pasków energii. W zamian mamy suwak, który przesuwa się a to w lewo, a to w prawo. O kierunku i szybkości przemieszczania sie suwaka decyduje to co dzieje sie na polu walki. Zadawanie ciosów oddala suwak od naszej postaci, w kierunku postaci przeciwnika. Jeśli suwak zetknie sie z ikoną którejś z walczących postaci, to ta postać przegrywa (KO). Jeśli postacie tylko tańczą zamiast walczyć, to suwak powoli, powoli sam wraca na środek osi.
Obejrzyjmy trailery i rozkręćmy dyskusję o MA: Capo
Gigante vs. Cossack Gameplay
Earthquake vs. Tarantula Gameplay
Voodoo vs. Amazon Gameplay
DJ vs. Ratinho Gameplay
Czy ta bijatyka ma szansę na podbicie serc graczy?
Wcześniej nic nie słyszałem/czytałem o projekcie Martial Arts: Capoeira, który będzie miał premierę 17 lutego 2009 - tego samego dnia co SFIV w Ameryce Gra zostanie wydana na PC, Wii, DS, PS2, PSP. Bijatyka koncentruje sie na egzotycznej sztuce walki, Capoeira i zdaje sie do niej ograniczać. To co na pierwszy rzut oka odróżnia TĄ bijatykę od innych to brak klasycznych pasków energii. W zamian mamy suwak, który przesuwa się a to w lewo, a to w prawo. O kierunku i szybkości przemieszczania sie suwaka decyduje to co dzieje sie na polu walki. Zadawanie ciosów oddala suwak od naszej postaci, w kierunku postaci przeciwnika. Jeśli suwak zetknie sie z ikoną którejś z walczących postaci, to ta postać przegrywa (KO). Jeśli postacie tylko tańczą zamiast walczyć, to suwak powoli, powoli sam wraca na środek osi.
Obejrzyjmy trailery i rozkręćmy dyskusję o MA: Capo
Gigante vs. Cossack Gameplay
Earthquake vs. Tarantula Gameplay
Voodoo vs. Amazon Gameplay
DJ vs. Ratinho Gameplay
Czy ta bijatyka ma szansę na podbicie serc graczy?
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Martial Arts: Capoeira
Jak dla mnie ciekawy pomysł z tym suwakiem co prawda w ten sposób można prowadzić walki w nieskończoność ale jednak to mnie nie przeraża jednak ograniczenie do tylko jednego stylu walki... mi to nie pasi... Sama akcja też nie wygląda na powalającą.
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Martial Arts: Capoeira
Mi też nie pasi, chyba, że będzie koncentracja elementach RPG np. każda postać ma inne cechy siły i szybkości ciosów, indywidualne standardowe kombinacje. Lepiej, żeby to nie było coś a'la wszyscy grają w Tekkenie tylko Eddym i Christie.Mr_Editor pisze:jednak ograniczenie do tylko jednego stylu walki... mi to nie pasi... Sama akcja też nie wygląda na powalającą.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Martial Arts: Capoeira
Animacja tej gry to jakiś żart.
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Martial Arts: Capoeira
Cała ta gra to jakiś żart Większość gier na PSX'a prezentuje się lepiej od tego czegoś.
Czy ta bijatyka ma szansę na podbicie serc graczy?
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Martial Arts: Capoeira
Sam patrzę niepewnie na przyszłość tej gry, mi.in. przez wzgląd na grafikę i animację, ale może coś z tego będzie. Może ta bitka będzie tak grywalna, że ludzie będą narzekali na grafikę, ale i tak będą sie dobrze bawić - póki co ja i tak planuję na razie zakup tylko SFIV )
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Martial Arts: Capoeira
Ale bieda, to się zapowiada gorzej od kolejnych mortali:P.
- Arris
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 05-05-2007, 18:12
- Lokalizacja: Z nienacka :O
Re: Martial Arts: Capoeira
dajmy szanse...moze jednak sie przyjmie ^^
edit : i niedlugo premiera...faktycznie moze i bieda graficznie ale moze byc jak to kiedys mowili ''miodna''
edit : i niedlugo premiera...faktycznie moze i bieda graficznie ale moze byc jak to kiedys mowili ''miodna''
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Martial Arts: Capoeira
Może tryb online będzie chociaż miodny, bo inaczej IMO szkoda fatygi - jest tyle ciekawych bijatyk
- Milly
- Elite player
- Posty: 174
- Rejestracja: 27-10-2008, 10:52
- Lokalizacja: IRL<->JP
- Kontakt:
Re: Martial Arts: Capoeira
Pomysł podoba mi się, pomimo że to tylko jedna sztuka walki. Fanom capo powinna się spodobać. Taki prywatny symulator treningowy . Nie wyszła na ps3??
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Martial Arts: Capoeira
Na razie na nic nie wyszło, ale wyjdzie tylko na PC. Fanom Capo może sie podobać, bo gra całkowicie tej rytmicznej sztuce walki poświęcona. Może z sąsiadami będę grał online co właśnie trenują Capo - co prawda 2 lub 3 piętra nas dzielą, ale każdy lubi być u siebie
- Primo
- Master
- Posty: 225
- Rejestracja: 02-08-2007, 11:03
- Lokalizacja: wwa
Re: Martial Arts: Capoeira
Sytuacja analogiczna do gry Freerunning
Ten tytuł jest w zasadzie TYLKO do ludzi choć trochę siedzących w temacie. Dla was będzie to tylko gra na 5 a ja będę się pewnie przy niej dobrze bawił chociażby ze względu na samą otoczkę
Co prawda animacja mogłaby być lepsza ale jeszcze ujdzie, tą grę pogrzebała dynamika i hitbox (crushe?) które w tego rodzaju rozgrywce powinny być priorytetowe. Mimo wszystko i tak jest to najlepiej oddana capoeira w 3D bez zbędnych bzdur typu flare (3~4 u Eda) czego japończycy chyba do dzisiaj nie wiedzą.
Szkoda że tak skopano temat bo może w następnym Tekkenie byłoby więcej nowych ciosów niż te które ktoś zobaczył w jakimś filmie i developerzy wiedzieli by o co wogóle kaman, bo idea capoeiry to głównie zmyłki, uniki i rzuty i taki np Eddy powinien mieć system bardziej podobny do Steva (uniki!) niż to czym dysponuje teraz.
Właśnie dlatego pokładałem nadzieje w tym tytule dopuki nie zobaczyłem więcej gamplayów , bo na więcej niż ciekawą popierdółkę raczej liczyć nie można. Mimo wszystko to jakaś symulacja jogo i wesoło bedzie się pogibać przy znajomych rytmach, dodatkowo jeśli będzie opcja online
A jak się znudzi zawsze zostaje zajebisty Capoeira Fighter 3
Ten tytuł jest w zasadzie TYLKO do ludzi choć trochę siedzących w temacie. Dla was będzie to tylko gra na 5 a ja będę się pewnie przy niej dobrze bawił chociażby ze względu na samą otoczkę
Co prawda animacja mogłaby być lepsza ale jeszcze ujdzie, tą grę pogrzebała dynamika i hitbox (crushe?) które w tego rodzaju rozgrywce powinny być priorytetowe. Mimo wszystko i tak jest to najlepiej oddana capoeira w 3D bez zbędnych bzdur typu flare (3~4 u Eda) czego japończycy chyba do dzisiaj nie wiedzą.
Szkoda że tak skopano temat bo może w następnym Tekkenie byłoby więcej nowych ciosów niż te które ktoś zobaczył w jakimś filmie i developerzy wiedzieli by o co wogóle kaman, bo idea capoeiry to głównie zmyłki, uniki i rzuty i taki np Eddy powinien mieć system bardziej podobny do Steva (uniki!) niż to czym dysponuje teraz.
Właśnie dlatego pokładałem nadzieje w tym tytule dopuki nie zobaczyłem więcej gamplayów , bo na więcej niż ciekawą popierdółkę raczej liczyć nie można. Mimo wszystko to jakaś symulacja jogo i wesoło bedzie się pogibać przy znajomych rytmach, dodatkowo jeśli będzie opcja online
A jak się znudzi zawsze zostaje zajebisty Capoeira Fighter 3
iTrick2Kill !!!
- Milly
- Elite player
- Posty: 174
- Rejestracja: 27-10-2008, 10:52
- Lokalizacja: IRL<->JP
- Kontakt:
Re: Martial Arts: Capoeira
czy wiadomo coś na temat ceny i gdzie tą grę można kupić/zamówić?
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Martial Arts: Capoeira
Trudno kupić grę, która jeszcze nie została wydanaMilly pisze:czy wiadomo coś na temat ceny i gdzie tą grę można kupić/zamówić?
- Milly
- Elite player
- Posty: 174
- Rejestracja: 27-10-2008, 10:52
- Lokalizacja: IRL<->JP
- Kontakt:
Re: Martial Arts: Capoeira
widziałam jakieś tam pre-order'y ale nic odnośnie ceny...