King of Fighters XII

SNK to kawał historii w świecie 2D. Takie tytuły jak Garou: MotW, The King of Fighters, czy też Last Blade pozostaną w sercach graczy na wieki. Porozmawiajmy zatem o królach 2D, którymi Shin Nihon Kikaku niewątpliwie są!

Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam

Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Action »

Ale o którą scenę ci chodzi, polską czy światową?
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: gascan »

Polskiej sceny Street Fighter nie ma ,a co dopiero KoF. Ważne żeby ludzie grali w gry mnie interesujące online i będzie ok.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Action »

No właśnie, polskiej sceny kofa nigdy nie było (chociaż i tak ludzie w to grali...) wiec tu raczej nie ma czego 'przebudzać'. Za to światowa scena ma takie zaplecze, że nowy KoF nie musi niczego prowokować. ;) Zresztą siedzisz online na 2df/ggpo wiec sam powinieneś wiedzieć...
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: gascan »

W Brazylii (w reszcie Ameryki Płd w sumie też) Kof to chyba sport narodowy z tego co widać na 2DF i GGPO.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Action »

Dokładnie, a w europie to wymiatają Francuzi i Włosi. :) Szczerze powiedziawszy nawet na tym forum (bądź co bądź) króluje SNK ;)

...


SNK4Eva!Crapcom do lamusa!:P
Awatar użytkownika
Slayer
Elite player
Elite player
Posty: 141
Rejestracja: 23-04-2007, 15:05

Re: King of Fighters XII

Post autor: Slayer »

KoF zaistnieje, bo to kof i jak przystało na grę 2d jest dynamiczniejszy choćby od wspomnianego sf4, którego teraz podpinam pod konkurenta tekkena, właśnie przez to że stał się mniej dynamiczny i grafa uległa zmianie. A nigdy nie porównywałem tych serii do siebie...
Zawsze niewidoczny na gg.
Awatar użytkownika
Sajin
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 83
Rejestracja: 05-04-2008, 07:04

Re: King of Fighters XII

Post autor: Sajin »

Na oficjalnej stronie, 3 postacie (Athena, Shen, Kim) mają na swoich obrazkach dymek z krzaczkami.

klik

Ktoś wie co to znaczy?
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: SubZero »

Znaczy to tyle, że ich profile zostały niedawno dodane/uaktualnione :)
Awatar użytkownika
Sajin
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 83
Rejestracja: 05-04-2008, 07:04

Re: King of Fighters XII

Post autor: Sajin »

Mnie ciekawi jak w końcu z tą Elizabeth. Szkice w nowym kostiumie były, na kilku stronach z grami pisze, że powróci, ale na oficjalnej stronie jej nie ma. Może będzie w wersji domowej?
Awatar użytkownika
Slayer
Elite player
Elite player
Posty: 141
Rejestracja: 23-04-2007, 15:05

Re: King of Fighters XII

Post autor: Slayer »








Zawsze niewidoczny na gg.
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Aserot »

Ciekawy wywiad z Masaaki Kukino.

http://gamevideos.1up.com/video/id/25491
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Aserot »

Ok pierwsze wrażenia po zagraniu w Kof XII bardzo pozytywne.Walki są bardzo dynamiczne i żywe. Online jest dość dobry choć na razie grałem z jakimiś amyrkancami i było czuć lekkie lagi. Lekką porażką jak dla mnie jest tryb simple, który jest naprawdę za prosty skrócenie kombinacji ciosów do jednego kierunku + przycisk to przesada nawet jak na nie wygodnego kolcowego pada :D. Bardzo fajnie odświeżono kilka postać przez co gra nimi jest teraz bardziej widowiskowa. O systemie nie będę się rozpisywał trzeba by troszkę więcej pograć, ale jak na te pierwsze 15 clashe i critical conter zapowiadają się nieźle.

Sub jak co to dziś wieczorkiem koło 24 można jakiś teścik zagrać :D.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Komandos »

- wczoraj sobie nagrałem jak przechodzę arcade :P
Awatar użytkownika
Slayer
Elite player
Elite player
Posty: 141
Rejestracja: 23-04-2007, 15:05

Re: King of Fighters XII

Post autor: Slayer »

Właśnie obejrzałem nowy trailer z KOFXII, ściągnąłem go z pss. I powiem szczerze, że się zawiodłem. Areny, pasek zdrowia, efekty itp. są przepiękne, ale nie można tego powiedzieć o postaciach. Wygląda to tak jak by ktoś je narysował w paint, albo jak by ktoś je narysował bardzo małe i powiększył. To jest trailer HD i oglądam go na TV 42. Nie wiem co o tym myśleć.
Ostatnio zmieniony 06-08-2009, 08:51 przez Slayer, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze niewidoczny na gg.
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Yamada »

Postacie w KoF XII nie są w HD i w grze wyglądają gorzej niż łebki z Blazblue na trailerach:P.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „SNK”