Wczoraj wieczorem jednak udało mi się przetestować (miałem na HDD walkę dosłownie o każdy kilobajt ;P) i masakra, muszę wam jednak przyznać racje.
Najwiekszy zonk zaliczyłem przy spritach. Przecież one miały być w 2x większej rozdziałce niz HDRemix a tymczasem wyglądają jak powiekszone postacie z Melty Blooda.
No ale przynajmniej jest ta opcja dodania filtru rozmycia, wiec pół biedy, można grać.
Z systemem jeszcze sie do końca nie poznałem, ale już widze, że jest źle. Tzn biednie... nie jest to na pewno poziom platformówki sf4, no ale twórcy bardzo się uwstecznili czego nie całkowicie rozumiem (why SNK:P). Mamy tu jakieś critical country (jakby przypakowany counter z V-simem i ostrym stunem dla przeciwnika), jakiś cios a'la focus attack z syfa 4, guard cancele, oczywiscie turlanie zarówno zwykłe jak i przy wstawaniu i... i to niestety chyba wszystko + ubogi wachlarz ciosów tak jak Aserot wspomniał. Naprawde, ostre uwstecznienie w przypadku crapcomu zbytnio nie dziwi, ale żeby to praktykowało SNK? Nie teraz, nie przy takim tytule, dalej nie wierze.
Aserot pisze:najbardziej boli mnie to przy Kim'ie jak mogli zabrać mu qcb+P
On teraz nawet nie ma chaina po d~u+k.
A najbardziej boli brak podstawowego, flagowego wręcz DP+K Terrego. Ała.