Odpowiedz do tematu
nullDC Tutorial
Autor Wiadomość
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Zagram w: Tekken Card Tournament
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 16-01-2009, 21:15   

"Kocham" problemy z grami ze stajni SEGA, które od jakiegoś czasu próbuję rozwiązać :mad:

Bijatyki SEGI nie obsługują Analogów. Jeśli ustawiłeś w kontrolerze Digital i Analog na odrót, to taki teraz efekt. Jakby tego mało było, to pady XBOX-podobne sie świetnie sprawdzają, bo mają analogi, tam gdzie pluginowi kontrolera jest dobrze. Przy padach PS2-podobnych, trzeba zamienić miejscami lewy analog w krzyżakiem, bo inaczej sterowanie świruje - żyje własnym życiem (kierunki same sie aktywują wedle uznania). Na padzie PS2-podobnym wyłączyłem obsługę analogów, skonfigurowałem od zera, pozostawiając pola przy analogach "None". W ten sposób uniknąłem fiksacji, ale w końcu wróciłem do pada X-podobnego.

Inna sprawa to jeśli lubisz pady i korzystasz z nullDC w wersji beta 1.6, to nie jest koniec świata. W wersji 1.0.3 (nowszej) w ogóle nie zaimplementowano obsługi padów - emulator ich nie "czuje".
_________________
...i baw się dobrze. ;)
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-01-2009, 22:19   

I właśnie po to stworzono takie programy jak Xpadder czy Joy2Key byś w takich przypadkach z nich skorzystał. :)
 
 
Arris 
Grand Master
beep!beep!



Dołączył: 05 Maj 2007
Skąd: Z nienacka :O
Wysłany: 17-01-2009, 18:22   

to wie ktos?? :D
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 17-01-2009, 19:12   

A przeczytałeś dwa poprzednie posty?
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Zagram w: Tekken Card Tournament
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 05-02-2009, 19:04   

Aktualizacja tutoriala pod kątem problemów z padem. Wszelkie zgłoszone w temacie problemy PADowe chętnie rozpatrzę w wolnym czasie ;)
_________________
...i baw się dobrze. ;)
 
 
Damix 
Elite player



PSN ID: Damianzzz3
Dołączył: 15 Gru 2008
Skąd: Lublin
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 07-02-2009, 12:57   

Ja mam problem z Savowaniem wiecie moze jak sie save'uje na NullDC bo mi cos nie chce sie savowac.Prosze o pomoc bede wdzięczny.....
_________________
NieZaczaisz Clan
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Zagram w: Tekken Card Tournament
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 07-02-2009, 13:43   

Przeważnie wystarczy wejść do opcji w grze i aktywować "autosave". Gorzej z grami gdzie nie ma tego... luksusu, bo trzeba ręcznie save'ować i ręcznie load'ować.

Jakaś konkretna gra fochy strzela? Pamiętam, że najgorszy pod tym względem był Mortal Kombat Gold, z gier co uruchamiałem na nullDC. Savy szły, ale tylko do ustawień - endingi trzeba za każdym uruchomieniem gry odblokowywać. Tu jednak w MKG jednak wada gry nie nullDC, bo Midway schrzaniło obsługę VMU z tego co czytałem na temat produkcji.
_________________
...i baw się dobrze. ;)
 
 
STarcraft 
Beginner


Dołączył: 26 Lut 2009
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 26-02-2009, 12:09   

Witam map problem z konsola nullDC.Chciałem uruchomic gre Mortal Kombat Gold przez v1.0.01b czy cos takiego.Kiedy rozpakowalem MKG to mialem dwa pliki MDS i MDF.Problem w tym kiedy naciskam file--Normal Boot i wybieram ikonke MDS (bo tylko taka sie wyswietla) to laduje sie i nagle jakes menu tej konsoli biore back i tam jest play naciskam to a tu pisze Please insert game Disc. PROSZĘ O POMOC !
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Zagram w: Tekken Card Tournament
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 26-02-2009, 16:15   

Troche absurdalne, bo podajesz mu obraz płyty, a on mówi: dawaj płytę. Strzelam, że obraz z grą jest schrzaniony, ale jeszcze troche pogrzebię. Na razie nie mam żadnego obrazka w formacie .mds - wszystko .cdi. Przerobię .cdi na .mds, sprawdze i zapodam wnioski.
_________________
...i baw się dobrze. ;)
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 26-02-2009, 16:30   

Ja bym obstawiał niewłaściwy region BIOSu.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
STarcraft 
Beginner


Dołączył: 26 Lut 2009
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-02-2009, 16:59   

Bo poprostu jak biore mds wybiera ja a potem laduje MDF. Ej Chłopaki a moglibyscie mi podac Mortal Kombat Gold ???
 
 
Arris 
Grand Master
beep!beep!



Dołączył: 05 Maj 2007
Skąd: Z nienacka :O
Wysłany: 27-02-2009, 17:05   

ja tez tak mialem ale z DoA 2...po prostu sciagnij inna gre (z innej strony)
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Zagram w: Tekken Card Tournament
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 27-02-2009, 17:43   

STarcraft napisał/a:
Bo poprostu jak biore mds wybiera ja a potem laduje MDF.

Czasem trafi sie rom, który nie chce sie odpalić i trudno coś na to poradzić. :/

STarcraft napisał/a:
Ej Chłopaki a moglibyscie mi podac Mortal Kombat Gold ???

Mógłbym podać, bo ciekawa pozycja - Klik
Względem MK4 wszystkiego ma więcej:
- więcej postaci
- więcej aren i więcej detali na tych co były w MK4
- więcej opcji
- więcej błędów
_________________
...i baw się dobrze. ;)
 
 
Arris 
Grand Master
beep!beep!



Dołączył: 05 Maj 2007
Skąd: Z nienacka :O
Wysłany: 27-02-2009, 19:10   

kemot722 napisał/a:
- więcej opcji
- więcej błędów

ooo :) gralem troche w mk gold na dreamcascie kumpla ale zadnych bledow nie zauwazylem szczegolnie jak sie gra meliną (mileeną)
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Zagram w: Tekken Card Tournament
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 28-02-2009, 00:55   

Praca kamery to miejscami coś strasznego. Widzisz jakiś obiekt 3D należący do otoczenia i wiesz, że zanim są walczące postacie. Jakby gracz sie krył na tym np. głazem nie chcąc zobaczyć co potrafi postać w jego rękach :D W MK Gold jest więcej obiektów 3D, które dopełniają treść aren będących głównie oteksturowanymi ośmiokątnymi graniastosłupami foremnymi. Kamera wpada, za te upiększenia 3D i psuje zabawe graczowi.

Reszta wpadanie obiektów na siebie i np. postać jak upadnie to jego głowa jest już po drugiej stronie ściany. Nie ma "kolizji", które by blokowały wypadanie padających plackiem postaci (od pasa w góre) i rzucanych przez nich obiektów poza arene. Postać rzuci głazem, to jak nie trafi w przeciwnika, to kamyczek leci poza arene i nie ma jak go więcej razy użyć. Choć to głównie "spadek" po MK4.
_________________
...i baw się dobrze. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
MAME32 Plus! Plus! - Tutorial
Melty Blood Act Cadenza Ver.B Online - Tutorial
KwonHo dla początkujących - Tutorial
Dragunov Tutorial by ATP
Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group