Odpowiedz do tematu
Nagrywanie gier na Sega Saturn / burning Saturn games
Autor Wiadomość
Burning Ranger LOL 
Beginner



Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: Hentajec
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 07-02-2009, 20:32   

SubZero napisał/a:
Pisz, byle czytelnie i zorganizowanie. Może się komuś przyda, chociaż nie wiem czy ktoś tu Saturna posiada.
No i dalej wolałbym, żebyś zmienił adres strony w profilu, nie wszyscy tutaj są pełnoletni...


to zmieńcie regulamin, że zakaz rejestracji osobom niepełnoletnim lala
i tak LOL nikt na to nie będzie zwracał uwagi a przecież wiadomo, że każda/każdy lubi takie strony, hentai lub real!!

jak już skończę edytować posty to usunę linka, obiecuję, ok?
_________________

Ostatnio zmieniony przez Action 09-02-2009, 21:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Lukas 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: z dużego pokoju
Wysłany: 08-02-2009, 08:45   

4, 5, 7, 19 punkty Regulaminu
Jak ta strona w profilu to warez,
to jeszcze 5 - nie chciało mi się tam rejestrować i sprawdzać,
na pierwszy rzut oka wygląda na warez.
Warto się również zapoznać z 15 punktem...

A jeżeli chodzi o twoje wielkie faq, to może warto by było to wszystko umieścić w spoilerach i nazwać jakoś logicznie zawartość tych spoilerów przykładowo:
"pliki cue z gier prawidłowo zgranych w dwóch *.iso"
Spoiler:

przykłady gier prawidłowo zgranych wyglądających jako:

1) podwójne *.iso + więcej niż jeden *.wav

ad. 1)
podwójne *.iso + więcej niż jeden *.wav zgrane z oryginalnej płyty:
np. christmas nights ripp by qlex w *.bin + *.cue z download.team-sega.com jest dobrze zgrany wraz z idealnym plikiem *.cue,
oto on:

FILE "CHRISTMAS_NIGHTS.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 MODE2/2352
PREGAP 00:03:00
INDEX 01 02:59:63
TRACK 03 AUDIO
PREGAP 00:02:00
INDEX 01 27:55:12
TRACK 04 AUDIO
INDEX 00 28:05:17
INDEX 01 28:07:17
TRACK 05 AUDIO
INDEX 00 28:17:19
INDEX 01 28:19:19
TRACK 06 AUDIO
INDEX 00 28:30:47
INDEX 01 28:32:47
TRACK 07 AUDIO
INDEX 00 28:46:57
INDEX 01 28:48:57
TRACK 08 AUDIO
INDEX 00 30:57:31
INDEX 01 30:59:31
TRACK 09 AUDIO
INDEX 00 33:02:52
INDEX 01 33:04:52
TRACK 10 AUDIO
INDEX 00 35:10:52
INDEX 01 35:12:52
TRACK 11 AUDIO
INDEX 00 37:15:52
INDEX 01 37:17:52
TRACK 12 AUDIO
INDEX 00 39:08:14
INDEX 01 39:10:14
TRACK 13 AUDIO
INDEX 00 40:37:15
INDEX 01 40:39:15
TRACK 14 AUDIO
INDEX 00 41:39:17
INDEX 01 41:41:17
TRACK 15 AUDIO
INDEX 00 42:36:33
INDEX 01 42:38:33
TRACK 16 AUDIO
INDEX 00 43:33:67
INDEX 01 43:35:67
TRACK 17 AUDIO
INDEX 00 44:23:73
INDEX 01 44:25:73
TRACK 18 AUDIO
INDEX 00 45:52:28
INDEX 01 45:54:28
TRACK 19 AUDIO
INDEX 00 51:08:70
INDEX 01 51:10:70
TRACK 20 AUDIO
INDEX 00 56:24:24
INDEX 01 56:26:24

ad. 1)
drugi przykład idealnie zgranej gry "Nights Into Dreams (version Euro)" z podwójnym *.iso(ściągniętej z zonesega.com):

FILE "NIGHTS.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 MODE2/2352
PREGAP 00:03:00
INDEX 01 04:22:12
TRACK 03 AUDIO
PREGAP 00:02:00
INDEX 01 21:44:44
TRACK 04 AUDIO
INDEX 00 21:54:49
INDEX 01 21:56:49
TRACK 05 AUDIO
INDEX 00 22:06:51
INDEX 01 22:08:51
TRACK 06 AUDIO
INDEX 00 22:17:74
INDEX 01 22:19:74
TRACK 07 AUDIO
INDEX 00 22:31:27
INDEX 01 22:33:27
TRACK 08 AUDIO
INDEX 00 22:47:37
INDEX 01 22:49:37
TRACK 09 AUDIO
INDEX 00 24:55:37
INDEX 01 24:57:37
TRACK 10 AUDIO
INDEX 00 27:03:37
INDEX 01 27:05:37
TRACK 11 AUDIO
INDEX 00 29:11:37
INDEX 01 29:13:37
TRACK 12 AUDIO
INDEX 00 31:19:37
INDEX 01 31:21:37
TRACK 13 AUDIO
INDEX 00 33:27:37
INDEX 01 33:29:37
TRACK 14 AUDIO
INDEX 00 35:35:37
INDEX 01 35:37:37
TRACK 15 AUDIO
INDEX 00 37:37:37
INDEX 01 37:39:37
TRACK 16 AUDIO
INDEX 00 38:11:42
INDEX 01 38:13:42
TRACK 17 AUDIO
INDEX 00 40:14:73
INDEX 01 40:16:73
TRACK 18 AUDIO
INDEX 00 41:43:28
INDEX 01 41:45:28
TRACK 19 AUDIO
INDEX 00 43:12:28
INDEX 01 43:14:28
TRACK 20 AUDIO
INDEX 00 44:41:29
INDEX 01 44:43:29
TRACK 21 AUDIO
INDEX 00 46:10:30
INDEX 01 46:12:30



"problemy jakie mogą wystąpić po nagraniu jeśli stworzysz... nieprawidłowy obraz w bin wraz z plikiem cue: "
Spoiler:
"trzask" podczas rozpoczęcia odtwarzania pierwszego utworu,
"trzask" podczas rozpoczęcia odtwarzania każdego utworu,
"trzask" podczas końcówki każdego odtwarzanego utworu,
utwór np.2 i 3, w końcówce odtwarzania utworu 2 włącza się już utwór 3 w miejscu gdzie powinna być cisza,
podczas jednokrotnego odtwarzania danego utworu w końcówce gdzie powinna być cisza włącza się początek następnego utworu.

NIE MOŻNA PLIKU *.CUE STWORZONEGO BEZPOŚREDNIO PRZEZ SEGACUEMAKER OD RAZU UŻYĆ W ALCOHOL 120% W TRYBIE RAW DAO, PONIEWAŻ KAŻDY UTWÓR MUZYCZNY OPRÓCZ PIERWSZEGO(TRACK 02) BĘDZIE TYLKO SZUMEM...
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 08-02-2009, 10:18   

@Lukas: nie baw się w moda, jeśli nie zauważyłeś to sprawą zajął się zarówno prezes jak i ja (chociaż nie przeczę, pomysł ze spoilerem niezły, nie będzie przynajmniej tyle miejsca zajmować).

@Burning Ranger: nie będziemy zmieniać regulaminu z powodu zachcianki jednego użytkownika, nadal czekam na zmianę profilu a mimo że jestem raczej cierpliwy długo już nie poczekam i poleci +2 za recydywę.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Burning Ranger LOL 
Beginner



Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: Hentajec
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 08-02-2009, 10:59   

Lukas napisał/a:
4, 5, 7, 19 punkty Regulaminu
Jak ta strona w profilu to warez,
to jeszcze 5 - nie chciało mi się tam rejestrować i sprawdzać,
na pierwszy rzut oka wygląda na warez.
Warto się również zapoznać z 15 punktem...

A jeżeli chodzi o twoje wielkie faq, to może warto by było to wszystko umieścić w spoilerach i nazwać jakoś logicznie zawartość tych spoilerów przykładowo:
"pliki cue z gier prawidłowo zgranych w dwóch *.iso"
Spoiler:

przykłady gier prawidłowo zgranych wyglądających jako:

1) podwójne *.iso + więcej niż jeden *.wav

ad. 1)
podwójne *.iso + więcej niż jeden *.wav zgrane z oryginalnej płyty:
np. christmas nights ripp by qlex w *.bin + *.cue z download.team-sega.com jest dobrze zgrany wraz z idealnym plikiem *.cue,
oto on:

FILE "CHRISTMAS_NIGHTS.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 MODE2/2352
PREGAP 00:03:00
INDEX 01 02:59:63
TRACK 03 AUDIO
PREGAP 00:02:00
INDEX 01 27:55:12
TRACK 04 AUDIO
INDEX 00 28:05:17
INDEX 01 28:07:17
TRACK 05 AUDIO
INDEX 00 28:17:19
INDEX 01 28:19:19
TRACK 06 AUDIO
INDEX 00 28:30:47
INDEX 01 28:32:47
TRACK 07 AUDIO
INDEX 00 28:46:57
INDEX 01 28:48:57
TRACK 08 AUDIO
INDEX 00 30:57:31
INDEX 01 30:59:31
TRACK 09 AUDIO
INDEX 00 33:02:52
INDEX 01 33:04:52
TRACK 10 AUDIO
INDEX 00 35:10:52
INDEX 01 35:12:52
TRACK 11 AUDIO
INDEX 00 37:15:52
INDEX 01 37:17:52
TRACK 12 AUDIO
INDEX 00 39:08:14
INDEX 01 39:10:14
TRACK 13 AUDIO
INDEX 00 40:37:15
INDEX 01 40:39:15
TRACK 14 AUDIO
INDEX 00 41:39:17
INDEX 01 41:41:17
TRACK 15 AUDIO
INDEX 00 42:36:33
INDEX 01 42:38:33
TRACK 16 AUDIO
INDEX 00 43:33:67
INDEX 01 43:35:67
TRACK 17 AUDIO
INDEX 00 44:23:73
INDEX 01 44:25:73
TRACK 18 AUDIO
INDEX 00 45:52:28
INDEX 01 45:54:28
TRACK 19 AUDIO
INDEX 00 51:08:70
INDEX 01 51:10:70
TRACK 20 AUDIO
INDEX 00 56:24:24
INDEX 01 56:26:24

ad. 1)
drugi przykład idealnie zgranej gry "Nights Into Dreams (version Euro)" z podwójnym *.iso(ściągniętej z zonesega.com):

FILE "NIGHTS.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 MODE2/2352
PREGAP 00:03:00
INDEX 01 04:22:12
TRACK 03 AUDIO
PREGAP 00:02:00
INDEX 01 21:44:44
TRACK 04 AUDIO
INDEX 00 21:54:49
INDEX 01 21:56:49
TRACK 05 AUDIO
INDEX 00 22:06:51
INDEX 01 22:08:51
TRACK 06 AUDIO
INDEX 00 22:17:74
INDEX 01 22:19:74
TRACK 07 AUDIO
INDEX 00 22:31:27
INDEX 01 22:33:27
TRACK 08 AUDIO
INDEX 00 22:47:37
INDEX 01 22:49:37
TRACK 09 AUDIO
INDEX 00 24:55:37
INDEX 01 24:57:37
TRACK 10 AUDIO
INDEX 00 27:03:37
INDEX 01 27:05:37
TRACK 11 AUDIO
INDEX 00 29:11:37
INDEX 01 29:13:37
TRACK 12 AUDIO
INDEX 00 31:19:37
INDEX 01 31:21:37
TRACK 13 AUDIO
INDEX 00 33:27:37
INDEX 01 33:29:37
TRACK 14 AUDIO
INDEX 00 35:35:37
INDEX 01 35:37:37
TRACK 15 AUDIO
INDEX 00 37:37:37
INDEX 01 37:39:37
TRACK 16 AUDIO
INDEX 00 38:11:42
INDEX 01 38:13:42
TRACK 17 AUDIO
INDEX 00 40:14:73
INDEX 01 40:16:73
TRACK 18 AUDIO
INDEX 00 41:43:28
INDEX 01 41:45:28
TRACK 19 AUDIO
INDEX 00 43:12:28
INDEX 01 43:14:28
TRACK 20 AUDIO
INDEX 00 44:41:29
INDEX 01 44:43:29
TRACK 21 AUDIO
INDEX 00 46:10:30
INDEX 01 46:12:30



"problemy jakie mogą wystąpić po nagraniu jeśli stworzysz... nieprawidłowy obraz w bin wraz z plikiem cue: "
Spoiler:
"trzask" podczas rozpoczęcia odtwarzania pierwszego utworu,
"trzask" podczas rozpoczęcia odtwarzania każdego utworu,
"trzask" podczas końcówki każdego odtwarzanego utworu,
utwór np.2 i 3, w końcówce odtwarzania utworu 2 włącza się już utwór 3 w miejscu gdzie powinna być cisza,
podczas jednokrotnego odtwarzania danego utworu w końcówce gdzie powinna być cisza włącza się początek następnego utworu.

NIE MOŻNA PLIKU *.CUE STWORZONEGO BEZPOŚREDNIO PRZEZ SEGACUEMAKER OD RAZU UŻYĆ W ALCOHOL 120% W TRYBIE RAW DAO, PONIEWAŻ KAŻDY UTWÓR MUZYCZNY OPRÓCZ PIERWSZEGO(TRACK 02) BĘDZIE TYLKO SZUMEM...


chciałbym, abyś został adminem i modem jednocześnie za ten pomysł, genialne- teraz dałeś mi świadomość jak mogę to zrobić, aby inni łatwo i co ważne przyjemnie mogli łyknąć całą wiedzę!!
jeszcze raz dzięki!
pozdr.!!

SubZero napisał/a:
@Lukas: nie baw się w moda, jeśli nie zauważyłeś to sprawą zajął się zarówno prezes jak i ja (chociaż nie przeczę, pomysł ze spoilerem niezły, nie będzie przynajmniej tyle miejsca zajmować).

@Burning Ranger: nie będziemy zmieniać regulaminu z powodu zachcianki jednego użytkownika, nadal czekam na zmianę profilu a mimo że jestem raczej cierpliwy długo już nie poczekam i poleci +2 za recydywę.


nie bądź taki szypki LOL
podoba sie mi wasze forumisko, więc już wszystko jest grane ok!
sam sprawdź!!
a zajmę się zrobieniem tego z spoilerami! i też oczywiście wykorzystam bbcode
_________________

 
 
Burning Ranger LOL 
Beginner



Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: Hentajec
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 08-02-2009, 11:26   

Lukas napisał/a:
4, 5, 7, 19 punkty Regulaminu
Jak ta strona w profilu to warez,
to jeszcze 5 - nie chciało mi się tam rejestrować i sprawdzać,
na pierwszy rzut oka wygląda na warez.
Warto się również zapoznać z 15 punktem...

A jeżeli chodzi o twoje wielkie faq, to może warto by było to wszystko umieścić w spoilerach i nazwać jakoś logicznie zawartość tych spoilerów przykładowo:
"pliki cue z gier prawidłowo zgranych w dwóch *.iso"
Spoiler:

przykłady gier prawidłowo zgranych wyglądających jako:

1) podwójne *.iso + więcej niż jeden *.wav

ad. 1)
podwójne *.iso + więcej niż jeden *.wav zgrane z oryginalnej płyty:
np. christmas nights ripp by qlex w *.bin + *.cue z download.team-sega.com jest dobrze zgrany wraz z idealnym plikiem *.cue,
oto on:

FILE "CHRISTMAS_NIGHTS.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 MODE2/2352
PREGAP 00:03:00
INDEX 01 02:59:63
TRACK 03 AUDIO
PREGAP 00:02:00
INDEX 01 27:55:12
TRACK 04 AUDIO
INDEX 00 28:05:17
INDEX 01 28:07:17
TRACK 05 AUDIO
INDEX 00 28:17:19
INDEX 01 28:19:19
TRACK 06 AUDIO
INDEX 00 28:30:47
INDEX 01 28:32:47
TRACK 07 AUDIO
INDEX 00 28:46:57
INDEX 01 28:48:57
TRACK 08 AUDIO
INDEX 00 30:57:31
INDEX 01 30:59:31
TRACK 09 AUDIO
INDEX 00 33:02:52
INDEX 01 33:04:52
TRACK 10 AUDIO
INDEX 00 35:10:52
INDEX 01 35:12:52
TRACK 11 AUDIO
INDEX 00 37:15:52
INDEX 01 37:17:52
TRACK 12 AUDIO
INDEX 00 39:08:14
INDEX 01 39:10:14
TRACK 13 AUDIO
INDEX 00 40:37:15
INDEX 01 40:39:15
TRACK 14 AUDIO
INDEX 00 41:39:17
INDEX 01 41:41:17
TRACK 15 AUDIO
INDEX 00 42:36:33
INDEX 01 42:38:33
TRACK 16 AUDIO
INDEX 00 43:33:67
INDEX 01 43:35:67
TRACK 17 AUDIO
INDEX 00 44:23:73
INDEX 01 44:25:73
TRACK 18 AUDIO
INDEX 00 45:52:28
INDEX 01 45:54:28
TRACK 19 AUDIO
INDEX 00 51:08:70
INDEX 01 51:10:70
TRACK 20 AUDIO
INDEX 00 56:24:24
INDEX 01 56:26:24

ad. 1)
drugi przykład idealnie zgranej gry "Nights Into Dreams (version Euro)" z podwójnym *.iso(ściągniętej z zonesega.com):

FILE "NIGHTS.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 MODE2/2352
PREGAP 00:03:00
INDEX 01 04:22:12
TRACK 03 AUDIO
PREGAP 00:02:00
INDEX 01 21:44:44
TRACK 04 AUDIO
INDEX 00 21:54:49
INDEX 01 21:56:49
TRACK 05 AUDIO
INDEX 00 22:06:51
INDEX 01 22:08:51
TRACK 06 AUDIO
INDEX 00 22:17:74
INDEX 01 22:19:74
TRACK 07 AUDIO
INDEX 00 22:31:27
INDEX 01 22:33:27
TRACK 08 AUDIO
INDEX 00 22:47:37
INDEX 01 22:49:37
TRACK 09 AUDIO
INDEX 00 24:55:37
INDEX 01 24:57:37
TRACK 10 AUDIO
INDEX 00 27:03:37
INDEX 01 27:05:37
TRACK 11 AUDIO
INDEX 00 29:11:37
INDEX 01 29:13:37
TRACK 12 AUDIO
INDEX 00 31:19:37
INDEX 01 31:21:37
TRACK 13 AUDIO
INDEX 00 33:27:37
INDEX 01 33:29:37
TRACK 14 AUDIO
INDEX 00 35:35:37
INDEX 01 35:37:37
TRACK 15 AUDIO
INDEX 00 37:37:37
INDEX 01 37:39:37
TRACK 16 AUDIO
INDEX 00 38:11:42
INDEX 01 38:13:42
TRACK 17 AUDIO
INDEX 00 40:14:73
INDEX 01 40:16:73
TRACK 18 AUDIO
INDEX 00 41:43:28
INDEX 01 41:45:28
TRACK 19 AUDIO
INDEX 00 43:12:28
INDEX 01 43:14:28
TRACK 20 AUDIO
INDEX 00 44:41:29
INDEX 01 44:43:29
TRACK 21 AUDIO
INDEX 00 46:10:30
INDEX 01 46:12:30



"problemy jakie mogą wystąpić po nagraniu jeśli stworzysz... nieprawidłowy obraz w bin wraz z plikiem cue: "
Spoiler:
"trzask" podczas rozpoczęcia odtwarzania pierwszego utworu,
"trzask" podczas rozpoczęcia odtwarzania każdego utworu,
"trzask" podczas końcówki każdego odtwarzanego utworu,
utwór np.2 i 3, w końcówce odtwarzania utworu 2 włącza się już utwór 3 w miejscu gdzie powinna być cisza,
podczas jednokrotnego odtwarzania danego utworu w końcówce gdzie powinna być cisza włącza się początek następnego utworu.

NIE MOŻNA PLIKU *.CUE STWORZONEGO BEZPOŚREDNIO PRZEZ SEGACUEMAKER OD RAZU UŻYĆ W ALCOHOL 120% W TRYBIE RAW DAO, PONIEWAŻ KAŻDY UTWÓR MUZYCZNY OPRÓCZ PIERWSZEGO(TRACK 02) BĘDZIE TYLKO SZUMEM...


nie wiem jak to zrobić!!
pomocy :niepewny: !!

p.s.: zrobiłem już!, teraz już wszystko poprawione i wygląda ŁADNIE!!
a emudreams.pl może obejść się smakiem, bo mi zablokowali konto!!! LOLE!!!!
_________________

Ostatnio zmieniony przez Burning Ranger LOL 08-02-2009, 17:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lukas 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: z dużego pokoju
Wysłany: 08-02-2009, 11:35   

[spoiler]treść do ukrycia[/spoiler]
cytat zaczerpnięty z tematu o regulaminie xD
http://www.honmaru.pl/forum/viewtopic.php?t=80

edit: a żeby Sub na ciebie nie krzyczał, to po prawej u góry w ramce posta masz "edytuj" - tym poleceniem możesz zmienić treść posta już istniejącego, co eliminuje potrzebę tworzenia nowego.
Ostatnio zmieniony przez Lukas 08-02-2009, 11:44, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Burning Ranger LOL 
Beginner



Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: Hentajec
Ostrzeżeń:
 4/3/5
Wysłany: 08-02-2009, 11:43   

Lukas napisał/a:
Spoiler:
treść do ukrycia

cytat zaczerpnięty z tematu o regulaminie xD
http://www.honmaru.pl/forum/viewtopic.php?t=80


pięknie! dzięki! a nie mogłem tego znaleźć LOL!

LOL sprawdź to!:
Spoiler:
hihi LOL!!


SubZero napisał/a:
Tak samo jak cytaty, tylko zamiast quote dajesz spoiler
Spoiler:
tekst do ukrycia


A o pisaniu posta pod postem już chyba rozmawialiśmy...


też wielkie pochwały, ale dopiero niedawno odkryłem, że jest takie coś jak "quote" i twoją wypowiedź wkopiowuję między to i wła-la!!

no, no, fajnie, że tak pomagacie!!
Spoiler:
LOL! LOL!! LOL!!!
p.s: teraz już wszystko poprawione i wygląda ŁADNIE!
a emudreams.pl może obejść się smakiem, bo mi zablokowali konto!! LOLE!!
_________________

 
 
Red Bull 40 i 4 
Użytkownik


Dołączył: 12 Lut 2009
Skąd: London
Wysłany: 12-02-2009, 13:36   about that theme

"burning saturn game?"

I'm buying only orginal discs, but i' ll :( try read some of your text in polish :|
_________________
Yet another fan of "Magic Knight Rayearth"
 
 
Lukas 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: z dużego pokoju
Wysłany: 12-02-2009, 15:04   

Dzięki irfanview umiesz pro język, to możesz mu teraz wytłumaczyć xD
edit:nie bijcie - dam sobie już siana xD


Edit: a tak bardziej w temacie:
Burning Ranger - czyż nie uważasz, że jeżeli spoiler zajmuje więcej miejsca, niż tekst, który się w nim kryje, to że trochę bez sensu jest ten spoiler dawać?
Spoiler zajmuje ze 3 linijki, a jak się w niego kliknie, to widać linka, który zajmuje jedną linijkę (mówię o sytuacji, która ma miejsce w 3 poście tego tematu i w paru innych postach).
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
lista wszystkich bijatyk 2d na konsolę sega saturn / ss
czy nie powinno byc turnieji w lublinie.woj lubelskie
Nagrywanie walk, podstawowe operacje na plikach .avi
Zapisy na turniej The King of Fighters 2003 Online :)
Problem z logowaniem do gry online w tekken 3 online .
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group