Odpowiedz do tematu
A.B.A - Historia
Autor Wiadomość
Fuji
Gość
Wysłany: 06-09-2009, 15:32   A.B.A - Historia



A.B.A

Dane:
-=brak konkretnych informacji=-
(Story Mode dla niej jeszcze nie istnieje)

Historia:
A.B.A jest homunkulusem (sztuczną formą życia). Została stworzona w górskim domostwie, znanym jako "Frasco" przez naukowca, który to miejsce zamieszkiwał. Jednak niedługo przed jej "narodzinami", naukowiec ten został schwytany przez wojsko, które zamierzało wykorzystać jego geniusz w sobie tylko znany sposób. Kiedy A.B.A po raz pierwszy otworzyła oczy była już sama we Frasco, gdzie mieszkała 10 lat w totalnej izolacji.

Ucieczka z Frasco nie była niemożliwa, jednak A.B.A szybko zdała sobie sprawę, że nie ma jakiejkolwiek wiedzy o życiu, które toczy się poza domem. By znaleźć pociechę w swoim smutku, zaczęła kolekcjonować klucze, które miały symbolizować otwarcie drzwi do nowego świata i ucieczkę od starego.

Przebywając poza domkiem, wciąż znużona dotychczasowym trybem życia, A.B.A natrafiła na starożytny artefakt zwany "Flament Nagel". Była to miłość od pierwszego wejrzenia, gdyż wojenny artefakt miał kształt klucza. A.B.A zdecydowała zatrzymać ów artefakt jako swojego partnera, nadając mu nowe imię, "Paracelsus". Od tego czasu jej głównym celem w życiu stało się znalezienie sztucznego ciała dla swojego partnera.

Gameplay:
Gra A.B.A sprowadza się do używania jej dwóch trybów: "standardowego" oraz "Moroha". Podczas pobytu w standardowym trybie A.B.A ma ograniczone możliwości (m. in. nie posiada umiejętności biegania). Zamiast tego posiada krótki dash (236+P, traktowany jako jeden z jej specjali), dzięki któremu jednak może przenikać przez pociski. Podczas pobytu w Moroha Mode (do którego można wejść na trzy sposoby), A.B.A zyskuje umiejętność biegu. Zwiększeniu ulegają obrażenia, które zadaje, dostaje także nowe ciosy. Ten tryb posiada jednak pewne minusy. Największym jest fakt, że podczas pobytu w nim, życie A.B.A systematycznie sie zmniejsza, jednak tylko wtedy, gdy trafi przeciwnika lub zablokuje jego cios. Czas pobytu w tym trybie zależy od tzw. "Blood Meter'a", który z czasem się zmniejsza. Pasek ten może się zmniejszyć jeszcze bardziej, jeżeli przeciwnik powali A.B.A (wtedy traci się ok. 1/3 paska). Można odzyskać trochę życia straconego będąc w Moroha Mode trafiając przeciwnika przy pomocy "Union" (Ketsugou) 63214HS (odnawia trochę mniej życia, ale jest bardziej pomocne w combosach) lub "Split" (Shousei) 63214P (odnawia więcej życia, ale nie daje możliwości na kombo). Oba ciosy przenoszą A.B.A do standardowego trybu.

Ciekawostki:
Jej imię(?) może mieć związek z grupami krwi (A, B, AB) gdyż podczas gry często z niej korzysta.

Zobacz także:
http://en.wikipedia.org/wiki/A.B.A


za Tłumaczenie Dziękujemy Epicowi
Poprawki - sh-zinden
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Bridget - Historia
Baiken - Historia
Axl Low - Historia
Anji Mito - Historia
Zappa - Historia
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group