Odpowiedz do tematu
pytanie oczywiste, jak podlaczyc ps3 do neta?
Autor Wiadomość
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 15-01-2010, 14:04   pytanie oczywiste, jak podlaczyc ps3 do neta?

tak, bedzie smiesznie ;p
tym smieszniej, ze pisze na klawiaturze jakiejs dupnej toshiby :(

wlasnie przyszedl do domu modem od netii (Sagem F@st 800-840)
udalo mi sie juz podlaczuc laptopa matkt do neta, ale teraz probuje podlaczyc ps3.

zebralem wszystkie potrzebne mi numerki z wiersza polecen (ip, dns'y, sratatata)

problem nr.1 = brama domyślna to "0.0.0.0" (jakiego to adresu ps3 nie toleruje, wiec juz calego manualnie nei wpisze, a wiem z doswiadczenia, ze ps3 jak sie samemu adresow nie wpisze, to nie wykryje i nie bedzie polaczenia)
problem nr.2 = modem moge podlaczyc do ps3 tylko poprzez usb. za to konsola traktuje go jako "an unknown device" i nie moze tego skojarzyc kabla z polaczeniem do internetu.

moze ktos jest na tyle madry i mi powie co partole?
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
Frizen 
Grand Master



PSN ID: XFrizenX
Dołączył: 12 Sie 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-01-2010, 14:53   

Skontaktuj sie z Komandosem, on pocina na netii w tekkena 6 online =) Nigdy takiej bramy nie widzialem... :o
 
 
 
kaczmar456 
Student



PSN ID: kaczmar456
Zagram w: TTT2, SFxT
Dołączył: 29 Maj 2009
Skąd: Warka
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 15-01-2010, 15:34   

Modem do PS3 można podłączyć tylko i wyłącznie przez wejście LAN z tyłu konsoli. Więc jeśli masz modem USB, to modemu do PS3 nie podepniesz.
_________________
<a href="http://eu.playstation.com/psn/profile/kaczmar456/"></a>
 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 15-01-2010, 21:42   

kaczmar456 napisał/a:
Modem do PS3 można podłączyć tylko i wyłącznie przez wejście LAN z tyłu konsoli. Więc jeśli masz modem USB, to modemu do PS3 nie podepniesz.


prącie.

no coż, dzięki, przynajmniej pozbawiłes mnie zludzen.

a co by nie było, ze sciemniam, oto extrakt z wiersza polecen

[IMG=http://img687.images...ytuu.jpg][/IMG]

z takim adresem to ja tam nawet nie mam co wpisywać.

jak znacie jakiegoś szamana-cudotwórcę w tej materii, to skontaktujcie go proszę ze mną.
temat do zamknięcia, imo ;p
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
Chris 
Grand Master



PSN ID: NM_Chris_PL
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Mar 2007
Skąd: Krakow
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 16-01-2010, 12:46   

niewiem jak u ciebie, ale u mnie jak mam modem to moge sie laczyc: albo poprzez ten kabel ethernet albo poprzez usb.
Pisze albo , poniewaz niepodlaczysz dwoch urzadzen jednoczesnie z tego modemu jesli otrzymales tylko jeden adres IP
Ja u siebie korzystam z sieci aster i udostepniam polaczenie internetowe ktore idzie od modemu do komputera "glownego' i pozniej poprzez dopieta drugha karte sieciowa odprowadzam polaczenie do moejego komputera.
Ty w swojej sytuacji moglbys sprobowac polaczyc sie podobnym sposoem,ale moze latwiej jest dokupic drugi adres Ip (jezeli u twojego dostawcy panuje identyczna polityka jak u mojego) .. i podlaczyc np. do laptopa poprzez usb ,a poprzez ethernet do konsoli i powinno grac.
Jeszcze latwiejszm wyjsciem (podobno) jest kupienie routera,(byc moze i bezprzewodowego jesli ps3 obsluguje takie polaczenie)
Tak czy inaczej musisz rozeznac co dla ciebie bedzie najlepszym wyjsciem i wtedy kombinuj :)
_________________

 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 16-01-2010, 13:18   

Kompa przez USB podłączysz, owszem, ale konsolę już nie (no chyba że Sony takie coś wprowadzi, chociaż z tego co się orientuję żadna konsola tej ani poprzedniej generacji takiego czegoś nie obsługiwała).
s[h/z]inden napisał/a:
a co by nie było, ze sciemniam, oto extrakt z wiersza polecen
[IMG=http://img687.images...ytuu.jpg][/IMG]
z takim adresem to ja tam nawet nie mam co wpisywać.

Na pewno sprawdzasz na dobrym połączeniu sieciowym? Z takimi ustawieniami to na kompie też by ci net nie działał.
Najprościej chyba kupić modem ADSL z wbudowanym routerem (i ewentualnie WIFI), wtedy każde urządzenie możesz podłączyć tak jak ci pasuje (bezprzewodowo lub kablem ethernet), a dodatkowo nie ma problemu z podłączeniem do netu kilku urządzeń jednocześnie.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 17-01-2010, 08:10   

SubZero napisał/a:
Najprościej chyba kupić modem ADSL z wbudowanym routerem (i ewentualnie WIFI), wtedy każde urządzenie możesz podłączyć tak jak ci pasuje (bezprzewodowo lub kablem ethernet), a dodatkowo nie ma problemu z podłączeniem do netu kilku urządzeń jednocześnie.


dzieki Sub :)

tak wlasnie zrobilem i teraz jestem zadowolony :)
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
arek2000 
Student



PSN ID: arek2000
Dołączył: 29 Lis 2009
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 25-01-2010, 20:29   

A wie ktoś czy da się udostępnić net Play Online z laptopa przez Wi-Fi konsoli PS3? Jeśli tak to będę wdzięczny za łopatologiczne step by step jak to zrobić ;)
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 25-01-2010, 20:58   

A jak masz ten net do laptopa podłączony? Z tego co wiem to normalnie się nie da. Windows 7 niby miał mieć taką funkcję, ale M$ ją wyłączył (tzn. da się do niej dostać, ale trzeba pogrzebać). Nie wygodniej po prostu zainwestować w router?
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
arek2000 
Student



PSN ID: arek2000
Dołączył: 29 Lis 2009
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 25-01-2010, 21:42   

Net mam podłączony do laptopa modemem Huawei 156G, zainstalowany system Vista Home Basic 32 bit - mam drugi internet, z kabla, który podłączam pod konsolę ale nie zawsze mogę ukraść kabelek i czasem chciałbym podpiąć pod konsolę net z Playa ;) no ale jak się nie da to trudno :/
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Opinie o Graczach rankingu, powtórki meczów, komentarze
Petycja o gry na PC(oczywiscie to propozycja)
Ulubiona postać/cie w T6 i te, które są dla was zmorą.
Sieć serwerów przeznaczonych do gry w Tekken 3 Online?
Gdy włanczam emulator obraz jest połozony na dolnej czesci!!
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group