Strona 1 z 5

BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 24-01-2010, 13:05
autor: Action
[center]Obrazek[/center]

Sprawa BBCS na PC jest o tyle ciekawa, że zasługuje na własny temat, tak więc posty z tematu ogólnego przenoszę właśnie tutaj. Ale na początek przypomnijmy.
Continuum Shift, czyli druga część (czy też rozwinięcie) serii BlazBlue ukazało się na automatach w Japonii 20 listopada. Na port konsolowy twórcy każą nam czekać przeszło pół roku (szczególnie śmieszy europejskie wydanie przestarzałej już Calamity Trigger zapowiedziane na marzec tego roku), jednakże komuś się taki stan rzeczy wyjątkowo nie spodobał i postanowił przenieść najnowszy tytuł z automatu na PC. Jak wyszło? Niestety - dla ArcSystem - świetnie. :) Gra sprawia wrażenie napisanej od podstaw na piecyka i (o ile ma się sensowny sprzęt) jest wolna od jakichkolwiek błędów. W dużej mierze jest to pewnie zasługa samego automatu - Taito Type X² nie różni się praktycznie niczym od PC, więc wystarczyło "tylko" obejść zabezpieczenia. Dzięki temu europejscy gracze w końcu nie są do tyłu względem japońskich "wymiataczy". :)

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 24-01-2010, 19:03
autor: Action
LosBadylos pisze:Ludzie, Bóg istnieje. Od dłuższego czasu nie przeglądałem forum (tak btw. mam tutaj stare konto, ale gdzieś zapodziałem hasło :( ) i czytam, że niedługo BlazBlue wychodzi na PC'ta. Cool, really cool, szczególnie, że gra zbiera fantastyczne recki a ja konsol nie posiadam. Szukam sobie na gugielkach daty wydania piecowej wersji i jakoś tak przypadkiem natknąłem się na informację o wycieku BlazBlue: Continuum Shift. Co śmieszne gra z wycieku podobno nie ma najmniejszych problemów z działaniem na PC'tach.
Za 1.5h wersja która wyciekła będzie moja, zdam tutaj trochę relacji, to będzie mój pierwszy kontakt z serią ;)
Guilty Gear bardzo mi się podobał, więc liczę na to, że nowa produkcja ARC nie będzie gorsza :>
Action pisze:Dokładnie, od dawien dawna wiadomo było, że Taito Type X to PC w innej obudowie, w końcu jakieś zdolne ludki z zachodniej sceny wzięli to sobie do serca i przeportowali na żywca BBCS z automatów na PC.

Ponoć chodzi świetnie na Win7 i średnim procku dwurdzeniowym.

Ogólnie wsio znajdziecie tutaj.

Pozostaje tylko czekać na jakiegoś netplaya, bo granie z CPU bez żadnego Practice jest o kant dupy rozbić. No chyba, że ktoś ma w pobliżu sensownego sparring partnera. ;)




KoF12 też jest na TTX² :oczami:
Komandos pisze:U mnie na MXie nie działa, wyskakuje jakiś I/O Error.
LosBadylos pisze:Ja troszkę się męczyłem z ustawieniami klawiszy na padzie i przestawieniem obrazu z 640x480 na HD, ale już wszystko jest perfekt. Gra działa tak jakby była pisana na PCta, wielka szkoda, że to przecież wersja Arcade, więc bez tych wszystkich Story i innych trening modów ;c. Ćwiczy się troszkę ciężko, bo gry nawet nie można spauzować (a przynajmniej ja nie wiem jak :<)
Gra wygląda naprawdę cudnie w ruchu, tylko mam parę graficznych glitchy, m.in biały pasek, na jednej z aren praktycznie cały ekran pokryty jest białymi prostokątami : /
Też tak macie?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komandos pisze:wyskakuje jakiś I/O Error.
Wg tego co tam piszą, to powinno pomóc: klik

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 24-01-2010, 19:05
autor: LosBadylos
Action pisze:
Komandos pisze:wyskakuje jakiś I/O Error.
Wg tego co tam piszą, to powinno pomóc: klik
Nie chcę robić offtopu, ale czy znasz może cudowny lek na te białe wzorki latające po ekranie na niektórych arenach? Z tego co widziałem na screenach i filmikach, nie każdy tak ma : /

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 24-01-2010, 19:42
autor: Action
Z tego co wyczytałem, niektórzy sobie z tym radzą stosując coś takiego - klik. Zmiana aren w czarną teksturę, co daje ostrego speed busta na wolniejszych kompach.

Ogólnie na tamtym forum można znaleźć naprawdę dużo pożytecznego stuffu, opisują wiele problemów i je rozwiązują. Przydałby się ktoś kto zna hiszpański bo translatory to parodia.

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 25-01-2010, 20:01
autor: Aserot
No bardzo ciekawię jutro biorę się za testy :) czy mój złom to odpali.

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 26-01-2010, 08:21
autor: delaro
Mam pytanie wiec posiadam wersje Arcade (insert coin itp itd) bez żadnych trybów typu training/story etc i ciekawi mnie czy wyjdzie normalna wersja tej gry czy tylko wersja Arcade bedzie dla posiadaczy PCtów ?

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 26-01-2010, 09:22
autor: mg1987
Nie sprawdzałem jeszcze czy działa, ale:
A+B while pressing Start will get you into Score Attack Mode
C+D while pressing Start will get you into Training Mode

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 26-01-2010, 09:58
autor: Action
Działać działa, lecz C+D nie uruchamia Training Mode tylko Sparring Mode. Czyli nielimitowaną grę z CPU.

Odpala to się przytrzymując C+D na ekranie tytułowym (pojawi się napis Sparring Mode) i dociskając Start.

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 26-01-2010, 12:34
autor: Aserot
Może Act skrobniesz jakieś info na stronie ( jak by nie było chyba najdogłębniej zbadałeś sprawę :D )

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 26-01-2010, 16:54
autor: delaro
faktycznie Sarring mode i Score mode . Jeszcze by jakos dalo sie Training mode odpalic bo bez tego troche ciezko mi postac opanowac

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 26-01-2010, 18:02
autor: LosBadylos
delaro pisze:faktycznie Sarring mode i Score mode . Jeszcze by jakos dalo sie Training mode odpalic bo bez tego troche ciezko mi postac opanowac
Niestety Training Mode'a nie ma :/
Pozostaje czekać na "prawdziwą" PCtową wersję Calamity Trigger, która ma wyjść gdzieś w marcu.

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 26-01-2010, 18:08
autor: delaro
no to czekam z niecierpliwością , i tez głupio ze na końcu ARCADE nie ma jakiegoś super mega bossa mimo ze po obrazkach w endingu wydaje się ze powinien być (chodzi o tego anioła i dramatyczną muzykę do niego dopasowaną , poza tym bohater tam stoi w bojowej pozie jakby chciał zaraz walczyć)

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 26-01-2010, 20:34
autor: mg1987
Jest jakiś problem ze sterowaniem, nie da się wykonać: u/r, u/l, d/r, d/l (chociaż może tylko ja tak mam).

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 26-01-2010, 20:52
autor: Action
Odpal typex_config i gdy zapyta cię o "4-way joystick" wciśnij n.

Re: BlazBlue: Continuum Shift na PC

: 26-01-2010, 21:31
autor: K'
U mnie error initRender czyli grafika nie uciąga nee ? :< Są tam do ustawienia gdzieś opcje graficzne ?