Odpowiedz do tematu
Jakie areny zobaczylibyście w Dead or Alive 5?
Autor Wiadomość
monstrol 
Student



Dołączył: 02 Lut 2010
Wysłany: 06-03-2010, 23:01   Jakie areny zobaczylibyście w Dead or Alive 5?

DoA ma po prostu rewelacyjne areny. Ilekroć mój oponent stacza się ze schodów albo spada z 10 piętra, cieszę japę jak dziki. Tecmo część aren robi nowych, część przenosi z odsłony na odsłonę. Mi wydaje się, że mimo iż w tym temacie zrobiono naprawdę wiele, istnieją na pewno wspaniałe pomysły, które czekają na realizację.

Czy macie jakieś pomysły na areny do Dead or Alive 5? Co chcielibyście zobaczyć? Ja mam jeden i postanowiłem poskładać go do kupy i opublikować w serwisie DoA - klik, klik

W tym temacie zapraszam do wyrażania swoich przemyśleń, pomysłów oraz opiniowania pomysłów innych. Oczywiście pomysły nie muszą być poparte pracami graficznymi - wystarczy opis słowny, który pozwoli arenę sobie zwizualizować w wyobraźni.

_________________
Strona Dead Or Alive w serwisie Honmaru - zapraszam! http://doa.honmaru.pl
 
 
mcl 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Skąd: znienacka ;>
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 07-03-2010, 10:48   

Areny z 3 dawały radę, arena na dachu: miód :) No i przedostatnia z DoA2U Kasumi, jak i zarwany mostek. Bardzo klimatyczne.
_________________

 
 
 
monstrol 
Student



Dołączył: 02 Lut 2010
Wysłany: 09-03-2010, 11:20   

Nie wiem za bardzo, o którą arenę Kasumi chodzi.

Czyli wg Ciebie mcl powinni arenę tę z trójeczki (niestety nie pamiętam w tej chwili jej nazwy), w której możesz zostać wyrzucony na dach, do piąteczki przerzucić?
"Mostek" był już w części czwartej i wydaje mi się, że na tyle podoba się twórcom i graczom, że będą ją utrzymywać (no i lekko tuningować).


Moim zdaniem można poprawić w arenie z dachem dwie rzeczy:
a) żeby łatwiej można było wypaść z początkowego pokoju (wypaść na dach ofcoz). Efekciarstwo ponad wszystko!
b) burza, ulewa, chlapa! Uwielbiam agresywną pogodę w czasie walki. Gdybym zresztą ja decydował, na każdej arenie byłaby taka i mogłoby to się graczom nudzić:)

Niech wywalą wreszcie "Danger Zone". Ja wiem, że ta plansza chociażby z nazwy nawiązuje do korzeni serii itp., ale wrzucać ją do czterech odsłon gry (wprawdzie w delikatnymi, wizualnymi zmianami) to imho przesada.
_________________
Strona Dead Or Alive w serwisie Honmaru - zapraszam! http://doa.honmaru.pl
 
 
mcl 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Skąd: znienacka ;>
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 09-03-2010, 12:20   

monstrol napisał/a:
Nie wiem za bardzo, o którą arenę Kasumi chodzi.


Ta w której walczyła z Einem/ Hayate :) no i on notabene też w swojej "lini fabularnej"
monstrol napisał/a:
Czyli wg Ciebie mcl powinni arenę tę z trójeczki (niestety nie pamiętam w tej chwili jej nazwy), w której możesz zostać wyrzucony na dach, do piąteczki przerzucić?
monstrol napisał/a:
Moim zdaniem można poprawić w arenie z dachem dwie rzeczy:
a) żeby łatwiej można było wypaść z początkowego pokoju (wypaść na dach ofcoz). Efekciarstwo ponad wszystko!
b) burza, ulewa, chlapa! Uwielbiam agresywną pogodę w czasie walki. Gdybym zresztą ja decydował, na każdej arenie byłaby taka i mogłoby to się graczom nudzić:)

No, to by było coś ;) wypadasz przez okno, efektowny wślizg i od razu pozycja bojowa :) miód :)
A burza ... chyba tylko jako urozmaicenie :P bo nie chcialbym robiąc backstepa wywalić się, bo postać się poślizgnęła na kałuży :P

Ogólnie mogliby dać efekty pogodowe. Że np raz walczysz w nocy, raz w ulewie, raz przez słońce nic nie widzisz... to byłoby dobre urozmaicenie. O ile pamietam w 3 coś takiego było, ale chyba do jednej areny.
_________________

 
 
 
monstrol 
Student



Dołączył: 02 Lut 2010
Wysłany: 09-03-2010, 12:56   

W trójeczce aura zmieniała się na cudownych arenach:

a) plaża; zmiana pory dnia ze słonecznego popołudnia na wieczorną kąpiel w świetle zachodzącego słońca.
b) zimowy las; można było włączyć/wyłączyć zawieruchę śnieżną.

Brakuje mi też takich aren, w których cały czas jesteś na krawędzi - vide ta nieskończona arena z DoA 3, w której spadało się ze 100 metrów przecinając chmury. Wprawdzie nie chciałbym jej remake'u, ale jakiś analogiczny twór przyjąłbym z otwartymi rękoma.
_________________
Strona Dead Or Alive w serwisie Honmaru - zapraszam! http://doa.honmaru.pl
 
 
JJxenon 
Master



Dołączył: 16 Sie 2007
Wysłany: 11-03-2010, 11:23   

Ja bym z chęcią zobaczył arenę osadzoną na sterowcu ( takim wielgachnym jaki był w pierwszym Ninja Gaiden gdzie musieliśmy rozprawić się z bossem który strzelał prądem ) . Majestatycznie w oddali sunęły by potężne chmury z piorunami . Była by strefa gdzie owe pioruny mogą nas razić ( takie utrudnienia atmosferyczne - co w efekcie motywowało by graczy by przypadkiem przeciwnik nas tam nie wykopał ,,,, ) . Pięknie by to wyglądało :D . W końcu to DoA nie ? :D
_________________
http://jjxenon.deviantart.com/
 
 
 
monstrol 
Student



Dołączył: 02 Lut 2010
Wysłany: 11-03-2010, 14:45   

JJxenon napisał/a:
Ja bym z chęcią zobaczył arenę osadzoną na sterowcu


Trafiłeś JJxenonie w moje gusta, ponieważ uwielbiam te latające maszyny:) Pamiętną akcją na sterowcu był również pojedynek Crasha Bandicoota z Neo Cortexem, ghe ghe... No i ten obowiązkowy, pocinający deszcz. Sterowiec prowadziłby szalony pilot, który z uporem maniaka ładowałby się pod co większe wyładowania.
_________________
Strona Dead Or Alive w serwisie Honmaru - zapraszam! http://doa.honmaru.pl
 
 
JJxenon 
Master



Dołączył: 16 Sie 2007
Wysłany: 11-03-2010, 15:38   

monstrol napisał/a:
JJxenon napisał/a:
Ja bym z chęcią zobaczył arenę osadzoną na sterowcu


Trafiłeś JJxenonie w moje gusta, ponieważ uwielbiam te latające maszyny:) Pamiętną akcją na sterowcu był również pojedynek Crasha Bandicoota z Neo Cortexem, ghe ghe... No i ten obowiązkowy, pocinający deszcz. Sterowiec prowadziłby szalony pilot, który z uporem maniaka ładowałby się pod co większe wyładowania.


Nadajemy na tych samych falach ? :D

Nieziemsko by wyglądała też arena osadzona pod wodą wśród przepięknej fauny i flory ( podobieństwo do VF2 ) z tym że postacie musiały by się zachowywać nie tak ślamazarnie jak w produkcie Segi . Widziałbym to tak że nasi pupile mają zamontowane małe silniczki turbinowe o potężnej mocy obrotowej na nogach , co w efekcie dało by im Speeda pod wodą takiego jakim dysponują na powierzchni . Była by możliwość zniszczenia owych artefaktów napędowych co w efekcie doprowadziło by do zwolnienia naszej postaci a przy tym narażenia się na cięgi od szybszej która ma nad nami przewagę . Wtedy dopiero zaczęło by się kombinowanie jak owych napędzaczy nie stracić . Oczywiście można by było je uszkodzić nie po jednym ciosie a po paru potężnych ale trudnych do posadzenia ze względu na siłę potrzebną do ich oderwania lub zniszczenia . Widowiskowa walka murowana a przy tym emocjonująca ;) . W końcu pomysłowość dżwignią handlu nie ? ;) . Aha ! i żadnych rekinów :D , to nie Mortal :D . DOA jest na tyle wystarczająco osadzone w przyszłości że takie zabiegi mogły by mieć miejsce ;)
_________________
http://jjxenon.deviantart.com/
Ostatnio zmieniony przez JJxenon 11-03-2010, 16:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
monstrol 
Student



Dołączył: 02 Lut 2010
Wysłany: 11-03-2010, 16:05   

Naprawdę wykręcony pomysł :D Po prostu miodek - nie tylko plansza, ale i z małą modyfikacją gameplayu.

A to mój nowy: ostrzeliwany przez mafiozów bar. Walka toczyłaby się w głównym pomieszczeniu baru (pełnym stolików i krzeseł), który byłby pod ciągłym ostrzałem. Po barze (zupełnie dekoracyjnie) przemieszczaliby się mafiozi, który strzelają zza winkla/ukradkiem przez okna. Świst kul i chaos. Ofcoz żadna nie powinna trafić gracza - pociski miałyby charakter dekoracyjny. W tle pękające od strzałów butelki, rozlewający się alkohol, spadające ze ścian obrazy. No i ofcoz lamentujący barman.
_________________
Strona Dead Or Alive w serwisie Honmaru - zapraszam! http://doa.honmaru.pl
 
 
JJxenon 
Master



Dołączył: 16 Sie 2007
Wysłany: 11-03-2010, 16:21   

monstrol napisał/a:
Naprawdę wykręcony pomysł :D Po prostu miodek - nie tylko plansza, ale i z małą modyfikacją gameplayu.

A to mój nowy: ostrzeliwany przez mafiozów bar. Walka toczyłaby się w głównym pomieszczeniu baru (pełnym stolików i krzeseł), który byłby pod ciągłym ostrzałem. Po barze (zupełnie dekoracyjnie) przemieszczaliby się mafiozi, który strzelają zza winkla/ukradkiem przez okna. Świst kul i chaos. Ofcoz żadna nie powinna trafić gracza - pociski miałyby charakter dekoracyjny. W tle pękające od strzałów butelki, rozlewający się alkohol, spadające ze ścian obrazy. No i ofcoz lamentujący barman.


No jakby te kule trafiały graczy to już by nie było DOA tylko istna masakra pokroju MK :D .

W moim pomyśle pod wodą było by emocjonująco ze względu na pilnowanie swoich silniczków . Łoo jakby to zrobili w solidnej grafice to był by odlot z tymi bąbelkami powietrza wydobywającymi się z turbin i ust bohaterów :D
_________________
http://jjxenon.deviantart.com/
 
 
 
mcl 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Skąd: znienacka ;>
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 11-03-2010, 16:36   

a co powiecie na coś w stylu filmu( o ile dobrze pamietam) DoA, walka na wodzie? Można by kogoś utopić przeważając kładki/ łódki :P
_________________

 
 
 
monstrol 
Student



Dołączył: 02 Lut 2010
Wysłany: 11-03-2010, 16:37   

No może jeszcze nie Mortal Kombat, ale z pewnością krwi w DoA nie było i nie będzie. : )

Pod wodą można byłoby sadzić 2x bardziej złożone juggle, więc przeciwnik bałby się nie tylko utraty silniczków, ale i bycia zjuggleowanym.

mcl napisał/a:
a co powiecie na coś w stylu filmu( o ile dobrze pamietam) DoA, walka na wodzie? Można by kogoś utopić przeważając kładki/ łódki :P


Cały czas lekko naginamy konwencję DoA, bo tam nikt w sposób inny niż przez nokaut na arenie nie ginie. :) Dobra arenie na tratwie by się naprawdę przydała, ponieważ nie widziałem takowej od czasów Soul Edge'a (tratwą w dół rwącego potoku). Sekwencja walki na kładkach w filmie DoA była całkiem zabawna.:) Ofcoz do gry DoA trzeba byłoby wrzucić te niby przypadkowe przepływające łódki, które pozwoliłyby na uniknięcie kąpieli.

_________________
Strona Dead Or Alive w serwisie Honmaru - zapraszam! http://doa.honmaru.pl
 
 
HooyRock 
Student



GamerTag: x HooyRock x
Dołączył: 26 Gru 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-04-2010, 19:24   

JJxenon napisał/a:


Nieziemsko by wyglądała też arena osadzona pod wodą wśród przepięknej fauny i flory ( podobieństwo do VF2 ) z tym że postacie musiały by się zachowywać nie tak ślamazarnie jak w produkcie Segi . Widziałbym to tak że nasi pupile mają zamontowane małe silniczki turbinowe o potężnej mocy obrotowej na nogach , co w efekcie dało by im Speeda pod wodą takiego jakim dysponują na powierzchni . Była by możliwość zniszczenia owych artefaktów napędowych co w efekcie doprowadziło by do zwolnienia naszej postaci a przy tym narażenia się na cięgi od szybszej która ma nad nami przewagę . Wtedy dopiero zaczęło by się kombinowanie jak owych napędzaczy nie stracić . Oczywiście można by było je uszkodzić nie po jednym ciosie a po paru potężnych ale trudnych do posadzenia ze względu na siłę potrzebną do ich oderwania lub zniszczenia . Widowiskowa walka murowana a przy tym emocjonująca ;) . W końcu pomysłowość dżwignią handlu nie ? ;) . Aha ! i żadnych rekinów :D , to nie Mortal :D . DOA jest na tyle wystarczająco osadzone w przyszłości że takie zabiegi mogły by mieć miejsce ;)
\

"Nieee no, nie róbcie z nas pederastów" Tj. nie róbmy z tej wspaniałej gry jaką jest DoA, kolejnego płytkiego Power Stone'a. Mnie ten pomysł nie rusza... Wolał bym zobaczyć więcej krajobrazów oraz miejsc z różnych zakątków świata. Zapierające dech w piersiach widoki al'a cudowne filmy rodem z Discovery Channel. Oczywiście wszystkie interaktywne, i tak
walka przykładowo w kanadyjskich puszczach, gdzie walka koło zamarzniętego jeziora, groziła by upadkiem bądź "ześlizgnięciem" na inny jej poziom. Walka w amazońskiej dżungli
gdzie, załamujące się, wilgotne powietrze sprawiało by że prawie dało by się czuć ta wilgoć i gorąc. Wiecie o co mi chodzi ? Na pewno nowa odsłona DoA była by cudowna pod względem graficznym, dlatego, dlaczego by z tego nie skorzystać, tak ?

Cudownie wyglądający ocean, w podwodnej, tajnej bazie DOATEC, gdzie rzut ze ścianą bądź dowolny wall hit powodował by pęknięcie pancernej szyby ( np Bass rzucający ponad 100 kilowym Baymanem) i zmycie zawodników dalej w głąb areny, po czym zamykająca się śluza/grodź przeciw powodziowa, ratowała by fighterów, od śmierci ;) . Coś w ten deseń, żadnych "super-mocy", jet packów etc.... stary dobry DoA z po-prostu ładniejszymi arenami :)

Cheers!
_________________
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 02-04-2010, 22:50   

A ja mam taki pomysł:
Przestańcie pierd*lić o jakichś bzdurach opisując nierealne i kompletnie pozbawione sensu areny i inne takie, a zacznijcie pisać coś przydatnego nt. samej gry. Ja wiem, że takie pisanie głupot jest fajne i proste, szczególnie gdy znajdzie się przytakujący kompan tworzący podobne, bezsensowne bzdury, ale jeżeli na tej zasadzie chcecie tworzyć polską stronkę ad.DoA to ja podziękuję.


Pokażcie, że lubicie tą grę pisząc coś przydatnego / naprawdę ciekawego a nie szmelc w stylu tego tematu.
_________________
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-04-2010, 05:38   

To ja trochę w drugą stronę.

Chciałbym widzieć mniej ciasnych aren typu dojo czy świątynia w górach, gdzie praktycznie co drugi cios kończy się ścianą bądź wypadem na inny poziom.

Ale przede wszystkim podziękowałbym arenom typu Las Vegas i ich randomowemu środowisku, które zawsze trafia na nie tego co trzeba:P

Dziękuje za uwagę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Problem z logowaniem do gry online w tekken 3 online .
Stronka o grach z serii Dead Or Alive - http://DOA.opx.pl
Sieć serwerów przeznaczonych do gry w Tekken 3 Online?
Sparingi w Dead or Alive
Jakiej postaci NIE lubicie w T5????
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group