Odpowiedz do tematu
Jakie areny zobaczylibyście w Dead or Alive 5?
Autor Wiadomość
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 03-04-2010, 07:17   

moj pokoj
z pekajacymi scianami, i sasiadka z siekiera, ktorej jak przeszkodzisz zabijac kroliki, to wpada w berserka i atakuje losowego zawodnika!
jak nie ruszysz jej po peknieciu sciany, to wchodzi do mojego pokoju i wszystko kradnie, jo!
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
Kaze 
Student



Dołączył: 16 Sty 2010
Wysłany: 03-04-2010, 10:07   

Ja na pewno bym chciał zobaczyć taki, w których jest dużo możliwości manipulacji otoczeniem. Chciałbym więcej rzcezy do rozwalania, więcej sekretnych pomiesczzeń do których by się wpadało, jednym słowem mówiąc, nieprzygotowane areny do pojedynków, tylko dosłownie wszędzie walki!
_________________
 
 
monstrol 
Student



Dołączył: 02 Lut 2010
Wysłany: 04-04-2010, 14:55   

s[h/z]inden napisał/a:
moj pokoj
z pekajacymi scianami, i sasiadka z siekiera, ktorej jak przeszkodzisz zabijac kroliki, to wpada w berserka i atakuje losowego zawodnika!


Heh, to było niezłe...:)

Co do pomysłu JJxenona, to wykazał się on nieszablonowym myśleniem - pomysł wtłoczony rozsądnie do rozgrywki jako smaczek czy bonus pewnie wywołałby nie jeden uśmiech na twarzy graczy. Generalnie dziwne, że Twórcy nie rozważali nigdy implementacji czegoś na kształt mutatorów z gier FPP, ot tak - dla czystego funu. Oczywiście nigdy nie kosztem rdzenia gry, ale można sobie pogdybać, gdyż jest to darmowe. Osobiście chciałbym, aby tłuczenie w DoA coraz bardziej zbliżało się do prezencji walk z filmów - przy użyciu coraz bardziej interaktywnych środowisk czy wywindowaniu na maksa efekciarstwa. Właśnie dlatego lubię DoA, bo z uwagi na tempo tłuczenia i skuteczność przechwytów, walki często przypominają starcia dwóch mistrzów z filmu.
_________________
Strona Dead Or Alive w serwisie Honmaru - zapraszam! http://doa.honmaru.pl
 
 
Kaze 
Student



Dołączył: 16 Sty 2010
Wysłany: 08-04-2010, 20:28   

Oh racja, racja, z tymi efektami. Ja bym również bardziej ekstremalne te areny chciał widzieć.
_________________
 
 
JJxenon 
Master



Dołączył: 16 Sie 2007
Wysłany: 12-07-2010, 15:27   

Kaze napisał/a:
Ja na pewno bym chciał zobaczyć taki, w których jest dużo możliwości manipulacji otoczeniem. Chciałbym więcej rzcezy do rozwalania, więcej sekretnych pomieszzzeń do których by się wpadało, jednym słowem mówiąc, nieprzygotowane areny do pojedynków, tylko dosłownie wszędzie walki!

Tu się z Tobą zgodzę . Chciałbym aby areny w DoA nie miały tylko paru miejsc na wyrzucenie tudzież rozwalenie przeciwnikiem ściany jak było to monotonne w DOA2 , 3 , U , 4 . Fizyka opracowania aren na potrzeby takiego systemu gdzie dosłownie randomowo zaskoczeni bylibyśmy tym gdzie się po owym wystrzeleniu znajdziemy była by bardzo na miejscu . No bo w poprzednich częściach owszem za pierwszym razem , drugim można z takiego czegoś czerpać radość i efektowność , ale po jakimś czasie wiemy gdzie już takie kwiatki się znajdują i wiemy że akurat tam wypchniemy przeciwnika i on poleci w efektownej animacji . Teraz wyobrażcie sobie areny które mają zaprogramowane randomowo i prawie wszędzie różne czychające na nas niespodzianki . Mogę się założyć że adrenalinka by skoczyła z takiego obrotu sprawy i taki efekt byłby marzeniem w DoA 5 lub następnych odsłonach
_________________
http://jjxenon.deviantart.com/
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-07-2010, 15:30   

Moim skromnym zdaniem DoA ma już wystarczająco dużo czynników losowych.
 
 
JJxenon 
Master



Dołączył: 16 Sie 2007
Wysłany: 12-07-2010, 15:36   

Co Action nie wyszło trochę systemowi w DoA 4 na dobre . Rozumiem co masz na myśli pod pojęciem tego co irytuje w arenie z samochodami lub tymi żywymi przeszkadzajkami które mogą w zaskakujący i nieoczekiwany sposób obrócić wynik walki . Moim skromnym zdaniem Tecmo troszkę tu przegięło i za dużo chciało upchnąć . Ale areny gdzie samą randomowość ustalają obiekty otoczenia a nie np zwierzęta czy jeżdżące pojazdy były by jak najbardziej w porządku
_________________
http://jjxenon.deviantart.com/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Problem z logowaniem do gry online w tekken 3 online .
Stronka o grach z serii Dead Or Alive - http://DOA.opx.pl
Sieć serwerów przeznaczonych do gry w Tekken 3 Online?
Sparingi w Dead or Alive
Jakiej postaci NIE lubicie w T5????
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group