Odpowiedz do tematu
King of Fighters XIII
Autor Wiadomość
pablo_g_82 
Beginner



Dołączył: 27 Mar 2007
Wysłany: 09-10-2010, 15:22   

Ciekawe kiedy powiedza cos na temat premiery na xboxa 360 i ps3
 
 
WolfBogard 
Grand Master



PSN ID: MoonSpell83
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK, SF
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2009
Skąd: Warszawa - Zoliborz
Wysłany: 09-10-2010, 15:31   

Moze pod choinke zrobia wszystkim prezent, who knows ;]
_________________
 
 
 
gascan 
Friend


GamerTag: gasc4n
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 13 Sty 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 09-10-2010, 16:04   

Niedługo wersja automatowa ma dostać jakiś darmowy update za co oczywiście + dla snkpm.
_________________
 
 
 
wf6608 
Support


P2P Mode: Client only
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Cze 2009
Wysłany: 03-05-2011, 07:32   

http://www.youtube.com/wa...embedded#at=552
Obczajcie combo Takumy. Istna rzeź.
 
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 03-05-2011, 15:23   

I tak nie trafił na f,b,f+C pod koniec kombola. Parę błędów widać - gracze grający przeciw charge'rerom dają im czas na przytrzymanie kierunku, a jeszcze większym błędem jest jump in na db postaci. Ale co ja gadam . SNK, I <3 YOU!
_________________
 
 
 
WolfBogard 
Grand Master



PSN ID: MoonSpell83
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK, SF
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2009
Skąd: Warszawa - Zoliborz
Wysłany: 03-05-2011, 15:42   

Mixupy Takumy....insane! WTF MVC? szkoda, ze nawet KOF tak sie przeistacza, a szkoda.
Po za zajebista grafika to jednak system walki w KOFie 94-98 byl jak dla mnie najprzyjemniejszy.

Terry dosc pozytywnie sie tu prezentuje....czekam z niecierpliwocia. W KOFa nie gralem od lat.
_________________
 
 
 
J.a.r.e.k. 
Master



P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-05-2011, 17:20   

Ja też wspominam najbardziej roczniki 94'+, ale cieszę się że podrasowali grafę.
Może dzięki nadchodzącej części duch Kof'a odżyje na Honmaru, tak jak to ma miejsce z MK :)
 
 
 
caradolph 
Swede-Russian Union



PSN ID: caradolph
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 04-05-2011, 18:31   

Mi jakoś nie leżą te nowe KOFy. 98 i 99 to totalna jazda nie do pobicia. Na razie niechętnie patrzę na XIII, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu
_________________
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
 
 
 
WolfBogard 
Grand Master



PSN ID: MoonSpell83
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK, SF
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2009
Skąd: Warszawa - Zoliborz
Wysłany: 04-05-2011, 18:37   

J.a.r.e.k. napisał/a:
Ja też wspominam najbardziej roczniki 94'+, ale cieszę się że podrasowali grafę.
Może dzięki nadchodzącej części duch Kof'a odżyje na Honmaru, tak jak to ma miejsce z MK :)


My gramy w MKII/UMK3 zanim okazalo sie, ze MK9 bedzie dobre - wiec to nie jest tak...
Nowa czesc MK nie miala wiele wspolnego z obecna grupa ktora istnieje na forum.
_________________
 
 
 
J.a.r.e.k. 
Master



P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-05-2011, 18:48   

Zgadza się, nie przypisuję tu żadnych fundamentalnych zasług nowemu MK, w którego i tak sporo ze starych wyjadaczy jeszcze nie grało pewnie. Chodzi mi raczej o fakt przepływu informacji w danym temacie. Fakt, że kolejny sequel danej sagi jest powiedzmy udany (opieram się na opiniach z forum) tylko podsyca atmosferę i wspomnienia (absorbując przy okazji więcej graczy) :)
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 16-06-2011, 18:44   

Nawiązując do news'a z Kof XIII dla obecnych testerów garstka możliwość z tej edycji :D .

http://youtu.be/2aegoua-x-8
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-06-2011, 20:22   

Tak jak pisalem w newsie, napisz ktos faqa, co to za cancele, z czym to sie je... kurde eq, as, ratujcie;P
 
 
mg1987 
Support


GamerTag: Lord Mg PL
Zagram w: Jestem otwarty na propozycje
Steam ID: mg
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Modliborzyce/Lublin
Wysłany: 16-06-2011, 21:03   

Zobacz czy to się nada Action:
http://orochinagi.com/kof-xiii-vook-guide
http://orochinagi.com/kof...-guide-tips-faq
_________________
 
 
 
gascan 
Friend


GamerTag: gasc4n
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 13 Sty 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 16-06-2011, 21:19   




1. Life Meter - pokazuje ilość życia, jest podzielony na 10 pasków
2. Character order - kolejność wskakiwania chujowo wykonanych spritów postaci
3. Timer - czas do końca rundy
4. Guard meter - pokazuje jak blisko jesteśmy do guard crusha
5. Hyper Drive meter - Długość tego paska zwiększa się o 50% za każdym razem jak umrze nam ludzik(max ofc 2 razy). Napełnia się tak samo jak Power Meter z wyjątkiem, że Power Meter napełnia się też jak nie trafimy ciosem specjalnym, a HDMeter nie.
6. Power meter - pasek do speciali(Desperation Move) i ex wersji ciosów specjalnych


HYPER DRIVE MODE - cancele których nie rozumi Action działają podobnie jak w KOF2k2 Max Mode. W Hyper Drive Mode można wejść za pomocą przycisków B+C jak mamy naładowany HD Meter co canceluje nam wykonywany ruch i postać ma jakąś tam świetlistą poświatę. Wtedy możemy robić nieograniczoną ilość drive canceli czyli cancelowac zwykłe ciosy i ciosy specjalne których normalnie nie da rady scancelować.

Będąc w trybie HDM możemy scancelować zwykłego supera (Desperation Move) w super specjala czyli NEO MAX Desperation Move co zabiera 4 paski.

W grze są też rolle wykonywane kierunek + AB
A+B - roll po obaleniu
przód lub tył+AB jak blokujemy - guard cancel roll


Tutorial przetłumaczyłem z SRK ale sam sprawdziłem wszystko w practice. Jak jest jakiś błąd lub niejasność - mam to gdzieś. Pozdro.


(przenieście to z łaski swojej do tematu o kof13)
_________________
 
 
 
wf6608 
Support


P2P Mode: Client only
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Cze 2009
Wysłany: 17-06-2011, 22:41   

http://www.youtube.com/user/DontDropThatCombo

Gość od jakiegoś czasu regularnie wrzuca "combo tutoriale" postaci, polecam obadać.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
King of Fighters XI
King of Fighters Zillion
King of Fighters2002 - jaki emulator??
King of Fighters 2002
The King of Fighters 2000
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group