Odpowiedz do tematu
King of Fighters XIII
Autor Wiadomość
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 20-01-2012, 09:41   

Ale klasycznych wałków jest masa. W wersji na konsole.

A co go grafiki. Nie ma w sumie co porównywać jej do tego co tworzą kolesie z Arcsów, bo to zupełnie inna technika. SNK poszło w stronę starej szkoły (pixel arty!), choć wspomagali się wymodelowanymi wcześniej modelami 3D, a Arcsy to głównie wektory, co by przyśpieszyć proces tworzenia gry. To widać gołym okiem. I nie mówię że to jest lepsze, a tamto gorsze, jeno efekt końcowy jest zgoła inny, więc i innym ludziom przypadnie gustu styl SNK, a jeszcze innym to co robią chłopaki od GG czy BB. Mnie, osobiście, nigdy nie odpowiadał styl Arcsów, jakby z to wszystko było zrobione z krzywych, wektorów. Trochę jak flash. Uczepił bym się jedynie designu "Brazylii", bo wyglądają strasznie (choć Ralfowi to nawet pasuje).

A sam system to miazga. W końcu gra w której nie odpala się jednego, wcześniej wytrenowanego kombola w danej sytuacji. Dalej normale są cholernie ważne, a timing tychże musi być idealny jeśli chcemy gasić supery zwykłym kopem (AoF?). Brakuje mi jeszcze roll cancela, ale jestem pewien że w XIV on zawita. Podoba mi się delikatne uproszczenie max mode, gdzie nie musimy już wciskać przód, przód, zmieścić się z ciosem, specjalem który scancelujemy na inny, bądź super. Postać sama wykonuje podejście, a my przed tą krótką chwilę możemy bufforować dany gwałt na przeciwniku.
Gra stała się bardziej przystępna i efektowna, co może zapewnić jej nowych fanów, jednak żeby wymiatać na odpowiednim poziomie to trzeba przy grze posiedzieć i to nie mało.

Ta, świetna gra. SNK wie co robi. Zapowiedzieli nam (przy XII, który jest straszny) że chcą zrobić nowoczesną bitkę 2D i... nie udało się. Jeden numerek wyżej i już mamy to co zapowiadali, a nawet trochę więcej. Bo gra dalej jest bijatyką 2D bez zbędnych udziwnień, typowych dla nowoczesnych produkcji, a frajda jaka płynie z gry jest niesamowicie duża.


No i najważniejsze (dla wielu fanów kofika) - XIII to kolejna po 2002 ewolucja kultowej "dziewięć ósemki".

Ale Wy to wszystko wiecie :-)

Cytat:
srogie tytuły jak nowy Mortal, UMvsC3


To zupełnie inna liga, ja polecam zostać przy Kofikach.
_________________
 
 
 
J.a.r.e.k. 
Master



P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-07-2012, 12:20   

Odgrzebując temat.

Poszukuję jakiegoś przystępnego faqa do tej gry (konkretnie tej części), w formacie pdf albo html? Jest coś na kształt poradnika do mvc3? Czy mam po prostu szukać na gamefaqs. Jeśli wiecie o czymś drodzy fanatycy kof'a podzielcie się serdecznie proszę.

EDIT:
O to, to właśnie! Dzięki.
Ostatnio zmieniony przez J.a.r.e.k. 29-07-2012, 12:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
TeeVar 
Support


PSN ID: TeeVar
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: all Capcom SNK MK
Steam ID: robmit
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Wysłany: 29-07-2012, 12:51   

Milej zabawy

http://dreamcancel.com/wi...f_Fighters_XIII

http://wiki.shoryuken.com...f_Fighters_XIII
_________________
MK Ranking, Spar & On-line Tournaments - dostepny zawsze w godzinach 20-23, no prawie zawsze.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
King of Fighters XI
King of Fighters Zillion
King of Fighters2002 - jaki emulator??
King of Fighters 2002
The King of Fighters 2000
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group