Odpowiedz do tematu
Mortal Kombat Annihilation Cup
Autor Wiadomość
Doink 
Elite player


P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Mortal Kombat 1,2,3 UMK3 Fatal Fury
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2010
Wysłany: 23-01-2013, 18:49   

Leg graby można powtarzać w nieskończoność :) W końcu zadecydowano, że nie ma bana na Sonyę, bo bana robi się na postać, a nie na infinita :P
_________________
 
 
 
johnx 
Master of the Shakers



P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Wysłany: 24-01-2013, 05:52   

Aha, no to w takim razie pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że nie znajdzie się nikt, kto będzie wykorzystywał to ustrojstwo :P W innym wypadku, sam będę musiał przyjąć taką taktykę i będę czuł się usprawiedliwiony :P
 
 
Martins 
Grand Master
ShuraProPlayer



PSN ID: Marcepan24
P2P Mode: Client only
Zagram w: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 24-01-2013, 14:30   

Na początku tematu była już o tym mowa, Krelian proponował bana nie tyle na postać, co na spamowanie LegGrabami po sobie, czemu ten ban się w końcu nie pojawił? Bo chyba większość zdecydowała inaczej lub nie wypowiedziała się w tej sprawie, a teraz kolejne ofiary Sonii Blade wołają o pomstę, nice :hyhy:
_________________
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
 
 
 
johnx 
Master of the Shakers



P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Wysłany: 24-01-2013, 16:18   

Nie no, ja się chciałem po prostu upewnić, czy można stosować ten infinit. Jak dotąd nikt nie grał Sonyą w walkach turniejowych ze mną, ale teraz kiedy ważą się moje dalsze losy (wygrasz - dostaniesz wpiernicz od Klempossa), przegrasz (odpadasz z turnieju) to myślę, że warto zadbać o każdy szczegół. :P
 
 
Martins 
Grand Master
ShuraProPlayer



PSN ID: Marcepan24
P2P Mode: Client only
Zagram w: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 24-01-2013, 17:01   

johnx napisał/a:
Nie no, ja się chciałem po prostu upewnić, czy można stosować ten infinit. Jak dotąd nikt nie grał Sonyą w walkach turniejowych ze mną, ale teraz kiedy ważą się moje dalsze losy (wygrasz - dostaniesz wpiernicz od Klempossa), przegrasz (odpadasz z turnieju) to myślę, że warto zadbać o każdy szczegół. :P


Zgadzam się w 100u procentach, nie głupią sprawą jest, gdy takie szczegóły, jak nieskończone Leg Graby, czy zasady awansu graczy z grup były uzgodnione jak najszybciej, gdyż turniej już niedługo dobiegnie końca...
_________________
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
Ostatnio zmieniony przez Martins 14-02-2013, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 24-01-2013, 17:56   

Planowałem sam sobie dać bana na więcej niż jeden leg grab bo jednak jest to akcja zepsuta, o której jeszcze nie wiedziałem podczas Myth Cup. Dałem wybór, nikt nie wyraził zainteresowania, więc zakładam że nikt nie ma nic przeciwko, aby te leg graby były (najwyżej użytkownik dostanie przewlekłe zapalenie wyrzutów sumienia).

Inna sprawa, że poprzedni turniej oraz świadomość kto gra w obecnym wystarcza mi aby stwierdzić, że na lepszego przeciwnika nawet leg graby nie pomogą ;]. A jeśli się mylę, to trzeba było o tym pomyśleć na początku turnieju, gdyż dałem wolną rękę w tej kwestii.
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
johnx 
Master of the Shakers



P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Wysłany: 24-01-2013, 19:11   

No w sumie fakt, dobry gracz powinien sobie z tym poradzić. Mi się jednak nie udało i słusznie bałem się leg grabów, bo od nich poległem... :D

5-0 dla Chrisa.

Ogólnie połączenie było bardzo słabe, ale to pewnie wina mojego neta. Nie miało to raczej dużego wpływu na walkę (no przynajmniej dla mnie :P ). Niektóre ciosy mi nie wchodziły, ale Chris miał taką przewagę, że to nie zrobiłoby właściwie żadnej różnicy. W pierwszej walce zrobiłem błąd, bo rzeczywiście zapomniałem napisać, że to próbna, i w końcu, zaczęliśmy liczyć punkty już od pierwszej walki [więc raz jeszcze sorry Chris za to nieporozumienie na początku].

Sonya to jednak mocna broń, teraz widzę dlaczego jest top tier. Raz już myślałem, że ugram honorówkę, gdy w 3 rundzie na dangerze Chris udowodnił mi jak bardzo byłem w błędzie. :D

Dzięki wszystkim za te pełne emocji pojedynki :) Widzimy się na turnieju MK2. ;)
 
 
Chris 
Grand Master



PSN ID: NM_Chris_PL
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Mar 2007
Skąd: Krakow
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 24-01-2013, 19:21   

Johnie - X - !
Salutuje Ci za te wspaniałe gry i chęć sponiewierania tej szmaciary Sonyi.
Niestety, zapomniałeś, że Ty walczyłeś Sam, a Nas było dwóch..
W krytycznych momentach Martins przejmował kontrolę nad nogami Sonyi a ona dalej robiła już to za co jej płacą...

Połączenie faktycznie nie było najwyższych lotów, ale przynajmniej jest na co zwalić i nie trzeba rzucać padem o ścianę w przypływie niemocy.
Do zobaczenia w dalszej części turka. Zarezerwuj Nam pokój 3-osobowy na dalszy pobyt na wyspie Shanga. (najlepiej blisko kuchni bo Kitana lubi dobrze zjeść)?

ps. Pokłóciliśmy się z Sonyą za to, że chyba każdy z wyspy był już między jej nogami. To dziwka.., Zaraz po tym turnieju powiedziała, że pakuje się i jedzie kręcić jakiś film w holyywood... i chyba nie wróci na drugą część turnieju.
_________________

 
 
 
johnx 
Master of the Shakers



P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Wysłany: 25-01-2013, 08:02   

Hahahahaha :D

WIEDZIAŁEM! Wiedziałem, że nie grałem przeciwko jednej osobie. Potęga Deadly Alliance: Chris & Martins jest tak wielka, że aż ping skakał jak chciał! :D Zginąłem w nierównej walce... Jednak zginąć między nogami Sonyi było dla mnie czystą rozkoszą :P

Co do pokoju, to nie wiem czy opłaca się rezerwować, skoro niedługo ruszamy do Outworld. No chyba, że wpłacimy u Shanga za wynajem na jakieś 2 miesiące, to potem u Shao też nam zapewnią w cenie tego nocleg :P

Mam nadzieję, że w mk2 frekwencja tak samo dopisze. :) Jednak nie ukrywam, że najbardziej czekam na UMK3 i wiem, że to właśnie podczas tego turnieju rozpęta się prawdziwa wojna skillów :P
 
 
Vert 
Master


P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2007
Wysłany: 25-01-2013, 22:51   

Vert - Adept - 5:1

Warunki były z dupy, spore lagi, w sumie nie wiadomo dlaczego, bo jak wcześniej graliśmy zawsze było zajebiście. Jak teraz o tym myślę, to może mogliśmy przełożyć...
Tak czy inaczej, zdecydowaliśmy się rozegrać. Muszę przyznać, że jak dotąd Adept był najbardziej wymagającym przeciwnikiem, zdecydowanie musiałem zacząć myśleć podczas grania, co się rzadko zdarza :suchy:

Czekam teraz na finalistę ;)

JohnX:

Duże zaskoczenie :zdziwko: Szczerze mówiąc, to widziałem Cię w walce o finał po naszym ostatnim sparze. Może następnym razem, jak nauczysz się opierać spoconym udom Sonyi, będzie lepiej :P
 
 
 
Martins 
Grand Master
ShuraProPlayer



PSN ID: Marcepan24
P2P Mode: Client only
Zagram w: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27-01-2013, 17:44   

Chris trafnie to ujął...Gwoli ścisłości:

Johnx (nie pamiętam) 0-5 Chris/Martins (Sub-Zero i zapewne ktoś jeszcze) GGS!!!

Dzięki i powodzenia dalej!!!

Komentarz Wujka Hsu: Brawo Martins!!! Walcz o swoje!!!
_________________
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
 
 
 
Chris 
Grand Master



PSN ID: NM_Chris_PL
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Mar 2007
Skąd: Krakow
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 27-01-2013, 20:11   

Chris 5 - 2 Klemposs

Cóż powiedzieć... przed walką oferowałem pozaregulaminowe usługi Sonyi, ale Klemposs uparł się żeby stanąć do tej nierównej walki. Martins i Ja poradziliśmy sobie ze znikającym Raidenem. Kilka razy Sonya leżała na łopatkach, ale Raiden nic nie skorzystał.

Doink bierz łopatę z pola i szykuj się bo IDZIEMY PO CIEBIE!!!
_________________

 
 
 
Adept 


P2P Mode: Host & Client
Zagram w: MK II, UMK3
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Galicja
Wysłany: 29-01-2013, 17:25   

To ja pomarudzę. 20 dni (trzy tygodnie) na jeden turniej? Dla mnie za bardzo się to rozlazło. Bo odechciewa mi się kontynuowania grania w takim tempie. I nie jestem odosobniony w tym.

MK 2 powinna być do max 12 dni.
 
 
 
johnx 
Master of the Shakers



P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Wysłany: 29-01-2013, 17:48   

Podziwiam to, że Adept tak łagodnie to ujął, w końcu czeka na walkę która zadecyduje o tym, czy będzie w finale. Sam wiem jaka to presja i stres czekać tak długo na ważny pojedynek, więc popieram w 100%! Zwlekanie z walkami nic nie da, kto ma wygrać ten wygra, po co przedłużać?

Ile to jest? 10 minut gry na jeden pojedynek? 20 dni to ogromna przesada, biorąc pod uwagę, że startowało 16 osób.

Co do terminu rozegrania turnieju MK2, również, nic dodać nic ująć. 12 dni max.

Od razu mówię, że jak termin 12 dni zostanie przekroczony, odpuszczam sobie z UMK3. A na tym turnieju najbardziej mi zależało, ale jak granie ma być tak odwlekane w czasie, to ja sobie daruję.

I nie ukrywam, że skoro odpadłem już z MK1, to chciałbym jak najszybciej wrócić do gry w MK2, bo jednak turniej to pełna emocji zabawa. Brakuje mi tej adrenaliny w zimowe wieczory :P

@Vert - no bywa, niestety tym razem nie mogłem się jej oprzeć i tak wyszło. :P Przed walką jeszcze Anthrox mówił mi, że D+HK działa na leg graby Sonyi, jednak źle zrozumiałem jego naukę... Wszystko stało się jasne dopiero dzisiaj, gdy Hauwa wysłał mi link do filmiku, który pokazuje, że po jednym leg grabie Sonyi wystarczy nacisnąć D+HK i infinit zostaje przerwany. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze posparujemy w MK1. :)
 
 
Vert 
Master


P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2007
Wysłany: 29-01-2013, 18:17   

Grupy poszły sprawnie, ponieważ od początku był wyznaczony termin.
Z tego, co pamiętam to na drabinki terminu nie wyznaczono (chyba, że się mylę) i pewnie dlatego co niektórzy mają w dupie...

Tak, jest to frustrujące i przydałby się jakiś czynnik motywujący. To jednak leży w geście organizatorów.

Uprzedzając fakty, od piątku lub czwartku nie ma mnie do niedzieli, chociaż widząc postęp to pewnie i tak nie mam się o co martwić;]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Mortal Kombat Arcade Kollection - Gameplay!
Mortal Kombat Komplete Edition - problem z dźwiękiem. PC
Mortal Kombat Komplete Edition PC - nie bangla!
Mortal Kombat Arcade Collection - Download
[Mortal Kombat Edition Ultimate][XBOX360]
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group