Dr. Boskonovitch
Moderator: ModTeam
- Blackbird
- Student
- Posty: 34
- Rejestracja: 18-08-2007, 13:49
Re: Dr. Boskonovitch
nie podchodzi mi i tyle. co to za styl walki jest? zaden? jakis stary grzyb co sie po podlodze wije to nie jest dla mnie fajna postac
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 15-10-2007, 11:19
Re: Dr. Boskonovitch
Może ktoś umie zrobic True Stance, i czy mógłby dać jakieś wskazówki co do tego ?
- AK
- Grand Master
- Posty: 498
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:34
- Lokalizacja: janów Lubelski
Re: Dr. Boskonovitch
nie miałem co robic to sobie dzisja pograłem boskonem... i wyczaiłem fajny mianowicie:
3+4 nie jest tylko rozpoczeciem 20 hit combo ale mozna zrobic cos takiego
3+4~t i tu mamy 4 (t+4 kinga) i 3(kick Hwo)
fajny bajer
3+4 nie jest tylko rozpoczeciem 20 hit combo ale mozna zrobic cos takiego
3+4~t i tu mamy 4 (t+4 kinga) i 3(kick Hwo)
fajny bajer
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful
mind of wonderful
-
- Student
- Posty: 42
- Rejestracja: 01-04-2008, 14:28
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: Dr. Boskonovitch
True stance jest naprawde potężną rzeczą, osobiście gram doktorkiem, jeśli się turlasz góra lub dół to dajesz rade yoshiemu, na gun jacka bierzemy doktora i Gun w zasadzie bezproblemowo przegrywa bo doktor specjalnie na niego umie pare fajnych rzeczy , a co do true stance to nie umiem tego robić raz chyba mi sie przypadkowo udało, ale umiem prawie wszystko pozostałe doktorkiem więc bez true stance jakoś sobie radze
EDIT
Co do waszych taktyk to nie ma porządnych stałych taktyk na doktora, dobry doktor wykombinuje tak, że przeciwnik nawet ze swoją antydoktorkową taktyką nie da rady bo zostanie przechytrzony;). Co do true stance są 2 sposoby by to zrobić: pierwszy, łatwiejszy i mniej skuteczny - wytłumacze najłatwiej jak sie da żeby każdy zrozumiał:
należy odwrócić doktora tyłem do przeciwnika najlepiej naciskając tył i 2 nogi. Wtedy trzymamy strzałkę do przodu - doktor zrobi 2 kroki i odwraca sie, wraca do normalnej pozycji. Punktem zainteresowania jest ten sam odwrót po 2 krokach, kiedy doktor jest w trakcie odwrotu możemy robić ciosy typu true stance, czyli Heihachiego. Logicznie stwierdzając jest mało czasu na to, bo doktor szybko sie odwraca, jeśli zrobimy to za wcześnie lub za późno doktor nie zrobi ciosu (lub combo) Heihachiego. Nie wszystkie rzeczy heihachiego da się robić, najlepiej wejść na practice i dojść samemu do tego .
DRUGIEGO TRUE STANCE NIE UMIEM , ale się nauczę.
EDIT
Ja osobiście gram doktorkiem nie wiem czemu go nie lubicie, po prostu jest inny i trudny w użyciu. Jakby chciał ktoś zobaczyć jakieś fajne rzeczy doktorkiem można robić to zapraszam do gry ze mną. Zamiast zwalczać doktora nauczcie się nim grać
EDIT
True ogre jest do kitu na Boskona, spróbujcie ze mną to się przekonacie.
[ Komentarz dodany przez: SubZero: 26-04-2008, 09:39 ]
Edytuj posty
EDIT
Co do waszych taktyk to nie ma porządnych stałych taktyk na doktora, dobry doktor wykombinuje tak, że przeciwnik nawet ze swoją antydoktorkową taktyką nie da rady bo zostanie przechytrzony;). Co do true stance są 2 sposoby by to zrobić: pierwszy, łatwiejszy i mniej skuteczny - wytłumacze najłatwiej jak sie da żeby każdy zrozumiał:
należy odwrócić doktora tyłem do przeciwnika najlepiej naciskając tył i 2 nogi. Wtedy trzymamy strzałkę do przodu - doktor zrobi 2 kroki i odwraca sie, wraca do normalnej pozycji. Punktem zainteresowania jest ten sam odwrót po 2 krokach, kiedy doktor jest w trakcie odwrotu możemy robić ciosy typu true stance, czyli Heihachiego. Logicznie stwierdzając jest mało czasu na to, bo doktor szybko sie odwraca, jeśli zrobimy to za wcześnie lub za późno doktor nie zrobi ciosu (lub combo) Heihachiego. Nie wszystkie rzeczy heihachiego da się robić, najlepiej wejść na practice i dojść samemu do tego .
DRUGIEGO TRUE STANCE NIE UMIEM , ale się nauczę.
EDIT
Ja osobiście gram doktorkiem nie wiem czemu go nie lubicie, po prostu jest inny i trudny w użyciu. Jakby chciał ktoś zobaczyć jakieś fajne rzeczy doktorkiem można robić to zapraszam do gry ze mną. Zamiast zwalczać doktora nauczcie się nim grać
EDIT
True ogre jest do kitu na Boskona, spróbujcie ze mną to się przekonacie.
[ Komentarz dodany przez: SubZero: 26-04-2008, 09:39 ]
Edytuj posty
Ostatnio zmieniony 26-04-2008, 08:38 przez Dydzio, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 16-05-2009, 20:14
Re: Dr. Boskonovitch
Ja osobiście lubie boskona tylko trzeba umieć nim grać. Polecam specjalnie jedno combo zabiera całe życie na 140% : 3+4,u/f+1 potem cały czas trzymamy f i 3 nie wiem ile razy wiem tylko ży przy trójce jest jeden low. Po lowie 4 razy 4 i dalej znów 3 dopóki doktor nie padnie na glebe. Pamiętając o tym że po pierwszym ciosie ręką cały czas trzymać f.
Z takich typowych juggli to ja jeszcze nie bardzo bo gram na klawie ale mniej zkomplikowane mam m.in to:
3+4,SS+2,1
ff,4
ff+1,4,3,2,1,2,1
b/f+1,2(cios heichaciego po tym można w powietrzu powyższe combo ale już trza mieć wprawe)
Z takich typowych juggli to ja jeszcze nie bardzo bo gram na klawie ale mniej zkomplikowane mam m.in to:
3+4,SS+2,1
ff,4
ff+1,4,3,2,1,2,1
b/f+1,2(cios heichaciego po tym można w powietrzu powyższe combo ale już trza mieć wprawe)
- szyszq
- Student
- Posty: 54
- Rejestracja: 14-04-2009, 15:14
- Lokalizacja: masz chipsy?
Re: Dr. Boskonovitch
ja nadal nie lubie doktorka mimo ze ma fajny cios.
jak stoi b+1+2 jak się uda, zwycięstwo pewne.
jak stoi b+1+2 jak się uda, zwycięstwo pewne.
i zostałem bez podpisu
- bartaaz
- Grand Master
- Posty: 349
- Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Dr. Boskonovitch
Jak pewne jak nawet komp na to robi ki charge
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Dr. Boskonovitch
Doktorek to ciekawa postać, a takich w T3 niewiele. Co prawda granie przeciwko niemu wkurwia, ale nie zgodzę się, że to taka pomyłka jak Gon, który kompletnie do Tekkena nie pasi.
- GuilTyGeaR
- Master of the Shakers
- Posty: 69
- Rejestracja: 06-01-2011, 18:18
- Lokalizacja: ????????
Re: Dr. Boskonovitch
jak go odblokować? Bo przechodze arcade po kolei wszskimi i nic tlko true ogre i gon pomóżcie proszę!
- mg1987
- Support
- Posty: 753
- Rejestracja: 18-11-2009, 09:16
Re: Dr. Boskonovitch
Przejdź cztery razy tekken force.
- MikeAng
- Beginner
- Posty: 13
- Rejestracja: 10-12-2010, 14:00
- Lokalizacja: Stąd
Re: Dr. Boskonovitch
Doktorek nie jest tak nieudany jak gon, jednak moim zdaniem nie nadaje się do gry. Ale co kto lubi
Ród wymiera, umiera człowiek, przemijają dobra i złoto; dobre imię nie zginie nigdy, zdobyte dobrym czynem.
- !Dan!
- Grand Master
- Posty: 365
- Rejestracja: 20-05-2006, 12:37
- Lokalizacja: Kraków ^^
Re: Dr. Boskonovitch
Boskon jest silny. Dobry mixed offence i wszyscy są w dupie. Revelsale z low'ów, niewyrywalnye multisy z parry (a nawet wykminiłem ze stuna po CH f,f+2) i juggle krojące pasek tak pienięznie, że można je nazywać sztuką sprawiają, że doktorek jest nader grywalny.
Istnieją jednak dwa minusy. Pierwszy to opanowanie movementu. Trochę trzeba nad Boskonem przysiąść, żeby cokolwiek powstało. Drugi to wyczucie przeciwnika. Co nam z reversali z low'ów i innych duperelach, kiedy przeciwnik też wie, że Boskon to setupowa postać? Będzie unikał kombinacji z 1,2, i low hitów jak ognia. I tu zaczynają się schody - trzeba kombinować, mixować... innymi słowy trzeba grać nieprzewidywalnie, ale akurat Doktorek potrafi namieszać sporo i nie jest to jakoś bardzo trudne. A kiedy przeciwnik się wkurwi, bądź zapomni o setupowej naturze Boskona - jest już cały Wasz.
Zarzucę tu świeżą dawkę... "juggli"?
1+4, 1+2, 2, 2, 1+2, 1+4, SS+2 (Flip), 1, U; (Łatwiutkie )
1+4, 1+2, 2, 2, 1+2, F (1 lub 2 lub 3 lub 4), 1+4, 1+2; (średnie)
1+4, 1+2, 2, 2, 1+2, F (1 lub 2 lub 3 lub 4), u/f+1~d, 3+4. (średnie)
Ok, mastery! Teraz przed każdą z powyższych notacji dodajcie sobie (CH f, f+2). I to się nazywa hard juggle
Istnieją jednak dwa minusy. Pierwszy to opanowanie movementu. Trochę trzeba nad Boskonem przysiąść, żeby cokolwiek powstało. Drugi to wyczucie przeciwnika. Co nam z reversali z low'ów i innych duperelach, kiedy przeciwnik też wie, że Boskon to setupowa postać? Będzie unikał kombinacji z 1,2, i low hitów jak ognia. I tu zaczynają się schody - trzeba kombinować, mixować... innymi słowy trzeba grać nieprzewidywalnie, ale akurat Doktorek potrafi namieszać sporo i nie jest to jakoś bardzo trudne. A kiedy przeciwnik się wkurwi, bądź zapomni o setupowej naturze Boskona - jest już cały Wasz.
Zarzucę tu świeżą dawkę... "juggli"?
1+4, 1+2, 2, 2, 1+2, 1+4, SS+2 (Flip), 1, U; (Łatwiutkie )
1+4, 1+2, 2, 2, 1+2, F (1 lub 2 lub 3 lub 4), 1+4, 1+2; (średnie)
1+4, 1+2, 2, 2, 1+2, F (1 lub 2 lub 3 lub 4), u/f+1~d, 3+4. (średnie)
Ok, mastery! Teraz przed każdą z powyższych notacji dodajcie sobie (CH f, f+2). I to się nazywa hard juggle
- !Dan!
- Grand Master
- Posty: 365
- Rejestracja: 20-05-2006, 12:37
- Lokalizacja: Kraków ^^
Re: Dr. Boskonovitch
Odświeżam, z nową porcją juggli.
CH SS 2, u/f+2, u/f+1;
u/f+2, f, f+1, f, f~3;
u/f+2, f, f+1, f, f+1, f, f~3;
u/f+1, ~d, u/f+1 (gdy po drugim u/f+1 jesteśmy twarzą do przeciwnika, możemy dodać ~d, f, f+1+2 - trap);
u/f+1, ~d, f, f~3;
u/f+1, ~d, U;
u/f+1, ~d, ~3+4;
d/f+1, 2, u/f+2, f, f~3;
d/f+1, 2, 1, f+3+4;
u/f+2, u/f+2, u/f+2;
u/f+2, u/f+1;
CH f, f+1+2, f, f+1+2 (guarded) [trap], U;
CH f, f+1+2, f, f+1+2 (guarded) [trap], F+1, +1, +1, f, f~3;
(na plecach, nogami do przeciwnika) f, f+1+2 (guarded), U;
(na plecach, nogami do przeciwnika) f, f+1+2 (guarded), F+1, +1, +1, f, f~3;
(na plecach, nogami do przeciwnika) f, f+1+2, U;
(na plecach, głową do przeciwnika) 3+4, u/f+1;
(na plecach, głową do przeciwnika) 3+4, f, f~3;
(na plecach, głową do przeciwnika) 3+4, F+1, +1, +1, f, f~3;
(na plecach, głową do przeciwnika) 3+4, 1, d/f+1, 2;
Gun Jack:
CH f, f+2, U, f (turn), u/f+1, ~d, 3+4;
CH f, f+2, U, f (turn), 1+4, 1+2;
CH f, f+2, U, f (turn), f, f+2, U;
CH f, f+2, U, f (turn), d/f+1, 2, f+1, d/f+1, 2;
Custom:
CH f, f+2, f, f+4, 3, 1, d/f+1, 2; (bardzo fajne, polecam zobaczyć )
CH SS 2, u/f+2, u/f+1;
u/f+2, f, f+1, f, f~3;
u/f+2, f, f+1, f, f+1, f, f~3;
u/f+1, ~d, u/f+1 (gdy po drugim u/f+1 jesteśmy twarzą do przeciwnika, możemy dodać ~d, f, f+1+2 - trap);
u/f+1, ~d, f, f~3;
u/f+1, ~d, U;
u/f+1, ~d, ~3+4;
d/f+1, 2, u/f+2, f, f~3;
d/f+1, 2, 1, f+3+4;
u/f+2, u/f+2, u/f+2;
u/f+2, u/f+1;
CH f, f+1+2, f, f+1+2 (guarded) [trap], U;
CH f, f+1+2, f, f+1+2 (guarded) [trap], F+1, +1, +1, f, f~3;
(na plecach, nogami do przeciwnika) f, f+1+2 (guarded), U;
(na plecach, nogami do przeciwnika) f, f+1+2 (guarded), F+1, +1, +1, f, f~3;
(na plecach, nogami do przeciwnika) f, f+1+2, U;
(na plecach, głową do przeciwnika) 3+4, u/f+1;
(na plecach, głową do przeciwnika) 3+4, f, f~3;
(na plecach, głową do przeciwnika) 3+4, F+1, +1, +1, f, f~3;
(na plecach, głową do przeciwnika) 3+4, 1, d/f+1, 2;
Gun Jack:
CH f, f+2, U, f (turn), u/f+1, ~d, 3+4;
CH f, f+2, U, f (turn), 1+4, 1+2;
CH f, f+2, U, f (turn), f, f+2, U;
CH f, f+2, U, f (turn), d/f+1, 2, f+1, d/f+1, 2;
Custom:
CH f, f+2, f, f+4, 3, 1, d/f+1, 2; (bardzo fajne, polecam zobaczyć )