Gun Jack
Moderator: ModTeam
- Lukas
- Grand Master
- Posty: 365
- Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
- Lokalizacja: z dużego pokoju
Re: Gun Jack
Gun Jack ma fox'a : 3+4.
Zdążyłem przed bartaazem yeah.
Zdążyłem przed bartaazem yeah.
-
- Master of the Shakers
- Posty: 96
- Rejestracja: 19-01-2007, 23:38
Re: Gun Jack
co to jest fox?
(pewnie lamerskie pytanie)
(pewnie lamerskie pytanie)
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Gun Jack
No lis.
- Bury
- Grand Master
- Posty: 514
- Rejestracja: 07-08-2007, 09:33
- Lokalizacja: NoWiAk,Wa-wA
Re: Gun Jack
I to tyle z foxa guna?? mozna nim tylko polatac?? nie da sie odpalic jakiegos ciosu?Lukas pisze:Gun Jack ma fox'a : 3+4.
Zdążyłem przed bartaazem yeah.
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Gun Jack
Już myślałem że odkryliście tego Foxa z TK4
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- bartaaz
- Grand Master
- Posty: 349
- Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Gun Jack
FC,d/f+1,2,1 - siadł dwa razy
- szyszq
- Student
- Posty: 54
- Rejestracja: 14-04-2009, 15:14
- Lokalizacja: masz chipsy?
Re: Gun Jack
Moja walka Gun Jackiem:
1. podwójnie 1+2 (ewentualnie 1+2+F)
2. Gdy przeciwnik leży albo 1+2 albo 3+4 (to drugie nie tylko przy leżeniu )
3. Czasem potrójnie wciskam 1 i Jacuś wykonuje kombosa lewą ręką.
Zazwyczaj gram prostymi jednak w miarę dobrymi kombosami lub pojedynczymi ciosami
1. podwójnie 1+2 (ewentualnie 1+2+F)
2. Gdy przeciwnik leży albo 1+2 albo 3+4 (to drugie nie tylko przy leżeniu )
3. Czasem potrójnie wciskam 1 i Jacuś wykonuje kombosa lewą ręką.
Zazwyczaj gram prostymi jednak w miarę dobrymi kombosami lub pojedynczymi ciosami
i zostałem bez podpisu
- Ramak
- Beginner
- Posty: 25
- Rejestracja: 09-03-2009, 18:38
- Lokalizacja: się biorą dzieci ?
Re: Gun Jack
Nie ma nic lepszego niż f+1+2,1+2. Polecam na gre przy lagach, ciężko zablokować.
Pozdrawiam i idę poćwiczyć !
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Gun Jack
Lubię te nożyce f+1+2, 1+2. Polubiłem u Jacka wstukiwanie b,d/b,d,d/f,f+2 - parujta takiego crossa Jackiem używamy wiele ciosów wspólnych dla miśków (napisałem o nich w temacie o miśkach )
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Gun Jack
Niestety ciosów wspólnych dla Jacka i Kumy, a przy tym opłacalnych nie stwierdzono w TK3, ale popstrykać dla funu zawsze można .
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- szyper
- Grand Master
- Posty: 340
- Rejestracja: 15-09-2007, 10:23
Re: Gun Jack
"Nie ma nic lepszego niż f+1+2,1+2. Polecam na gre przy lagach, ciężko zablokować."
HAHA, jaka bezczelność. Jeszcze sie przyznaje do grania pod lag
HAHA, jaka bezczelność. Jeszcze sie przyznaje do grania pod lag
- Hajda
- Master of the Shakers
- Posty: 89
- Rejestracja: 20-05-2009, 11:20
Re: Gun Jack
jack jest dobry , ma mocne ciosy i odpowiednio dobrano są nawet szybkie ;] jest wielka świnią i to jest jego wada , jak przyjmuje powery leżąc na ziemi ale lubie nim czasem pograc ,inni sie dołuja jak z nim przegrywaja ;] i to daje najwieksza satysfakcje ;D
lagalize it ;D
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: Gun Jack
Mały szybki faq:
najważniejsze ciosy:
p+1+2 p+2_1+2 rób częściej pierwszy na osoby które są bardziej doświadczone (ryzyko wybicia lub innej bary z powodu dużego deleya po tym ciosie na low)
oba ciosy to podstawa na średni dystans pierwsza końcówka jest bezpieczna bo odpycha nieco przeciwnika (może EWGF tu trafia na gwarancie, nie wiem ale może) i ma nie wielkie opóźnienie , choć może parę potaci ma tam jakie kary.
gdy trafi pierwszy drugi to gwarant NC
gdy trafisz polecam oczywiście d/t+1 i dalej co kto lubi
lub na mid znów p+1+2:P
dla wstających primo Jacusia czyli rzuty lub p+1+2 2
po zablokowaniu pierwszej wersji tego ciosu (ta na mid ,ta na low ma niebezpieczny deleay) polecam np jeszcze raz to samo:D to bywa bolesne, a cios ma idealny do takiej zagrywki zasięg.
d/t+1 PODSTAWA!! i szybki LOW!! na kródko-średni dystans po tym ciosie ws+4 na trafieniu nie przerywalne a ws2 włazi na ch i mamy junggle
gdy przeciwnik stoi polecam d/P+1+2 lub jeszcze lepiej d+1+2 choć on czasem chybia - oba to w miarę szybkie lowy mało osób blokuje na low wiec...
gdy przeciwnik kuca ws1 i posprzątane
tylko jak zbliżyć się do kogoś by d/t+1 wszedł? następna podstawa gry jackiem 2 1
pierwszy SZYBKI (jak na Gumiaka) high potem mid dający przewagę i nie karalny na bloku!!!
tak naprawdę na bloku i tak prawie nikt nie przerwie odplonego odrazu d/T+1!
polecam no początek walki albo po p+1+2 itd. Gdy widzisz że ktoś lubi przerywać po trafionym 2 1 Ci dalsze ciosy czymś szybkim (np. 1 albo d+1) polecam kolejne 2 1, ładnie to irytuje gracza. Polecam tez mega szybkie i całkiem bezpieczne d+2 1.
Po 2 1 siedzi także często kozacki rzut d/t p+1+2, rzadko raczej (jak koleś backdashuje często odpuść sobie to) ktoś tego unika, a ma duże szanse na hit.
Ale uwaga! na trafieniu! Po 2 1 na blok możemy nie mieć zasięgi i rzut poleci w powietrze co zostawi nas nieźle wystawionych na atak.
RZUTY : u naszego prosiaczka to poezja:D
przede wszystkim dwa : d/t+2+3 -czysta masakra rzut dający przewagę ok 14 klatek!! każdyrzut inny po nim wchodzi o ile się ktoś nie schyli a jak to zrobi to możemy go oduczyć robiąc p+1+2
Bardzo to polecam bo frajda nieziemska, nico ryzykowne ale tez kroi masę energii co mocno zmniejszy MOJO u przeciwnika.
oj nie raz runda się zazwyczaj robie d/t+2+3 po nim jeszcze jeden , i jeszcze,:) a na koniec g/P+1+2 i koniec walki:D
jak co na gwarancie masz po rzucie zawsze d+2
g/p+1+2 kocham ten rzut łatwy do zrobienia i kroi masakrycznie do wręcz nadużywania
Jeli widzisz ze gracz nie roluje wal p+3+4!
Ryzykowne ale to prawie gwarant (roll ratuje ale mało kto roluje po rzutach)
Ale UWAGA jak nie trafisz albo przeciwnik zrolluje to KAZDY prawie cios masz na gwarancie w dupsku. Wraz z nieblokowcami.
p+3+4 ma najwieksze opóżnienie ze wszystkich ciosów w grze!
jesli chodzi o sama postac nie daj sie przewruciec!!! bo bedzie masara ,
Gun Jack jest zdecydownaie dedykowany doświadczonym graczom
Ciężki do opanowania z powodu podatności na ciosy oraz spore opóźnienia oraz ograniczoną mobilność. Brak dahów, swey'ów , rollów. No i chory hitbox postaci (Xiao ma z koleii przesadzony).
Polecam także używanie megaton punch (t d/t d d/p+2) oraz debugger'a (t d/t d d/p+1),
pierwszy w miare bezpieczny i silny (ale wolny tak naprawde), drugi ma taką samą szybkość ale jet lowem (i jak na low jest całkiem szybki ) i ma świetny zaięg.
Bardzo polecam do dobijania leżacego przeciwnika, świetnie się d tego nadaje, np po rzutach.
Juggle:
tu nie ma praiw NIC!
osobiści stouje raczej trapy niż juggle (ale jak przeciwnik ma juz malo i chce skonczyc wystarczy po np d/p+2 : 2, 1+2).
I tu jest całą magia Gumiaka,
super pułapki:
po d/p+2:
-2 2 i teraz:
a) przeciwnik nie roluje ; czyli lezy lub turla sie do przodu lub tylu
debugger lub g/P+3+4
b) przeciwnik rolluje w rawo albo lewo;
t d/t d d/p p+1
Jaka przewaga na bloku!!!!
każdy rzut na gwarancie , wymienne na p+1+2
BOMBA!
nalepiej t d/t d d/p p+1 robic wymiennie z szybkim t d/t d d/p p~d/p+2 ale to juz nieco trudne.
jako rzut polecam wlasnie d/t+2+3 wymienne na niezawodne g/p+1+2
moze jeszcze kiedys cos dorzuce;p
najważniejsze ciosy:
p+1+2 p+2_1+2 rób częściej pierwszy na osoby które są bardziej doświadczone (ryzyko wybicia lub innej bary z powodu dużego deleya po tym ciosie na low)
oba ciosy to podstawa na średni dystans pierwsza końcówka jest bezpieczna bo odpycha nieco przeciwnika (może EWGF tu trafia na gwarancie, nie wiem ale może) i ma nie wielkie opóźnienie , choć może parę potaci ma tam jakie kary.
gdy trafi pierwszy drugi to gwarant NC
gdy trafisz polecam oczywiście d/t+1 i dalej co kto lubi
lub na mid znów p+1+2:P
dla wstających primo Jacusia czyli rzuty lub p+1+2 2
po zablokowaniu pierwszej wersji tego ciosu (ta na mid ,ta na low ma niebezpieczny deleay) polecam np jeszcze raz to samo:D to bywa bolesne, a cios ma idealny do takiej zagrywki zasięg.
d/t+1 PODSTAWA!! i szybki LOW!! na kródko-średni dystans po tym ciosie ws+4 na trafieniu nie przerywalne a ws2 włazi na ch i mamy junggle
gdy przeciwnik stoi polecam d/P+1+2 lub jeszcze lepiej d+1+2 choć on czasem chybia - oba to w miarę szybkie lowy mało osób blokuje na low wiec...
gdy przeciwnik kuca ws1 i posprzątane
tylko jak zbliżyć się do kogoś by d/t+1 wszedł? następna podstawa gry jackiem 2 1
pierwszy SZYBKI (jak na Gumiaka) high potem mid dający przewagę i nie karalny na bloku!!!
tak naprawdę na bloku i tak prawie nikt nie przerwie odplonego odrazu d/T+1!
polecam no początek walki albo po p+1+2 itd. Gdy widzisz że ktoś lubi przerywać po trafionym 2 1 Ci dalsze ciosy czymś szybkim (np. 1 albo d+1) polecam kolejne 2 1, ładnie to irytuje gracza. Polecam tez mega szybkie i całkiem bezpieczne d+2 1.
Po 2 1 siedzi także często kozacki rzut d/t p+1+2, rzadko raczej (jak koleś backdashuje często odpuść sobie to) ktoś tego unika, a ma duże szanse na hit.
Ale uwaga! na trafieniu! Po 2 1 na blok możemy nie mieć zasięgi i rzut poleci w powietrze co zostawi nas nieźle wystawionych na atak.
RZUTY : u naszego prosiaczka to poezja:D
przede wszystkim dwa : d/t+2+3 -czysta masakra rzut dający przewagę ok 14 klatek!! każdyrzut inny po nim wchodzi o ile się ktoś nie schyli a jak to zrobi to możemy go oduczyć robiąc p+1+2
Bardzo to polecam bo frajda nieziemska, nico ryzykowne ale tez kroi masę energii co mocno zmniejszy MOJO u przeciwnika.
oj nie raz runda się zazwyczaj robie d/t+2+3 po nim jeszcze jeden , i jeszcze,:) a na koniec g/P+1+2 i koniec walki:D
jak co na gwarancie masz po rzucie zawsze d+2
g/p+1+2 kocham ten rzut łatwy do zrobienia i kroi masakrycznie do wręcz nadużywania
Jeli widzisz ze gracz nie roluje wal p+3+4!
Ryzykowne ale to prawie gwarant (roll ratuje ale mało kto roluje po rzutach)
Ale UWAGA jak nie trafisz albo przeciwnik zrolluje to KAZDY prawie cios masz na gwarancie w dupsku. Wraz z nieblokowcami.
p+3+4 ma najwieksze opóżnienie ze wszystkich ciosów w grze!
jesli chodzi o sama postac nie daj sie przewruciec!!! bo bedzie masara ,
Gun Jack jest zdecydownaie dedykowany doświadczonym graczom
Ciężki do opanowania z powodu podatności na ciosy oraz spore opóźnienia oraz ograniczoną mobilność. Brak dahów, swey'ów , rollów. No i chory hitbox postaci (Xiao ma z koleii przesadzony).
Polecam także używanie megaton punch (t d/t d d/p+2) oraz debugger'a (t d/t d d/p+1),
pierwszy w miare bezpieczny i silny (ale wolny tak naprawde), drugi ma taką samą szybkość ale jet lowem (i jak na low jest całkiem szybki ) i ma świetny zaięg.
Bardzo polecam do dobijania leżacego przeciwnika, świetnie się d tego nadaje, np po rzutach.
Juggle:
tu nie ma praiw NIC!
osobiści stouje raczej trapy niż juggle (ale jak przeciwnik ma juz malo i chce skonczyc wystarczy po np d/p+2 : 2, 1+2).
I tu jest całą magia Gumiaka,
super pułapki:
po d/p+2:
-2 2 i teraz:
a) przeciwnik nie roluje ; czyli lezy lub turla sie do przodu lub tylu
debugger lub g/P+3+4
b) przeciwnik rolluje w rawo albo lewo;
t d/t d d/p p+1
Jaka przewaga na bloku!!!!
każdy rzut na gwarancie , wymienne na p+1+2
BOMBA!
nalepiej t d/t d d/p p+1 robic wymiennie z szybkim t d/t d d/p p~d/p+2 ale to juz nieco trudne.
jako rzut polecam wlasnie d/t+2+3 wymienne na niezawodne g/p+1+2
moze jeszcze kiedys cos dorzuce;p
Ostatnio zmieniony 13-05-2012, 10:25 przez Saj, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Beginner
- Posty: 26
- Rejestracja: 06-05-2012, 11:31
Re: Gun Jack
Niestety jest dość wolny, ale można nim wygrać, jeśli zablokujemy cios przeciwnika, po którym ma moment bezwładności i oddamy. Na początek rundy fajnie działa trzymać dół i wciskać rytmicznie krzyżyk. Jack się schyla i wali rękami nogi wroga. Robimy tak 3 uderzenia, wtedy puszczamy dół i wciskamy jeszcze raz sam krzyżyk. Wtedy Jack wysyła wroga w powietrze, co możemy wykończyć jeszcze niskim kopem. Nie zawsze to działa, ale sprawdza się nieźle. Lubię też odsuwać się od wroga i robić przód+L1, Jack wtedy rzuca się baaardzo daleko w przód, ten cios ma naprawdę daleki zasięg. Zadaje małe obrażenia, ale nadaje się, żeby sprowokować wroga do popełniania błędów. Zdarzało mi się walczyć z paroma niezłymi graczami, którzy opanowali Jacka. Ich taktyka opierała się na blokowaniu i wyczuciu odpowiedniego momentu do przeprowadzenia zmasowanego ataku. W dobrych rękach staje się skuteczną postacią. Jego plusem jest to, że trudniej wysłać go w powietrze, niż większość postaci. Po niektórych ciosach po prostu się cofa, podczas gdy inni lecą w górę.
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: Gun Jack
Hymm chodzi Ci zapewne o d/p+2 u większości postaci, z powodu wagi nie wchodzi ani stragger (jak u Jina) ani nie wybija tylko dziwnie podrzuca(co nie daje jakiś tam mocnych gwarantów).
Podobnie z p,d,d/p+4 od Hwo, ludzie są zawsze zaskoczeni ze coś im juggle nie działają:D
Największy jego minus to nadal rozmiar, nie waga,to ze juggle robi sie na nim banalnie łatwo, takie 3x EWGF czy cokolwiek to jeszcze nie problem, ale to że nie wiadomo jak nim wstać to inna sparwa. Np taka Anna po trafionym na CG FC p+2 ma juggle po d+4 1 co działa tylko na Jacka, ogólnie bardzo kiepsko nim wrócić na nogi.
Mimo to bardzo dobrze nim mi się gra nawet z bardzo dobrymi graczami, ludzie nie wiedzą co z nim zrobić, a kreska maleje niesamowicie szybko dzięki p+1+2 2 oraz rzutom.
Podobnie z p,d,d/p+4 od Hwo, ludzie są zawsze zaskoczeni ze coś im juggle nie działają:D
Największy jego minus to nadal rozmiar, nie waga,to ze juggle robi sie na nim banalnie łatwo, takie 3x EWGF czy cokolwiek to jeszcze nie problem, ale to że nie wiadomo jak nim wstać to inna sparwa. Np taka Anna po trafionym na CG FC p+2 ma juggle po d+4 1 co działa tylko na Jacka, ogólnie bardzo kiepsko nim wrócić na nogi.
Mimo to bardzo dobrze nim mi się gra nawet z bardzo dobrymi graczami, ludzie nie wiedzą co z nim zrobić, a kreska maleje niesamowicie szybko dzięki p+1+2 2 oraz rzutom.