Strona 1 z 2
King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 29-08-2006, 15:01
autor: Pattrick
King of Fighters 98' to jest produkcja która zdecydowanie się mi podoba ze względu niektóre banalne pomysły. Np. Kibicowanie przez partnerów z drużyny. Duża ilość postaci i postacie dodatkowe (Orochi,Orochi Chris,Orochi Iori,Rugal) są zdecydowanie troszkę przegięte ale da się to zdecydowanie przełknąć. Kontynuuacja ataków jest dosyć dobrą i przyjemną sprawą w King of Fighters ponieważ trzeba będzie myśleć czego i jak użyć. Polecam ściągnąć dlatego , że jest to gra wręcz unikalna w serii Kof'a.
Rom Download:
Kod: Zaznacz cały
http://www.romnation.net/srv/roms/23522/mame/King-of-Fighters-98-The-Slugfest-King-of-Fighters-98-dream-match-never-ends-The.html
Zalety :
- Kibicowanie przez Partnerów z Drużyny (ładny efekt)
- Dodatkowe Postacie
- Unikalne Postacie (Chris,Shermie,Saisyu,Shingo,Yashiro,Rugal)
- System 3 vs 3
- Duża ilość Postaci (w porównaniu z poprzednimi grami King of Fighters)
- Nie tacy łatwi Przeciwnicy
- Wstawki
Wady :
- Przegięci Bosowie (Bernstein Rugal)
Nie wiem więcej wad nie widziałem
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 29-08-2006, 15:31
autor: Paradox
jedna z lepszych gier według mnie jest tuż za Garou a Garou jak wiecie jest świetne także nic dodać nic ująć ale też przegięć som czy niema ja niezauważyłem polecam dla zaczynających przygode w grach 2d.
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 29-08-2006, 15:36
autor: Jo-Jo
Ja bardziej polecam 96,2000 i 2002
...
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 06-11-2006, 17:43
autor: Dismaster
Ja mam takie pytanie bo gralem ostatnio z kolega w jakiegos KOFa i zastanawiam sie czy trudno jest sie nauczyc dobrze grac w taka gre ? tzn czy trzeba na to poswiecic tak wiele czasu jak w TK3 zeby cos tam reprezentowac ? Bo tam chyba nie ma nic trudnego czyz sie myle ?
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 06-11-2006, 18:08
autor: Aserot
Oj uwież że trzeba poświeci dużo czasu (choć pewnie nie tyle co w T3) by poprawić swój gameplay. Mimo prostej grafiki (nie wiem czemu dużo ludzi miśli żę jak bitka jest 2d to jest prosta do opanowania) system Kof'a 98 daje dużo możliwości i jego zgłebienie zajmuje jednak czas. Np takie odpalanie DMSów jeśli masie odpowiednie ogranie można robić naprawde niezłe akcje np: Ryo na Terrego (z RB2) Terry wyjeżdza z qcf+1 (taki ogień przemieszczający się po ziemi) można skątrować Ryo będą całkowicie po drugiej stronie ekranu (i nie tylko) odpalając jego DMS a mianowicie qcb,hcf+2 z odpowiednim naczasowaniem. I w drugą strone dużo DMS można konrtować zwykłymi ciosami lub chwytami. I właśnie wyrobienie w sobie tych umiejetności zajmuje dużo czasu.
I reguła ta działa w większość dobrych bijatyk 2d przykad to GG:XX czy SF3:TI tu chyba nikt nie bedzie miał wątpliwość.
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 06-11-2006, 22:50
autor: Dismaster
Eh a juz mielem sie za to wziasc
a tak mi sie nie chce i jeszcze ten jebany nalog w TK3....eh
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 07-11-2006, 13:26
autor: Aserot
Wybrać swój team i po godzince dziennie dało by rady
. Choć wiem, że T3 to jednak T3
.
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 07-11-2006, 15:14
autor: Jo-Jo
Aserot to wcale nieprawda IMHO, że w KoF'a się trudno nauczyć grać.....w KoF'ie praktycznie nie ma takiego czegoś jak " wymyśle sobię kapuche idealną i będe wszystkich rozpierdzielać " nie nie panowie, to nie T3 ( Yamada możesz zacierać rączki
), tam nie ma takich " postaci idealnych " jak Jin i nie ma też postaci-kapuch ( nooo...może poza Ryo i Takuma
), tutaj każda praktycznie postać może wygrać przeciwko Rugalowi
...
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 07-11-2006, 18:30
autor: Aserot
No wiem choć by akcja Kim'a Jump C+D(conter) i potem do znudzenia (air)Qck+K.. i na koniec jeszcze DMS'a odpalasz. Ale wszystko wychodzi z czasem Kof 98 (jak i inne od numeracją 96 i wyżej) to nie są gry które opanujesz w jedno popołudnie
. I żeby zdobyć odpowienie ogranie trzeba poświecić chwilke czasu. Co do postaci to tak jak w każdej bitce są łatwiejsze i trudniejsze w prowadzeniu. Pozdro dla wszystkich grających Daimonem
.
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 27-05-2007, 14:27
autor: seba
ej co mam zrobic, jesli po rozpakowaniu tej gry wyswietlilo mi sie kilkanascie plikow, typu 242-c5.bin, read me(w ktorym jest napisany adres str z ktorej to sciagnelem i nic wiecej) i plik o nazwie yz98-p1.160?? jak to zainstalowac na dysku?? z gory thx
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 27-05-2007, 14:38
autor: Action
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 01-06-2007, 14:24
autor: eq2D
seba pisze:ej co mam zrobic, jesli po rozpakowaniu tej gry wyswietlilo mi sie kilkanascie plikow, typu 242-c5.bin
Nie rozpakowywać heh...
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 08-07-2007, 05:51
autor: eq2D
A w ogóle - KoF'98 to dla mnie najlepsza część serii z idealnymi hitboxami (mugeny mogą o tym pomarzyć), chyba najlepszym doborem postaci i świetnymi systemami Advanced i Extra, z genialnymi stage'ami (choć trochę ich mało). Brakuje trochę większej ilości juggli (przykładowo po hcf + K Orochi Chrisa postać się aż prosi o juggl'a, no ale cóż...) ale nie można mieć wszystkiego (w 2k2 się ma
). No i ten Omega Rugal...
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 19-09-2007, 18:08
autor: eq2D
Pattrick pisze:Orochi
ehh... w tej części nie ma Orochiego...
Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
: 20-09-2007, 07:20
autor: Pattrick
zawsze mi się myliła ta część z 97' nie wiem dlaczego