King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

SNK to kawał historii w świecie 2D. Takie tytuły jak Garou: MotW, The King of Fighters, czy też Last Blade pozostaną w sercach graczy na wieki. Porozmawiajmy zatem o królach 2D, którymi Shin Nihon Kikaku niewątpliwie są!

Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam

Awatar użytkownika
Pattrick
Grand Master
Grand Master
Posty: 387
Rejestracja: 03-06-2006, 08:21
Ogrywam: TB, Tekken 7, Skullgirls

King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: Pattrick »

King of Fighters 98' to jest produkcja która zdecydowanie się mi podoba ze względu niektóre banalne pomysły. Np. Kibicowanie przez partnerów z drużyny. Duża ilość postaci i postacie dodatkowe (Orochi,Orochi Chris,Orochi Iori,Rugal) są zdecydowanie troszkę przegięte ale da się to zdecydowanie przełknąć. Kontynuuacja ataków jest dosyć dobrą i przyjemną sprawą w King of Fighters ponieważ trzeba będzie myśleć czego i jak użyć. Polecam ściągnąć dlatego , że jest to gra wręcz unikalna w serii Kof'a.

Rom Download:

Kod: Zaznacz cały

http://www.romnation.net/srv/roms/23522/mame/King-of-Fighters-98-The-Slugfest-King-of-Fighters-98-dream-match-never-ends-The.html
Obrazek

Zalety :

- Kibicowanie przez Partnerów z Drużyny (ładny efekt)
- Dodatkowe Postacie
- Unikalne Postacie (Chris,Shermie,Saisyu,Shingo,Yashiro,Rugal)
- System 3 vs 3
- Duża ilość Postaci (w porównaniu z poprzednimi grami King of Fighters)
- Nie tacy łatwi Przeciwnicy
- Wstawki

Wady :

- Przegięci Bosowie (Bernstein Rugal)


Nie wiem więcej wad nie widziałem
Ostatnio zmieniony 20-09-2007, 07:05 przez Pattrick, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Paradox
Beginner
Beginner
Posty: 9
Rejestracja: 13-08-2006, 20:06

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: Paradox »

jedna z lepszych gier według mnie jest tuż za Garou a Garou jak wiecie jest świetne także nic dodać nic ująć ale też przegięć som czy niema ja niezauważyłem polecam dla zaczynających przygode w grach 2d.
Awatar użytkownika
Jo-Jo
Grand Master
Grand Master
Posty: 1458
Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
Lokalizacja: ze wszystkąd

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: Jo-Jo »

Ja bardziej polecam 96,2000 i 2002 :luka: ...
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death

You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return

https://www.playfire.com/JoJokun
Awatar użytkownika
Dismaster
Grand Master
Grand Master
Posty: 353
Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
Lokalizacja: Konstantynów łódzki

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: Dismaster »

Ja mam takie pytanie bo gralem ostatnio z kolega w jakiegos KOFa i zastanawiam sie czy trudno jest sie nauczyc dobrze grac w taka gre ? tzn czy trzeba na to poswiecic tak wiele czasu jak w TK3 zeby cos tam reprezentowac ? Bo tam chyba nie ma nic trudnego czyz sie myle ?
Before you see the light you must die...
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: Aserot »

Oj uwież że trzeba poświeci dużo czasu (choć pewnie nie tyle co w T3) by poprawić swój gameplay. Mimo prostej grafiki (nie wiem czemu dużo ludzi miśli żę jak bitka jest 2d to jest prosta do opanowania) system Kof'a 98 daje dużo możliwości i jego zgłebienie zajmuje jednak czas. Np takie odpalanie DMSów jeśli masie odpowiednie ogranie można robić naprawde niezłe akcje np: Ryo na Terrego (z RB2) Terry wyjeżdza z qcf+1 (taki ogień przemieszczający się po ziemi) można skątrować Ryo będą całkowicie po drugiej stronie ekranu (i nie tylko) odpalając jego DMS a mianowicie qcb,hcf+2 z odpowiednim naczasowaniem. I w drugą strone dużo DMS można konrtować zwykłymi ciosami lub chwytami. I właśnie wyrobienie w sobie tych umiejetności zajmuje dużo czasu.

I reguła ta działa w większość dobrych bijatyk 2d przykad to GG:XX czy SF3:TI tu chyba nikt nie bedzie miał wątpliwość.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Dismaster
Grand Master
Grand Master
Posty: 353
Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
Lokalizacja: Konstantynów łódzki

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: Dismaster »

Eh a juz mielem sie za to wziasc :/ a tak mi sie nie chce i jeszcze ten jebany nalog w TK3....eh :D
Before you see the light you must die...
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: Aserot »

Wybrać swój team i po godzince dziennie dało by rady :). Choć wiem, że T3 to jednak T3 :D.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Jo-Jo
Grand Master
Grand Master
Posty: 1458
Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
Lokalizacja: ze wszystkąd

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: Jo-Jo »

Aserot to wcale nieprawda IMHO, że w KoF'a się trudno nauczyć grać.....w KoF'ie praktycznie nie ma takiego czegoś jak " wymyśle sobię kapuche idealną i będe wszystkich rozpierdzielać " nie nie panowie, to nie T3 ( Yamada możesz zacierać rączki :] ), tam nie ma takich " postaci idealnych " jak Jin i nie ma też postaci-kapuch ( nooo...może poza Ryo i Takuma :P ), tutaj każda praktycznie postać może wygrać przeciwko Rugalowi ;-) ...
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death

You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return

https://www.playfire.com/JoJokun
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: Aserot »

No wiem choć by akcja Kim'a Jump C+D(conter) i potem do znudzenia (air)Qck+K.. i na koniec jeszcze DMS'a odpalasz. Ale wszystko wychodzi z czasem Kof 98 (jak i inne od numeracją 96 i wyżej) to nie są gry które opanujesz w jedno popołudnie :). I żeby zdobyć odpowienie ogranie trzeba poświecić chwilke czasu. Co do postaci to tak jak w każdej bitce są łatwiejsze i trudniejsze w prowadzeniu. Pozdro dla wszystkich grających Daimonem :].
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
seba

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: seba »

ej co mam zrobic, jesli po rozpakowaniu tej gry wyswietlilo mi sie kilkanascie plikow, typu 242-c5.bin, read me(w ktorym jest napisany adres str z ktorej to sciagnelem i nic wiecej) i plik o nazwie yz98-p1.160?? jak to zainstalowac na dysku?? z gory thx :/
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: Action »

Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: eq2D »

seba pisze:ej co mam zrobic, jesli po rozpakowaniu tej gry wyswietlilo mi sie kilkanascie plikow, typu 242-c5.bin
Nie rozpakowywać heh...
Obrazek
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: eq2D »

A w ogóle - KoF'98 to dla mnie najlepsza część serii z idealnymi hitboxami (mugeny mogą o tym pomarzyć), chyba najlepszym doborem postaci i świetnymi systemami Advanced i Extra, z genialnymi stage'ami (choć trochę ich mało). Brakuje trochę większej ilości juggli (przykładowo po hcf + K Orochi Chrisa postać się aż prosi o juggl'a, no ale cóż...) ale nie można mieć wszystkiego (w 2k2 się ma :D ). No i ten Omega Rugal...
Obrazek
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: eq2D »

Pattrick pisze:Orochi
ehh... w tej części nie ma Orochiego...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pattrick
Grand Master
Grand Master
Posty: 387
Rejestracja: 03-06-2006, 08:21
Ogrywam: TB, Tekken 7, Skullgirls

Re: King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The

Post autor: Pattrick »

zawsze mi się myliła ta część z 97' nie wiem dlaczego
ODPOWIEDZ

Wróć do „SNK”