Ogre
Moderator: ModTeam
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ogre
Piszcie tutaj wszystko na temat Ogre'a: strategie gry, juggle itp.
Spis podstawowych technik postaci
Spis podstawowych technik postaci
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Ogre
Dwie rzeczy tylko chciałem przekazać, bo Ogrem to ja nie wymiatam. Aczkolwiek lubię dziada.
1st
Prawda jest taka, że Ogrem najlepiej grać na leżącego przeciwnika. Okizeme nasz zielony kolega ma genialne. Takie ciosy jak choćby p,p+1+2 (na leżącego_turlającego się w przód/tył przeciwnika) czy t+2 (na rollującego na boki_do przodu)... no poezja. A ile to kroi, łoooo...
2nd
Bardzo ważny rzucik specjalny dp,dp+2+4, po którym na gwarancie siedzi choćby d,dt+4. A rzut jest gwarantowany po WS+2. Fajnie, nie?
No, tyle. Jeden post mi brakował do level up'a więc pisałem
1st
Prawda jest taka, że Ogrem najlepiej grać na leżącego przeciwnika. Okizeme nasz zielony kolega ma genialne. Takie ciosy jak choćby p,p+1+2 (na leżącego_turlającego się w przód/tył przeciwnika) czy t+2 (na rollującego na boki_do przodu)... no poezja. A ile to kroi, łoooo...
2nd
Bardzo ważny rzucik specjalny dp,dp+2+4, po którym na gwarancie siedzi choćby d,dt+4. A rzut jest gwarantowany po WS+2. Fajnie, nie?
No, tyle. Jeden post mi brakował do level up'a więc pisałem
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Ogre
Ja od siebie dodam ze to bezstresowa szmata a nie postać. Jest bardzo silny. WS+2, d/p,d/p+2+4 + gwarant tną pół paska. Jego NC z infinite kicks z FC to tez przeginka.
Stun po WS+2 jest oczywiscie niewyrywalny. Z d/p,d/p+2+4 też nie da sie uciec (LOL) co czyni to jednym z najbardziej przegietych rzutów w grze (chyba tylko waining moon True Ogre'a jest lepsze).
Generalnie grając z zielonym trzeba cholernie uważac bo 1 błąd + złe wstanie z gleby = czasem i nawet koniec rundy.
Cheap green bitch - Krelian lubi takie xD
Stun po WS+2 jest oczywiscie niewyrywalny. Z d/p,d/p+2+4 też nie da sie uciec (LOL) co czyni to jednym z najbardziej przegietych rzutów w grze (chyba tylko waining moon True Ogre'a jest lepsze).
Generalnie grając z zielonym trzeba cholernie uważac bo 1 błąd + złe wstanie z gleby = czasem i nawet koniec rundy.
Cheap green bitch - Krelian lubi takie xD
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Ogre
Ja zadam małe pytanko kto wie jaka jest dokładnie kombinacja na ucieczke z f,f+2. Pierwszy cios to pewniak ale z drugiego ( gdy ogre zgnaita serducho oponeta ) da się wyrwać (pojawia się mgiełka jak przy bloku i postać lekko przygieta ucieka w bok).
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- yoshikiradorana
- Student
- Posty: 31
- Rejestracja: 26-02-2006, 20:22
- Lokalizacja: z brzuszka
Re: Ogre
no to ja zapodam akcje do ogra za prawie cały pasek:
CH FCd+3 3 n 3 ss w lewo d+1 [flip] ws4 pp+1+2 na 100 wachy zostajeokoło centymetra wachy [lol] ws2 nie wyrywalne? zdawało się mi że jak sie przytrzyma P to się da z tego wyrwać a z waning moona 1+2 alw moge sie mylić bo dawno nie musiałem tego używać.
CH FCd+3 3 n 3 ss w lewo d+1 [flip] ws4 pp+1+2 na 100 wachy zostajeokoło centymetra wachy [lol] ws2 nie wyrywalne? zdawało się mi że jak sie przytrzyma P to się da z tego wyrwać a z waning moona 1+2 alw moge sie mylić bo dawno nie musiałem tego używać.
Świadome życie to nieustanne dążenie do samodoskonalenia. Moja myśl
- Pitrex
- Master
- Posty: 279
- Rejestracja: 23-02-2006, 20:45
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Ogre
Heh nie lubie nim walczyć bo przeciwnik może zapodać nam tylko jedną wybitke i już tylko patreć na pięknego juggla i jak leci nam energia . według mnie zwierzaki nie powinny w tekken'ie wogóle się znajdować (a to jest chyba jakiś Monster co nie? )
[you] GET READY FOR THE NEXT BATTLE
jeśli właśnie chcesz napisać do mnie z powodu powyższego napisu to sobie odpuść i naucz się html'u:P
jeśli właśnie chcesz napisać do mnie z powodu powyższego napisu to sobie odpuść i naucz się html'u:P
- CalopS
- Student
- Posty: 30
- Rejestracja: 24-08-2006, 15:29
Re: Ogre
Hehehehe ogor stal sie moja czolowa postacia ostanio wiec strzezcie sie wszyscy ze wszystkiego mozna uciec no poza wyzej wymienionymi akcjami ale ze wszystkiego na ziemi da sie uciec wiec macie troche do przodu Ale generalnie mozecie sie zaczac bac
- -=MASTA=-
- Elite player
- Posty: 155
- Rejestracja: 03-09-2006, 22:24
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Ogre
Ogre , Ogre, Ogre. No to teraz mała porcja Juggli do Prawdziwego oGóra. Niektóre są naprawde hardcorowe, ale zaznaczam że wchodzą. Skopiowane z Tekken 3 FAQ Icka [autor cześci combosów, większość autorów to ludzie z dawnnego kanału #tkn i #tekken a głownie Tragic, Castel, MrWizadr i Catlord]. Powodzenia w wyciskaniu. Ćwiczyć, Ćwiczyć, Ćwiczyć.
WS+2 u/f+4 1 1,2,2
WS+2 d/f,d/f+2+4 f,f,F+3
f,F+2 FC+3,3,n+3
f,F+2 d+1 WS+3,3
FC,d/f+2 f,f+1+2
FC,d/f+2 FC+3,3,n+3
CH FC,3,3,n+3 1 1,2,2
CH FC,3,3,n+3 SS(l) 1,2 (Flip) f,f+1+2
CH FD,3,3,n+3 u/f+4 1,1,2
u/f+4 d/f+1 4
u/f+4 d/f+1,2 d+4,4
u/f+4 d+1 FC+3,3,n+3
u/f+4 u/f+4 d+4,4
CH d,D/B+4 d/f+1 1,2,2
[ Dodano: 2006-09-19, 19:59 ]
No i mała porcja juggli mojego autorstwa do Ogra.
* u/f+4, u/f+4, d+2, FC, f+2
* CH d,D/B+4, d/f+1, d/f+1,2, d+4
* CH d,D/B+4, d/f+1, d+2, FC, d/f+2
* CH d,D/B+4, d/f+4, f+1,,1,2
* CH FC, 3,3,N+3 ss(l) d+2 (flip), d+4, FC, d,d/f+2
* CH FC, 3,3,N+3 ss(l) d+2 (flip), WS+4, u/f+1+2~d [unblock]
leżąc na plecach nogami do przeciwnika 3, WS+4, f+1,1,2
leżąc na plecach nogami do przeciwnika 3, WS+4, d+4,4
leżąc na plecach nogami do przeciwnika 3, WS+4, FC, 3,3,N+3
leżąc na plecach nogami do przeciwnika 3, WS+4, d+1, FC, d/f+2
z daleka CH f,f+4, d+1, WS+4,4
z daleka f,f+4, d+1, FC, 3,3,N+3
z daleka f,f+4, d+1, FC,d/f+2
z daleka f,f+4, d+4,4
WS+2 u/f+4 1 1,2,2
WS+2 d/f,d/f+2+4 f,f,F+3
f,F+2 FC+3,3,n+3
f,F+2 d+1 WS+3,3
FC,d/f+2 f,f+1+2
FC,d/f+2 FC+3,3,n+3
CH FC,3,3,n+3 1 1,2,2
CH FC,3,3,n+3 SS(l) 1,2 (Flip) f,f+1+2
CH FD,3,3,n+3 u/f+4 1,1,2
u/f+4 d/f+1 4
u/f+4 d/f+1,2 d+4,4
u/f+4 d+1 FC+3,3,n+3
u/f+4 u/f+4 d+4,4
CH d,D/B+4 d/f+1 1,2,2
[ Dodano: 2006-09-19, 19:59 ]
No i mała porcja juggli mojego autorstwa do Ogra.
* u/f+4, u/f+4, d+2, FC, f+2
* CH d,D/B+4, d/f+1, d/f+1,2, d+4
* CH d,D/B+4, d/f+1, d+2, FC, d/f+2
* CH d,D/B+4, d/f+4, f+1,,1,2
* CH FC, 3,3,N+3 ss(l) d+2 (flip), d+4, FC, d,d/f+2
* CH FC, 3,3,N+3 ss(l) d+2 (flip), WS+4, u/f+1+2~d [unblock]
leżąc na plecach nogami do przeciwnika 3, WS+4, f+1,1,2
leżąc na plecach nogami do przeciwnika 3, WS+4, d+4,4
leżąc na plecach nogami do przeciwnika 3, WS+4, FC, 3,3,N+3
leżąc na plecach nogami do przeciwnika 3, WS+4, d+1, FC, d/f+2
z daleka CH f,f+4, d+1, WS+4,4
z daleka f,f+4, d+1, FC, 3,3,N+3
z daleka f,f+4, d+1, FC,d/f+2
z daleka f,f+4, d+4,4
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Ogre
Te juggla maja ulatwic poczatkujacym zycie na serverach killery
Zachecam do podawania podobnych latwych do wykonania online juggli oraz technik gry takze dla tych postaci ktorych nieopisalem...
OGRE:
u/f+4, d/f+1, FC+3,3,N+3
u/f+4, d/f+1, 4
u/f+4, d/f+1, 1,2,2
f,f+2, f,f+1+2
FC,d/f+2, f,f+1+2
f,f+4, d+1, ws+4,4
Zachecam do podawania podobnych latwych do wykonania online juggli oraz technik gry takze dla tych postaci ktorych nieopisalem...
OGRE:
u/f+4, d/f+1, FC+3,3,N+3
u/f+4, d/f+1, 4
u/f+4, d/f+1, 1,2,2
f,f+2, f,f+1+2
FC,d/f+2, f,f+1+2
f,f+4, d+1, ws+4,4
Before you see the light you must die...