Odpowiedz do tematu
Tekken 5
Autor Wiadomość
Havana99 
Beginner


Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Kraków-PL
Wysłany: 27-11-2006, 10:59   

Cytat:
Są nawet takie aukcje że licytujesz koszulkę, wysyłasz kolesiowi obrazek i on ci taką robi :)

Niestety nie mam żadnych informacji na temat jakości i trwałości takiego "dzieła", jeśli kupisz taką to daj mi znać ;)


hehe no to prawde mowiac zależy tylko od ciebie.

koszulka taka prana w niewłaściwy sposob wytrzyma max 2 prania a pozniej bedziesz mial koszulke z czyms co kiedys przypominało pizze.

ale jeżeli zastosujesz sie do instrukcji to powinna wytrzymać ok 8-12 miesiecy.

przeważnie koszulki z nadrukiem pierze sie w 30*C i bez zadnych wybielaczy [sam proszek/płyn do prania]
 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 27-11-2006, 23:17   

Havana99 napisał/a:
ale jeżeli zastosujesz sie do instrukcji to powinna wytrzymać ok 8-12 miesiecy.



nice :) jestem pozytywnie zaskoczony :)
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
Di 
Grand Master



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-11-2006, 06:54   

8-12? Ja nadruk na tej koszulce którą miałem na PGA zrobiłem 2 lata temu i dalej wszystko jest cacy :) Co prawda kosztował mnie sporo (sam nadruk - 30 złotych), ale jak widać efekty są bardzo zadowalające.
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 02-12-2006, 20:56   

czemu w T5 tak save pada?
_________________

 
 
 
Wawrzyn 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-12-2006, 22:10   

Cytat:
czemu w T5 tak save pada?

Bo trzeba autosave wylaczyc :!:
_________________


 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 02-12-2006, 22:41   

JinKazama napisał/a:
Cytat:
czemu w T5 tak save pada?

Bo trzeba autosave wylaczyc :!:

na 1 memorce byl wylaczony na 2 wlaczony, oba padly
_________________

 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 02-12-2006, 23:27   

No to współczuję. W takich wypadkach przydaje się NA (ewentualnie jakiś pendrive) i możliwość kopiowania save'ów na kompa.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 06-12-2006, 17:59   

Ana napisał/a:
JinKazama napisał/a:
Cytat:
czemu w T5 tak save pada?

Bo trzeba autosave wylaczyc :!:

na 1 memorce byl wylaczony na 2 wlaczony, oba padly



A ja mam 2 lata tego samego save'a, który był save'owany nieskończoną ilość razy i jeszcze kopiowany do paru znajomych co to im padły.

Generalnie mi się wydaje, że może to pada podczas save'owania. Mój kumpel raz się tak pozbył save'a bo był przyzwyczajony do T4 (tam się szybko saveowało), więc kliknął save... i po chwili odruchowo wyłączył konsolę. Zonk :P

Może u ciebie to działa jakoś podobnie...


Żółw napisał/a:
Niedawno odkryłem takie coś Lawem:
b+1,2,1, ff+1, b+2,3,4, wall, 1,1,1,2,3 - chyba 95 dmg :]


zamiast 1 lepiej stukać 4.

Chociaż Law ma mocniejsze "donosiciele" :P


aha, wcześciej nie zauważyłem tego:

vho napisał/a:
-ninka ma fajne rzuty i multisy- pamiętaj ;)
-ściana [1_df+1],2,1,2:1+2, albo łatwiejsze (i słabsze) 1,4,3
-po zbiciu jakiegokolwiek lowa robisz b+1+2 i gwarantowane uf+1^^

Tyle na chwilę obecną :)


- multisy to nie za bardzo bo są łatwe do ucieczki a dostajesz bodajże 5 czy 10 dmg gdy opponent zwieje (wiem, mało, ale po prostu to przestroga żeby nie robić tego gdy ma się opary healtha)

- ściana 1,4,3 jest chu*owa do bólu bo siedzi w zasadzie tylko pod idealnym kątem (kiedy indziej to albo nie siedzi wcale albo to totalny random :/ )

- t+1+2, g/p+1 jest gwarantowane tylko po zbiciu dolnej NOGI. Po zbiciu ręki siedzi tylko np. d/p+3,4 (o damage nie pytaj, bo jest żenadny)
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
Wawrzyn 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-12-2006, 21:36   

Ktos wie co robic mardukiem po dolnym zbiciu?
_________________


 
 
 
Ren 
Friend

PSN ID: RenPL
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-12-2006, 22:22   

Wawrzyn napisał/a:
Ktos wie co robic mardukiem po dolnym zbiciu?


d/f+1+juggle - zarówno po zbiciu ręki jak i nogi
_________________

 
 
 
Wawrzyn 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: 01-01-2007, 11:31   

Ren napisał/a:
Wawrzyn napisał/a:
Ktos wie co robic mardukiem po dolnym zbiciu?


d/f+1+juggle - zarówno po zbiciu ręki jak i nogi

:) Moglem sie domyslic.Obczailem tez ze po low parry mamy gwarantowany rzut na kucajacego choc mozna sie wyrwac :kwasny:
_________________


 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 01-01-2007, 17:37   

Wawrzyn napisał/a:
Obczailem tez ze po low parry mamy gwarantowany rzut na kucajacego choc mozna sie wyrwac

Jeśli można się wyrwać to nie jest gwarantowany ;)
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Wawrzyn 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-01-2007, 14:42   

Dumian napisał/a:
Wawrzyn napisał/a:
Obczailem tez ze po low parry mamy gwarantowany rzut na kucajacego choc mozna sie wyrwac

Jeśli można się wyrwać to nie jest gwarantowany ;)

No dobra :P Ale lapac mozna bez obawy a wyrwac sie trudno bo chyba 1+2
_________________


 
 
 
Ren 
Friend

PSN ID: RenPL
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-01-2007, 18:30   

IMO rzutów na schylonego sie nie powinno uzywać w ogole.
Zwłaszcza ze w przeciwnienstwie od wiekszosci postaci marduk posiada zwykłego uppercuta wybijającego schylonych przeciwników :)

a ogolnie z rzutow u marduka liczą sie tylko 2:
jugglujący f,f+1+2 oraz qcf+1,1+2 + zgadywanka
_________________

 
 
 
Fabian 
Użytkownik

Dołączył: 28 Gru 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-01-2007, 12:58   

Z kond moge pobrac tekken 5 na PC?? :D jesli ktos zna odpowiedz prosze napisac na gg 5570711 ;)

Edit by Dumian: To nie jest forum warezowe, jesteś nowy a już chcesz dostać warna? Poza tym polecam podszkolić się w ortografii a nie brać sie za piracenie.
_________________
ss
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Turniej Tekken 7 Cybermachina Bydgoszcz, 25.06.2017
Turniej Tekken Tag Tournament 2 - 20.02.2015 Białystok
Turnieje w Tekkena 5
Tekken 6 Online Tournament vol 5
Tekken Portal T5 Teledyski
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group