Strona 4 z 13

Re: Tekken 5

: 27-11-2006, 10:59
autor: Havana99
Są nawet takie aukcje że licytujesz koszulkę, wysyłasz kolesiowi obrazek i on ci taką robi :)

Niestety nie mam żadnych informacji na temat jakości i trwałości takiego "dzieła", jeśli kupisz taką to daj mi znać ;)
hehe no to prawde mowiac zależy tylko od ciebie.

koszulka taka prana w niewłaściwy sposob wytrzyma max 2 prania a pozniej bedziesz mial koszulke z czyms co kiedys przypominało pizze.

ale jeżeli zastosujesz sie do instrukcji to powinna wytrzymać ok 8-12 miesiecy.

przeważnie koszulki z nadrukiem pierze sie w 30*C i bez zadnych wybielaczy [sam proszek/płyn do prania]

Re: Tekken 5

: 27-11-2006, 23:17
autor: Arucardo_1
Havana99 pisze:ale jeżeli zastosujesz sie do instrukcji to powinna wytrzymać ok 8-12 miesiecy.

nice :) jestem pozytywnie zaskoczony :)

Re: Tekken 5

: 28-11-2006, 06:54
autor: Di
8-12? Ja nadruk na tej koszulce którą miałem na PGA zrobiłem 2 lata temu i dalej wszystko jest cacy :) Co prawda kosztował mnie sporo (sam nadruk - 30 złotych), ale jak widać efekty są bardzo zadowalające.

Re: Tekken 5

: 02-12-2006, 20:56
autor: Ana
czemu w T5 tak save pada?

Re: Tekken 5

: 02-12-2006, 22:10
autor: Wawrzyn
czemu w T5 tak save pada?
Bo trzeba autosave wylaczyc :!:

Re: Tekken 5

: 02-12-2006, 22:41
autor: Ana
JinKazama pisze:
czemu w T5 tak save pada?
Bo trzeba autosave wylaczyc :!:
na 1 memorce byl wylaczony na 2 wlaczony, oba padly

Re: Tekken 5

: 02-12-2006, 23:27
autor: SubZero
No to współczuję. W takich wypadkach przydaje się NA (ewentualnie jakiś pendrive) i możliwość kopiowania save'ów na kompa.

Re: Tekken 5

: 06-12-2006, 17:59
autor: Arucardo_1
Ana pisze:
JinKazama pisze:
czemu w T5 tak save pada?
Bo trzeba autosave wylaczyc :!:
na 1 memorce byl wylaczony na 2 wlaczony, oba padly

A ja mam 2 lata tego samego save'a, który był save'owany nieskończoną ilość razy i jeszcze kopiowany do paru znajomych co to im padły.

Generalnie mi się wydaje, że może to pada podczas save'owania. Mój kumpel raz się tak pozbył save'a bo był przyzwyczajony do T4 (tam się szybko saveowało), więc kliknął save... i po chwili odruchowo wyłączył konsolę. Zonk :P

Może u ciebie to działa jakoś podobnie...

Żółw pisze:Niedawno odkryłem takie coś Lawem:
b+1,2,1, ff+1, b+2,3,4, wall, 1,1,1,2,3 - chyba 95 dmg :]
zamiast 1 lepiej stukać 4.

Chociaż Law ma mocniejsze "donosiciele" :P


aha, wcześciej nie zauważyłem tego:
vho pisze:-ninka ma fajne rzuty i multisy- pamiętaj ;)
-ściana [1_df+1],2,1,2:1+2, albo łatwiejsze (i słabsze) 1,4,3
-po zbiciu jakiegokolwiek lowa robisz b+1+2 i gwarantowane uf+1^^

Tyle na chwilę obecną :)
- multisy to nie za bardzo bo są łatwe do ucieczki a dostajesz bodajże 5 czy 10 dmg gdy opponent zwieje (wiem, mało, ale po prostu to przestroga żeby nie robić tego gdy ma się opary healtha)

- ściana 1,4,3 jest chu*owa do bólu bo siedzi w zasadzie tylko pod idealnym kątem (kiedy indziej to albo nie siedzi wcale albo to totalny random :/ )

- t+1+2, g/p+1 jest gwarantowane tylko po zbiciu dolnej NOGI. Po zbiciu ręki siedzi tylko np. d/p+3,4 (o damage nie pytaj, bo jest żenadny)

Re: Tekken 5

: 25-12-2006, 21:36
autor: Wawrzyn
Ktos wie co robic mardukiem po dolnym zbiciu?

Re: Tekken 5

: 31-12-2006, 22:22
autor: Ren
Wawrzyn pisze:Ktos wie co robic mardukiem po dolnym zbiciu?
d/f+1+juggle - zarówno po zbiciu ręki jak i nogi

Re: Tekken 5

: 01-01-2007, 11:31
autor: Wawrzyn
Ren pisze:
Wawrzyn pisze:Ktos wie co robic mardukiem po dolnym zbiciu?
d/f+1+juggle - zarówno po zbiciu ręki jak i nogi
:) Moglem sie domyslic.Obczailem tez ze po low parry mamy gwarantowany rzut na kucajacego choc mozna sie wyrwac :kwasny:

Re: Tekken 5

: 01-01-2007, 17:37
autor: Dumian
Wawrzyn pisze:Obczailem tez ze po low parry mamy gwarantowany rzut na kucajacego choc mozna sie wyrwac
Jeśli można się wyrwać to nie jest gwarantowany ;)

Re: Tekken 5

: 02-01-2007, 14:42
autor: Wawrzyn
Dumian pisze:
Wawrzyn pisze:Obczailem tez ze po low parry mamy gwarantowany rzut na kucajacego choc mozna sie wyrwac
Jeśli można się wyrwać to nie jest gwarantowany ;)
No dobra :P Ale lapac mozna bez obawy a wyrwac sie trudno bo chyba 1+2

Re: Tekken 5

: 02-01-2007, 18:30
autor: Ren
IMO rzutów na schylonego sie nie powinno uzywać w ogole.
Zwłaszcza ze w przeciwnienstwie od wiekszosci postaci marduk posiada zwykłego uppercuta wybijającego schylonych przeciwników :)

a ogolnie z rzutow u marduka liczą sie tylko 2:
jugglujący f,f+1+2 oraz qcf+1,1+2 + zgadywanka

Re: Tekken 5

: 27-01-2007, 12:58
autor: Fabian
Z kond moge pobrac tekken 5 na PC?? :D jesli ktos zna odpowiedz prosze napisac na gg 5570711 ;)

Edit by Dumian: To nie jest forum warezowe, jesteś nowy a już chcesz dostać warna? Poza tym polecam podszkolić się w ortografii a nie brać sie za piracenie.