Odpowiedz do tematu
Kwonho: The Fist of Heroes
Autor Wiadomość
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 17-02-2007, 20:32   Kwonho: The Fist of Heroes

http://kwonho.ijji.com/ - co o tym sądzicie mnie niestety nie było dane zagrać w betę bo ta możliwość jest w tej chwili nie dostępna, ale niedługo znów będzie możliwa gra w ten tytuł.
Z tego co widziałem w filmkach to kwonho wygląda dosyć ciekawie animacja nie jest zła (jedynie zejście do bloku jest takie jakieś "pozbawione klatek"). Gra opiera się na systemie P,K,G bardziej bliższemu oczywiście Virtua Fighterowi niż Tekkenowi, ale sprawdzić kiedy to wyjdzie warto :)
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 17-02-2007, 21:33   

Zapowiada się dość ciekawie, szczególnie że bijatyk na PC jest jak na lekarstwo (że o bijatykach z trybem online nie wspomnę). Byle tylko nie było płatne...
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 17-02-2007, 22:21   

skoro jest na ijji to nie powinno być płatne ale różnie może być. Mi to i tak nie ruszy, więc się zbytnio nie martwię.
_________________
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 16 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 18-02-2007, 12:59   

Gram moze i bedzie fajna ale te postaci zachowuja sie jak szmaciane laleczki :/ i nie ma jakis fajnych efektow jak w TK3 :D ...moj kochany TK3... :D :D
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 18-02-2007, 13:04   

Co do animacji to niestety bez fajerwerków :/ , ale cały czas gra jest dopracowywana "ponoć..."
 
 
 
Tygrys 
Grafik

Dołączył: 24 Mar 2006
Wysłany: 18-02-2007, 14:20   

K' napisał/a:
Co do animacji to niestety bez fajerwerków :/

A to niby co ? Banany?? :P



_________________
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 18-02-2007, 14:39   

Tygrys napisał/a:
A to niby co ? Banany?? :P


Mi chodziło o animacje ruchów, a nie grafikę...
Na blaszakach chyba tylko Soul Calibur 1 na Chankascie prezentuje tak dobry poziom grafiki co Kwonho.
 
 
 
Jo-Jo 
Grand Master
Lone Wolf



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ze wszystkąd
Wysłany: 18-02-2007, 20:31   

A ja nie mogę tego odpalić :( .....buu .....ktoś pomoże JoJusiowi ?? :]
_________________
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death

You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return

http://www.playfire.com/JoJokun
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 19-02-2007, 05:11   

Aktualnie grać się nie da, bo gra jest dopiero w fazie produkcji. Podobno niedługo mają się zacząć publiczne beta-testy i wtedy będzie można ściągnąć wersję do testów.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
weak 
Beginner


Dołączył: 03 Lut 2007
Wysłany: 18-05-2007, 22:56   

ja ostatnio gralem ale od nowego patcha nie moge... sprawdza adres ip i przypisuje mu konkretny serwer no i mojego ip chyba cos nie moze przypisac (neo dynamiczne ip) ;/ ma ktos moze jakies rozwiazanie?

(jakby ktos mial taki problem to rozwiazaniem jest wylaczenie fw -_-;)

juz dzisiaj(tj. 31 maja) o 24 naszego czasu rozpoczyna sie wersja live(?*) tej gry takze mozna grzac juz pady i klawiatury ; d

*zdaje sie ze to open beta?
 
 
Pattrick 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TB, Tekken 7, Skullgirls
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2006
Wysłany: 26-06-2007, 13:04   

No to już jest Open Beta , ściągnąłem i gram dość ostro... Gra przypomina Virtua Fighter ze względu na sterowanie (Guard,Kick i Punch) no ale jest jeszcze coś co nazywa się Hero Skill , coś w rodzaju supera z 2d tylko po co jest on potrzebny... Lagów raczej nie ma , a jak są to masz albo kiepskiego neta lub grasz z kimś z daleka . Jest podział na 5 sztuk walki (mam nadzieje , że będzie ich więcej) :
- Tae Kwon Do (Duża odległość ataku, średnia moc ataku i średnio z kombinacjami , trzeba kombinować z Flamingo Stance)
- Muay Thai (Średnia Odległość ataków , dość dobra moc ataku, i nawet niezłe combo)
- Tai Chi Quan (Technika głównie oparta dla tych którzy kontrują ataki , słaba siła ofensywna)
- Ba Ji Quan (Odwrotność Tai Chi Quan )
- Judo (Trudno powiedzieć , poprostu technika obrony i chwytów , proponowana dla doświadczonych graczy)
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 01-09-2007, 01:07   

Ostatnio za namową Actiona ściągnąłem grę o nic mi nie mówiącym tytule KwonHo. Myślałem sobie, że będzie to jakaś lipa no więc od niechcenia ściągnąłem, zainstalowałem i zarejestrowałem się aby zobaczyć te cuda o których słyszałem :D

Okazało się, że gierka jest całkiem całkiem. Pierwszy raz spotkałem się z tego typu bijatyką, gdyż jest to pewnego rodzaju połączenie gry RPG z bijatyką. Na początku wybieramy "profesję", czyli styl walki swojego fightera, ustalamy jego wygląd itp. po czym możemy wyruszyć w świat i przystąpić do rozgrywania walk. W miarę kolejnych zwycięstw nasza postać pozyskuje dodatkowe umiejętności, możemy odblokować dodatkowe treningi na practise oraz kupić jakieś szałowe ciuszki dla naszej postaci :P
Jak już było pisane w tym temacie system opiera się na przyciskach Punch, Kick, Guard, mamy też rzuty, sidestepy czyli wszystko to co dobra bijatyka mieć powinna. Dodatkowo zróżnicowanie dostępnych stylów walki oraz ilość zagrań dla postaci pozwalają pokombinować z jakimiś ciekawszymi akcjami. Oczywiście najlepszy z tego wszystkiego jest tryb online (tak jak pisał Pattrick, lagów nie ma chyba, że sami mamy kiepskiego neta lub gramy z kimś spoza Europy) dzięki któremu kilka osób z Honmaru już sieje postrach tu i tam :]
W grze jest dostępny m.in. chat oraz garść statystyk dla graczy, z trybów do gry online z żywym przeciwnikiem póki co mamy standardowe jeden na jednego - Single Play, Team Match (walka parami, wygrywa drużyna, która zbierze więcej winsów) i Death Match (coś w stylu SBO, jedna osoba gra dopóki nie przegra, po każdym pojedynku odnawia się pewna część energii jak w Team Battle z Tekkena).

Jeśli kogoś ten mój opisik zaciekawił (a taki jest jego cel :P ) to zachęcam do ściągnięcia i testowania gry KwonHo. Pamiętajcie, że aby móc grać należy zarejestrować się na stronie kwonho.ijji.com (gra odpala się tylko online przez przeglądarkę - przycisk Play Live).

PS. Mam już 9 lvl TKD, yeah :D
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 01-09-2007, 08:50   

No ja też w to zacząłem grać jakiś czas temu i mi się nawet spodobało. Szkoda, że na razie jest tak mało styli i system walki troche niedopracowany. Jak wyjdzie pełna wersja to napewno będzie hit.
_________________
 
 
 
Ren 
Friend

PSN ID: RenPL
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-09-2007, 12:17   

ja gram od 3 dni i muszę powiedzieć że gra jest świetna.

Nie będę bez sensu powtarzał tego co napisali inni i powiem coś o systemie.

Ogólnie gra przypomina VF. Movement jest podobny z tym, że bez poślizgów :P . Tak samo juggle - nie ma punchowania przez całe areny.
W KwonHo jest nawet wavedash (wersja i notacja Tekkenowa, bardziej przydałby się ten z VF bo raz ze nie ma iWS, ciosów z podjazdu, jedynie można sobie zwiększyć zasięg ciosów z notacją f,f - ogolnie dash jest wg mnie zbyt głęboki, można szybko pokonywać niezłe odległości).
Okizame, system rzutów takie same jak w VF jak i również QR.

Co prawda gra swoim systemem i tak chowa się przy DOA,VF czy TK ale i tak możliwości są spore.

Gra ma sporo wad, nadal jest to wersja beta i myślę że z każdym update bedzie coraz lepiej :)
KwonHo jest bardzo ofensywną bijatyką. Dlaczego? Małe straty na bloku, u większości postaci wolne wybitki lub ich brak oraz dużo 3,4 hitowych serii które są NC!
Mimo to spokojnie da się powstrzymać graczy grających stylem TKD(czytaj: mashers friendly).
Brakuje ciosów z WS,SS oraz troche lowów.

Co do postaci to jest nieźle. Bardzo zróżnicowane style i przy tym dość rozbudowane.
Walcząc TKD mamy do dyspozycji RFF oraz jedno flamingo.
Walcząc tajskim boksem mamy dodatkowy backdash.
Tai Chi posiada dodatkowy reversal z przejściem do postawy (ktorych posiada 2 - jedna w stylu AOP i druga przypominająca jedną z postaw Leia Feia której nazwy nie pamiętam :P ).
Ba Ji Quan to taki Akira dla ubogich. Barki,palmy,łokcie, 3 hitowe mocne serie. Chyba jedyna postać posiadająca just framy.
Co do Judo to za duzo nie grałem, wspomne (co raczej oczywiste) ze postać ta dysponuje najlepszymi rzutami (są posyłające na ring outa , jugglujące a nawet rzuty z powietrza!).

Wszystko to było pisane po paru dniach grania z perspektywy gracza na niskim lvlu ;)
Dlatego nie pisze nic o balansie bo może na wyzszym poziomie zawsze ktoś moze dostać 3 płaskie z T4 ;) Ogolnie mam wrażenie, że z kazdym kolejnym poziomem roznice w sile postaci się wyrównują.

Co do graczy to większość jest dosyć słaba z przewagą masherów TKD (choc gralem z kolesiem na chyba 20 lvlu ladnie zamiatającym przy pomocy judo). Dlatego też zachęcam wszystkich do gry w KwonHo, ekipa Honmaru może stanowić niezłą siłe :D
_________________

 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-09-2007, 13:25   

No to chyba przyszla kolej na mnie :P Nie bede sie rozpisywal, juz wystarczajaco Ren z Dumianem sie rozpisali. xP

Ogolnie gra jest niezla, jedyne do czego mozna sie przyczepic to ludzie dolaczajacy z Mongolii do Europejskiego kanalu i nie przyznający sie do tego, :D niekaralne Muay Thai (Feng ze swoja przegietoscia sie chowa xP) i kultura graczy (tu rzadzi polska... a ja myslalem, ze takich kretynow mozna tylko na kaillerze znaleźć...).

Co do plusow... to wypadalo by wspomniec o niezlych trybach offline (chociaz i tak do tego dalej trzeba sie polaczyc z netem :D ), jest swietny Trening (w pare chwil mozna poznac podstawy i tajniki systemu :P ), Practice (uczen vs sensei, ktory moze stac w bezruchu, lub byc sterowany przez AI) i tryb Missions skladajacy sie z dwoch wyzwan, pierwsze - zmierzamy sie z AI z coraz to wiekszym lvl, aż zabraknie nam tchu, cos jak survival w tekkenie. Drugie - "shadow trening", trzeba powtarzac coraz to trudniejsze kombinacje ciosów, ktore robi przed nami nasz cień. :)

Polecam wszystkim zapoznac sie z tym tytulem, na pewno nie pozalujecie. :)

PS Jako team Honmaru jedziemy tych wszystkich masherow na serverze (3vs3, Honmaru vs. reszta swiata :D )

PS2 Na dniach powstanie Tutorial "co zrobic by zagrac" :P
Ostatnio zmieniony przez Action 14-11-2007, 21:04, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Kwonho: TFoH - Lista Graczy
Marvel Vs Capcom: Clash of Super Heroes
Zapisy na turniej The King of Fighters 2003 Online :)
Grywalne postaci w GG: Judgment i Rise of Arms
"lost connect" oraz "game is out of sync"
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group