Odpowiedz do tematu
Freeze'owanie się okna Kaillery
Autor Wiadomość
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 25-02-2007, 17:07   Freeze'owanie się okna Kaillery

Ok mam problem.

Ostatnio byłem zmuszony zrobić format bo explorer systemowy mi całkowicie padł i nie mogłem zrobić dosłownie nic. No ale nie o tym chciałem.

Sęk w tym że po formacie coś zaczęło się mi dziać z kailerą - dokładnie rzecz ujmując problem przedstawia się tak:

a). wchodzę na server
b). łaczy się
c). chwilę po połaczeniu kailera mi się freezuje (moge pisać, z tym, ze nie widzę co piszę ja jak i inni gracze (z kolei oni widzą), nie widzę czy ktos wchodzi/ wychodzi z pokoju, nie widzę gdy ktoś zakłada grę, a jak sam chcę założyć to nic nie ma po założeniu gry).

Ktoś wie co moze być nie tak? bo już mam dosyć wylazenia i wlazenia na serv z najdzieją ze bedzie jakiś "waiting" player:(.
_________________
 
 
 
Nadine 
Grand Master
No I Po Co?


P2P Mode: Host & Client
Dołączyła: 09 Lip 2006
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 25-02-2007, 17:51   

szczerze to mam czesto tak samo jak ty... cierpliwosc poplaca... po okolo 15 probie wejscia jest wszystko oki

tak samo jak mi co jakis czas wyskakuje ten komunikat z raoprtem... to tez przez jakis czas nie moge odpalic (czasem dostaje bialej goraczki) no ale po jakims czasie przechodzi... za ktoryms podejsciem sie normalnie wlacza... nie wiem czym to jest spowodowane :(
 
 
 
Emu 
Master of the Shakers



Dołączyła: 28 Lis 2006
Wysłany: 25-02-2007, 18:13   

Dołączam do powyższego gron(k)a osób. Ostatnio miałam problemy z komputerem i teraz wszystko się spieprzyło, następuje wyżej opisany freez, albo wywalają komunikaty o błędach od windy :/
_________________

 
 
 
Frizen 
Grand Master



PSN ID: XFrizenX
Dołączył: 12 Sie 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-02-2007, 19:03   

hmm reinstal windy ? :/ moze jakas defregmentacja... no ja mam akurat normalnie :/ . Najlepiej sprobojcie wywalic emulator i znowu zainstlowac ale pewnie juz to zrobiliscie ;p
 
 
 
Bugsy 
Beginner



Dołączył: 16 Lut 2007
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-02-2007, 11:16   

Ta Kailere to powinni poprawic, tam jest wiele bledow, a taki najbardziej wkurzajacy to to ze enter nie dziala kiedy na chacie sie gada wewnatrz hosta.
 
 
 
Rogal 
Student



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken, Call of Duty
Dołączył: 16 Sty 2007
Skąd: Jeżewo
Wysłany: 26-02-2007, 12:13   

Bugsy napisał/a:
Ta Kailere to powinni poprawic, tam jest wiele bledow, a taki najbardziej wkurzajacy to to ze enter nie dziala kiedy na chacie sie gada wewnatrz hosta.

Ciesz się że w ogóle jest taki program.
_________________
 
 
 
Emu 
Master of the Shakers



Dołączyła: 28 Lis 2006
Wysłany: 26-02-2007, 12:29   

Bugsy napisał/a:
Ta Kailere to powinni poprawic, tam jest wiele bledow, a taki najbardziej wkurzajacy to to ze enter nie dziala kiedy na chacie sie gada wewnatrz hosta.

To popraw :suchy:

Ale żeby nie było ofa - wywaliłam po raz kolejny cały emulator, łącznie ze wszystkimi śladami po nim, przejechałam kilkoma programami dyski, przeczyściłam, zdefragmentowałam, zainstalowałam na nowo i jakoś to jest. Nie wywala mi już błędów z windy (alleluja!), a owe freezy występują rzadziej (chociaż i tak się pojawiają). Gruntowne porządki na kompie w moim przypadku pomogły, może i u was da radę? :niepewny:
_________________

 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 26-02-2007, 12:50   

No u mnie był format więc komp jest czysty jak łza, a pomimo tego są te freezy.
Co ciekawe - nigdy wcześniej tego nie miałem - komp był zasyfiały shitem z netu, ale wsio było ok.
_________________
 
 
 
Frizen 
Grand Master



PSN ID: XFrizenX
Dołączył: 12 Sie 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-02-2007, 16:30   

yamada to sciagnij znowu te syfy z neta moze pomoze :D ,a moze nie pomoze :looka:
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 27-02-2007, 09:31   

u mnie też czasami się freezuje, a po zainstalowaniu fraps'a do nagrywania filmików freeze'owało się tak że tylko reset ratuje. myślę że kailera jest poprostu tak zbugowana. kiedyś szukałem jakiegoś moda alternatywnego, ale nie znalazłem nic ciekawego oprócz clienta z powiększonym oknem dialogowym :/

[ Dodano: 27-02-2007, 10:01 ]
http://www.fileden.com/fi...aidllmystiq.zip

tu jest jakiś mod clienta kaillery. nie wiem co dokładnie zostało poprawione, ale coś podobno ;) hehe. oprócz tego że wygląda trochę inaczej nie zauważyłem różnic. na razie mi się nie zwiesił.
_________________

http://www.youtube.com/lucoctober
http://www.myspace.com/lucoctober
 
 
Lukas 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: z dużego pokoju
Wysłany: 28-02-2007, 12:52   

Mnie też czasem wszystko się pofreezuje, tylko ja nie potrzebuje aż 10 prób,
żeby wszystko odpaliło. :f
Może przyczyną jest syf w RAM-ie, a jak tak, to albo res kompa, albo jakiś program, który będzie czyśćił RAM-y na bierząco.. ja taki posiadam i może właśnie dlatego startuje mi po awarii praktycznie odrazu O.o


Czasem ePSXe.exe może się uruchomić dwa razy, więc najlepiej zamknąć w menedżerze oba procesy "ePSXe.exe"
i włączyć wszystko od nowa.


po odpaleniu ePSXe.exe można spoko zamknąć ePSXeCutor.exe (nie wiem, czy może mieć jakiś wpływ, ale ja go zawsze zamykam).
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 28-02-2007, 13:56   

Ha Luc zassałem tą kailerę, właczylem, połaczyłem się zs servem i...od razu zwis LOL. No bonus:P
_________________
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 28-02-2007, 14:12   

luc, jakichś szczególnych zmian ten twój klient nie wprowadza :P
http://www.issonline.pl/d...act=view&id=254
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Lukas 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Gru 2006
Skąd: z dużego pokoju
Wysłany: 28-02-2007, 14:44   

http://www.issonline.pl/d...act=view&id=254


Przecież tam pisze : "Mod poprawiajacy wyglad okna kaillery." ^^
Czyli wprowadza to, co ma wprowadzac xD

[ Dodano: 02-03-2007, 23:38 ]
Jak się sfreezuje, to spróbujcie zamknąc w menedżerze epsxe.exe, a następnie wywalic
wszystko z poniższego folderu:

C:\Documents and Settings\NAZWA_USERA\Ustawienia lokalne\Temp

jak czegoś sie nie będzie dało usunąc, to pomincie to i usuńcie reszte.

Ja problemu nie mam , więc nie mam jak sprawdzic, czy to coś da.

P.S. czyszczenie folderów temp napewno nie zaszkodzi ;]

[ Dodano: 03-03-2007, 11:31 ]
piszcie, czy to coś pomogło
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Podszywanie pod graczy na Kaillerze
Problemz zalogowaniem sie na server
Aresztowani za zamieszczanie napisów do filmów w internecie
Problem z logowaniem do gry online w tekken 3 online .
Free rozmowy na temat grania online w mieczyki, turniejów...
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group