Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Street Cup!
Autor Wiadomość
borek1318 
Użytkownik

Dołączył: 27 Cze 2007
Wysłany: 27-06-2007, 16:24   Street Cup!

Witam, gramy wszystkim wykluczajac Gona i Doktora bo to by bez sensu bylo. Podawajcie pod jakimi nickami bedziecie grali i kim. Pozdrawiam! :)

1. Borek Lei
2. xxGordoxx Eddy
3. Dados Heihachi
4. -=MASTA=- Jin
5. Frizen Yoshimitsu
6. czit Mokujin
7. Baro Jin
8. Zuum Jin

Kolejnosc bedzie losowana (garnek kartki xD) a nie tak że 1 z 2, 3 z 4 itd. Oczywiscie gramy w Tekkena 3 z tej strony ze zmienionymi strojami z podstawowymi ustawieniami. Ping poniżej 65ms, inaczej zapomnijcie nie będziemy grali jak na emulatorach w PS2...

P.S Postacie moga sie powtarzac
P.S 2 xxGordoxx to moj kolega siedzi obok mnie dzis potwierdzi udział.
P.S 3 jak nacisniecie na obrazek to sie powiekszy.

Ostatnio zmieniony przez borek1318 28-06-2007, 09:44, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 27-06-2007, 16:29   

kolejnosc nierandomowa

1.przeczytaj moj ostatni post w temacie Ramen Cup
2.zobacz jak wygladal przebieg turow Little Tournament, Xiao Cup i teraz Jin Cup
3.wyciagnij wnioski i wprowadz je w zycie
4.powodzenia w wprowadzeniu tura

poki co uznaje ten topic przez wzglad na checi
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
Ostatnio zmieniony przez KRELIAN 27-06-2007, 16:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
borek1318 
Użytkownik

Dołączył: 27 Cze 2007
Wysłany: 27-06-2007, 16:33   

Okej pozmienialem troche. Mam nadzieje ze ktos sie zgłosi :)
 
 
Dados 
Master of the Shakers



Dołączył: 09 Sty 2007
Skąd: Maków Maz
Wysłany: 27-06-2007, 17:10   

Widze ze to tylko max 8 osobowy turniej , mysle ze powinno pojsc szybko z walkami to nawet sie zapisze :p

gg 227182
nick Dados
Pogram Heniem

pozdro :)
_________________
zbieram na konsole
 
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 27-06-2007, 17:19   

no nie moge co za parodia!!!! żeby nei było offtopa to zgłaszam sie LOL
4852067 hahahahha
Jin hahhahaha
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

 
 
 
borek1318 
Użytkownik

Dołączył: 27 Cze 2007
Wysłany: 27-06-2007, 17:22   

Adriankiller napisał/a:
no nie moge co za parodia!!!! żeby nei było offtopa to zgłaszam sie LOL
4852067 hahahahha
Jin hahhahaha


Jak masz nasz turniej brac za smiechu warte to wyjdz i zamknij drzwi z drugiej strony. Nie jestes przyjety.


Dados - dopisalem cie
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 27-06-2007, 17:38   

no masz rację. nie wiem w czym jest parodia. chłopaki sobie pograją i po sprawie :)
organizacja i inne sprawy to już ich problem.

...w sumie to takie 1 - 2 dniowe challenge od czasu do czasu nikomu nie zaszkodzą.
_________________

http://www.youtube.com/lucoctober
http://www.myspace.com/lucoctober
 
 
xxGordoxx 
Użytkownik

Dołączył: 27 Cze 2007
Wysłany: 27-06-2007, 17:59   

potwierdzam ;P
 
 
-=MASTA=- 
Elite player



Dołączył: 03 Wrz 2006
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 27-06-2007, 18:02   

Zapisuje sie niezaleznie od tego jak to bedzie wygladac. Jestem dobrej mysli i wierze w to, ze ten mini mini turniej przy duzej dozie dobrej woli organizatorow okarze sie sukcesem. Licza sie checi. Powodzenia :)

nick : -=MASTA=-
postac : Heihachi Mishima, Jin Kazama
GG : 5601458
_________________

 
 
 
Frizen 
Grand Master



PSN ID: XFrizenX
Dołączył: 12 Sie 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-06-2007, 18:40   

mnie tez :D :D

2309340

Yoshimitsu Jin :zawstydzony:
 
 
 
czit 
Grand Master



Dołączył: 25 Lut 2006
Skąd: Lubartów
Wysłany: 27-06-2007, 19:08   

gg:2431527
zagram tylko Mokujinem
_________________
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27-06-2007, 21:27   

A ja się ciesze, że w końcu ktoś wyszedł z inicjatywą zrobienia własnego tura. Szkoda, że tak zupełnie na własną rękę bez konsultacji z kimś bardziej doświadczonym w tej branży (chociaż tego pewien być nie mogę, w każdym razie ja o niczym nie wiedziałem :P ) bo z tego powodu pojawiło się parę niedociągnięć (np. brak linku do regulaminu turniejów - http://www.honmaru.pl/forum/viewtopic.php?t=20).

Podsumowując chodzi mi mniej więcej o to co wypisał Krelian ale ja trochę bardziej się rozpisałem :P

Jestem za, jakby nie patrzeć to zawsze jakieś urozmaicenie. Trzymam kciuku, życzę powodzenia i mam nadzieję, że tur dobrnie szczęśliwie do końca a nie zawiesi się w przedbiegach ;)

Sam sie nie zapisuje co by nie zabierać miejsca bardziej żądnym gry lub też początkującym, spragnionym turniejowych wrażeń graczom :]
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Baro 
Elite player


Dołączył: 02 Maj 2006
Wysłany: 28-06-2007, 09:17   

A co mi tam :P Zapisze sie

Nick: Baro GG: 5939488 Gram Jinem :P
_________________

...pRaWdZiWe ZyCiE ZaCzYnA SiE w EkWaDoRzE...
 
 
 
Zuum 
Elite player



PSN ID: Mindfactor
Zagram w: Tekken 6, Dead Nation
Dołączył: 07 Mar 2007
Skąd: Radlin
Wysłany: 28-06-2007, 09:24   

Turniej szybki, latwy i przyjemny.Mama nadzieje,ze losowanie bedzie uczciwe..
Zuum gg: 7403870 gram Heniem...albo i Jinem ^^
_________________

"bo helle są dla noobow i dla malo ambitnych" by Czit
 
 
 
borek1318 
Użytkownik

Dołączył: 27 Cze 2007
Wysłany: 28-06-2007, 09:29   

Podaje swoje gg : 10017762

i xxGordoxx : 1598897

Gramy 3 rundy. Potrzebny screen na koncu jak jest Eddy/Jin/ktoś tan WINS

Zaraz bedzie rozpiska

A do tego pana wyzej : bez komentarza .. gralem z toba ostatnio jak masz taki nick na Kailerze... dostales 3-0

Action: Juz tego pana wyzej nie ma, ale wątpie czy z nim wygrałeś na kaillerze...
Ostatnio zmieniony przez Action 28-06-2007, 11:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Street Fighter Alpha 3 Cup
Strongstyle Qualifier "Devil": Rome, 28-29 June!
Street Fighter Arcade Collection - Problem z muzyką
Street Fighter CE Koryu
turniej Online OPEN: Street fighter alpha 3!!!! Zapraszam!!!
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group