Tekken | Dead or Alive | Street Fighter IV | Guilty Gear | Virtua Fighter | Mortal Kombat | Melty Blood | Customize-Arena
Select language: Honmaru TK3Online in English
 
Recenzja

Recenzja Street Fighter X Tekken

Wpis dodany dnia: 14.07.2012
przez: J.a.r.e.k.
Logo Street Fighter X Tekken

Prolog.

11 maja 2012 roku, po niemal 30 latach swojej nieskromnej dzia艂alno艣ci, japo艅ska firma Capcom, kt贸ra jednym kojarzy si臋 z seri膮 Street Fighter oraz Resident Evil, innym za艣, nie wiedzie膰 czemu z Duck Talesami, wyprodukowa艂a swoje kolejne elektroniczne in vitro. Efektem pracy wieluset zdeformowanych naukowc贸w, eksperyment贸w z u偶yciem nieznanych dot膮d substancji w ich powykr臋canych jak r臋ce doktora Dhalsima retortach powsta艂, dojrzewaj膮cy w termoizolacyjnych kontenerach wype艂nionych formalin膮, mutant. I w艂a艣nie tego pami臋tnego dnia, powo艂ano go do 偶ycia, aby uzmys艂owi艂 wszystkim fanatykom swoich ulubionych mordobi膰, w jak wielkim i czarnym b艂臋dzie byli, s膮 i by膰 powinni. No tak, dla perfidnej zmy艂ki nazwano go Street Fighter X Tekken i nie pytano co ma oznacza膰...

Dzie艅, jak co dzie艅.

Heihachi vs. DalsimJak w ka偶dy ulewny poniedzia艂kowy wiecz贸r, gra艂em w swojego ulubionego Super Street Fightera 4 i w zasadzie m贸g艂bym tu sko艅czy膰 to opowiadanie, bo niczego wi臋cej do szcz臋艣cia nie potrzebowa艂em. Dzie艅 ten jednak, jak si臋 okaza艂o, zako艅czy膰 mia艂 si臋 zupe艂nie inaczej. Z chwil膮, kiedy w otwartych z impetem drzwiach stan膮艂 m贸j odwieczny blokowy s膮siad, z kt贸rym wsp贸艂dziel臋 pasj臋 do gier oraz nienawi艣膰 do wzajemnie ulubionych serii wiedzia艂em, 偶e gameplay'owym rynkiem zatrz臋s艂o jakie艣 wydarzenie. W 偶adnym innym wypadku, ten z lekka sympatyk nielubianej przeze mnie sagi Tekkena po prostu nie mia艂by najmniejszego powodu, ni czelno艣ci zawraca膰 mi gitar臋, zw艂aszcza podczas kultowej sesji w Streeta, i zwyci臋skim tourn茅e jak za czas贸w G贸rskiego. Ot, zwyczajnie nie przepadali艣my za swoimi umi艂owanymi tytu艂ami. Machn膮艂 mi czym艣 przed oczami. Sprawne oko starego wyjadacza momentalnie uchwyci艂o Ryu na ok艂adce. Da艂o to mojemu kumplowi jeden plus na wst臋pie do tych 10 minus贸w za wtargni臋cie i rozchodz膮cy si臋 za nim wsz臋dzie charakterystyczny zapach Tekkenowca. Dok艂adnie tak samo pomy艣la艂em, 偶e to zmy艂a, podw贸jna ok艂adka, a koniec ko艅c贸w zobacz臋 znienacka Mishim贸w i dzie艅 si臋 popsuje. No i zacz臋艂o si臋... 偶e sza艂, 偶e nowo艣膰, 偶e na PC(!), 偶e w ko艅cu dowiem si臋, dlaczego 艣wiat dzieli si臋 na Tekkena i tych gorszych oraz dowiem si臋, dlaczego na drzwiach ma numer o jeden wi臋kszy... etc. etc. Z 偶alem i idealnie kamuflowanym zainteresowaniem, zako艅czy艂em walk臋 podw贸jnym Raging Typhoonem, po czym od艂o偶y艂em pada w oczekiwaniu na koniec 艣wiata. No, bo jak inaczej m贸g艂bym nazwa膰 pr贸b臋 wt艂oczenia na jeden DVD dwa tak odmienne i niepasuj膮ce do siebie 艣wiaty. Owszem, gra艂em w seri臋 Marvel vs. Capcom, Capcom vs. SNK i mam do tego typu tytu艂贸w sentyment, jako umilaczy czasu i weekendowych atrakcji, ale nigdy nie bior臋 na powa偶nie takich shake贸w. Tote偶 z r贸wnie bezpiecznym dystansem, jak wprawny szermierz, podszed艂em i do tego tytu艂u. Uruchomiwszy gr臋, w pokoju ze zgaszonym 艣wiat艂em zapanowa艂a atmosfera wyczekiwania. Po艣r贸d migotliwych animacji czworo wpatrzonych w monitor oczu rzuca艂o tajemnicze i niepewne spojrzenia w nieznane...

Jestem ulicznym wojownikiem.

Xiaoyu i Jin Kazama"A oczom ich ukaza艂 si臋 las." A dok艂adniej Pandora, czyli bli偶ej nieokre艣lony obiekt, kt贸ry spad艂 na z g贸ry okre艣lone miejsce na Antarktydzie. Obiekt b臋d膮cy nocn膮 zmor膮 tysi臋cy naukowc贸w, a oddzia艂uj膮cy jedynie na zwa艣nionych, kt贸rzy znale藕li si臋 w jego pobli偶u. Co za tajemnicz膮 substancj臋 zawiera Pandora, jak piekieln膮 energi膮 obdarzy najtwardszego wojownika na 艣wiecie? Czy mo偶e pos艂u偶y, jako pude艂ko na r臋kawice boksera Balroga? Fabu艂a otworzy swe strony jedynie dla najwytrwalszych...

"Alea iacta est" jak to powiedzia艂 Czarek, kiedy obr贸ci艂 przeciwko sobie wiosk臋 Gal贸w. A偶 wzdrygn膮艂em si臋 rado艣nie na widok dobrze znajomego z Super Street Fighter 4 interfejsu i w mgnieniu oka by艂em gotowy do test贸w. Musz臋 tu w艂a艣nie zaznaczy膰, i偶 jak w ka偶dej kolejnej ods艂onie coraz to nowszych crossover贸w, jestem zawiedziony rosterem Capcomu. Dlaczego, pytam si臋, Leo why? Wszak same tu z艂e i pos臋pne charaktery, bossowie z 2 turbo i embriony z 4-ki. Szcz臋艣liwie sytuacj臋 ratuje kilka grywalnych postaci, jak Hugo, Rolento, Gief czy Guile. Znam oczywi艣cie kilka os贸b, kt贸re b臋d膮 wniebowzi臋te takim sk艂adem. Osobi艣cie bodzie mnie jednak stronniczo艣膰 tego randomu. C贸偶, wybrednemu nie dogodzisz. Jest to pierwszy kamie艅 milowy obci膮偶aj膮cy w膮t艂膮 艂ajb臋, jak膮 jest ka偶dy crossover. Cz艂owiek chce po prostu w艂膮czy膰 gr臋, wybra膰 swojego pupila, namierzy膰 przeciwnika i gra膰 jak Paganini. Szcz臋艣liwie w przypadku koleg贸w z ekipy Tekkena nie oby艂o si臋 to bez wi臋kszej puli niecenzuralnych s艂贸w oraz szarpaniny z kontrolerem. Tak to ju偶 jest moi mili, 偶e z 4 przycisk贸w, czyli w zasadzie logicznego uk艂adu, na tzw. Capcomowsk膮 6-teczk臋 ju偶 nie tak pr臋dko i 艂atwo mo偶na si臋 przesi膮艣膰. Nie do艣膰, 偶e nie wiadomo, w co klepa膰 to jeszcze to, co kiedy艣 nazywano lew膮 nog膮 teraz staje si臋 "艣redni膮 r臋k膮" ha ha... O ile w przypadku postaci takich jak Paul nie robi to wi臋kszej r贸偶nicy, bo sekwencje po prostu wchodz膮 z przys艂owiowego palca o tyle Hwoarang przeprowadza reinkarnacj臋 swoich graczy oraz uczy ich pokory dla sprz臋tu.

Paul i LawObi艂o mi si臋 o uszy co nieco o tej grze zawczasu, nie powiem. By艂em przygotowany na pewne marketingowe fajerwerki, nie do ko艅ca wiedzia艂em wszak czy m贸j sprz臋t te偶 by艂, ale jak si臋 w ko艅cu okaza艂o nie mia艂o to znaczenia, gdy偶 gra ma wymagania wy艂膮cznie, co do prezentowanego skilla. Tote偶 nie zaskoczy艂 mnie tekkenowski system tagowy wedle, kt贸rego "A kto umar艂 ten nie 偶yje", czyli zapomnijcie drodzy gracze o znanym ze wszystkich innym crossover贸w zast臋powaniem pokonanych cz艂onk贸w dru偶yny - pozosta艂ymi. Najpro艣ciej w 艣wiecie gra si臋 ko艅czy. Id膮c za ciosem tej tekkenowej konwencji, podczas walki szafowa膰 mo偶emy rollami, czyli sprytnymi przewrotami w prz贸d lub w ty艂, co kompletnie rujnuje takt臋 podczas walki, znacz膮ca r贸偶nica w por贸wnaniu do SSF4. Generalnie obszar walki sprawia wra偶enie mniejszego, a postaci same w sobie wi臋ksze, co powoduje wizualn膮 ciasnot臋 oraz poniek膮d swoisty urok z naciskiem na "swoisty". Wykorzystuj膮c motk臋 przeciwnika z konwersj膮 tekkenowego systemu gry na obecny wbi艂em przys艂owiowy chleb z mas艂em, kt贸ry tu, podobnie jak w MVC3, ma posta膰 4-ciosowego kombo z wybitk膮 na pierwsze pi臋tro. Jest to jednak nota bene nadu偶ywane w grze online i mas艂o ple艣nieje. Niemniej jednak, ku mej tymczasowej fascynacji, posta膰 zamieni艂a si臋 z dru偶ynowym kompanem, kt贸ry w sprawnych palcach doko艅czy艂 juggle'a, (niestety dzi臋ki tekkenowemu systemowi musia艂em nauczy膰 si臋 tego trudnego s艂owa: d偶ugle) druzgoc膮cym Cross Artem. Tak od dzi艣 nazywa膰 b臋dziemy Super Combo w wykonaniu obojga towarzyszy dru偶yny. Podczas kiedy jeden bezlito艣nie m艂贸ci przeciwnika, drugi czeka na swoj膮 kolej, aby efektownie wyko艅czy膰 to, co z ofiary pozosta艂o w 艣wietle znanych z Capcomowego przepychu rozb艂ysk贸w i fleszy. No przyznam, 偶e nigdy z tego nie wyrosn臋. Z kolejnym entuzjazmem przyj膮艂em charg茅'owane ataki, tzw. Super Charge, dodatkowo 艂aduj膮ce pasek specjala. Po cierpliwym wyczekaniu posta膰 automatycznie wykonuje spot臋gowan膮 wersj臋, czyli EX (kt贸r膮 mo偶na r贸wnie偶 odpali膰 klasycznym sposobem), b膮d藕 ostatecznie przechodzi do fazy swojego Super Arta. Odwzorowuje to w pewien spos贸b focusowy system z SSF4 i jego 3 etapy. Rozszerza to wachlarz taktycznych mo偶liwo艣ci podczas walki, zaprawd臋 mi艂y to akcent. Najlepsze wszak dopiero przed nami.

A to jest moja 偶elazna pi臋艣膰.

Ken vs. NinaNie b臋dzie zaskoczeniem dla nikogo, kto zna seri臋 Tekken nie tylko z tytu艂u, 偶e jakikolwiek transfer do przestrzeni kartezja艅skiej nie ujdzie na sucho. W rzeczywisto艣ci sprowadza si臋 to do solidnego zresetowania swoich starych dobrych przyzwyczaje艅, na rzecz adaptacji do ulicznych warunk贸w, gdzie skondensowane 艂adunki przepalaj膮 powietrze, a ruscy zapa艣nicy nie maj膮 lito艣ci dla kr臋gos艂upa. 呕ela藕ni gracze nie s膮 jednak pozbawieni wszelkich z艂udze艅. Do ich dyspozycji oddano solidn膮 dawk臋 ulicznej szko艂y w formie dobrze znanych ze SSF4 misji, dzi臋ki kt贸rym mo偶na w niekoniecznie prosty, acz szybki spos贸b opanowa膰 podstawy, zapozna膰 si臋 ze specjalnie przygotowanymi na potrzeby Tekkena Super Artami, projectile'ami oraz zupe艂nie odmienn膮 dynamik膮 gry. Podstawowym udogodnieniem, a zarazem kontynuowanym uparcie w crossowych seriach jest system wykonywania super贸w, b臋d膮cy uproszczon膮 wersj膮 klasycznych dublowanych sekwencji typu: 2x QCF, w postaci 1x QCF. Bez tego ca艂y plan upad艂by ju偶 na etapie Practice. Uk艂onem producent贸w jest r贸wnie偶 system zmiany postaci podczas wykonywania z艂o偶onej akcji, tzw. Switch Cancel, zapo偶yczony z Tekken Tag Tournament, co zr臋czniejszym daje znacz膮c膮 przewag臋, sam to wielokrotnie odczu艂em na barkach i po艣wiadczam. Postacie takie jak Kazuya, Hwoarang, Heihachi, maj膮 do zaoferowania na dzie艅 dobry o wiele wi臋cej argument贸w op贸藕niaj膮cych upadek przeciwnika na upragnion膮 gleb臋 ni偶 zawadiacy z Capcomu. Juggle, bo to o nich mowa, oj tu mo偶na wyci膮gn膮膰 solidnego, a przede wszystkim efektownego tasiemca. Je艣li adrenalina nadal nie dor贸wnuje tej podczas otwierania rachunku za telefon, to czeka na wszystkich 艣mia艂k贸w oraz pretendent贸w do unicestwiania przeciwnika na zawo艂anie technika zwana Cross Assault. Wystarczy przypomnie膰 sobie podobn膮 w grze MVC, kiedy to obydwie postaci wst臋puj膮 na scen臋, aby wesp贸艂 w akompaniamencie rozb艂ysk贸w inkasowa膰 z臋by przeciwnika i zbiera膰 je do kieszeni. Je偶eli gramy we 4, tym lepiej, w przeciwnym wypadku komputer przejmie sterowanie i nie odpowiadam za wynik.
Kiedy rozjuszonego do kresu wytrzyma艂o艣ci oponenta, kt贸ry czuje oddzia艂ywanie znajduj膮cej si臋 nieopodal Pandory, nie zadowalaj膮 wszystkie wy偶ej wymienione mo偶liwo艣ci i chcia艂by po prostu rozp...rzy膰 pok贸j oraz wszelkie w膮tpliwo艣ci kolegi, w贸wczas pozostaje ostateczna ostateczno艣膰, o kt贸rej ba艂em si臋 napisa膰. Pandora. Nie szukajcie tego w Internecie, bo to po prostu nie istnieje. Drogi graczu, je艣li my艣la艂e艣, 偶e wyci膮gn膮艂e艣 ze swojego Ryu b膮d藕 Kazuyi wszystkie soki, jeste艣 w b艂臋dzie. Pandora, bo inaczej nie da si臋 tego nazwa膰, to ostateczna bro艅 ka偶dego samozwa艅czego 艣wira. Pandora wyzwala w postaciach to, co najgorsze/najlepsze. Pandora to, podobnie jak Rosja, stan umys艂u. Pandora to... analogia X-Factora z Marvel vs. Capcom. Sprawd藕cie sami, ja nic wi臋cej o tym nie napisz臋, no nie 艣miem po prostu.
Gad偶eciarze zapale艅cy, znajd膮 w grze dodatkowo system slot贸w / gem贸w dla swoich pupil贸w. I znowu doszukuj臋 si臋 tu analogii w Street Figher Alfa 3 i pakowaniu postaciom umiej臋tno艣ci a'la blok w powietrzu, safe landing, nice smailing. Mo偶na przyodzia膰 swojego ukochanego Steve'a w odpowiednie kryszta艂y szybko艣ci, automatycznych rzut贸w czy blok贸w, ewentualnie +10 do fryzury, jednak, aby je aktywowa膰, nale偶y spe艂ni膰 szereg z g贸ry podanych warunk贸w. M贸j wyczulony nos, nasuwa mi elementy z gry Pocket Fighter oraz aktywacj臋 dopa艂ki z chocia偶by Garou, ale to tylko w臋ch. Czy to pomys艂owe... ja mog臋 walczy膰 nawet boso! Walczy膰 mog臋 tym bardziej, 偶e jest na co popatrze膰, gdy偶 oprawa graficzna to jeden z filar贸w tego b膮d藕, co b膮d藕, jedynie crossovera...

Nie regulujcie odbiornik贸w, ta gra naprawd臋 tak wygl膮da.

Asuka i LiliNo dobrze, sk艂ama艂em. Przekle艅stwo wersji PeCetowej polega na tym, i偶 mo偶na tam, co nieco przekonfigurowa膰 i kompletnie odmieni膰 obraz gry, do czego przyzwyczajeni jeste艣my jako gracze, gdy偶 na og贸艂 nie sta膰 nas na najszybsze procesory i iluminuj膮ce klawiatury, a co w duchu przeklinamy. Tote偶 tym rado艣niej zareagowa艂em, kiedy po wyuczonych czynno艣ciach typu: "wy艂膮cz AA, wy艂膮cz cieniowanie, wy艂膮cz... wy艂膮cz... wy艂膮cz...", okaza艂o si臋, 偶e mog臋, co najmniej kilka opcji pozostawi膰 na "w艂膮cz"! Ba, chwil臋 p贸藕niej zaryzykowa艂em i przesun膮艂em wszystkie suwaki w prawo, oczywi艣cie nie bez l臋ku, gdy偶 nie sta膰 mnie osobi艣cie na drugi sprz臋t i kompletnie nie wiem, co nale偶y zrobi膰 w przypadku, gdy karta graficzna wylewa si臋 z obudowy. O dziwo / zgrozo, gra ruszy艂a z kopyta jak ten kulig, co rwie. Du偶y plus i zarazem progres w stosunku do Super Street Fighter 4. Lokacje wygl膮daj膮 ca艂kiem sympatycznie, s膮 mi艂e dla oka, s膮 r贸wnie偶 kilkupoziomowe, w kt贸rych akcja przenosi si臋 w kolejnej rundzie np. na ni偶szy poziom rusztowania. Wprawne oko ju偶 na pocz膮tku uchwyci du偶o interesuj膮cych mistrz贸w drugiego planu, domagaj膮cych si臋 swoj膮 pseudo-gestykulacj膮 na wprowadzenie do g艂贸wnego rostera. Odnios艂em wra偶enie, 偶e o wiele lepsz膮 form膮 wype艂niania kolejnych plan贸w, by艂o by zachowanie ich oryginalnej fabu艂y, sygnatury, trademark贸w. Przyk艂ad: zamiast pajacuj膮cych boss贸w z Final Fight na jakim艣 pseudo japo艅skim rockowym koncercie, osobi艣cie, jako oddany fan tej serii, wola艂bym widzie膰 jaki艣 uliczny zau艂ek, na tle kt贸rego toczy si臋 strzelanina z udzia艂em Ediego oraz innych, jaki艣 po艣cig za uciekaj膮cym Axelem i Slashem i m贸g艂by przygrywa膰 temu nawet Billy Idol. Niestety crossowy miszmasz przywodzi na my艣l backgroundy z MVC, czy niekt贸re z Capcom vs. SNK. Nie da si臋 jednak odbiera膰 ich negatywnie, gdy偶 dynamika rozgrywki oraz szeroki wachlarz efekt贸w specjalnych wesp贸艂 z suto animowanymi planami t艂umi wi臋kszo艣膰 uraz贸w. Smutek ogarnie ka偶dego starego gracza jedynie na my艣l, i偶 coraz bardziej odchodzi si臋 od czas贸w, kiedy ka偶da posta膰 mia艂a swoj膮 sygnowan膮 lokacj臋, pe艂n膮 historii, domniema艅, wspomnie艅, na rzecz kilkunastu jedynie, bezp艂ciowych, cho膰 igrzyskowych ekspozycji, kt贸re najzwyczajniej w 艣wiecie momentalnie si臋 znudz膮, by w ko艅cu powodowa膰 przer贸偶ne dolegliwo艣ci. Dynamiczna muzyka, kt贸ra jak zawsze pe艂na kontrowersji w uszach tak wielu r贸偶nych od siebie graczy brzmi fajnie tylko, gdy wygrywaj膮 walk臋, nie gra tu jakiej艣 wi臋kszej roli. Motorem tej gry jest wiele innych aspekt贸w ni偶 muzyka i niech tak pozostanie. Ca艂a oprawa audiowizualna sprawia wra偶enie przekolorowanej, przesyconej, cho膰 bajecznej i zach臋caj膮cej. Przesycenie z jednoczesnym brakiem "tych" detali, o kt贸re oko si臋 domaga, sprawia odpustowe wra偶enie. O ile SSF4, kt贸ry dla tej gry sta艂 si臋 kl臋sk膮 por贸wnawcz膮, ma w sobie to co艣, ten pazur ostro艣ci i charakteru, o tyle Street Fighter X Tekken ma wi臋cej bitej 艣mietany i lukru. Niemniej jednak obie porcje s膮 apetyczne i smakuj膮 odmiennie, niestety jedna z nich po d艂u偶szym czasie powoduje md艂o艣ci.

S艂owo si臋 rzek艂o.

Ryu vs. KazuyaKiedy za moim s膮siadem zamkn臋艂y si臋 drzwi, popad艂em w g艂臋bok膮 refleksj臋. Bo przecie偶 nie co dzie艅 zdarza si臋 tak kontrowersyjna i odwa偶na gra, kt贸ra 艂膮czy tak naprawd臋 wiele wymiar贸w, nie tylko r贸偶ne fabu艂y. Cho膰 r贸wnolegle wydanych zostaje wiele crossover贸w, to jednak ten jeden ma specyficzny charakter i pozostawia r贸wnie kontemplacyjne wspomnienia, jak swojego czasu SNK Chaos. Z zainteresowaniem jaki艣 czas b臋d臋 jeszcze komponowa艂 r贸偶ne dru偶yny z dosy膰 szerokiej puli zawodnik贸w, z nud贸w mo偶e dostosuj臋 optymalne Gemy dla tych najlepszych, stocz臋 emocjonuj膮ce walki w 4-ech graczy w opcji Scramble, pod warunkiem, 偶e liczba online'owych przeciwnik贸w uro艣nie do przyzwoitego poziomu. Ch臋tnie te偶 wezm臋 na warsztat kilka d艂u偶szych juggli oraz co trudniejszych wyzwa艅. B臋d臋 przed艂u偶a艂 wszystkimi mo偶liwymi sposobami emanuj膮c膮 z tej gry ciekawo艣膰 i niecodzienno艣膰, bo naprawd臋 warto, by ostatecznie od艂o偶y膰 j膮 na p贸艂k臋 dobrych wspomnie艅 i uruchomi膰 Super Street Fighter 4.

Na koniec zadam autopytanie. Czy otworzy艂bym po raz wt贸ry drzwi mojemu s膮siadowi, kt贸ry z impetem stan膮艂by w progu, nios膮c niczemu niespodziewaj膮cemu si臋 graczowi, nowin臋 w postaci szyderczego spojrzenia i pude艂ka DVD w r臋ku? Czy oderwa艂bym si臋, cho膰by na chwile od wciskaj膮cego w fotel SSF4, by w momentach uniesienia skrzy偶owa膰 r臋kawice z Paulem i Heihachim?

Tak... Chyba tak.

Co poeta mia艂 na my艣li.

Drogi przysz艂y graczu Street Fighter X Tekken. Je偶eli nadal, pomimo tego, 偶e pod艂o偶ono Ci pod nos czyst膮 esencj臋 wywaru z kluczowych aspekt贸w tego tytu艂u, nadal wahasz si臋 pomi臋dzy zakupem owej nowatorskiej propozycji, a uregulowaniem rachunku za telefon, pozw贸l 偶e w tej trudnej 偶yciowo chwili podpowiedzi udzieli Ci dobrze ju偶 znany g艂os Honmarowej Edyty:

  • Kandydat na pretendenta do crossovera roku, posiada niebagateln膮 liczb臋 postaci, kt贸ra wci膮偶 ro艣nie w postaci ciekawych DLC!
  • To jest Street Fighter "Cross" Tekken!
  • Ol艣niewa i przyci膮ga bogactwem efekt贸w specjalnych i pe艂ni膮 animacji, nawet na s艂abym sprz臋cie!
  • Kr贸tki czas wskoczenia na 艣redni poziom zaawansowania zach臋ca do dalszych trening贸w
  • Mnoga liczba konfiguracji zar贸wno dru偶yn jak i u偶ywanych gem贸w pozwala na utrzymanie 艣wie偶o艣ci i atrakcyjno艣ci rozgrywki przez d艂ugi okres czasu
  • Dru偶ynowe Cross Arty wyzwalaj膮 w cz艂owieku to, czego alkohol nigdy w pe艂ni nie wyzwoli.
  • Chwila, w kt贸rej pakujesz znanego na pami臋膰 Shoryukena w podbr贸dek, szamocz膮cego si臋 z kontrolerem Mishimy jest i pozostanie bezcenna.
  • Stosunkowo 艣rednia atrakcyjno艣膰 lokacji mo偶e przeszkodzi膰 w utrzymaniu sta艂ego poziomu kunsztu nieustannych walk.
  • To jest Street Fighter "Cross" Tekken...
  • Bezlitosno艣膰 juggle starter贸w odbiera kwintesencj臋 ulicznej walki, wprowadzaj膮c Marvelowsk膮 komiksowo艣膰
  • Niekt贸re customowe "dream teamy" po prostu nigdy nimi nie zostan膮, a szkoda.
  • Brak r贸偶norodno艣ci indywidualnych Super Art贸w, powoduje i偶 dreszcz emocji przechodzi jedynie w g臋si膮 sk贸rk臋 ciekawo艣ci
  • S艂abiutki online, mo偶liwy do uratowania jedynie za spraw膮 solidnej dawki poprawionego kodu
  • Chwila w kt贸re pr贸bujesz pakowa膰 swojego Shoryukena w podbr贸dek Mishimy b臋d膮cego pod dzia艂aniem Pandory b臋dzie Twoj膮 ostatni膮.

Jednym s艂owem 7.5 / 10 z czego p贸艂 punktu za pierwsze wra偶enie.

Choose your dimension!




Udost阷nij: Udost阷nij na Facebook  Udost阷nij na Sledziku  Udost阷nij na Wykop  Udost阷nij na Gadu Gadu Live  Udost阷nij na Blip  Udost阷nij na Twitter  Udost阷nij na Flaker  Udost阷nij na Grono  Udost阷nij na MySpace  Udost阷nij na Delicious  Udost阷nij na Digg  Udost阷nij na Google  Udost阷nij na YahooMyWeb



PANEL U痀TKOWNIKA
user
 
POLECAMY W SERWISIE
NAJNOWSZE PLIKI
HONMARU.PL
ANKIETA
Kt髍a seri bijatyk cenisz najbardziej?

Tekken
Dead or Alive
Soul Calibur
Virtua Fighter
Street Fighter
KAILLERA CENTER
WIDEO TYGODNIA
Tekken 3 - Just Old Monsters
(download)

Wideo Tygodnia
BUTTONY
Nakarm g硂dne dziecko - wejd na stron www.Pajacyk.pl PSEmu.pl - PlayStation Emulation
Geek World  daj si po縭e pasji i rozrywce! Weird Stuff
Mortal Kombat PL XboxArcade.pl
Pixele gry pilkarskie
Backdash Mortal Kombat Dragon's Lair