paź
27
2008
3

Crucis Fatal Fake

Crucis Fatal+FakeOd kilku dni na naszych komputerach może zagościć nowa produkcja Light’s – doujin fighter Crucis Fatal+Fake – gra osadzona w uniwersum znanej Visual Novel Fate/Stay Night. Jest to kontynuacja wcześniejszej produkcji tego samego studia: Fatal/Fake.

Gra jak na domową produkcję prezentuje się ładnie, jest wyjątkowo dynamiczna i posiada rozbudowany system combosów/chainów/specjali/ tagów. Co więcej twórcy od razu postanowili być tak mili dla gracza i wyposażyli swoje nowe dziecko w netplaya…

No i niestety tutaj zalety CFF się kończą :sad: gra póki co jest wyjątkowo niedopracowana. Zdarza się, że program sypie błędami, netplay nie zawsze chce połączyć (chociaż gdy działa poprawnie to spar idzie dość gładko). Co do dziur w systemie to mamy tutaj takie rodzynki jak infinity, niemożliwe do uwolnienia się block-stringi, specjale zabierające 3/4 życia.

Twórcy chyba doskonale zdawali sobie z tego sprawę, bo już wczoraj okazał się nowy patch (który jak z obserwacji wynika niewiele poprawia, za to dużo psuje) :wassat:

A szkoda bo nie licząc ww. „smaczków” w CFF gra się naprawdę przyjemnie

Garść linków:

Strona producenta (język japoński)

Patch 1.01

Angielski konfigurator

A tak gra przedstawia się w akcji:

Thx Zachariasz za info.