
Zamiast ściągać dodatkowego Roma (decrypted C) możemy się sami zając rozkodowaniem grafiki. Wystarczy przed załadowaniem zwykłego Roma (set 1) wybrać zakładkęTools i zaznaczyćEnable save decrypted Cs after loading.

Następnie po załadowaniu Garou: MotW (set 1) w folderze gdzie znajduje się Kawaks pojawi się 9 nowych plików – przeciągnij je na Rom (garou.zip) i w ten sposób pozyskałeś rozkodowana grafikę. Aby się nią w pełni nacieszyć odśwież listę Romów a tam wyświetli ci się nowy Rom Garou: Mark of the Wolves (decrypted C) i to właśnie nim będziemy grać na turnieju
+
Warto jeszcze wspomnieć, że pozyskane pliki można dodać do osobnego archiwum o takiej samej nazwie jak właściwy rom z tym, że dodajemy literkę „n”, więc w przypadku Garou było by to „garoun.zip”. Zdarza się, że rom trza dodać „nd” ale nie zawracajcie sobie jakoś zbędnie głowy tylko skorzystajcie z poniższej listy która dla Was przygotowałem (posłużyłem się plikiem dat z Nebuli 2.25d). Odpowiednio gra i nazwa zipa z rozkodowaną grafą.
Bang Bead – bngbeadn.zip
Ganryu – ganryun.zip
Garou: Mark of the Wolves – garoun.zip
The King of Fighters ’99: Millenium Battle – kof99nd.zip
The King of Fighters 2000 – kof2knd.zip
The King of Fighters 2001 – kof2k1nd.zip
Metal Slug 3 – mslug3nd.zip
Nightmare in the Dark – nitdn.zip
Prehistoric Isle 2 – preisl2n.zip
Strikers 1945 Plus – s1945pn.zip
Sengoku 3 – sngoku3n.zip
Zupapa – zupapan.zip
Metal Slug 4 – mslug4nd.zip
Rage of the Dragons – rotdnd.zip
The King of Fighters 2002 – kof2k2nd.zip
Power Instinct Matrimelee – matrimnd.zip
Jak się nie mylę (jeśli tak jest to mnie poprawcie) to te rozkodowane pliki powinno się pozyskiwać z „czystych” setów, czyli w przypadku KoF’a 99 to nie będzie to Non Encrypted P, Set 2, Earlier, Prototype tylko czysty The King of Fighters ’99: Millenium Battle (kof99.zip). Jeśli zdarzy się tak, że będzie tylko set1 i set2 to korzysta się z tego setu pierwszego. Wiem, że trochę zamieszałem ale mam nadzieję, że to jasne. Dla zainteresowanych wyjaśniam dlaczego – te spakowane, rozkodowane pliki z „n” / „nd” nie są romami samodzielnymi tylko używają tak zwanego „parent rom”, który ma wszystkie pliki potrzebne do emulacji (z tym, że w przypadku ww. gier mają one zakodowaną grafę). A skąd te raz „n”, a raz „nd”? Przypuszczam, że może chodzić tu o algorytm kodowania, które stosowało SNK Playmore, bo zauważyliście, że to właśnie wszystkie gry wydane przez Koreańczyków właśnie z rozkodowaną grafą mają koncówkę „nd”, prawda?