mar
29
2006
0

Podstawy gry sieciowej na ePSXe

Aby zagrać online w którąś z udostępnionych na Honmaru bijatyk 3D konieczne jest skorzystanie z naszej instalki (zalecane) lub poprawne, ręczne skonfigurowanie emulatora ePSXe wg naszego poradnika.
Jeśli zamierzacie tylko ściągnąć co potrzebne i od razu odpalić Kaillerę to najlepiej w ogóle się za to nie bierzcie; zaoszczędzicie tym samym nerwów sobie a w szczególności innym.

Wersja ePSXe 1.5.2 jest optymalna do gry sieciowej i wyprzedzając wszelkie pytania na ten temat informuję, że nie jest ona kompatybilna z innymi wersjami emulatora (np. 1.6.0).
Pamiętaj, że nie bez powodu dźwięk w grze online jest wyłączony. Niestety jest to konieczna opcja do zachowania synchronizacji, dlatego nigdy nie zmieniaj ustawień dźwiękowych w ePSXe. Na pocieszenie zawsze możesz odpalić Winampa ;)Osoby korzystające już wcześniej z Kaillery na ePSXe i mające skonfigurowany emulator wg naszego poradnika nie muszą prócz ściągnięcia memorek nic dodatkowo robić. Nowe osoby natomiast powinny zapoznać się z tutorialem do gry sieciwej i dokładnie zastosować do wszystkich jego punktów.
Gdy już konfiguracja emulatora będzie wam znana to aby ułatwić sobie życie i uniknąć ciągłej zmiany memorek w zależności od gry, w którą chcemy pograć warto zapoznać się z bardzo przydatnym programem jakim jest ePSXeCutor.

Uwaga!– Podczas gry w Dead or Alive, przy próbie wykonania rzutu pojawia się dziwny bug. Rozwiązanie tego problemu znajduje się tutaj.
– W Bloody Roar 2 należy ręcznie załadować stan gry z memorki (Menu gry -> Options -> Memory Card -> Load Memory Card Slot 1)