Strona główna | Forum | Discord
Honmaru.pl
Dział

Tekken 3: Historia turnieju i profile postaci

logo Tekken 3Drugi turniej o tytuł Króla Żelaznej Pięści dobiegał końca. Do Jun doszła wreszcie, odsuwana przez rozsądek myśl, że nadnaturalne siły, które prezentuje Kazuya, pochodzą od Devila. Dla niej jednak było już za późno, została porwana przez tajemniczą siłę, której nie mogła się przeciwstawić. Kilka dni później odbyła się finałowa walka drugiego turnieju, w której spotkali się, podobnie jak w pierwszym, Heihachi i Kazuya. Ojciec i syn starli się w pojedynku, który miał wyłonić prawdziwego zwycięzcę i władcę korporacji Mishima Financial Empire. Silniejszy i bardziej doświadczony Heihachi pokonał syna i zrzucił jego ciało do krateru wulkanu.
Podczas gdy martwy Kazuya płonął, przed Jun pojawił się Devil, chcąc się wedrzeć do jej ciała, które nosiło w sobie nowe życie. Po desperackiej walce o przyszłość swojego syna, Jun, pokonuje Devila i ucieka do odległej prowincji Yakushima, aby w ciszy i spokoju wychować syna Kazuy'i, Jina.

Tymczasem Heihachi odzyskując władzę nad korporacją, postanowił powiększyć swoje wpływy. Utworzył, więc prywatną armię 'Tekkenshu', składającą się z gotowych na wszystko najemników, których wrzucił wszędzie tam, gdzie trwała wojna. Stopniowo, wkupiając się w łaski przywódców świata, Heihachi zdobywał władzę nad światem.

Minęło 15 lat i Jin Kazama ma teraz 15 lat.

Odział najemników Heihachiego ochrania w Ameryce wykopaliska archeologiczne. Niespodziewanie naukowcy odkrywają nieznaną formę życia. Heihachi nakazuje pojmać stworzenie i zaraz po tym traci kontakt z Tekkenshu. Na miejscu wykopalisk odnajduje tylko martwe ciała swoich pracowników.
Heihachi postanawia schwytać boga walki. W tym celu organizuje poszukiwania.
Tymczasem po świecie znikają mistrzowie sztuk walki. Jun Kazama instynktownie czuje tajemniczą moc, która nieubłaganie zbliża się z oddali. Godząc się z przeznaczeniem, opowiada Jinowi wszystko o jego pochodzeniu. Gdyby coś złego się jej przytrafiło, Jin ma udać się do dziadka Heihachiego, który napewno zaopiekuje się odnalezionym wnukiem.
Przeczucie Jun sprawdza się - oto pewnej burzliwej nocy nadchodzi bóg walki. Jin staje mu na przeciw, lecz po ciosie Touchina traci przytomność. Gdy się budzi po matce nie ma śladu, zaś po ich domu zostały tylko popioły.
Postępując zgodnie z instrukcjami matki, udaje się Heihachiego. Przygotowując się do zemsty, rozpoczyna ciężki trening Mishima Karate. Tymczasem Heihachi dalej realizuje swój plan - aby schwytać Toushina decyduje się zorganizować Turniej Żelaznej Pięści 3.

4 lata później w 19 urodziny Jina Kazamy rozpoczyna się Trzeci Turniej o tytuł Króla Żelaznej Pięści.


Tekken 3 postacie - informacje i opisy

T3 postacie
Jin Kazama | Forest Law | Nina Williams | Hwoarang | Eddy Gordo
Paul Phoenix | King | Lei Wulong | Ling Xiaoyu | Yoshimitsu
Dr Bosconovitch | Bryan Fury | Kuma | Panda | Heihachi Mishima
Ogre | True Ogre | Julia Chang | Gun Jack | Mokujin
Tiger Jackson | Anna Williams

   Imię i Nazwisko: Jin Kazama
Pochodzenie: Japonia
Styl Walki: Styl Mishima Karate i styl samoobrony Kazama
Wiek i Typ Krwi: 19, AB
Wzrost i Waga: 180 cm - 75 kg
Zawód: Sztuki Walki
Hobby: Leśne kąpiele
Co Lubi: Przepisy Matki
Czego Nie Lubi: Oszukiwać innych

Mając 15 lat, Jin dowiedział się że jest synem Kazuyi Mishimy. W tym samym czasie traci swoją matkę Jun Kazama. Jin cięzko trenuje pod surowym okiem Heihachiego każdego dnia mając na celu pokonanie Boga Walki, odpowiedzialnego za śmierć jego matki. Heihachi nie był tylko jego dziadkiem ale również jego prawdziwym nauczycielem.

Cztery lata minęły. Jin opanował styl Kazama opartym na Judo i styl Mishima opartym na karate.


do góry

   Imię i Nazwisko: Forest Law
Pochodzenie: Ameryka
Styl Walki: Sztuki Walki
Wiek i Typ Krwi: 25 - B
Wzrost i Waga: 177 cm, 66 kg
Zawód: Drugi mistrz "szkoły Marshalla"
Hobby: Zakupy
Co Lubi: Karty kredytowe (zapłacił wpisowe za Paula na turniej i rachunki za benzynę).
Czego Nie Lubi: Jazdy na tylnym siedzeniu na motorze Paula (jazda Paula przeraża go).

Forest Law jest synem Marshalla Law. Trenuje sam w szkole swojego ojca, ale wszelkie zawody spoza jego grupy są dla niego zakazane przez jego ojca. Co 3 miesiące odwiedzał ich Paul Phoenix aby walczyć z Marshallem. Podczas wizyty Paul, nie zastaje Marshalla który pojechał na budowę nowej szkoły, więc zaprasza Foresta do wspólnego treningu mając nadzieję, że przekona go do udziału w trzecim turnieju.


Pomimo zakazu ojca, Paul schlebia Forestowi że jest bardziej utalentowany od swojego ojca. Trochę zmartwiony, Forest chce się sprawdzić a to jest dobra szansa aby się sprawdzić i zobaczyć czy jest się na tyle dobrym aby być godnym odziedziczenia szkoły po swoim ojcu. Wbrew zakazom ojca, Forest postanawia wziąć udział w turnieju. Kiedy Marshall wraca do domu znajduje notatkę zostawioną przez Paula, po jej przeczytaniu wpada w furię.
"On ukradł mi syna!"


do góry

   Imię i Nazwisko: Nina Williams
Pochodzenie: Irlandia
Styl Walki: Aikido & Bone Martial Arts
Wiek, Typ Krwi: 22, Zmieniona na A podczas zimnego snu
Wzrost i Waga: 161 cm, 49 kg
Zawód: Zabójca
Hobby: Odtwarzanie wspomnień
Co Lubi: Nie pamięta (może herbatę z mlekiem)
Czego Nie Lubi: Nie pamięta (może Anny)

Nina nauczyła się technik zabijania od swego ojca a Aikido od swej matki. Teraz jako mistrz Aikido i technik zabijania (bazuje na stylu walki Bone), zostaje wysłana aby zabić Heihachi Mishimę. Podczas drugiego turnieju, jej zadaniem jest wyeliminowanie Kazuyi, ale walka z jej siostrą Anną zapobiega temu. Na końcu turnieju Nina również zawodzi w zabiciu Kazuyi.
Zostaje złapana przez ludzi Kazuyi I zmuszona do testów jako obiekt w badaniach kriogenicznych. Piętnaście lat później zostaje ocucona mocą Ogra i zaprogramowana niczym robot do zabicia Jina Kazamy, syna Kazuyi i wnuka Heihachiego.


do góry

   Imię i Nazwisko: Hwoarang
Pochodzenie: Korea
Styl Walki: Tae Kwon Do
Wiek i Typ Krwi: 19 - O
Wzrost i Waga: 181 cm, 68 kg
Zawód: Uliczny chuligan, kadet w armii
Hobby: Żeglowanie
Co Lubi: Rock and roll, walki
Czego Nie Lubi: Stylu karate Mishima, Jina Kazamy

Jako student Baeka, Hwoarang jest entuzjastą Tae Kwan Do. Jest także przywódcą nieuczciwego gangu ulicznego obstawiając walki. Na początku udają biednych wojowników aby wzbudzić u przeciwników fałszywe poczucie bezpieczeństwa, żeby więcej stawiali na walkę. W ostatniej walce Hwoarang sam pokonał wszystkich. Nikt nie wie na co on wydaje pieniądze, ale jak co to do tej pory nie przegrał żadnej walki.
Pewnego dnia przybywają do jego miasta ludzie z Mishima. Myśląc że będą oni łatwą ofiarą, Hwoarang bardzo gładko ich oszukuje. Ale na przeciw Hwoaranga staje Jin Kazama. Ich walka nie dochodzi do końca i Hwoarang musi zaakceptować "remis" po raz pierwszy.
Hwoarang powrócił do szkoły i opowiedział wszystko swojemu nauczycielowi Baekowi, o tym upokarzającym doświadczeniu. Wiedział że Kazama użył stylu walki Mishima, niepocieszony tym obrotem sprawy Hwoarang postanawia osiągnąć lepsze ja.
Hwoarang bierze udział w trzecim turnieju aby zabić Ogra i pomścić śmierć Baek'a ale także po to aby udowodnić że ten remis z Jinem to był fuks.


do góry

   Imię i Nazwisko: Eddy Gordo
Pochodzenie: Brazylia
Styl Walki: Capoeira
Wiek i Typ Krwi: 27 - B
Wzrost i Waga: 188 cm, 75 kg
Zawód: nie ma
Hobby: Trenowanie aby zostać przywódcą
Co Lubi: Siłę
Czego Nie Lubi: Słabości

Eddy pochodzi z jednej z najbogatszych rodzin w Brazylii. Sławny w swoim rodzinnym mieście za swą dobroć i łagodną osobowość, został przygotowany do przejęcia interesów po śmierci jego ojca. Gdy Eddy ma 19 lat znajduje swojego ojca śmiertelnie rannego, który próbował unicestwić syndykat narkotykowy niszczący jego kraj. Kiedy miał wystarczającą ilość dowodów na działalność syndykatu zostaje zaatakowany. Mówi swojemu synowi na łożu śmierci, "Teraz nie jest odpowiedni czas na walkę. Weź winę za moją śmierć na siebie i ukryj się w więzieniu".
Życie Eddiego przewróciło się do góry nogami. Ze studenta i szanowanego człowieka z najbogatszej rodziny do pospolitego kryminalisty. Dla niego pobyt w więzieniu był piekłem. Myśląc o swojej bezsilności, nie mógł nic zrobić poza codziennym płaczem, przeklinając organizację która zamordowała jego ojca. Pewnego dnia podczas zamieszek w więzieniu, Eddy zobaczył coś dziwnego, starego człowieka z potężną siłą walki. Zafascynowany tą siłą, Eddy pyta staruszka co to była za technika. Odpowiedź była "Capoeira". Wszystko o czym mógł teraz myśleć Eddy to jak nauczyć sie tej "siły", więc zaczął trenować codziennie pod czujnym okiem staruszka.
Eddy był w więzieniu 8 lat. Po mistrzowsku opanował styl Capoeira i po wyjściu zaczął szukać zemsty na mordercach swojego ojca.
Kiedy wyszedł usłyszał o Turnieju Króla Żelaznej Pięści. Zdecydował się wziąć udział w turnieju z myślą o wykorzystaniu Mishima Zaibatsu w zemście na mordercach jego ojca.


do góry

   Imię i Nazwisko: Paul Phoenix
Pochodzenie: Stany Zjednoczone
Styl Walki: Sztuki walki bazujące na Judo
Wiek i Typ Krwi: 46, O
Wzrost i Waga: 187 cm - 81 kg
Zawód: Ochroniarz i uliczny wojownik
Hobby: Motory i trening
Co Lubi: Pizzę i zapach benzyny
Czego Nie Lubi: Japońskich autostrad

Idolem dorastającego Paula był "Bear Killer Willy Williams", i to z jego powodu stał się najbardziej popularnym zawodnikiem na świecie. Podczas Pierwszego Turnieju Króla Żelaznej Pięści walczył z Kazuyą, którego uznał za swojego rywala. Niestety przegrał finałową rundę i teraz przystępuje jeszcze raz aby udowodnić sobie że jest mistrzem.
Pech go nie opuszczał, spóźnił się na Drugi Turniej Króla Żelaznej Pięści z powodu korku ulicznego.
W ciągu ostatnich piętnastu lat Paul ciężko trenował aby zaspokoić swoje pragnienia stania się największym mistrzem...


do góry

   Imię i Nazwisko: King
Pochodzenie: Meksyk
Styl Walki: Wrestler
Wiek i Typ Krwi: 28, A
Wzrost i Waga: 200 cm - 90 kg
Zawód: Zarządzanie sierocińcem i zawodowy wrestler
Hobby: Rozweselanie dzieci
Co Lubi: Pić piwo z Armor Kingiem po zwycięstwie
Czego Nie Lubi: Płaczu dzieci

James King, pierwszy człowiek który ukrywał się pod maską leoparda i nosił przydomek King, został zabity w niejasnych okolicznościach. Dzięki występowi podczas drugiego turnieju o tytuł Króla Żelaznej Pięści zebrał wystarczającą sumę pieniędzy, aby wybudować sierociniec. Największe marzenie Jamesa spełniło się. Wieści o śmierci Kinga szybko dotarły do sierocińca. Jeden z dorastających w nim chłopców postanowił wypełnić miejsce pozostawione przez Kinga. Założył maskę i wziął na siebie rolę następcy, aby ocalić honor swojego nauczyciela i sierociniec. Miał wtedy 24 lata.
Nowy King jedynie obserwował swojego nauczyciela i nie był przygotowany do tego, aby zastąpić legendarnego wrestlera. Armor King, dawny rywal i przyjaciel Kinga, wiedział kto był odpowiedzialny za śmierć założyciela sierocińca. Poczuł się zobowiązany, aby przygotować następcę Kinga do wypełnienia słusznej zemsty. Minęły cztery lata zanim następca Kinga został dobrze wyszkolonym wrestlerem. Armor King uznał, że już pora, aby powiedzieć swojemu uczniowi, że bóg walki jest odpowiedzialny za śmierć oryginalnego Kinga. Zalał się łzami opowiadając tą budzącą zgrozę historię. King wie już co jest jego celem w życiu. Udaje się na trzeci turniej o tytuł Króla Żelaznej Pięści, aby pomścić śmierć mentora w imieniu swoim i Armor Kinga.


do góry

   Imię i Nazwisko: Lei Wulong
Pochodzenie: Chiny
Styl Walki: Pięć stylów chińskiej sztuki walki
Wiek i Typ Krwi: 45, A
Wzrost i Waga: 175 cm - 65 kg
Zawód: Policjant
Hobby: Filmy, drzemki
Co Lubi: Produkty Sony
Czego Nie Lubi: Przestępstw, złoczyńców

Całkowicie pokonał Bruce'a Irvina podczas poprzedniego turnieju o tytuł Króla Żelaznej Pięści, ale przestępcy udało się uciec. Po zakończeniu turnieju Lei dowiedział się, że samolot z Brucem na pokładzie rozbił się. Dotarły do niego plotki mówiące, że to ludzie Kazuyi uciszyli boksera. Lei nie bardzo wierzył w te plotki. Był przekonany, że Bruce nie zginął, a wypadek był upozorowany.
Od tego czasu Lei Wulong zamknął wiele międzynarodowych spraw kryminalnych. Przez 18 lat niewiele się postarzał i wcale nie wyglądał na swoje 45 lat. Wszyscy nazywali go supergliną, a przestępcze organizacje na dźwięk tego przezwiska drżały ze strachu.
W międzyczasie detektyw zajmował się sprawą tajemniczych zaginięć szanowanych wojowników na całym świecie. Pewnego dnia odwiedził go Heihachi Mishima, właściciel Mishima Zaibatsu i zapytał, czy nie zechciałby wziąć udziału w trzecim turnieju o tytuł Króla Żelaznej Pięści. Lei nie znał powodów, dla których Heihachi zaproponował mu udział w imprezie. Po krótkim namyśle zdecydował się wziąć udział w nadchodzącym turnieju. Heihachi Mishima na pytanie o powody, odpowiedział: "Przekonasz się, kiedy weźmiesz w nim udział".


do góry

Imię i Nazwisko: Ling Xiaoyu
Pochodzenie: Chiny
Styl Walki: Chińska sztuka walki oparta na Hakke Sho oraz Hika Ken
Wiek i Typ Krwi: 16, A
Wzrost i Waga: 157 cm - 42 kg
Zawód: Uczennica i opiekunka Pandy
Hobby: Podróże i odwiedzanie parków rozrywki
Co Lubi: Chińskie racuchy gotowane na parze i kaczkę po pekińsku
Czego Nie Lubi: Nauczycieli matematyki

Ling Xiaoyu kocha zabawę i parki rozrywki. Marzy, że kiedy dorośnie, wybuduje idealny park rozrywki w Chinach.
Pomimo młodego wieku i niewielkiego wzrostu, Ling jest utalentowaną wojowniczką. Wielu ludzi jest przekonanych, że gdyby była bardziej poważna, mogłaby być naprawdę doskonała. Dowiedziała się jak potężną i bogatą organizacją jest Mishima Zaibatsu. Chce przekonać jej szefa, Heihachiego Mishimę, do urzeczywistnienia jej marzeń.
Podczas wakacji z rodziną w Hong Kongu, Ling wypatrzyła jacht należący do Mishima Zaibatsu. Ukryła się na nim, ale Heihachiego nie było na pokładzie. Jak tylko jacht wypłynął na morze, ludzie Mishimy odkryli obecność intruza. Poinformowali o tym fakcie Heihachiego.
Jacht przybył do Japonii. Heihachi po wejściu na jego pokład zauważył swoich ludzi pobitych i leżących bez ruchu. Zupełnie jakby przez jacht przeszedł huragan. Ling pojawiła się przed starym Mishimą. Heihachi był zdziwiony, że ta mała dziewczynka pokonała jego wszystkich ludzi.
Wysłuchał prośby Ling i obiecał jej, że gdy wygra turniej, zbuduje jej park o jakim marzy. Ling przystała na warunki Heihachiego i bierze udział w trzecim turnieju o tytuł Króla Żelaznej Pięści.


do góry

Imię i Nazwisko: Yoshimitsu
Pochodzenie: niewiadomo
Styl Walki: Manji Ninja
Wiek i Typ Krwi: nieznany, 0
Wzrost i Waga: 178 cm - 63 kg
Zawód: Przywódca bandy złodziei Manji
Hobby: Oglądanie sumo, surfowanie po internecie
Co Lubi: Automaty do gry Shinjuku
Czego Nie Lubi: Złych ludzi i niewychowanych graczy

Dr. Boskonovitch, przyjaciel Yoshimitsu, skonstruował machinę do hibernowania ludzi w ramach projektu "chłodny sen". Opracowana przez niego technologia stworzona została z myślą o zachowaniu w nienaruszonym stanie ciała jego córki, która nagle odeszła ze świata żywych. Yoshimitsu wciąż zdobywał fundusze na wspieranie badań Boskonovitcha, a jako lider klanu Manji pomagał biednym i pokrzywdzonym. Yoshimitsu odwiedził naukowca w jego laboratorium, jak tylko dowiedział się o tajemniczych zniknięciach wojowników na całym świecie. Był zdziwiony, gdy zobaczył doktora cierpiącego na skutek tajemniczego wirusa.
Yoshimitsu domyślał się, że Boskonovitch nabawił się tej nieznanej choroby podczas laboratoryjnych eksperymentów nad maszyną do hibernacji. Naukowiec oznajmił, że potrzebuje krwi boga walki, aby zakończyć badania nad przywróceniem życia swojej córce i znaleźć szczepionkę przeciwko chorobie. Zobowiązany wobec swojego przyjaciela za ocalenie życia, Yoshimitsu decyduje się na udział w trzecim turnieju o tytuł Króla Żelaznej Pięści.
Oprócz zadania, jakie Yoshimitsu ma do wykonania, nadal chce pomagać biednym i potrzebującym. Jeżeli pokona boga walki i zdobędzie jego krew, doktor Boskonovitch będzie mógł dokończyć badania nad przywróceniem życia swojej córce, zmarłej podczas jego eksperemntów związanych z projektem "chłodny sen". Podczas trwania trzeciego turnieju o tytuł Króla Żelaznej Pięści jego głównym celem jest Ogre.


do góry

Imię i Nazwisko: Dr Bosconovitch
Pochodzenie: Rosja
Styl Walki:niewiadomo
Wiek i Typ Krwi: niewiadomo
Wzrost i Waga: niewiadomo
Zawód: niewiadomo
Hobby: niewiadomo
Co Lubi: niewiadomo
Czego Nie Lubi: niewiadomo

Dr Bosconovitch cierpi na wyniszczającą jego organizm chorobę, która prawie całkowicie odebrała mu władzę w nogach. Pomimo tego wciąż pracuje dla wojska i ma wiele rewolucyjnych osiągnięć w swojej pracy nad robotami Jack.

W drugim turnieju Dr Bosconovitch zostaje porwany przez Kazuyę i zmuszony do pracy dla niego. Jednym z wielu prac było przebudowanie jednostek Prototype Jack. Bosconovitch został później uratowany przez Yoshimitsu. Między nimi była unikalna więź. Dr Bosconovitch zrobił cybernetyczne ramię dla Yoshimitsu, gdy ten stracił je w pułapce laserowej podczas misji.
W trzecim turnieju Dr Bosconovitch desperacko poszukuje krwi Ogra, która jest jedynym ratunkiem na uratowanie życia jego córki. Ona jest w ciężkim stanie, a krew Ogra i jej moc są jedyną szansą aby ją uratować. Aktualnie przechowuje ją gotową do operacji w jednej z komór hibernacyjnych w których przez 15 lat były przechowywane Nina i Anna. Życie córki leży w jego rękach. Musi działać szybko lub straci swoją córkę na zawsze.


do góry

Imię i Nazwisko: Bryan Fury
Pochodzenie: Stany Zjednoczone
Styl Walki: Kickboxing
Wiek i Typ Krwi: 29, AB
Wzrost i Waga: 186 cm - 80 kg
Zawód: Były policjant
Hobby: Zbieranie zapalniczek
Co Lubi: Swoją fryzurę, samotność i spodnie ze skóry węża
Czego Nie Lubi: Światła słonecznego

Bryan Fury został zabity w Hong Kongu podczas strzelaniny przez międzynarodowego oficera policji. Zamiast go pochować, zabrano jego zwłoki do Dr Abela który go ożywił.

Ten 88 letni naukowiec był sławny w podziemiu światka naukowego, ale jego badania zawsze przegrywały z Dr Boskonovitchem.

W końcu był przy końcowym etapie swojego projektu "armii cyborgów". Abel myślał że doskonały cyborg powinien mieć trwały mechanizm Dr Boskonovitcha i ożywił ciało Bryana aby ten zabrał dane mózgu Boskonovitcha.
W swoim życiu Bryan był zdolnym detektywem, ale krążyły pogłoski że Lei Wulong odkrył jego powiązania z handlarzami narkotyków. Bryan podąża na Trzeci Turniej Króla Żelaznej Pięści mając na celu Yoshimitsu, bliskiego przyjaciela Dr Boskonovitcha.


do góry

Imię i Nazwisko: Kuma
Pochodzenie: niewiadomo
Styl Walki: Niedźwiedzi styl walki
Wiek i Typ Krwi: 8, niewiadomo
Wzrost i Waga: 280 cm, 210 kg
Zawód: Ochroniarz Heihachiego
Hobby: Trening, smażenie łososiav
Co Lubi: Oglądać TV, Heihachiego, Pandę
Czego Nie Lubi: 14 calowego czarno-białego TV, Paula Phoenixa

Kuma 2 jest synem oryginalnej Kumy i pozostaje zwierzakiem Heihachiego. Ta Kuma jest mądrzejsza od swojego ojca i jest dobrym ochroniarzem Heihachiego. Pewnego dnia podczas oglądania telewizji, zrywa się ze złością na widok Paula Phoenixa. Od tego dnia Kuma zaczyna trenować aby pokonać Paula w walce. Kuma potajemnie kocha się w Pandzie.


do góry

Imię i Nazwisko: Panda
Pochodzenie: niewiadomo
Styl Walki: Niedźwiedzi styl walki
Wiek i Typ Krwi: 7, nieznana
Wzrost i Waga: 277 cm - 200 kg
Zawód: Ochroniarz Ling
Hobby: niewiadomo
Co Lubi: Ling Xiaoyu
Czego Nie Lubi: Kumy

Ling Xiaoyu, przygotowując się do trzeciego turnieju o tytuł Króla Żelaznej Pięści, przeniosła się do college'u przy Mishima Zaibatsu w Japonii.

Heihachi Mishima obawiał się trochę o bezpieczeństwo Ling i zaproponował jej ochronę. Do ochrony wyznaczył Pandę, którą wcześniej dobrze wyszkolił i nauczył zaawansowanego niedźwiedziego stylu walki, tego samego, którym posługuje się Kuma.
Tym sposobem Panda została ochroniarzem Ling na czas trwania turnieju. Razem z nią uczęszcza do tego samego college'u. Podobno Kuma jest potajemnie zakochany w Pandzie. Chociaż Kuma jest dla niej bardzo miły, Panda nie lubi go i udaje twardą sztukę.


do góry

Imię i Nazwisko: Heihachi Mishima
Pochodzenie: Japoni
Styl Walki: Mishima Karate
Wiek i Typ Krwi: 73 - B
Wzrost i Waga: 179 cm, 80 kg
Zawód: Przywódca Imperium Finansowego Mishima
Hobby: Medytacja, kąpiel, kolekcjonowanie geta (japońskich sandałów)
Co Lubi: Rządzić światem
Czego Nie Lubi: niewiadomo

Po odzyskaniu Imperium Finansowego Mishima i odkryciu Boga Walki, został odwiedzony przez swojego dawno straconego wnuka Jina Kazama. Słysząc o tym co się stało z jego matką Jun, Heihachi domyślił się że to Ogr pochłaniał najsilniejsze dusze innych. Heihachi trenował Jina, którego dusza daleko przewyższyła dusze Jun i Kazuyi i aby użyć go do zwabienia Ogra.
Kiedy Jin skończyl 19 lat, Heihachi zorganizował 3 Turniej Króla Żelaznej Pięści. W tym samym czasie zauważył że Jin posiadł tą samą niebezpieczną moc co Kazuya. Heihachi decyduje sie pozbyć Jina po tym jak zwabi na turniej Boga Walki, aby zapobiec jego nieuniknionemu przeznaczeniu.


do góry

Imię i Nazwisko: Ogre
Pochodzenie: niewiadomo
Styl Walki: niewiadomo
Wiek i Typ Krwi: niewiadomo
Wzrost i Waga: niewiadomo
Zawód: niewiadomo
Hobby: niewiadomo
Co Lubi: niewiadomo
Czego Nie Lubi: niewiadomo

Legenda głosi że Ogre był potężną bronią zostawiona na ziemi przez obcych miliony lat temu. Został odkryty 15 lat po drugim turnieju, przez Heihachiego Tekken Force w starych indiańskich ruinach. Nagle kontakt został zerwany. Zmartwiony Heihachi pojechał do ruin, żeby zobaczyć co jest źle. Kiedy przybył na miejsce, wszystko co znalazł to ciała martwych żołnierzy. Ogre zabił i zabrał dusze większości najpotężniejszych wojowników na świecie.
Nie wiadomo ilu i kogo zabił. Bóg Walki szukał wszystkich najsilniejszych duchem, tak żeby mógł ich zniszczyć i ukraść ich dusze. Został zwabiony na trzeci turniej duszami najlepszych zawodników a zwłaszcza duszą Jina Kazamy.


do góry

Imię i Nazwisko: True Ogre
Pochodzenie: niewiadomo
Styl Walki: niewiadomo
Wiek i Typ Krwi: niewiadomo
Wzrost i Waga: niewiadomo
Zawód: niewiadomo
Hobby: niewiadomo
Co Lubi: niewiadomo
Czego Nie Lubi: niewiadomo

True Ogre jest prawdziwym obliczem złego Ogra. Jego moc była absolutną a jego zagrożenie jedyne. True Ogre został zwyciężony na ziemi przez Jina Kazama w Trzecim Turnieju Króla Żelaznej Pięści.

Czy zło Ogrów naprawdę odeszło?


do góry

Imię i Nazwisko: Julia Chang
Pochodzenie: Ameryka
Styl Walki: Różne chińskie sztuki walki
Wiek i Typ Krwi: 18 - B
Wzrost i Waga: 165 cm, 54 kg
Zawód: Studentka archeologii
Hobby: Polowanie
Co Lubi: Bizony
Czego Nie Lubi: Imperium Finansowe Mishima

Julia jest dziewczyną studiującą archeologię w plemieniu Michelle. Kiedy była dzieckiem, została porzucona w starych indiańskich ruinach. Michelle ratuję ją i przygarnia jako własne dziecko. Julia kocha Michelle i swoje plemię i trenuje sztuki walki od Michelle aby chronić swojej ojczystej ziemi. Wiosną w 18 urodziny Juli, dochodzi do niej pogłoska że to Bóg Walki jest odpowiedzialny za tajemnicze zniknięcie wszystkich najlepszych wojowników na całym świcie. Bóg Walki pojawia się w legendach opowiadanych przez plemię Juli.
Ludzie z jej plemienia zaczynają się obawiać że naszyjnik Michelle ( klucz to tajemnego skarbu amerykańskich indian ),. który chciał dostać w swoje ręce Heihachi w przeszłości, ma cos wspólnego z tym wydarzeniem. Z powodu narastających aresztowań ludzi z jej plemienia, Michelle pojechała do Japoni aby porozmawiać z Heihachim. Chciała się dowiedzieć dlaczego chciał znaleźć tajemny skarb, ponieważ oczekiwała że będzie w stanie odkryć prawdziwą moc Ogra.

Miechelle wyjechała opuszczając plemię tylko żeby "porozmawiać", ale nigdy nie wróciła. Julia podejrzewa że Heihachi zrobił coś Michelle i decyduje wziąć udział w turnieju aby odnaleźć matkę.


do góry

Imię i Nazwisko: Gun Jack
Pochodzenie: niewiadomo
Styl Walki: Siła stali
Wiek i Typ Krwi: 7 - P (Pluton)
Wzrost i Waga: 220 cm, 170 kg
Zawód: Cel niewiadomy
Hobby: Być ostateczną bronią
Co Lubi: Analiza samego siebie
Czego Nie Lubi: Fabryki odpadów

19 lat temu, Jack-2 uratował małą dziewczynkę o imieniu Jane z wojny bakteriologicznej. Niestety został on zniszczony wkrótce po tym. Jane ma teraz 27 lat i spędziła ostatnie 10 lat na odbudowaniu Jacka-2, ale nie była w stanie odtworzyć jego ludzkiej osobowości. Podczas swoich studiów odkryła tajny projekt prowadzony przez Imperium Finansowe Mishima zwany "Projekt Gun Jack", i zabrała nowego Jacka do Heihachiego aby tam przywrócić mu jego oryginalne charakterystyki.


do góry

Imię i Nazwisko: Mokujin
Pochodzenie: Japonia
Styl Walki: Naśladownie
Wiek i Typ Krwi: ok 2000 lat, nie ma
Wzrost i Waga: 178 cm, 95 kg
Zawód: Kukła treningowa
Hobby: niewiadomo
Co Lubi: niewiadomo
Czego Nie Lubi: niewiadomo

Mokujin jest kukłą treningową zrobioną z dębu mającego 2000 lat. Mokujin był trzymany w muzeum przez długi czas, ale kiedy obudził się Bóg Walki to zyskał on tożsamość i zaczął działać po swojemu. Niektórzy ludzie mówią że jego motywacją była chęć pomocy mistrzom sztuk walk.


do góry

Imię i Nazwisko: Tiger Jackson
Pochodzenie: Brazylia
Styl Walki: Capoeira
Wiek i Typ Krwi: 27, B
Wzrost i Waga: 188 cm, 75 kg
Zawód: niewiadomo
Hobby: Taniec disco
Co Lubi: niewiadomo
Czego Nie Lubi: niewiadomo

Tiger Jackson jest jedynie zmiennym ego Eddiego Gordo. Oni są jedną i tą sama osobą. Prawdziwy miłośnik wszystkich rzeczy z lat 70-tych. Tiger kocha dobry taniec i jest doskonałym tancerzem disco, wykorzystującym swoje umiejętności taneczne i sztuki walki ze śmiertelną precyzją.


do góry

Imię i Nazwisko: Anna Williams
Pochodzenie: Irlandia
Styl Walki: Techniki zabijania, Aikido i sztuka walki bazująca na Bone
Wiek i Typ Krwi: 22, A
Wzrost i Waga: 163 cm - 49 kg
Zawód: Studentka
Hobby: Podróżowanie
Co Lubi: Kawę Expresso i Jerry'ego z bajki Tom & Jerry
Czego Nie Lubi: Niny

Anna jest bliźniaczą siostrą Niny, uczyła się technik Aikido od swojej matki. Jej ojciec zaniedbywał ją przez te wszystkie lata i nigdy jej nie uczył technik zabijania.

Wydaje się że wzięła udział w pierwszym turnieju aby wrócić do swojej siostry, ale ich spotkanie skończyło się bójką.

W drugim turnieju wzięła udział aby zapobiec zabójstwa swojego szefa Heihachiego przez swoją siostrę. 19 lat temu Kazuya zwierzył się z niepokojących wiadomości Annie. Jej siostra Nina była świnką doświadczalną w eksperymencie Dr Boskonovitcha.
Bez względu na to jak bardzo się kłóciły, Anna nie mogła przegapić śpiącej siostry. Jeszcze gorzej ona by się starzała podczas gdy jej siostra była zamrożona w czasie. Ona także poszła do Dr Boskonovitcha i poddała się zamrożeniu. Poprosiła aby ją obudzić zaraz po Ninie.
Wyczuwając obecność zła Boga Walki, obie siostry obudziły się po 19 latach. Anna mając nadzieję na kontynuację rywalizacji w rodzeństwie ze smutkiem stwierdza, że jej siostra straciła całą pamięć. Teraz bardziej od walki, Anna chce pomóc siostrze i zapobiec powtórnemu staniu się Niny zabójczynią.


do góry

Podziękowania dla Tekken Planet