Mortal Kombat II

Dyskusje na temat kultowej Smoczej Serii.

Moderatorzy: Adept, ModTeam

street455
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 30-10-2006, 20:59

Re: Mortal Kombat II

Post autor: street455 »

czesc widze ze macie tu fajne gierki ale interesuje mnie narazie Mortal kombat 2 mam nadzieje ze jest fajnie jeszcze raz dzieki pozdro 4all
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: Mortal Kombat II

Post autor: Aserot »

Czyli street455 jak co to można liczyć na spara online a teraz powrót do tematu czy graliś cie na hacku MK2 Challenger ,a mianowicie iteresuje mnie jakiś dokładny opis zmian jakie zostały wprowadzo w stosunku do rev 3.1. Poza tym że Kintaro to czasami pierwszy zawodnik jak i na Jade i Smoka można trafić :).
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Mortal Kombat II

Post autor: SubZero »

Online (w sumie offline chyba też) grałem tylko w ostatnią oficjalną wersję, czyli 3.1 więc nie wiem jakie są różnice.

[edit]
Różnice powinny być wypisane w samym MAME, tylko trzeba mieć pliczek mameinfo.dat (do ściągnięcia np. na emu-dreams)
Awatar użytkownika
Żółw
Master
Master
Posty: 243
Rejestracja: 24-02-2006, 20:04
Lokalizacja: Wrocław

Re: Mortal Kombat II

Post autor: Żółw »

Dlaczego jak kucnę, to jestem nietykalny? :niepewny: Przeciwnik macha nade mną rękami aż uderzy, czyli w nieskończoność :rotfl:
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: Mortal Kombat II

Post autor: Aserot »

Ale ciągle może tobą rzucić :D.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Mortal Kombat II

Post autor: SubZero »

Rzucić, no i sweep (b+LK), chyba że blokujesz. No i wogóle niskie kopnięcia powinny wchodzić, chyba że grasz z kompem i to jakiś bug :P
Awatar użytkownika
Żółw
Master
Master
Posty: 243
Rejestracja: 24-02-2006, 20:04
Lokalizacja: Wrocław

Re: Mortal Kombat II

Post autor: Żółw »

SubZero pisze: chyba że grasz z kompem i to jakiś bug
No właśnie o tym mówie :]
Gieferg
Beginner
Beginner
Posty: 27
Rejestracja: 25-03-2007, 12:29
Lokalizacja: Dabrowa Górnicza

Re: Mortal Kombat II

Post autor: Gieferg »

A znacie takie fatale? :hyhy:

http://img101.imageshack.us/img101/9523/cageray1uj7.gif
http://img87.imageshack.us/img87/6743/s ... ck1xo1.gif
http://img132.imageshack.us/img132/8752/hat1wv6.gif
http://img132.imageshack.us/img132/1096/jaxrip1ps2.gif
http://img132.imageshack.us/img132/1483/screp1bs7.gif
http://img469.imageshack.us/img469/6713/scrip1xg4.gif
http://img469.imageshack.us/img469/503/ ... iu1tq5.gif
http://img132.imageshack.us/img132/9263/slice1sj2.gif
http://img87.imageshack.us/img87/3989/subwayfun1qk7.gif
http://img87.imageshack.us/img87/2356/s ... ff1qu1.gif

CIEKAWOSTKA z MK2 >>> ciekaw jestem, czy widzieliście w MK2 jedną rzecz. Występowało to coś w wersji Amigowej, jeśli mieliśmy na tyle mało ramu, że konieczne były zmiany dysków przy fatality.
W walce Rayden Vs Shang Tsung należało wykonać Fatlity raydenem, na przemienionym Shang Tsungu (albo odwrotnie, nie jestem pewien). Zamiast kości i wnętrzności wylatywały wtedy z niego sprite'e przedstawiające różne postacie, głównie w formie "grubasów" jakich widać było na fatality Kitany i Shanga. Kiedy w kolejnej walce wybrało się raydena, gra się trochę rypała i zamiast niego widać było jakąś latającą kość, a kiedy się poruszał pojawiały się np wspomniane grubasy, czy też powykrzywiany Kung Lao, ewentualnie jakieś inne dziwne rzeczy. Istniała też możliwośc wykonania tego na innych niż Rayden postaciach, ale niestety były one "niestabilne", gra się po prostu wieszała po paru sekundach, podczas gdy "zmutowanym" Raydenem można było normalnie grać. Kiedy zobaczyłem to po raz pierwsyz myślałem że umrę ze śmiechu :]
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: Mortal Kombat II

Post autor: eq2D »

Gieferg pisze:http://img101.imageshack....cageray1uj7.gif
http://img87.imageshack.u...edshock1xo1.gif
http://img132.imageshack....752/hat1wv6.gif
http://img132.imageshack..../jaxrip1ps2.gif
http://img132.imageshack....3/screp1bs7.gif
http://img469.imageshack....3/scrip1xg4.gif
http://img469.imageshack....tersliu1tq5.gif
http://img132.imageshack....3/slice1sj2.gif
http://img87.imageshack.u...bwayfun1qk7.gif
http://img87.imageshack.u...showoff1qu1.gif
Zajebiste edity i pasują do muzy której właśnie słucham, hehe.

A ja zapodam dość ciekawego buga, sprawdzony na wersji arcade (nie pamiętam który rev). Postać Sub Zero, a przeciwnikiem ktokolwiek. Kiedy dochodzi do fatali - odległość minimalnie dalsza niz podcięcie. Input: f, f, d + LK (bądz HK - skleroza). Sub zamrozi oponenta (przygotowuje go pod "granat") i... tak mozna bez końca. Pewnie w pózniejszych wersjach zostało to wyeliminowane.
Obrazek
Gieferg
Beginner
Beginner
Posty: 27
Rejestracja: 25-03-2007, 12:29
Lokalizacja: Dabrowa Górnicza

Re: Mortal Kombat II

Post autor: Gieferg »

Sub zamrozi oponenta (przygotowuje go pod "granat")
a czasem granat a superzamrożenie to nei są dwa oddzielne fatale? (które można połączyć ale do "granatu" raczej nie jest konieczne zamrożenie ).
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: Mortal Kombat II

Post autor: eq2D »

Nie jest konieczne ale efektywniej wygląda :D
Obrazek
Gieferg
Beginner
Beginner
Posty: 27
Rejestracja: 25-03-2007, 12:29
Lokalizacja: Dabrowa Górnicza

Re: Mortal Kombat II

Post autor: Gieferg »

wyglądać może co najwyżej efektOwniej. Jest dośc spora różnica znaczeniowa między tymi dwoma słowami :P
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: Mortal Kombat II

Post autor: eq2D »

zero sadyzmu w Tobie :D
Obrazek
kralewna
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 21-05-2008, 20:03

mortal kombat 2

Post autor: kralewna »

Mam pytanie dotyczące MK2 na PC, dlaczego nie mogę wykonać fatality liu kangiem, chodzi mi o to fatality, w którym fika i robi uppercuta. Mam Kombinacje i wykonuje ją bardzo szybko, ale nic się nie dzieje. Czy ktoś może mi pomóc?
Awatar użytkownika
kemot722
Grand Master
Grand Master
Posty: 1030
Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
Lokalizacja: 1 kreska zasięgu

Re: Mortal Kombat II

Post autor: kemot722 »

Wiem, że w MK4 jak sie krew wyłączyło krew to mogłeś wstukiwać fatala do śmierci, bo wtedy były nie aktywne. Nie wiem, czy w MK2 jest coś podobnego (nie pamiętam).

Midway Arcade Treasures kupiłem z czasopismem, żeby móc sie cieszyć tą grę bez żadnych DosBoxów i innych FronEndów do starych gier.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mortal Kombat”