SHMUP'S

Dla jednych są sposobem na zabicie wolnego czasu, dla innych hobby, a dla jeszcze kogoś innego rozrywką, bez której nie można się obyć. Gry video i konsole - wszystko na ich temat.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

SHMUP'S

Post autor: eq2D »

Na początek wchodzicie tu i odpalacie muze z DoDonPachi by wczuć się w klimat.

Trochę mnie to zdziwiło, że nie ma żadnego tematu poświęconego strzelankom/shooterom/STG/shmup'som, czy jak je tam sobie nie nazwiecie. Mam nadzieję, że znajdę tu ludzi, którzy będą godnymi rozmówcami ;)

STG zainteresowałem się za czasów pegazusa (niech będzie, że NES'a), a konkretnie to Star Force wgniótł mnie w fotel muzyką i grywalnością. Rozpieprzanie wrogich stateczków ślepo lecących pod mój obstrzał dostarczało mi - jako gówniarzowi - wielkiej satysfakcji, więc wracałem do tego tytułu (i do Exite Bike :P ) kiedy tylko miałem możliwość. Kiedy dorosłem (wow...) jakoś temat STG umknął mi na rzecz 2D figherów od mastahów z SNK ale... po wielu latach przerwy wróciłem do tego najbardziej intensywnego gatunku gier (głownie za sprawą gier z serii Touhou). Tyle gier ile mnie ominęło nie da się zliczyć, ale na szczęście nadrabiam straty i ćwiczę swój refleks.

Na początek STG wypadało by podzilić na :
- horyzontalne - czyli takie w których nasz statek / chara lecą w prawicę (na ogół)
- vertykalne - czyli takie w których nasz statek / chara leci (a zdaża się, że "idzie") go góry (na ogół)

Można także wydzielić grupę zwaną gallery. Nasz stateczek stoi w miejscu i naparza w nadlatujące / grupujące się "cosie" ;)
Następnie można jeszcze rozkategoryzować (jest takie słowo?) STG na trzy pod grupy.

Świetny txt by kowal z emu.makii.pl
clasic - system jest maksymalnie uproszczony i zazwyczaj sprowadza sie do strzałow i bomby, podstawa to zabijanie wiekszych jednostek z chwila gdy pojawiaja sie na ekranie, trzeba podleciec do nich blisko i kasowac zanim oddadza salwe. Te gry to typowe pamieciowki ktore trzeba zakuc na pałe co skad wylatuje i jak blisko mozna podejsc przewaznie pocisk leci tak szybko ze nie ma szans aby zrobic unik jedynie na podstawie obserwacji trzeba wyczuc moment kiedy salwa nastapi i przesunac sie. Pole kolizji naszego statku odpowiada jego 'duszkowi' przy czym czesto ma sie wrazenie ze jest nawet minimalnie wieksze. Trafienie zawsze konczy sie zgonem. Najlepszy przykład seria Areo Fighters i Raiden. Jesli mam byc szczery to ich nie lubie zbytnio własnie z powodu nauki grania ktora sprowadza sie do kucia kazdgo cm mapy na pamieci i znajomosci jednostek ktore sie pojawiaja kolejno. Brak autonamierzania.
shild - nowy styl na dobra sprawe spopularyzowany przez Cave i Guwange ktora była pierwsza gra w ktorej tarcza stała sie podstawa. Tarcza daje chwilowa pełna niesmiertelnosc lub niszczy pociski wroga przed postacia. Strzały wroga leca wolniej niz w clasic ale sam ich układ jest niesamowicie gesty. W niektorych grach postac moze zliczac drobne drasniecia ktore nie koncza sie od razu zgonem. Pole kolizji postaci/statku zazwyczaj jest wierne spritom lub ciut mniejsze. Bron zazwyczaj ma kilka opcji oddawanai strzału np; laser poprzez przytrzymanie. Korronny przykład tego typu gier to Mars Matrix, Giga Wing i Ikaruga
scraping bullets - 'drapanie pociskow' najmłodszy system. Pole kolizji pojazdu/postaci jets znacznie mniejsze od spritow. Spopularyzowało te systemy Cave. Moze niektorzy sie spotkali z okresleniem 'oberwac w plecak' . Chodzi własnie o fakt ze pole kolizji nie obejmuje rak/skrzydeł a jedynie tłow/kadłub zlicza trafienie a plecak to słynny tornister postaci z ESP [tu kowal chyba się rypnoł i prawdopodobnie chodziło mu o Shikigami no Shiro - dop. eq]ktory najwyrazniej był pieta ahillesowa. Przelot blisko pociskow wroga powoduje bonus w postaci nabicia wiekszej ilosci punktow lub zwiekszaniu powera. Może rowniez powodowac zakrzywnie toru ich lotu. Tła w tych grach sa przewaznie pastelowe lub nastawione ma minimalizm. Przez co wiele ciezkokapujacych osob zarzuca im mdłosc i sterylnosc. To wszytsko celowe zabiegi aby nie odciagac i rozpraszac uwagi gracza od pociskow wroga i nie doprowadzac do skaszanienia tła z pierwszym planem.W systemach tych wystepuje czesto autofire lub autonamierzanie albo jedno i drugie. Gracz jest odciazony od strzelania a musi skupic sie na unikach. Przykład Progear No Arashi. W nowszych grach najwyrazniej tory lotu sa obliczane na bierzaco (Shikigami No Shiro2) tak ze wprawny gracz ma szanse nawet w najgorszej zadymnie znalesc droge do przedarcia sie. Gier nie trzeba kuc na pamiec wystarczy 'tylko' miec nerwy ze stali i niestety odpowiedni kontroler umozliwiajacy płynne ruchy o pixel.
Wypadało by także wspomnieć o zjawisku zwanym manic shmup. Najlepiej ducha odda pojęcie "bullet hell".

W temacie STG głównie przodują na rynku Japończycy z takich firm developerskich jak CAVE, Alfa System, czy też nie wypluwające z siebie dużo gier ale po prostu genialne Treasure. I trzeba tu także zaznaczyć, że dzisiejsze STG to jest jest to samo co stary Galaxian, czy też (znakomity i od mistrzów z IREM'a) R-Type. Najlepiej będzie jak obejrzycie filmiki na youtube (linki na dole).

A teraz na zachęte. "mały download"

[hide]__

Shikigami no Shiro to jedna z najlepszych gier z gatunku STG wydanych na PieCa. Link daje Wam tylko i wyłącznie dlatego, że w Polsce nie możliwości legalnego kupna tej gry. Wszystkie trzy części są Japońkimi wersjami. Podziękowania dla jonny5 za upload.

Shikigami no Shiro
Obrazek

Shikigami no Shiro II
Obrazek

DOWNLOAD HIKIGAMI NO SHIRO I & II

Shikigami no Shiro III
Obrazek

DOWNLOAD SHIKIGAMI NO SHIRO III

Radzę mieć porządnego kompa do odpalenia SnS, a w szczególności trójeczki. Miłego strzelania i pamiętajcie o tym, że grę wypadało by usunąć po 24h.

__

Raiden III to jedna z najlepszych gier z gatunku STG wydanych na PieCa. Link daje Wam tylko i wyłącznie dlatego, że w Polsce nie możliwości legalnego kupna tej gry. Jest to oczywiście japońska wersja. Podziękowania dla jonny5 za upload.

Obrazek

Obrazek

Tu także wypada mieć dobrego kompa. Miłego strzelania i pamiętajcie o tym, że grę wypadało by usunąć po 24h.

_

Dark Hell Company STG pack

Demolition Gunner: In Seek and Destroy
Obrazek
Tank Domination
Obrazek
Urban Uprising
Obrazek
Urban Uprising:Dark New World
Obrazek
War Machine Overload
Obrazek
Psyche Metal: The Bleeding
Obrazek

DOWNLOAD

Dzięki jonny5 za upload.

_

Mame32 pack (około 300 shooterków)

DOWNLOAD HERE

Ponownie "dzięki" leci do jonny5 za upload.

_[/hide]

Sądzę, że na razie powinno Wam to starczyć...na jakieś parę lat :D

Na chwilę obecną moje TOP'y

H.

1. Blazing Star - piękna gra na NeoGeo od byłych ludzi z IREM - Yumekobo (to także ci to zrobili KoF Kyo)

2. Darius Gaiden - naprawde smutna gra ;)

3. Hyper Duel - (nie tak znów)stara ale naprawdę jara pozycja!

V.

1. Guwange - jeśli lubujesz się w japońskich klimach MUSISZ w tą grę zagrać!

2. DoDonPachi - magia!

3/a. Blue Wish Ressurection - freeware doujin soft, który wgniata w fotel!

3/b. Kamui - walki z bossami w tej grze nie mają sobie równych!

A na koniec parę linków na youtube :)

Guwange -
DoDonPachi -
Darius Gaiden -
Blazing Star -
Cho Ren Sha 68k -
Touhou 08 Imperishable Night -
Shikigami no Shiro III -
Dodonpachi Dai-ou-jou -
Mushihimesama -
Mushihimesama Futari -
Dragon Blaze -
Ibara -
Ketsui -
Ikaruga -
EspGaluda -

I wiem, że Wam szczena opadnie przy niektórych video.
Jeśli chcecie jakieś "fulle" videosy w rozsądnej jakości - http://www.super-play.co.uk/

Ok... na razie Wam starczy :)
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: SHMUP'S

Post autor: Action »

niepotrzebnie ukryłeś download ;)
Awatar użytkownika
Frizen
Grand Master
Grand Master
Posty: 534
Rejestracja: 12-08-2006, 12:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: SHMUP'S

Post autor: Frizen »

dolanczam sie do uwagi :D
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: SHMUP'S

Post autor: eq2D »

Potrzebnie, potrzebnie... nie lubię leecherstwa. Tym bardziej jak dostaje się jakis stuff za darmo, a powiedzmy sobie szczerze, że znalezienie Shikigami no Shiro II na necie graniczy z cudem.
UltraKnight pisze:dolanczam sie do uwagi :D
No jasne...
Obrazek
Awatar użytkownika
Jo-Jo
Grand Master
Grand Master
Posty: 1458
Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
Lokalizacja: ze wszystkąd

Re: SHMUP'S

Post autor: Jo-Jo »

Hmm....jak narazie, to dla mnie STG = R-Type only ;) ( to oczywiście słowa laika, więc no offense ;) ), no ale po tym co tu przeczytałem, dochodzę do wniosku, że warto powrócić do tego typu gierek :]

EDIT:

Albo mi się wydaje, albo linka do Raiden III gdzieś wcieło :| ....
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death

You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return

https://www.playfire.com/JoJokun
Ren
Friend
Posty: 368
Rejestracja: 11-06-2006, 02:05
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: SHMUP'S

Post autor: Ren »

jakiś czas temu grałem w Ikarugę na DC - GRA MISTRZ!
Awatar użytkownika
K'
Support
Posty: 805
Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
Kontakt:

Re: SHMUP'S

Post autor: K' »

Ren pisze:jakiś czas temu grałem w Ikarugę na DC - GRA MISTRZ!
W Ikarugę można spokojnie pograć na emulatorze (Chankast) jest dosyć sprawnie emulowana i wyciąga odpowiednią ilość klatek nawet na słabszych procesorach. Z scrolowanych shoterów to jeden z moich ulubionych tytułów, także polecam ;)
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: SHMUP'S

Post autor: eq2D »

http://files.filefront.com/RAID3Nrar/;6 ... einfo.html
Link do Raiden III

R-Type? Tu chyba nawet nie ma co komentować. Gra jest wspaniała, ma dobry klimat i całkiem pożądna grafikę. W końcu IREM :)

A co do Ikarugi - wybitna gra, duchowy sequel do Radial Silvergun. Niektórzy mawiają, że nie ma ładniejszego STG ale mnie i tak "boli" te 3D. Sam system jest genialny i trza ruszyć głową także w wielu momentach, a bossowie - jak przystało na prawdziwych bossów - to wielofunkcyjne maszyny do zabijania ale jakoś wole tych z Kamui. Motyw z uciekaniem przed bossem trafił w mój gust w 100% :)

[ Dodano: 20-02-2007, 23:08 ]
Dla zainteresowanych - rececenzja jednego z najlepszych doujin STG. Z perspektywy czasu widzę, że nie doceniłem tej gry ;)

[center]ANGEL, DESTROYER[/center]

Shooter'y to chyba najmniej ambitny gatunek gier. No bo – w sumie – co można ciekawego wymyślić w grach, w których nie chodzi o nic więcej jak tylko wybicie setek (tysięcy?) wrogin jednostek. Czy to nadlatują z góry, czy to z boku – to nie ma znaczenia, bo liczy się tylko nasz stateczek i mega zagłada powodowana namiętnym wciskaniem przycisku odpowiadającego za wyplucie paru pocisków. Gra przygotowana przez Team Device nie rożni się w jakiś szczególny sposób od innych pozycji z tego gatunku. Mamy małą, niewinną (ta...) dziewczynkę, która sama w sobie jest bronią – bronią masowej zagładay. I leci sobie dziewuszka w prawice i niszczy wszystko co spotka na swej dorze. Ot, taki standard. Są oczywiście power up'y, upgrade'y broni (na wzór R-Type można by rzec) i standardowo – bomba, która niszczy wszystko w swym zasięgu. Więc właściwie po co pisać recenzję takiego tytułu? Bo Angel, Destroyer coś w sobie ma...
[center]
Obrazek[/center]

Pierwsze co mnie zaskoczyło to intro do gry, a właściwie animacja statycznych obrazków. Od razu rzuciło mi się w oczy podobieństwo głównej bohaterki do laski, która widziałem w anime "Saiykano". Po chwili zorientowałem się, że to właściwie ta sama "osoba". Więc dostałem w łapki shoot'er na podstawie anime? Jak dla mnie bomba, choć samo anime odrzuciło mnie od siebie już w trakcie oglądania pierwszego odcinka, ale to mało ważne. Więc z wywalonym jęzorem (bo to w końcu shoot'er) daję szybko "New Game" i co widzę? Wybór poziomu trudności, tylko, że nie ma poziomu "Easy". I ponownie bomba, bo poziom trudności "łatwy" po prostu zabija wiele pozycji. Po wybraniu normalnego poziomu gra przeniosła mnie od razu na pole bitwy. I tu zaczyna się właściwa gra. Mała kobitka lata sobie nad miastem (mogę nią sterować – wow) i po chwili dostaje jakieś info o celu (w formie dialogu z japońskimi "krzaczkami"). Kiedy tak sobie nawija z jakimś staruchem ja przyglądam się grafice. Hmm, może nie jest to szczyt możliwości i kunsztu, ale jest bardzo schludna. Budynki wyglądają dość ładnie (widać nawet na nich reklamy), niebo jest całkiem soczyste. Wprost sielanka, o tak, sielanka dla ludzi którzy masturbują się przy anime dla dziewcząt. Zdanie zmieniłem kiedy pierwszy oponent mnie zaatakował, a potem drugi, trzeci itd. Co tu się dzieję?! Przeciwnicy nie wypuszczają jednego "pierda" i czekają na swoją śmierć jak to bywa w innych przedstawicielach tego gatunku (oczywiście nie mam tu na myśli boskie Guwange). Małe stateczki wypluwają z siebie dziesiątki (niektórzy nawet setki) pocisków, które musimy omijać. Dochodzi czasem do tego, że nie patrzymy w ogóle gdzie strzelamy, tylko omijamy pociski wroga! Ludzie z Team Device dali nam do dyspozycji klawisz, który aktywuje – przez wciśnięcie i przytrzymanie – tryb "detail mode" pozwalający na dokładniejsze lawirowanie pomiędzy setkami pocisków. Ale to i tak nic nie daje ^_^. Rozpierdziel jest po prostu boski! Nawet "Giga Wing" nie może się pochwalić taką ilością wrogich pocisków! Zresztą oblukajcie screen'y (tryb normal). Cały ten burdel na ekraniu jest całkiem fajnie pokazany. Nasza bohaterka jest dość mala (co ułatwia w jakiś sposób ucieczke przed pociskami) i dość zręcznie wykonana – podobnie zresztą jak przeciwnicy tylko z tą rożnicy, że oni tacy mali już nie są. Efekty strzałów to głownie, różnokolorowe kulki, co niestety jest jest zbyt zadowalające. Za to efekty świetlne (efekty uzyskane przez DirectX) są po prostu mniamuśne. Miło się patrzy na powiązanie najnowszej technologi (no, prawie najnowszej...) z oldschollową techniką spritów. Do tego wszystkiego w tle przygrywają nam całkiem fajne melodie, które dość szybko wpadają w ucho.
Niestety, grę można ukończyć w niecałą godzinę i nic za to ciekawego nie dostajemy. Wpis na „scoreboard” i koniec. Nie możemy także zagrać z kumplem, bo autorzy nie przewidzieli trybu multiplayer, co moim zdaniem jest wielką wadą. Więc niestety pozycja dla samotnego gracza, który chce się rozerwać przez parędziesiąt minut. Niby ratuje to wyższe poziomy trudności, które potrafią śnić się po nocach (poziom „Hell” to po prostu absurd w czystej postaci), ale mimo wszystko, to jednak gra jest za krótka i nie można prowadzić zespołowej rozpierdziuchy. Więc na jaką ocenę zasługuje „Angel, Destroyer”? Sprawdźcie poniżej, a ja wracam jeszcze do trybu „Hell”, hehe...

[center]Obrazek[/center]


Gatunek: Shoot'er
Developer - Team DEVICE
Wydawca - ???
Rok wydania - 2003
Wymagania minimalne:
Pentium 500
64 MB RAM
karta z min. 8 MB zgodna z DirectX 8.1
260 MB wolnego miejsca
Winda 98/ME/2000/XP

Grafika - 68%
Muzyka - 78%
Grywalność - 88%
Ogółem - 72%

Zalety :
+ mayhem!
+ mega mayhem!
+ i jeszcze większy mayhem!
+ atrakcyjna oprawa A-V
+ boss'owie

Wady :
+ brak multiplayer'a :(
+ za krótka[/center]

[ Dodano: 20-02-2007, 23:21 ]
A tu dla zainteresowanych mały poradnik do Guwange.

[center]Obrazek[/center]

Witam w moim poradniku dla gry Guwange. Z góry zaznaczam, że nie jestem żadnym masterem i nie zaliczyłem pozycji na 1CC (choć mam nadzieję, że już niedługo to nastąpi). Ten poradnik raczej nie powie Wam "jak" perfekcyjnie zaliczyć Guwange, lecz pomoże Wam wystartować i zapoznać się - mniej więcej - z grom.

Na początek trochę o systemie gry. Otóż w Guwange używamy dwóch klawiszów, które są odpowiednio przypasowane do strzału oraz - tak zwanej - bomby. Strzał - jak to w każdej grze STG - używamy to anihilacji przeciwników ochoczo wyskakujących z każdej strony.... "jak to z każdej strony?" ktoś zada pytanie. W Guwange został zastosowany ciekawy patent - kiedy przytrzymamy przycisk odpowiedni za strzał nasza postać zacznie się wolniej - przez to bardziej precyzyjniej - poruszać, a na ekranie pojawi się duch wybranej przez nas postaci, którym także możemy atakować, zbierać itemy, a także... spowalniać pociski przeciwników (w niektórych przypadkach nawet je niwelować). Perfekcyjne opanowanie naszego "ducha" jest kluczem do sukcesu choć... ciągłe jego używanie nie spowoduje, że za pierwszym podejściem zaliczymy grę. Wręcz odwrotnie... Bomby w grze Guwange, to także nie do końca standard - czyści cały ekran. Kiedy użyjemy przycisku odpowiedzialnego za odpalenie "bomby" nasza postać wypluje z siebie ogromny strumień energii, który - pomijając przeciwników - będzie niszczył wrogie pociski nie bacząc przy tym na ukształtowanie terenu. Nic dodać, nic ująć - bomby używamy tylko wtedy kiedy naprawdę pali się nam pod dupą. Jeśli przytrzymamy B możemy kontrolować kierunek strumienia przez odpowiednie wychylenie joy'a.

Mały opis postaci.
[center]- SISIN -
Obrazek
- SISIN - [/center]

Zalety:
- świetny design
- pole rażenia strzał w pionie jest najszersze z wszystkich postaci
- strzały rozchodzą się na boki, kiedy poruszamy się Sisin'em w odpowiednich kierunkach (prawo/lewo)
- strzały ducha mają ogromny power

Wady:
- może to moja wyobraźnia, ale mam wrażenie, że duch wypluwa z siebie wolniej pociski niż pozostałe dwa duchy



[center]- KOSAME -
Obrazek
- KOSAME - [/center]

Zalety:
- najszybciej wypluwa z siebie strzały
- duch Kosame - tak sądzę - najszybciej pruje pociskami
- duch Kosame - tak sądzę - jest najszybszym duchem w grze
- może to coś ze mną... ale wydaje mi się, że ma ona najmniejsza strefę trafienia
- Kosame ma wspaniałe zakończenie :cry2:

Wady:
- pociski Kosame mają najmniejsza sfrefę rażenia (pion)
- pociski Kosame nie rozchodzą się na boki jak u Sisin'a
- to zdecydowanie postać z najmniejszym powerem


[center]- GENSUKE -
Obrazek
- GENSUKE - [/center]

Gensuke to typowy średniak. Skoro Sisin ma power, Kosame speeda to on jest gdzieś pośrodku... ale chwila! Czy jego duch nosi maske Tengu... czy to SAM TENGU? :eye:


TRIKI SCORINGOWE

1. Złote monety otrzymuje kiedy pasek w prawym górnym rogu zostanie zapalony (najlepiej cały).

2. Zwykłych pionków rozwalamy strzałem.

3. Machiny bojowe oraz większych przeciwników rozwalamy duszkiem, by nabić mnożnik.

4. Kiedy pierwszy raz spotykamy pierwszego (oraz trzeciego) bossa walimy w niego duchem i nabijamy mnożnik.

5. Kiedy widzimy, że boss ma mało energii atakujemy go duchem, by nabić mnożnik.

6. Bossów nie uśmiercamy w żadnym wypadku bombą.

7. Chodzimy zawsze po całej planszy (kiedy tylko mamy taką możliwość) i rozwalamy *sobą* beczki.

8. Odkryłem ciekawy motyw przy trzecim bossie. Po pierwsze walimy do niego najszybciej jak sie da, by boss przeszedł w drugą fazę ataków. Kiedy już wybuchnie i zmieni kolor PRZESTAJEMY SZTRZELAĆ! Boss zacznie nas atakować mało skomplikowanym patternem po czym wyskoczą żółte "piłki" która zaznaczą szereg miejsc z którym wylecą pożniej noże. Naszym zadaniem jest rozpieprzenie żółtych "piłek", kiedy już naznaczą pola z których wylecą noże. Kiedy rozpieprzymy "piłki" (duchem) miejsca zmienią w monety, które od razu zbieramy duchem... i tak powtarzamy "bez końca". Szkopuł w tym, że ataki z czasem stają sie co raz trudniejsze (przy każdym bossie tak jest) i omijanie pocisków może stanowić później problem. W bossa nie lutujemy wcale jeśli chcemy nazbierać trochę punktów, choć po dłuższym czasie boss "sam" sie przekręci. Poniżej screen z przykładową "piłką" i zamianą "noży" na kase :)

[center]Obrazek[/center]

9. Nietoperze - które wyskakują w ilości hurtowej na ekran - rozwalamy tylko i wyłącznie strzałem po to by nabić mnożnik i zebrać jaknajwięcej złotych monet.

Mam nadzieję, że trochę Wam to pomogło w nabiciu konkretnych wyników.

Do dodania :
- opis itemow
Obrazek
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: SHMUP'S

Post autor: Aserot »

Eq2D może ten tytuł nie należy do twoich ulubiony ale ja czuje niezwykły sentyment a mianowicie 1942 stary dobry "myśliwiec". Pierwsza cześć tej jakże duże serii gier ukazała się na wszystkie ówczesne sprzęty np: C64. Jest to gra której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Bo jak można było nie zasiąść za sterami tego samolotu i nie zniszczyć sporej ilość wrogich maszyn :).

[center]Obrazek[/center]

Wiem, że dla sporej ilość osób ta gra to po prostu przeżytek grafika i dźwięk z innej epoki. Ale mimo wszystko gdyby nie ona nie mogli byś my się cieszyć tak świetnym tytułem jaki niewątpliwie jest 19XX: The War Against Destiny. Tutaj to już zupełnie inna bajka, duża dynamika, spora ilość wrogów na ekranie, ciekawy desing i w sumie nie najgorszy stopień trudność ( choć pewnie jakiś kozak w shooterach nie jestm ).

[center]Obrazek[/center]


P.S.

Znów troszkę starym hiciorem zapodam, ale ciekawy jestem czy ktoś zna tą grę i jakie macie o nie zdanie. A chodzi mi o Sky Kid's nio to czekam.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: SHMUP'S

Post autor: eq2D »

O... cieszę się, że w końcu znalazł się jeden, który nie zaczął swej przygody z grami od Tekken'a 3 i nie grywa tylko w to co można znaleźć na okładkach kolorowych magazynów. Jeśli chodzi o o wszystkie 19xx - najprościej w świecie mi nie podchodzą. Dlaczego? Może właśnie tej design mi nigdy nie podszedł. System bomb też mnie jakoś odrzucał od siebie, ale... Dla zainteresowanych - 19XX to już całkiem pokaźna seria.

1. 1942
2. 1943 The Battle Of Midway
3. 1941: Counter Attack
4. 19XX: The War Against Destiny
5. 1944: The Loop Master

Z czego The Loop Master nie jest już robiony przez Crapcom/ a przez Raizing'a.
Moim zdaniem najlepiej prezentuje się Counter Attack wydany przez żółto-niebieskich w 1990. Może właśnie dlatego, że design odbiega trochę od reszty gier z serii.

[center]Obrazek[/center]

PS

Sky Kid's? Nie znam. Info proszę :)
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: SHMUP'S

Post autor: Aserot »

[center]Sky Kid[/center]

Gra stworzona przez Namco wydana 1985 na automacie ja jednak miałem okazje grać w ten tytuł na Nesie. Tutaj naszym zadaniem było zniszczenie bazy przeciwnika ( ewentualnie lotniskowiec :) ) zrzucając na niego bombę. Bombę należało zrzucić w sam środek celu by zniszczyć go całkowicie. Oczywiście ładunek najpierw trzeba było zdobyć, był on umieszczony na specjalnych polach ( trzeba było odpowiednio obniżyć lot ). Niestety po podczepieniu ładunku tracimy możliwość uniku ( teraz na przycisku zrzucamy bombę ) a jak wiadomo trzeba dolecieć z nią do celu :). Warto wspomnieć że unik może uratować nas przed rozbiciem jeśli przeciwnik nas trafi. W całym tym wojennym bałaganie możemy poszukać sekretów, które pomogą nam zdobyć troszkę więcej punktów tu coś zestrzelić tam koło czegoś zrobić pętle. Mino lat gierka ta nadal ocieka miodem i razem z bratem wcielamy się w Barona i Max'a z taką samą radością jak za młodych lat :) ( ale sentymetalny jestem ).

[center]Obrazek
screen z wersji SK deluxe (ARC)[/center]

http://www.romnation.net/srv/download/r ... set-1.html ( pod mame )
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: SHMUP'S

Post autor: KRELIAN »

wybitnym znawca tematu nie jestem ale Ikaruge i Gradiusy na ps2 zaliczylem X razy i bawilem sie wysmienicie , typowo skilowy rodzaj gierek :)
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: SHMUP'S

Post autor: eq2D »

KRELIAN pisze:wybitnym znawca tematu nie jestem ale Ikaruge i Gradiusy na ps2 zaliczylem X razy i bawilem sie wysmienicie , typowo skilowy rodzaj gierek
Tzn? 1 CC? Na jednym kredycie?
Obrazek
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: SHMUP'S

Post autor: KRELIAN »

nie inaczej , contra na carcie 99999 in 1 potrafi nauczyc wytrwalosci w dazeniu do celu ;)
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: SHMUP'S

Post autor: eq2D »

No ładnie, ładnie. W shmupsy tylko i wyłącznie gramy na jednym kredycie. Jedynym odstępstwem od tego moze być chęć ujrzenia dalszych boss'ów do których ciezko jest dojść, choć osobiście uwazam, ze trochę to zabija te całe zaskoczenie przy nowych, chorych i coraz bardziej wymyślnych patternach.

[center]Obrazek[/center]

Ostatnio męczę dość ciekawy horizontal - Progear no Arashi. Za grę wzięli się zdecydowani mistrzowie gatunku - CAVE, więc o poziom trudności nie ma się co martwić. Oryginalnie difficulty lvl jest ustawiony na 2 z 8 mozliwych, więc jeśli ktoś rudzi hardcore'owo jazdy - polecam najwyzszy poziom. W grze mamy do wybory dwa główne statki (wolny - wide shot, szybki - focus shot) oraz mozliwość wyboru jednego z trzech support'erów, które takze wpływają na speed naszego samolociku. Standardowo - po przytrzymaniu buttona odpowiedzialnego za strzał - jest tryb focus, a takze i bomba się znajdzie. Gra niestety jest jedną z tych które trza się nauczyć - wszystko atakuje z góry ustalonych pozycji, a jedynym wyjątkiem są tu boss'owie którzy czasami potrafią zaskoczyć jakiś atakiem którego wcześniej nie dane było nam zobaczyć. Grafika jest śliczna! Animacja (w szczególności wybuchów) jest po prostu genialna, a muzyka tez niczego sobie. Polecam sprawdzić ten tytuł (CPS2 - MAME, Kawaks, Nebula...) i przekonać się jak gry mogą być wymagające!

[center]Obrazek[/center]

[ Dodano: 24-05-2007, 13:40 ]
Post skopiowany z simulationstyle, a tłumaczyć mi sie nie chce... no i odstosunkować się od mojego engrisha....nigdy sie go nie uczyłem więc fuck off ;)

So this is my litle thread when ya can find some awesome shmups for PC.
I'm not jonny5 so i dont upload pack's, big games like Shikigami no Shiro, shmups for mame, etc. I only give ya little jewels. Ya ask why? I have 5kB upload speed... And yes... I cant review that games because i never learn english langue so i cant write something that ya can understand
Ahhh... if some game are already here - dont kill me, just ignora that games, ok?
_____________________________________________________________

Obrazek

Today i forund few good shmup's but one of them are... kick my ass! Warning Forever is boss batlle shmup's. When you firs time fight with the boss he is only little shit that can't hurt you.... but when you beat it next level appear and boss have more power and more parts, and next lvl, and next lvl... boss looks like big evangelion mech, bullet patterns are hard (boss have few statistics that grow when you reach new level) and even defend of boss are bigger. I know i'm confusing ya all with my awsome engrish hehe, but looks at the screens and just download it (2, 5 MB)! THIS GAME IS SO WONDERFUL!

And here some shots

http://xs314.xs.to/xs314/07174/capture_ ... 151516.jpg
http://xs314.xs.to/xs314/07174/capture_ ... 151554.jpg
http://xs314.xs.to/xs314/07174/capture_ ... 151645.jpg
http://xs314.xs.to/xs314/07174/capture_ ... 151714.jpg

And YT vid



Originaly i download it witchout music so i put one song from DoDonPachi Dai Ou Jou (boss battle theme) in download archive. This song match for this game like hell! I ya wanna enable it check it in options (i suggest - fade). But if ya wanna put another song replace/delete bmg.ogg and put our own bmg.ogg or bmg.wav in game folder.

And yes... download link
http://files.filefront.com/warning_fore ... einfo.html

Enjoy ppl this little jewel!

Another awesome bmg

_____________________________________________________________

Obrazek

Today we gonna scratch some crazy bullet's pattern's.

"BT is basically a sequel to Excess Fraction. It uses the same system, only now if you don't use the bomb when your scratch meter fills up, it keeps count of the scratches. So top shelf players can ignore the bombing feature and rack up some crazy scratch. Also the graphics got an overhaul, and bosses get quite insane as you can see from the picture."

Yes, the game is veery hard and skratching bullet are so fun. Grraphic are mix 2D and 3D - look very good. One of the best shmup for PC. Better grab it now.

shot

http://xs314.xs.to/xs314/07176/capture_ ... 075845.jpg

download

_____________________________________________________________

Sorry - colors on screenshots are fuck'up - dunno why.
Obrazek

Yup, another classic shmup, remind games from Amiga <3 but with better graphic and really shitty music. One thing are original - you can grap enemies in radar and put few special moves entering a special command. Ya can crush, freeze and other funny shit. For me - good game.

Shots

http://xs314.xs.to/xs314/07176/capture_ ... 081513.jpg
http://xs314.xs.to/xs314/07176/capture_ ... 081517.jpg

And again sorry for fucked up colors. I use irfanview for grab shots. Any help?

download

_____________________________________________________________

Obrazek

Ohhh... What do you think about bullet hell? Ya like it, ha? Ya like crazy bullet patterns?! So what about old sql shmup with solid graphic (bullets looks soo cool) and beautiful bullets patterns? Wanna play it?
For me Flew Fighter are in top 5 best PC shmup. Gameplay are simple - ya have shot, slow button (if press shots are change) and bomb. BUT! This game two modes of play. One - typical shmups levels with crazy boss at the end of level and second mode - something like boss battle. Few difficulty for noobs, master and psychopatic. In hard mode bullet pattern may remind ya CAVE games! This game IS difficult but believe me - YA WANNA PLAY IT! Ahhh... boss battle music theme are soo good!

Shots

http://xs314.xs.to/xs314/07176/cap4ture ... 082942.jpg
http://xs314.xs.to/xs314/07176/cap5ture ... 083047.jpg
http://xs314.xs.to/xs314/07176/capt3ure ... 081322.jpg
http://xs314.xs.to/xs314/07176/capt3ure ... 082757.jpg

download

_____________________________________________________________

Cho Ren Sha 68k

I think i saw it on SS. Ignore it if this uploaded before, ok?

download

_____________________________________________________________

Obrazek

Touhou clon. Ya play ZUN games o NEC-PC98/emulator? Ya like it? How about great clone... even better that original touhou games. Why better? Graphic and music are better. And this have something special - skratch system. Ya just chain skratch for better score. Bullet patters are quit good so download it and beat last boss hehe
Ya may ask "why i may play this shit when i have inperishable night and other new stuff?!". Because it fun and have skratch system. THIS IS DEMO!

shots

http://xs314.xs.to/xs314/07176/capture_ ... 090408.jpg
http://xs314.xs.to/xs314/07176/capture_ ... 090623.jpg
http://xs314.xs.to/xs314/07176/capture_ ... 090920.jpg

download

THANKS TO ARTURIA! HERE YA CAN FIND FULL VERSION!
_____________________________________________________________

Obrazek

Another shmup with skratch system. Maybe is looks like shit but believe me - this game is very fun to play. Have some bloodlines with DonPachi series - have two loops, some patterns are very "looks like DDP" and even sound when you collect stars (score) are the same :) Grab in now because is very good old sql STG!

shots

http://xs314.xs.to/xs314/07176/capture_ ... 093745.jpg
http://xs314.xs.to/xs314/07176/capture_ ... 093834.jpg

download

_____________________________________________________________

Err... no title screen shot because i forgot about it...So watch this:
Obrazek

This is Storm Caliber tournament edition (Holy ? :roll: ). Ya have only one stage and ya must chain your skratch for better score - ya must chain it into big combo. Quite good game for tournaments ya know...

shot

http://xs114.xs.to/xs114/07170/capture_ ... 095846.jpg

download

_____________________________________________________________

Obrazek

Heh... nostalagic... maybe ya play galaxian? Cool galerian shmup but bit out dated, right? So what about good clone with crazy speed and really BULLET HELL?! Very hard game...

shot

Obrazek
if i good remember - this is FIRST stage :\

download

_____________________________________________________________

Obrazek

Outstanding clone of 199XX with space theme but VEEERRRYYY MANIC! Download it now if ya like hard games.

shots

http://xs114.xs.to/xs114/07170/capture_ ... 102045.jpg
http://xs114.xs.to/xs114/07170/capture_ ... 102050.jpg

download

_____________________________________________________________

Obrazek

Classic old school base shmup. Graphic are not to good but this is not a problem - game is very funny. This is CLASSIC shmup - no manic so dont give a bad look on this title.

shot

http://xs114.xs.to/xs114/07170/capture_ ... 102956.jpg

download

_____________________________________________________________

Obrazek

We have some NES player here? If yes i have some cool old school shmup in NES style. Abocardo have place in my heart. This game has shity (for some ppl) graphic / design, good dark music (for me). Ya ship is bit slow and bullet patterns have good speed so dodge it is quite hard. VERY good game.

shots

http://xs114.xs.to/xs114/07170/capture_ ... 112113.jpg
http://xs114.xs.to/xs114/07170/capture_ ... 112325.jpg

download

_____________________________________________________________

no title screen shot.
Obrazek

shots from "oficial" site. this game dont run on my shity PC. I download /upload/play in my sis house and is quit good...

http://xs114.xs.to/xs114/07170/03_l.gif
http://xs114.xs.to/xs114/07170/04_l.gif

Is horizontal very manic shmup with cool charge weapon / shield that can capture / erase enemy bullets. When i play on my sis PC i see that game is very hard (i cant play on keyboard) and very funny so upload it...

download

_____________________________________________________________

And here is it... Final Force - the second best shmup in my opinion for PC (first is lovely Blue Wish Ressurection - fuck Shikigami no Shiro! Sorry Cody hehehe). I dont wrote anything about this game - ya must play it youselt. i only tell this -> if ya love mayhem on the screen ya must download it right now! I cant give ya shots because thei have different colors (dunno why). but... none screen capture can give ya that can give ya actual game! download it!

http://files.filefront.com/Final_Forcer ... einfo.html

_____________________________________________________________



Yay! This is a hentai shmup! so if ya dont have 18+ (21+) DONT DOWNLOAD IT OR I FLAME YA!

"SS has to be the most creative, perhaps bizarre hentai shmup. Choose a location and character from the map, and then take off on a vertical mission to .....well.....blast her clothes off. Yes, you read that right. As you defend against the usual hordes of attackers, pay attention to shooting certain parts of the background to disrobe the character.

Since the game scrolls on it's own, this task can be overwhelming at times, so you are given a "scroll stop" device instead of a bomb as your secondary weapon. This also removes all bullets from the screen. Succeed in "clearing" 100% of the task and you're off to fight a boss, again with the secondary goal in mind of liberating the unmentionables. You can't merge the shmup and hentai elements any closer than this game does. "

download

_____________________________________________________________

This is HENTAI SHMUP SO IF HA DONT HAVE 18+ (21+) DONT DOWNLOAD IT!
Obrazek

"Gunners Broom, when first released in Japan, quickly got into the top 10 Hgame rankings. After playing the game myself for quite awhile (and after replaying the game from scratch because the bug fix patch erases all save files) I can see why the game is that popular.

Gunners Broom is a shooting game. It's sort of like Parodius in that it is a side-wide plane shooting game with cute and wacky enemies flying again and you have to shoot them off. The story is about the world which is created by the elemental forces of fire, earth, wind, water, and plants. The game takes place in a magical island called Mirodia, there the five forces are sealed in crystal balls. An evil scientist breaks the seal of these elements and wants to use these powers to his own advantage, and things start to get havoc. You play the role of a apprentice witch, and you have to help re-seal the forces by flying in your broom and defeat monsters ranging from bats to octopus to dragons to machines.

Although Gunners Broom may look like Parodius, it has many original features that makes the game stand out. First of all, you can change your "gun" in different elemental attack attributes, and some elements are stronger against certain enemies than others (hint: blue indicates the least damage, green the most, red normal). This becomes very important when you deal with bosses. Your shots can also level up which gives you wider ranges and more attack power. Enemies will drop money when you shoot them down and you can use these cash to buy items such as elemental bombs, shields, 1-ups at stores in towns. Also added to this shooter is the RPG element where you get experience points when you take down an enemy and your attack power and item capacity will increase when you level up. In addition there is the AVG content, where between stages you can go around the island and visit towns and places to get information and buy goods.

One good thing about Gunners Broom is that it supports Gamepads, so I don't have to risk destroying my keyboard by repeating pressing the same button a million times (personally, I would NOT play any action game if it doesn't support Gamepads). As a shooter, Gunners Broom has some really damn nice graphics. The multi-scroll background as well as the sprite animation is incredibly smooth, and there is no lagging in the game at all. I didn't expect such good quality in a PC-platform based shooting game. The CGs are of high quality, and the SD characters are cute and well designed. The music is very nice, with voices in all events as well as entertaining and appropiate background music (sorta like Parodius music). However, one thing I have to say about this game is that Gunners Broom is WAY TOO CUTE to be an Hgame. It's more like a cute shooter for girls than a game for adults. It's weird to see SD characters in Hscenes, and I think it's slightly inappropiate for cuteness in the game. I think it will be just as good if Hscenes are taken out. However, this is just a matter of personal taste. Challenge-wise, although you can set the difficulty level, do not underestimate the AI in Gunners Broom. Sometimes I think the game is running too fast and too fast for me to react when there is a lot of enemies flying around with random shots out of my broom as well as bouncing coins all over the screen (even when set to Easy level). It just gets confusing at times, which of course makes you much more vulnerable to getting hit. The last stage will definitely make your eyes go crazy. Also, a total of 5 stages is too little for a shooting game.

Even though it's a very short game (only 5 stages), Gunners Broom overall is a really nicely made and incredibly fun, interesteing, and innovative shooter designed for the PC-platform. It's like a shooter-hybrid-RPG-hybrid-AVG game. There are a lot of nice features of the game that makes Gunners Broom deserves its top-10 ranking. If you do not mind some of the occasional mild Hscenes, I am sure girls will enjoy this game as well due to its cute nature and high quality graphics and gameplay. If interested, you can download a playable demo from Studio B-Room's website."

shots

http://images20.fotosik.pl/312/29e7e9fdb138ef50.jpg
http://images21.fotosik.pl/257/445e6f093ee470b3.jpg
http://images21.fotosik.pl/257/c789ec2f0572516a.jpg

download

_____________________________________________________________

ANOTHER +18 (+21) SO IF YA RE CHILD - DONT TOUCH IT!
Obrazek

"Another release by Abogado Powers... This is a side shooter similar to Gunner's Broom, featuring many of
the cast of D+Vine [Luv].


Story/Game play/System:
The main characters; Hyde and Sakura are reunited with their old friends from the last game by Abogado Powers; D+Vine [Luv]
Some of the characters (all female anyway) have been kidnapped by some really strange enemies. Its up to Sakura and Run (Naria's Daughter...who looks too much like a little boy lol)to fight the baddies and save the girls.(so Hyde can "H" them lol)
Not much of a story, but its better than nothing.

The Game play is part ADV(text based adventure) where Hyde goes around town talking to the different townspeople
and mostly picking up girls. In order to progress in the Action Shooter Part you have to clear certain events in the town.
Like the RPG version there is; the Bar, Trade Center, Mansion, Vagrants area,Hospital and the Hotel.
The Action shooter part is just about the same as Gunner's Broom, but it seems a bit easier. You can pick difficulty modes
from Easy to Hell in this game. (haven't tried the Hell one yet lol) There doesn't seem to be a big difference between the
Easy-Hard modes to me. While in the shooter part you collect gems and sushi(^_^) to gain points.
You are able to do special bomb attacks and have 3 different types of guns; Fire, Window Blast, and Sander. Also since
Run is with you, she can be used as an effective bomb to toss at enemies. Run has some secret bomb blast modes
as well. This game is game pad compatible (something they should have considered with the RPG D+Vine)

Art:
The character style is basically the same as the Rpg, but I've noticed a softer look to the characters than in the previous
game. Also the colors are alot more brilliant in comparison to the dull 256 color look D+Vine [Luv] had.
They all look alot cuter and smaller(girls have way less bust) and Hyde doesn't look as out of it.
During the ADV and Action parts the little sprite characters that show up are in a 3-D rendered format.

Music/Sound:
The music in the game is cute, it sounds like shooter music, pretty much ^_^.
Nothing to rave about however. Sounds are of bombs and gun blasts by enemies and Sakura.
There are some very minimal voices by Sakura during the Shooter part.


Overall/Recommendations:
In a whole the game is pretty fun, nice art and will keep you busy for a little while.
I'd recommend it for D+Vine [Luv] and Shooter fans who'd like to see random pointless "H" pics while blasting baddies(lol)"

This full version. Not Demo but without music so this is rip!

shots

http://images20.fotosik.pl/312/61068b758316ebea.jpg
http://images20.fotosik.pl/312/894a00df9c3a1d66.jpg

download

_____________________________________________________________

Obrazek

yo

amanagi its very cool horizontal, space theme, pseudo 3D shmup with very good power up system. Nothing more nothing less - if ya like old sql games - grab it

http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 181729.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 182350.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 182518.jpg

http://files.filefront.com/amanagirar/; ... einfo.html

_____________________________________________________________

Obrazek

Here is another japan manic vercital stg with three diferent ships to control. funny thing - ya dont have bomb, just a special gauge for use - with diferent effects for ships.

http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 183621.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 183917.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 183726.jpg

http://files.filefront.com/Another_Zero ... einfo.html

_____________________________________________________________

Obrazek

BF is very good vertical manic shmup, but not very hard or too long (only 3 stages). Funny thing - this one is make in ASCII / Enterbrain 2D shmups maker sofware so ya can watch thsi game like "tech demo" hehe. Sad thing - winrar fuck'up names of some files (im in japan sething...) so "demo" (cutscenes) dont work... gomen.

http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 185014.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 185439.jpg

http://files.filefront.com/Beautifil_Wo ... einfo.html

_____________________________________________________________

Obrazek

BIB 2 is small and weird boss battle shmup. Whats weird? Game use windows sounds hehe. If ya dont like it (probably ya dont like it) ya can change it via sound/sound.txt file. And yes - quite chalenging game.

http://xs215.xs.to/xs215/07212/ima12ge003.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07212/1212154.jpg

http://files.filefront.com/BIB2rar/;755 ... einfo.html

_____________________________________________________________

Obrazek

Uhh...

Cloudphobia is horizontal shmup. ya control mech. Ya mission - defend ya base and destroy enemy batlle ship. But... this game is awesome! Graphic are stuning, music are so sweet and gameplay... are almost good like sex! nevermind... download it!



http://files.filefront.com/C_Prar/;7559 ... einfo.html

_____________________________________________________________

Obrazek

Yo

Cyber D (and Cyber D Another Version) is "looks like shit good shmup" with skratch system. When ya skratch ya power meter growing up and when it full ya can destroy enemy bullets. Good game for tournamets cuz this one have cool points system but... check it. And yea... Another Version its something like "more manic version" hehe

http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 191531.jpg

http://files.filefront.com/Cyberdrar/;7 ... einfo.html

_____________________________________________________________

Obrazek

This is not typical manic shmup, old sql shmup or whatever. DDD is something like mix shmup and logical game. I cant (my egglish) explain it but ...hey...! try it! its simple but fun.

http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 192338.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 192431.jpg

http://files.filefront.com/Dan_Da_Danra ... einfo.html

_____________________________________________________________

Obrazek

umm... here is another hntai shmup. is very basic and have litle sense oh humor (one of bosses is pikachu, ya kill ps2 console, etc) but i dont like it. its too simple but maybe someone enjoy it... anyway. another h-shmup, he?

http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 193342.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 193450.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 193959.jpg

http://files.filefront.com/magicpolarar ... einfo.html

_____________________________________________________________

Obrazek

Here is something for all "cute and cute" fans. Ya control litle wich and destroy enemies in many ways. This game have only one stage cuz this one is for aiming for better score. Yup... try it.

http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 192845.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 192919.jpg
http://xs215.xs.to/xs215/07212/capture_ ... 192936.jpg

http://files.filefront.com/Magical_Broo ... einfo.html

_____________________________________________________________

SHOOT HEART

Sorry...no screenshots... but its simple horizontal shmup when ya control 1 of 3 cute manga chicks and shoot some random shit like. Nothing more but its light and funny game.

http://files.filefront.com/shoot_heartr ... einfo.html

_____________________________________________________________

Obrazek

Another excelect vertican manic shmup from japan. Very basic (shot and bomb) but quite hard so its fun.

http://files.filefront.com/vajravanishr ... einfo.html

_____________________________________________________________

Yea... China Vortex... but only demo...If i found full version - i upload it, ok?



http://modifyhosted.filefront.com/7575591/

_____________________________________________________________
Wait for more stuff


If ya enjoyed those jewels please look at this thread and help me collect 1000 points, ok? Thanks...
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry video”