Uzyskanie Decrypted C

Zanim o coś zapytasz przeczytaj dokładnie.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Uzyskanie Decrypted C

Post autor: Action »

Uzyskanie Decrypted C - na przykładzie Garou: MotW

Obrazek
Zamiast ściągać dodatkowego Roma (decrypted C) możemy się sami zając rozkodowaniem grafiki. :P Wystarczy przed załadowaniem zwykłego Roma (set 1) wybrać zakładkę Tools i zaznaczyć Enable save decrypted Cs after loading.

Obrazek
Następnie po załadowaniu Garou: MotW (set 1) w folderze gdzie znajduje się Kawaks pojawi się 9 nowych plików - przeciągnij je na Rom (garou.zip) i w ten sposób uzyskałeś rozkodowana grafikę. :) Aby się nią w pełni nacieszyć odśwież listę Romów a tam wyświetli ci się nowy Rom Garou: Mark of the Wolves (decrypted C) i to właśnie nim będziemy grać na turnieju :)

Tutorial by Action & eq2D
Ostatnio zmieniony 04-02-2009, 18:14 przez Action, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: Uzyskanie Decrypted C

Post autor: eq2D »

Czuć rękę profesionalisty, hehehe.

[ Dodano: 08-07-2007, 05:43 ]
Dodać jeszcze można, że pozyskane pliki można dodać do osobnego archiwum o takiej samej nazwie jak właściwy rom z tym, że dodajemy literkę "n", więc w przypadku Garou było by to "garoun.zip". Zdarza się, że rom trza dodać "nd" ale nie zawracajcie sobie jakoś zbędnie głowy tylko skorzystajcie z poniższej listy która dla Was przygotowałem (posłużyłem się plikiem dat z Nebuli 2.25d). Odpowiednio gra i nazwa zipa z rozkodowaną grafą.

Bang Bead - bngbeadn.zip
Ganryu - ganryun.zip
Garou: Mark of the Wolves - garoun.zip
The King of Fighters '99: Millenium Battle - kof99nd.zip
The King of Fighters 2000 - kof2knd.zip
The King of Fighters 2001 - kof2k1nd.zip
Metal Slug 3 - mslug3nd.zip
Nightmare in the Dark - nitdn.zip
Prehistoric Isle 2 - preisl2n.zip
Strikers 1945 Plus - s1945pn.zip
Sengoku 3 - sngoku3n.zip
Zupapa - zupapan.zip
Metal Slug 4 - mslug4nd.zip
Rage of the Dragons - rotdnd.zip
The King of Fighters 2002 - kof2k2nd.zip
Power Instinct Matrimelee - matrimnd.zip

Z KoF'em 2k3 to nawet nie wiem i nie za bardzo mi też zależy na tej wiedzy :P
Jak się nie mylę (jeśli tak jest to mnie poprawcie) to te rozkodowane pliki powinno się pozyskiwać z "czystych" setów, czyli w przypadku KoF'a 99 to nie będzie to Non Encrypted P, Set 2, Earlier, Prototype tylko czysty The King of Fighters '99: Millenium Battle (kof99.zip). Jeśli zdarzy się tak, że będzie tylko set1 i set2 to korzysta się z tego setu pierwszego. Wiem, że trochę zamieszałem ale mam nadzieję, że to jasne. Dla zainteresowanych wyjaśniam dlaczego - te spakowane, rozkodowane pliki z "n" / "nd" nie są romami samodzielnymi tylko używają tak zwanego "parent rom", który ma wszystkie pliki potrzebne do emulacji (z tym, że w przypadku ww. gier mają one zakodowaną grafę). A skąd te raz "n", a raz "nd"? Przypuszczam, że może chodzić tu o algorytm kodowania, które stosowało SNK Playmore, bo zauważyliście, że to właśnie wszystkie gry wydane przez Koreańczyków właśnie z rozkodowaną grafą mają koncówkę "nd", prawda? :D
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ & Tutorials”