Zmiany w T5

Forum poświęcone piątej odsłonie Tekkena oraz Dark Resurrection.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
Arucardo_1
Grand Master
Grand Master
Posty: 605
Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
Lokalizacja: Toruń/Poznań
Ogrywam: FIFA 11/Tekken 6 (offline)

Zmiany w T5

Post autor: Arucardo_1 »

Piszcie jakie zmiany w T5 w stosunku do poprzednich części (zwłaszcza T4) Wam się podobają a które nie ;)


Ja zaliczam na plus:
- GRAFA
- MUZA
- SYSTEM (crushe rulez :luka: )
- ilość i zróżnicowanie postaci
- balans i design postaci (wielu bluzga akurat na to, ale ja uważam, że i tak jest lepiej niż było :D )
- mniejsza ilość bugów
- plansze
- wybijający elektryk powrócił :)
- customizations
- profile, rangi itd. :)


Nie podoba mi się:
- czerwone obłoczki (co to ma być? krew? :P )
- t+1 u Bryana (momentami irytuje :P )
- kangury itd.
- wygrywanie walk poprzez jedną wybitkę lub dwie
- brak techrolla na ścianie
- dochodzenie do ściany z połowy planszy + juggle "ścianowe" (Bryan)
- "cały" Steve
- W T4 Bryan po wygranej walce, jak rozwalał leb przeciwnikowi i kiedy bylo juz slychac plask miadzonego mozgu mowil "Die!" :P Teraz tego nie ma (chlip :rozpacz: :P )...




Ale i tak że to NAJLEPSZA część Tekkena i najlepsza bijatyka w ogóle. :)
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
Awatar użytkownika
Żółw
Master
Master
Posty: 243
Rejestracja: 24-02-2006, 20:04
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zmiany w T5

Post autor: Żółw »

Podoba mi się: muzyka, grafika, ilość postaci, customize.

Nie podoba mi się: gówniane areny (w T4 były 100 X lepsze), infinity, Paul, Nina i Kuma.
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: Zmiany w T5

Post autor: Aserot »

NA PLUS:
- Customizations jest wporządku ale strasznie ubogi (VF4:evo rules).
- Według mnie areny są lepsze niż w T4.
- Air Throws Marduka i Kinga naprawde wymiatają.
- Powrót wielu klasycznych fighterów.
- Acrade History

NA MINUS:
- Profile i rangi są chyba rozwiązane najgorzej jak się dało (1 memorka = 1 profil) rangi też nie specjalinie się zdobywa (tutaj znów króluje VF:4evo kto grał ten wie o co chodzi)
- Infinity
- Jinpachi i jego stopująch prąd :P.
- Devil Within (już wolałem Tekken Force z T3)
Ostatnio zmieniony 26-05-2006, 05:22 przez Aserot, łącznie zmieniany 1 raz.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
KingKY
Elite player
Elite player
Posty: 197
Rejestracja: 23-02-2006, 22:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

teken fajf iz ol rajt

Post autor: KingKY »

Dlamnie caly T5 jest na plus, ale są momenty kiedy wqrwia mnie....:
- nie można wyłączyć opcji "CPU przewiduje przyszłość" :P
- ta gra jest za trudna momentami, niestarczy mi życia żeby ją na 100% opanować
- gdy mamy włączony autosave, zje-bie nam sie stan gry :| (przeszedlem 2 razy DW na darmo :( )
- practice mógł by być bardziej dopasiony
- king ma tylko 2 stroje, a taka ling 5 :/
- w arcade kasa za wolno leci, za przegrana walke też powinno coś wpadać na konto

EDIT
Po dłuższej analizie stwierdzam, że: granie z CPU w arcade to bezsens, komp nawet na easy ucieka ze WSZYSTKICH chwytow w 90 % oczywiście schylajac sie jeszcze lepjej, jesli chccemy cos ugrac to zostaje nam d/f+1 & 1,2. Oczywiscie to nie wszystko, komputer nie uczy sie na bledach, robi nam combo ktore mozemy reversowac mu 100 razy pod rząd, a on nadal je bedzie trzaskać. Nie bede sie rowniez duzo rozpisywac o ciosach "zawsze wchodzących" z unblockiem asuki na czele.
Tekken na dłuższą mete to gra wyłącznie dla 2 lub wiecej graczy, namco sobie OLAŁO grubym siurem sztuczną inteligęcje w Tk5 :kwasny: Jedyna funkcja jakiej sie dopatrzyłem w graniu z CPU, to trenowanie juggli w "losowych warunkach", oraz nabicie rangi. Więc jeśli nie masz z kim grać trenuj dashe w practice :/
ObrazekKING SAYS:"DAMN, RAWR IS JUST TOO GOOD !"Obrazek
Awatar użytkownika
Karington
Elite player
Elite player
Posty: 127
Rejestracja: 29-06-2007, 13:06
Lokalizacja: Poznań

Re: Zmiany w T5

Post autor: Karington »

no inteligencji sie mozna zawsze czepiac ale w jakiej grze masz lepsza ??:>

kwiiik
Ostatnio zmieniony 30-06-2007, 13:11 przez Karington, łącznie zmieniany 1 raz.
"Jak na deszczu łza, cały ten świat nie znaczy nic "
Awatar użytkownika
Arucardo_1
Grand Master
Grand Master
Posty: 605
Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
Lokalizacja: Toruń/Poznań
Ogrywam: FIFA 11/Tekken 6 (offline)

Re: Zmiany w T5

Post autor: Arucardo_1 »

dobre xD do rodzynów z nim :D
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
Awatar użytkownika
JJxenon
Master
Master
Posty: 288
Rejestracja: 16-08-2007, 09:18

Re: Zmiany w T5

Post autor: JJxenon »

W DOA Ultimate kom. nie dość że trudny to jeszcze skleci Combo po Jugglu ^^ :hyhy:
Awatar użytkownika
Blackbird
Student
Student
Posty: 34
Rejestracja: 18-08-2007, 13:49

Re: Zmiany w T5

Post autor: Blackbird »

historyjki z ta zayebista muzyczka w tle :)
grafa, grafa, grafa i moze dla odmiany grafa

szersza gama ciosow itp
Awatar użytkownika
Arucardo_1
Grand Master
Grand Master
Posty: 605
Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
Lokalizacja: Toruń/Poznań
Ogrywam: FIFA 11/Tekken 6 (offline)

Re: Zmiany w T5

Post autor: Arucardo_1 »

JJXENON pisze:W DOA Ultimate kom. nie dość że trudny to jeszcze skleci Combo po Jugglu ^^ :hyhy:

nic nie zrozumiałem z tego posta :zdziwko:
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Zmiany w T5

Post autor: vho »

To się chyba tyczy postu Karingtona :D
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: Zmiany w T5

Post autor: KRELIAN »

to moze jak juz ktos odkopal temat niech napisze cos o drce wzgledem piatki (zwlaszcza w kwestii przegietych postaci) bo wciaz takowych nie widze :P
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Zmiany w T5

Post autor: vho »

W kwestii przegiętych postaci...

Steve - czy osłabiony? Na pewno trudniejszy w obsłudze, df2 nie wybija już na normal hicie, d+1 ma stratę na trafieniu, brak przejścia do albatrosa po 1,2,1, brak gwaranta po df+1+2, brak infinite'a... z drugiej strony można nadal grać na przewagi i trapować ("w DRce nie ma trapów." tia...)

Feng - no temu panu się trochę dostało. b+1 karalne na pancze, z możliwością backrolla na CH, ss+4 to chyba każdy wie :P , brak trapów... z drugiej strony dostał mu się taki cios jak d+4,1+2, który zbiera wstającego z gleby w każdy możliwy sposób przeciwnika (brak trapów?), czy też f+4 (masakryczny mid z gwarantem na hicie). Jak to powiedział Szyper (najlepszy Feng w Poznaniu): "z niego się nie da zrobić słabej postaci" :P

Nina - cóż... dzięki DRce ją polubiłem (i zacząłem grać nią również w T5 :D ). df+1 ma stratę na hicie, po ss+1 na blok nie ma gwaranta, tak samo po trafionym ws+1 (tutaj można dołożyć tylko 2), frame'owe kolanko nie odpycha na bloku, zabrali jej uf+1 :D (teraz w miejsce tego ciosu jest stare bf+1), po f+3 nie ma gwarantów na zwykłym trafieniu, u+4 nie jest już gwarantowane po trafieniu podcinką (duże postacie), po b+1+2 można szybko backrollować. Ninka dostała jednak dwa nowe juggle startery; b+1+4 i qcb+4, oba bardzo dobre. Pierwszy z nich to nowa kara po low parry, pozwala na zabójcze juggle (df+3,2, ssl+1,b~uf+4, ff+1+2- jej nowy standard), drugi natomiast ma bardzo dobry zasięg i jest bezpieczny na bloku, spisuje się bardzo dobrze jako element "tańca"^^

Bryan - b+1 wybija tylko na counter hicie (na zwykłym daje force crouch), gorzej trackuje, daje mniejszą przewagę na bloku, niewyrywalny stun po kolankach: f+3, WS3 (nie można po nich posadzić juggle startera, trzeba od razu jechać z jugglem), nowy cios: d+2,3, całość gwarantowana na CH oraz na kucających, nowa kara po low parry to b+4, ff+2 (b+4 nie wybija kucających, tylko daje stuna, nawet stojącym :D ). Taunt daje o klatkę mniejszą przewagę, przez co trudniej się zmieścić z 3+4 albo fb2. Nadal jednak trapuje i ci, którzy uważają, że Bryanowi osłabili ścianę, powinni się mocno zastanowić (na wallu 1,2,1 i jeśli przeciwnik wstaje to trapujący taunt i 3+4_fb+2, a jeśli leży to qcb,N+4; nowy midowy juggle starter z -10 na bloku, zbiera leżących). Wogóle po tauncie pod ścianą siedzi taka chora akcja: b+4, fb+2, uf,N+4, 1,2,1 o0 W każdym razie Bryan jest teraz na pewno bardziej skillowy niż w T5. Nie ma ciosów typu "odpal-zapomnij", nie ma jednej rzeczy na którą można grać w polu (zostają ciosy typu 1,4, 3+4, f+3, qcb,N+4)

Raven - mój dawny ulubienieć^^ Cóż, osłabiony na pewno względem piątki, jednak wydaje się być teraz bardzo kompletną postacią. Na dobrą sprawę ma wszystko. Niewidzialne lowy, dobre wybitki, silne juggle, silną ścianę, dobry rzut, mind game... a jednak jest słabszy niż w T5. Zabrali mu trapa po helikopterze (teraz najmocniejszy gwarant to b+3, a sam helikopter wykonuje się FC df,d,df+3+4), każda wybitka jest boleśnie karalna (może za wyjątkiem CH df+3), B+4,4,3 ma nowe możliwości kontynuacji (4,2_{4},2_3+4), db+2 ma znacznie mniejsze opóźnienie po przejściu do BT i pozwala na nowe customy (całość natomiast, tzn. db+2,1 ładniej zgarnia na CH), df+2 jest teraz juggle starterem zawsze odwracającym plecami do przeciwnika (mniejszy lag i dobre, setupowe juggle). Znakomity jest też nowy wślizg z BT (BT ff+3+4), znakomicie również karalny :] . Ogólnie gra krukiem to teraz znacznie więcej mieszania i ciągłe ryzyko; "Trafię- przeciwnik lata. Nie trafię albo mnie zblokują- latam ja".

To tak mniej więcej tyle jeśli chodzi o stare topy :)

O nowych postaciach (i nowościach u starych) napiszę innym razem (chyba że mnie ktoś wyprzedzi :P ), jeszcze tylko dodam, że nowy kastomajz jest deczko skopany (arcade perfect, co znaczy, że przedmioty są tańsze, ale nie widać co się kupuje), poza tym nie można wyłączyć autosave'a :(

No i gra jest nieco wolniejsza od T5. A muza na Snow Castle wymiata :D
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
Arucardo_1
Grand Master
Grand Master
Posty: 605
Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
Lokalizacja: Toruń/Poznań
Ogrywam: FIFA 11/Tekken 6 (offline)

Re: Zmiany w T5

Post autor: Arucardo_1 »

Nie znam się na DR'ce więc wolę dopytać...
vho pisze:df+3,2, ssl+1,b~uf+4, ff+1+2

Nina ma jakiś nowy cios p,p+1+2 czy to jest p+1+2 z podbiegu?
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Zmiany w T5

Post autor: Ana »

Ja pytalam o to w temacie T5, ale nikt nie odp. Jakie sa roznice miedzy capoeristami w T:DR?
Obrazek
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Zmiany w T5

Post autor: vho »

Nina ma jakiś nowy cios p,p+1+2 czy to jest p+1+2 z podbiegu?
Standardowe ff+1+2, które ma już w T3... Czyli f+1+2 z podbiegu :)
Jakie sa roznice miedzy capoeristami w T:DR?
Uh oh. Na nich akurat się nie znam za bardzo, mogę jedynie powiedzieć, że mają nowego juggla po 4~3 z RLX (sorry, ale jak on idzie, to już nie wiem, a nie mam Grey-FoXa pod ręką, żeby go spytać :P ), nowe combo low mid, które na CH wybija do juggla, doszła nowa ściana uf+3+4... Ed jest nieco wolniejszy, ale ma odrobinę większy zasięg, przez co może sklecić silniejsze juggle niż Christie. Ogólnie ponoć jest silniejszą postacią.
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 5 oraz Tekken DR”