Jin Kazama

Subforum przeznaczone do opisywania postaci z Tekkena 3.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: Dumian »

Wydzieliłem dyskusje o stickach, padach i dashach do osobnego tematu. Jakby ktoś szukał to znajduje się on bezpośrednio w dziale Tekken (dla leniwych link :P ).
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
Karington
Elite player
Elite player
Posty: 127
Rejestracja: 29-06-2007, 13:06
Lokalizacja: Poznań

Re: Jin Kazama

Post autor: Karington »

Ren pisze:Wiadomo ze chodzi o Kinga. W T5 to jedna z najbardziej zajebistych postaci a w T3 to popierdółka jest.

Jaka popierdółka ?? :looka: jedna z ciekawszych i mocniejszych postaci :szok: oczywiście w odpowiednich ręcach xd :hyhy:
"Jak na deszczu łza, cały ten świat nie znaczy nic "
Awatar użytkownika
Karington
Elite player
Elite player
Posty: 127
Rejestracja: 29-06-2007, 13:06
Lokalizacja: Poznań

Re: Jin Kazama

Post autor: Karington »

mam pytanko, nie wiem czy jest ono w dobrym temacie ale co tam : czy na klawiaturze idzie zrobić ewgf ?? czy komuś się udało ? piszcie :)

nie pisz podwojnych postów bo pojda osty

lolz ludzie robia normalnie na luzie 3 ewgfy xD


Dumian moze jednak moge mu dac tego osta co? :niepewny:
Ostatnio zmieniony 30-06-2007, 19:49 przez Karington, łącznie zmieniany 3 razy.
"Jak na deszczu łza, cały ten świat nie znaczy nic "
Awatar użytkownika
Arucardo_1
Grand Master
Grand Master
Posty: 605
Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
Lokalizacja: Toruń/Poznań
Ogrywam: FIFA 11/Tekken 6 (offline)

Re: Jin Kazama

Post autor: Arucardo_1 »

karington, ludzie robia po 3x ewgf na klawie (choc nie ja - moja klawa jaka jest kazdy widzi) wiec sie da :P

hehe Ana mnie wyprzedziła :P
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
Awatar użytkownika
Chinczyk
Elite player
Elite player
Posty: 134
Rejestracja: 23-03-2007, 13:34
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Re: Jin Kazama

Post autor: Chinczyk »

Znalazlem dzisiaj mala ciekawostke cios 4~3 jest o jedna klatke wolniejszy niz u/f+4~3
Awatar użytkownika
luc_october
Friend
Posty: 339
Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
Lokalizacja: libiąż called liban

Re: Jin Kazama

Post autor: luc_october »

Chinczyk pisze:Znalazlem dzisiaj mala ciekawostke cios 4~3 jest o jedna klatke wolniejszy niz u/f+4~3
hehe. stare i znane, ale może niektórzy nie wiedzieli. ja tak zawsze robiłem, tylko jakoś online czasem wychodzi u/f+4 nie wiem czemu. offline nie mam z tym problemu.
Awatar użytkownika
-=MASTA=-
Elite player
Elite player
Posty: 155
Rejestracja: 03-09-2006, 22:24
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Jin Kazama

Post autor: -=MASTA=- »

Chińczyku mała poprawka. Cios u/f+4~3 jest szybszy od standardowego 4~3 o 4fps'y, a nie o jedną klatkę jak napisałeś. Ten stary myk ma także Heihachi, Ogre tego nie posiada.
Awatar użytkownika
Dismaster
Grand Master
Grand Master
Posty: 353
Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
Lokalizacja: Konstantynów łódzki

Re: Jin Kazama

Post autor: Dismaster »

Te juggla maja ulatwic poczatkujacym zycie na serverach killery ;)
Zachecam do podawania podobnych latwych do wykonania online juggli oraz technik gry takze dla tych postaci ktorych nieopisalem...


JIN:

f,d,d/f+2_ws+2, b,f+2,1,2, d/f+4,4

f,d,d/f+2_ws+2, b,f+2,1,d+2, f,f+2

d+3+4, 1+4,2, f,f+2

f,N,d,d/f+4, 1+4,2, f,f+2

ws+2, f,N,d,d/f+1,3

f,d,d/f+4, 1+4, 1+4,2, u/f+4~3

SS+2, 1, b,f+2,1,2

SS+2, 1,2,4, f,f+2

f,d,d/f+2, f,d,d/f,n+4 1+4,2, (2 Hity) f,f+2

f,d,d/f+2, 1+4,2 (2 Hity) b,f+2,1,2

ws+2, f,d,d/f+2, f,f+2
Before you see the light you must die...
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: Aserot »

Pytanie do wszystkich dash maniaków.

Kiedy najszybciej da się wydusić iWS+2 z dasha. Fajnie by było jak by ktoś na filmiku pokazał.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
AK
Grand Master
Grand Master
Posty: 498
Rejestracja: 23-02-2006, 17:34
Lokalizacja: janów Lubelski

Re: Jin Kazama

Post autor: AK »

walisz cancela d/t ,zalezy to od teog jak szybko dashujesz,jeśli średnio szybko to wtedy idze zdecydowanie łatwiej wyczuć moment na cancel jak robisz bardzo szybko to wtedy już trzeba mieć to super wyczute,przez co online jest to czasami random w moim przypadku,z lewej robie wolniej dasha ale WS bardzo łatwo mi wychodzi, za to z prawej jestem dużo szybszy i np często sie z tego SS+2...z tego co zauważyłym to praktycznie podczas całej animacji dasha można zrobić cancela,ale najbardziej korzystne jest chyba robienie w poczatkowej fazie schylania się,bo najmniej wtedy widać że WS idzie...ale tak naprawde musisz sobie to sam wyczuć,bo z tym jak z dashem,jak się sam nie nauczysz to nikt Cię nie nauczy :P
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: Yamada »

Najszybciej iWS2 zrobisz cancelujac dasha za pomocą t+2. Nie mozesz cancelować natychmiast - jest okienko i najszybciej można to zrobić odpalając t+2 tak po mniej więcej 1/4-1/3 czesci dasha. Nie jest to jaloś nieziemsko trudne bo nawet na klawie to nieźle wychodzi (co prawda offline). z doświadczenia wiem, ze najbardziej opłaca się nauczyć iWS+2 po 2óch-3ech dashach gdyż najczęsciej jesteśmy w takiej właśnie odległosci od przeciwnika po KND. Ucz się tego tak jakbyś robił jeden cios o długim inpucie - nie dziel tego na osobne segmenty - nie myśl ze robisz 2 dashe tylko, ze robisz jeden cios o inpucie p,d,d/p~p,d,d/p, t+2. To naprawdę pomaga bo w ten sposób nie skupiasz się na dashu (w sensie nie liczysz go) tylko robisz cios bardziej "naturalnie".

Adrian natomiast podał Ci prostrzy sposób zrobienia iWS+2. Niestety - również wolniejszy jako, ze dołem i dolnym tylnim ukosem cancel wchodzi później i WS+2 często poprzedza króciutkie schylenie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: Aserot »

Wielkie dzięki biorę się za trening.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
luc_october
Friend
Posty: 339
Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
Lokalizacja: libiąż called liban

Re: Jin Kazama

Post autor: luc_october »

input iws jest f,n,d,d/f,n,2~b a nie taki jak podajecie... hmm.
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: Yamada »

No to dziwne bo u mnie t+2 spisuje się jak należy.
Obrazek
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: Jin Kazama

Post autor: KRELIAN »

zawsze mnie rozwalalo jak ludzie wykladaja techniki dashowania teoretycznie :D

generalnie oboje macie racje ale nie potraficie tego opisac a poza tym technik jest przynajmniej tyle ile kontrolerow :P

iws2 wchodzi w momencie walniecia t w srodku dasha. ow srodek dasha to moment ktory sami sobie musicie obczaic bo przeciez nikt na dobra sprawe nie opisze czy kolano jina jest w pol zgiete czy wyprostowane (sprobujcie robic cancele bez wcisania 2 a dopiero po wyczajeniu tego okna zacznijcie go uzywac). nie ma rowniez znaczenia czy wyuczycie sie iws2 po 3 dashach czy po jednym z punktu widzenia skutecznosci . inna sprawa ze po wiekszej ilosci przeciwnik confusuje i w rezultacie zmniejsza skutecznosc odgadniecia mid/low.

tak z innej nieco beczki iws2 wykonuje sie rowniez wciskajac 2 po kazdym skoku w momencie opadania (bez wciskania dolu) choc w tk3 zdecydowanie lepsza opcja w tym wypadku jest iws1,2

wiem ze opisalem to jeszcze gorzej ale u mnie to tak dziala :P
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 3 Postacie”